![]() |
Lainaus:
|
komiaaaaa toimintaa!!!!
|
priimaa pukkaa vaikka tavallista yrittää:)mites se 99:n jakkara,lalli lavalle?:rolleyes:
|
Näyttääkö toi vaan mun silmään että noi pakoputket tulis ihan pirun korkeelle vai tuleeko ne oikeesti? :D
|
Ensimmäinen safari takana uudella koneella.....
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=156834 |
Mihinkäs räikkä hävis keulilta?
|
Powermax on paremman kokonen ja painonen tuohon........
|
mites pian toi pakoputki otta tos kylkiputken alla osumaa .. ?? :eek:
|
Ja ite hinkkasin 3" rööriä patroliin että istuu varmasti runkoaisojen tasoon ettei vaan osu mihinkään. Tais mennä turha työ hukkaan vai menikö?? Veikkaan että nuo pysty putketkin on poistunut ennen kisoja paikkaan parempaan.
|
Tee rossipohoja, jossa tuo pputki,ni ois lattialämmitys apparilla:-) kuivais kenkäkki
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Saakait ommaansa hinkata vaikka maaliman tappiin....Aivan tarkoitushan on kumminkin päästä ajamaankin joskus joskus.... |
Juu ja hinkkaan mielellään ajatuksen kanssa. :) rakentaminen on kuitenkin yksi suuri osa harrastusta ja uskon että hyvin ja harkiten tehty peli palkitsee metsässä. Ei tämänkään hilun "Synnyttäminen" niin nopeasti onnistunut. Pakoputken reittiä vaan ihmettelin kun tilaa pitäs olla "oikealla" paikalla enemmän kun hyvin. Slidereiden idea hiukan kärsii kun koitat liuttaa helmaa kiveä tai puuta vasten... putki taittuu ja saa vielä isompaa vahinkoa aikaseksi? Noh onneksi olen vasta aloitteleva offari niin nämä on vain omia mielipiteitä. kulmahan tuntuu sunnuntai ajelulta noihin teijän mestoihin!! Sielä kun katsoo noita 45asteen mäkiä niin ei moni lähe yrittämään edes.. viimeksi taisi joku trial kilpurikin olla mukana. :) tuut näyttää mallia muille? ;) ei muuta ku vauhtia projektiin ja onnea kisaan!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
On se komia!kyl kelpaa rossaalla!
|
Komee on, kuinka paksut kaapelit on perskeleen paksut vinssin kaapelit ?
|
Lainaus:
|
|
Hilukseissa on sitä media seksikkyyttä ;D
|
Tuolla tallilla ei kyllä ehdi pöly laskea maahan, sen verran tapahtuu koko ajan :D
|
Olikos sulla kitkalukollinen murikka vai mihin murikkaan tuon lukon laitoit?
Ite himoinnu tällästä: http://www.eaton.com/Eaton/ProductsS...trac/index.htm |
Tuo trutrack pitäs sopii taakke eli tohon LS peräänkin mihin ei taas perus palalukko käy ihan noinvaan jos oon oikein ymmärtäny.
|
Lainaus:
Year Description Diameter Diameter Count Ratio Locker Truetrac Toyota 6-Cylinder Hilux and 4Runner 1986 - 1995 8" 4-pinion (w) 4x4 1.30" 30 All 187SL61B 913A610 turbo/gas/diesel 4x2 cab chassis 1995 - 2005 8.4" Tacoma, Tundra, T-100 1.29" 30 3.54 - 5.29 187SL199A 913A541 http://www.eaton.com/ecm/groups/publ.../ct_128302.pdf |
veikkaan että pointti oli että ei käy suoraan LS perään eli kitkalliseen? Ootko sermax vaihtanut jo murikan taakse? Jos ompi sama minkä sinne olen potkaissut seon lähtösin lj70 takapäästä ja 4.88 välit siinä tietty on. Etupäässä on samaisesta lj.stä hipinion murkula. Eikös lj.ssä ole limitedslippi takana??
|
Sivu luotu: 02:32 (GMT +2). |