Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   sain yv:n :D (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=100532)

pee 23.08.2012 20:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 (Viesti 908972)
Huipun saavuttamisesta: Mä oon joskus koittanu ihan silleen vedättää ykkösellä melkein huipulle asti ja sitten voi vauhissa nykästä kakkosta ja antaa kunnolla kyytiä.

...tää on vissiin se hetki, kun kuuluu PÄRRR PÄRRR ja SAA.ANA !!! ja vauhti pysähtyy ???

vellihousu 23.08.2012 20:53

On hyvä olla jäykkä akseli, varsinkin jos meinaa kannaksen toisen puolen mutareittiä vedättää.

JJ90 24.08.2012 04:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 909002)
...tää on vissiin se hetki, kun kuuluu PÄRRR PÄRRR ja SAA.ANA !!! ja vauhti pysähtyy ???

Eiku kyllä emäntä vaan ihmetteli, että pääseepä tällä hankaliin paikkoihin hajottamatta vehkeitä vaikka ei tojota ookkaan. (kahta jäykkää akselia.) Se sillä ois haaveena joskus että pääsis toitsun kyytiin.

Repro 24.08.2012 06:56

Siitä puhe mistä puute, pitäs saada joka jätkälle BJ.

Rohmo 24.08.2012 07:59

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 909080)

Olishan se kova peli :) mut kaikkea ei aina saa :(
Määkin lyhenisin kun pitkää oli hankala käsitellä "puskassa"
Ja nyt se etenee syvissäkin kosteikoissa aivan huipusti :D

T Rohmo

pee 24.08.2012 08:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 909080)

joo, meillä molemmat tykkää BJ stä ... :D

vellihousu 24.08.2012 09:02

Mäkin oon kuullut kun on porukat sanonut että mulla on lyhyt, mutta mun mielestä se on ihan sopivan kokonen. Varsinkin ahtailla mutareiteillä hyvä ajaa.
Sitte toi on hyvä et kovasta vauhdista laittaa 1 --> 2. Toisteppäin ei saa kuulemma laittaa, voi aiheuttaa jonkinlaisen laatikkovian.

Tomppaa_ 24.08.2012 12:24

Ite ku ajelen tommosella risukeulalla ni välillä jos on oikeen tiukka paikka ja tarviis vähä vauhtia ni tiekis mieli laittaa 2->3, vaatis vaa aika nopeen vaihdon ettei päästä ääntä.

BJ-40/76 24.08.2012 20:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 908992)
on teillä jutut! :D tolla vanhalla rouvalla(lava mese) voi surutta lähtee kakkosella liikkeelle :D ykköstä ei tarvii ellei oo vähän tuhdinpi lasti.

Kyllähän ne vanhat saksalaiset toimii niin kuin DIN normi edellyttää, mutta aika surullista kuultavaa kun voimansa tunnoissa oleva teinituuninki isoilla rattailla
röyhistelee, ja lähtee kiihdyttämään kohti huippua, mutta kun pitäs päästä huipulle, meteli on kauhea, ja automaatti alkaa lipsumaan, rasvat rattaissa, ja , mutta liike lakkaa...

Bj Andy 25.08.2012 02:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_ (Viesti 909152)
Ite ku ajelen tommosella risukeulalla ni välillä jos on oikeen tiukka paikka ja tarviis vähä vauhtia ni tiekis mieli laittaa 2->3, vaatis vaa aika nopeen vaihdon ettei päästä ääntä.

Nii melkein lootasta riippumatta poislukien täysin pro vehkeet, kaavio on semmonen että melkein se jonkun inahduksen aina päästää noin päin vaihtaessa. Tähän voisi olla ratkaisu joko tuplajakis,tai twin stick tyyppinen tyyppinen kaavio. Tosin nuo molemmat saattaa hieman aluksi äkistää normaalissa ajossa.

L-200 25.08.2012 11:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 909002)

Meinaatko että laatikko ääntää kun 2:lle tarjoaa pykälää silmään..

Sivu luotu: 15:00 (GMT +2).