![]() |
Parit kisat mitä ollaan velimiehen kans ajettu, niin niistä ei ois missään onnistunu toi traileriralli...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ne kisat mis oon ollu kattomas ja yhes jopa kisaamas ei juu onnistu tai sit pitäs olla melko isot parkkikset järkätty joka alueelle.. |
Mihin autoihin Volvon porttaalit saa katsastettua kaventamatta niita?
Lukuunottamatta jenkkeja. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mutta toivottavasti Worry rupee järjestelemään ajoja useemmin :D Ja officrossi voi olla seuraava laji, velimies ei ollu samaa mieltä romujen myynnistä :rolleyes: |
Saahan noi porttaalit leimattua.
Lainaus:
Tässä pari kilvellistä ja lyhennettyäkin ajokkia leimattuna porttaaleille :) Mitä muita muutoksia tehty. Omistajilta varmaankin saa tarkempaa tietoa ken haluaa :eek: (Ugly-Hj ja Rohmo) Molemmat projektit löytyvät näiltä palstoilta:cool: http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=104634 http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=111249 |
Lainaus:
|
Täytyy muistaa, että laki siirtoluvasta ei ole muuttunut koko cupin olemassa olon aikana oleelisesti. Ei pitäisi mennä sääntöjä muuttamaan koska laki on saman sisältöinen kuten ennenkin...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Niin paitsi tulkinta siirtokilpien myöntämisestä kilpailukäyttöön, nyt pitää kilpailun näkyä em. mainituissa kalentereissa, vuosi sitten sai laput, jos oli kyseessä kilpailu, ainakin itse sain parit laput viime vuonna ihan kisa käyttöön.
TEMÄHIK DEFE LEIMALLE Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mikä siinä on että ei voi mennä akk alaiseksi. Silloin saa kilpiä ja rakentelu jatkuu. Olisipihan kerrankin säännöt!
Taitaapi kadota jokunen auto. Vitun hienoo ku on kilpuri, johon tuli upotettua iso kasa rahaa. En todellakaan aio katsastaa jeeppiä ja täysi mahdottomuus. Tulen itse ajamaan outlaw kisat Crossikisoja....toivon lisää oma sm sille. Järjestäjät huutakoon hep.. Puuhataan ensi vuodelle monta crossii. Askolassakin mahdollista järjestää...suunnitellaan Jeep keltainen Askolan off road ry |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Volvon akselin kaventaminen heikentää entisestään jo muutenkin heikkoa pyöränlaakerointia ja olkatapin laakerointia, koska vanteen et lukua on muutettava kavennuksen verran negatiiviseen suuntaan, että renkaat sopii kääntymään. Mielestäni Volvolaisen kaventamisessa ei ole mitään järkeä.
|
Sivu luotu: 02:26 (GMT +2). |