![]() |
Onkos näitä saatu dikitaaliseen muotoon ja jos on niin mistäs vois latailla?
____________________________________ "Itte kun tekee niin saa sellasen kun tulee" - eskimo OffRoad Kainuu ry. |
itte oon ainakin tolla screamer radiolla kääntäny mp3:siks
|
Jaha, kohta taas mennään! :)
Note! This message was posted anonymously! |
Nyt repesin ekan piisin kohdalla jo, v...u mitä musaa!
|
Jos muuten ei puisto nappaa niin kannattaa ainakin yrittää kuunnella viimesimmästä ohjelmasta 1:47:00 kohdalta alkava pätkä.
-Hellinä Päivänsäde; ei ne selittelyt paljon enää tässä vaiheessa auta... side luiskahti pois paikaltaan, rupes hiihtäminen hankaloitumaan huomattavasti... joo mut ei sitä tässä nyt voi ruveta syytteleen, kylhän se tietysti ilkeesti hankas, tai noh, vereslihalla mulla paikat täällä vitun ympärillä, mut hiihhetty mikä hiihetty... Siihen baari jakkaralle kun käy täl viisiin jalat levällään lojumaan, kuin lotjake, niin eiköhän sieltä joku käpy käy syöttiin, oisit sie halunnu panna minnuu?... Kuunnelkaa itte... |
jep, se venäjän retki oli kyllä erittäin kuvaavasti kerrottu... :D
Note! This message was posted anonymously! |
Tänään taas kuulolla.
<center> </center> |
Taasen on tullut aika kääntää metsäratio auki.:)
kaukas 4x4`n ski |
Ihan muistutuksena että taas tätä laatuohjelmaa pukkaa ylexiltä! "mä luulin et toi pahvipää oli halkoliiterin haltijatonttu..." ässää läppää :D
|
Joo.. Ja niille, jotka eivät nyt ehdi kuunnella, niin maanmainiot uusinnat viikon ajan yle-areenalta.
|
Lainaus:
|
Tervehdys! Kerääkö joku tätä laatukamaa koneelle? Areena kun uudistui niin maalikon keinot loppu tietokoneelle lataamisessa. Ei enään screamer radiokaan pelitä ylexin kanavalla.. Jos jostain sais lisätietoo tähän pulmaan. Oon kovasti yrittäny kerätä kaikki jaksot talteen että vois töissä kuunnella ja nauraa :D N. 200 jaksoa on onneksi koneella.. Mutta nyt on piru menny hanat kiinni.. Auttakaa jos osaatte!
|
Jollakin esim. Nero soundtrackilla tms.saa nauhoitettua streeminä suoraan koneelle ja sitten sen voi muuttaa mp3:seksi
|
Lainaus:
Nalle tallentaa kaikki, mitkä irti saa. Eli Njet Problem. Ja kun hakemaan vaivautuu ja tuo omat CDt mukana, sekä paketillisen kahvia ja pullaa vaivanpalkaksi, niin saattaapi pian päästä oman CDn kanssa kotimatkalle nauramaan. Isommin en kuitenkaan näiden jaksojen ja CD:itten kanssa rupea palvelemaan, eli tilauksia en ota vastaan, mutta ei huolta. Talteen menevät. Senverran, että 6 jaksoa uppoaa CD -levylliselle. DVDlle menis rutosti enemmänkin, mutta jostain syystä mulla ei DVD tallennus pelitä. Vaan väliäkö tuolla. CDkin menettelee erittäin kyllä. |
taitaa olla ensimmäiset 60 - 70 jaksoa jota noita uusintoja esitetty niin tallessa koneella, mp3 formaatissa. Pitänee jossain vaiheessa tutkia tuota tallennusta taasen tuolta areenan puolelta.
|
Jäänyt väliin aikoinaan, mutta tekijäkaarti on niin lupaava että kiinnostaisi tutustua, löytyykö webistä kuuntelumahdollisuutta?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
vanha juttu, mutta onko tätä mistään enää saatavilla .... apuja kaivataan...
|
tommonen tuli vastaan kun googletin hiukan http://sektori.com/~rosmo/kep/shows/podcast.php
sitä 26.5 ei kannata lataa ohjelma muutoksen takia |
jep jep ... virusta pukkaa niin helvetisti tosta linkistä....
Oisko mitään muuta mahdollisuutta ? |
Tuolta sivustoltahan nuita on muistaakseni tullut ladattua aikaisemmin. Mitäs viiruksia sieltä iskee, ettei ois samoja pöpöjä mitä Tenkasen tai Tarjan haarojen välissä lähetyksissä ?)
|
ei mun kone mitään varotellu tenkasen kirpuista :o
|
Sivu luotu: 16:50 (GMT +2). |