![]() |
Jari Pinola HS kerta lisenssillä
|
Ja sitten huomaa että lisenssistä tieto mutta katsastuskortinnumero puuttuu. Tässäpä sekin 28005
|
Lainaus:
:eek: NÄemmä alotan harrasteesta, no maasta se pieniki ponnistaa :rolleyes: oottakaahan vaan :p Poijjaat taitaa mulle ne närhen tsydeemit näyttää :) Mut pakko mun on ainaki tuo velipoika voittaa :D |
Koittakaas toimitsijat (entiset/nykyiset)ryhdistäytyä, että saadaan kisa ajettua
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=110228 |
Mukana ollaan ja ilmo laitettu äsken.
|
Lainaus:
|
Saunapaikan osoite on Turun Seudun Moottoriurheilijat kerhohuone, sama paikka missä viime syksynä oli ne pileet, ken paikalla oli tietänee.
Salvumehenkatu 4 20320 Turku se on teollisuusalueella joten parkkipaikkoi on jonkun verran mutta eiköhän sinne sovita sähköä yritetään järjestää. |
tänään varmistu, että katsomossa ollaan. paikalle tullaan, kokoonpanoa en vielä tiedä, mutta katsomaan varmasti tulen...
|
Roveri ja Suska ilmotettu HSään
|
Jeeppi ilmoitettu HS:ään. Stonehillin jäljiltä olis kyllä pientä huoltoa tehtävänä ennen tätä kisaa...
|
Harbor Cruisers Off Road Trial 28.09 2013 klo 11.00 alkaen Raision moottorirata-alue
YLEISÖLLE VAPAA PÄÄSY ILMOITTAUTUNEITA 23 AUTOKUNTAA T E R V E T U L O A |
Mun nimen voi pyyhkii pois osallistuja listasta. Ei tuu kaalimato-chevy valmiiks.
PS. Kirjoittelen siitä tarkemmin sit tonne "Jenkki on jees" projektiin, kunhan hiiltymis käyrä laskee:mad: |
Lainaus:
|
Ratoja tehty ja huomenna tiistaina jatketaan. Alkoi olla jo pimeää ja märkää. Sama aika ja paikka.
|
V..tus käyrääääää
Lainaus:
|
Muutamien harmittavien takaiskujen takia osallistujia 23
Kiitos |
Lainaus:
Tare & Mika |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
2 Liiteet
Lainaus:
Seuran uusin hankinta tositoimissa Peten varmoissa käsissä. Reikää tulee :) |
Lainaus:
JA MUISTATTEHAN ALUEELLE ON ILMAINEN SISÄÄNPÄÄSY. ALUEELLA KISARAVINTOLA JOSSA TARJOLLA -RILLATTUU MAKKARAA NIIN TAVALLISTA KUIN RYYNÄRII -KAHVETTA TIÄTYSTI JOKO SELLASENAAN TAI SOKERIN JA KERMAN KERA NO ONHAN TEEPUSSITKI OTETTU FÖLII -PERHEEN PIENIMMILLE KUUMAA KAAKAOTAKIN ON SAATAVILLA -PALANPAINEEKSI VOIPI OTTAA MAITTAVAN KINKKUJUUSTO SÄMPYLÄ ILMAN VIHANNEKSII -JUOTAVAKSI MONEEN MAKUUN MONTA MAKUA -KISARAVINTOLASTA VOIT OSTAA JUURI PAINOSTA TULLEET HARBOR CRUISERS T-PAITA 15 EUROLLA Tervetuloa katsomaan ja nauttimaan kauden päätöskilpailusta Terv Reima |
Haavisto/Suomalainen kisapaikalla yövartijoina ja Hiltuset tuli portilla vastaan eli porukkaa jo on. Tervetuloa.
Ja tuosta vielä säätietoja huomiselle http://www.yr.no/place/Finland/Weste...r_by_hour.html |
Kuivaa ja aurinkoista syyssäätä kuten olettaa sopii
Lainaus:
|
Kelit juu kohillaan ;)
Lämpötila +6 eikä ainakaan sada :) Juur lähdössä kahvin keittoon radalle. |
Kivaa oli, vaikka tosin olinkin "vaan" kuvailemassa:rolleyes: Hienoja suorituksia taas ja pikkusen kyl jäi ajopoltetta itelle. Eli onha ainaki motivaatioo laittaa kaalimato kuntoon.
Videot tulee joskus....mähän olen hiukka hitaanpuoleinen niitä fiksaileen, joten ei kannata ainakaan hengitystä pidättää niitä odotellessa:D:D:D:D Kiitos omasta puolestani kisojen puuhaajille!!!!!!! |
Sivu luotu: 17:53 (GMT +2). |