![]() |
Omalta osalta joutuu peruu ku joutuu lähtee hakettaa tuolloin.....prkl......:mad:
|
Lainaus:
|
Mitsu kunnossa. Tullaan :)
|
Vieläkö mukaan mahtuu. Jos tulis koklaan mitä kaikkee viälä puuttuu.
|
Lainaus:
|
Ilmoittautuminen
JepJep Tulossa ollaan mikälierangea ulkoiluttaan. Sammutin ja turvavyöt on, mutta mitä ym ym on, se saattaa puuttua.
|
Lainaus:
|
Vetoliina hankitaan, ehkä jopa pari. Muuten ok.
|
Tänään tilattu tienpätkälle ja parkkialueelle auraus!
Lasku lähetetään REHTORILLE niin Tirkkonen on taas ihmeissään!! :D :D |
Montako metriä lunta, riittääkö 37" creepyt?
|
voit laittaa vaikka pienemmät, mäkin laitan
|
Lainaus:
|
Onks toi litku sitä "maalinpoistoainetta" mitä sulla oli Norjassa? Hirveetä myrkkyä!!
|
Lainaus:
Mitä nyt lakat suli pöydän päältä! |
No no
Jumapliut porukkaahan on ilmoittautunu aika hyvin:)
En oo laskenut,mutta n.15 autoo ois tulos. Paljonkohan sitä klökiä täytyy varata ehkä 10 litraa vai mitä ootte mieltä. Toki on unohtunut kysyä sitä grilliä mikä siel on ollut niin onko taas käytössä ??(pallo grillillä pirun huono tehdä mitään ) Puut voin tuoda ! Auraus lasku sovitaan sit illalla:o |
Ota vaan sitä glökiä paljon, mulla ei ole autoa ja jotain lämmikettä pitää saada. Ohennetaan sitä sit illalla saunalla jos jää yli.
|
Lainaus:
|
Ei varmaa mee maailman kirjat sekasin, jos täältä tuleeki Hiluxin sijasta: Hilux ja Suzuki, eli 1,5 autokuntaa? :D
|
Lainaus:
|
Tullaan testaamaan muutoskatsastuksesta selvinnyttä BJ-41:tä, leima tuore, mutta arveluttaa ajaa näin pitkää matkaa, joten trailerilla tullaan.
|
Lainaus:
|
Riippuu siitä mihin aikaan kotiutuu..
Kuis pitkään ajot yleensä kestää? Pimeän tuloon asti? |
Dodii
Kaikkien kahden j/tuomarin laskujen jälkeen olen saanut seuraavanlaisen
tuloksen: n.26 autokuntaa oisi tulossa ajelemaan. Tästä yleisö tungoksesta johtuen jaetaan parkkipaikalla lähtö nro:rot ajajille ettei punkalla tule ruuhkaa.!:D Ja paskanmarjat:D:D Mutta ottakaa huomioon parkkipaikalla kun jätätte trailereita että muutkin saavat kalustonsa mahtumaan sinne. KIITOS:) |
Lainaus:
Yleensä olen ilmoittanut kotipuoleen saapumis ajaksi seuraavan päivän! Elikkä suunnilleen näin aina puhelu menee. "ole känisä tule hoomona":o |
Lainaus:
Toiset miettii, että pääseekö 37" creepyillä....mä olen miettiny että pääseeköhän siellä etuveto fiatilla;) runsas kaasun käyttöhän kyllä parantaa etenemistä, mutta lumi on lunta.....jospa fiiulla sitte keväällä, kun lumet on vähemmällä:rolleyes::D:D:D Mut jospa tuo mutakruiseri tuolta takapihalta viel heräis käymään:confused: Kaalimatoon kun on vielä moottori vaihtamatta ja ohjauskaan ei oikein pelaa. |
Sivu luotu: 00:23 (GMT +2). |