Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Maailman kaikkeuden parhaat vitsit (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=6331)

Scout 19.03.2008 00:32

Mies päätti liittyä selibaattiyhdistykseen ja meni yhdistyksen johtajan puheille, joka sanoi että ensin on koeaika, 30 vrk ei seksiä... No, 29 vrk:n kuluttua mies tuli takaisin ja selitti johtajalle että vaimolta levisi makaroonipussi lattialle ja alkoi keräämään niitä takapuoli pystyssä niin silloin hän repsahti... Tähän johtaja sanoi että on parempi jos teitä ei näy täällä vähään aikaan...
Johon mies: "Samaa ne sano siellä Prismassakin..."

*Out Of The Frying Pan And Into The Fire*
* www.laplandtrophy.com *
* www.psory.fi *

Scout 19.03.2008 00:32

Mies päätti liittyä selibaattiyhdistykseen ja meni yhdistyksen johtajan puheille, joka sanoi että ensin on koeaika, 30 vrk ei seksiä... No, 29 vrk:n kuluttua mies tuli takaisin ja selitti johtajalle että vaimolta levisi makaroonipussi lattialle ja alkoi keräämään niitä takapuoli pystyssä niin silloin hän repsahti... Tähän johtaja sanoi että on parempi jos teitä ei näy täällä vähään aikaan...
Johon mies: "Samaa ne sano siellä Prismassakin..."

*Out Of The Frying Pan And Into The Fire*
* www.laplandtrophy.com *
* www.psory.fi *

Saimon 02.06.2008 15:09

Neuvot miesten keskustelupalstalla kaverille, joka on
muuttamassa yhteen naisensa kanssa:

En suosittele. Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin "v*tuttaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi". Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin: Ei ole olemassa enää "miesten ja naisten töitä". Pelkästään miesten työt. HH olettaa että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi. Molemmat siis tekevät näitä koska on "vanhanaikaista" että nainen joutuisi tekemään kotityöt. Tottahan se silti on, kyllähän jokainen mies osaa tai ainakin pitäisi osata suoriutua noista kaikista. Mutta kun pitää vaihtaa talvirenkaat, paikata puhjennut pyörän rengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. ne ovat aina miesten töitä. Se tasa-arvo katoaa oudosti siinä tilanteessa.

No, noiden asioiden kanssa herrasmies pystyy elämään, harva nainen "haluaa osata" esim vaihtaa renkaita. Koita onneasi ja yritä sanoa samaa vaikka silittämisestä.

Tulet myös huomaamaan että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä. "oli ihan pakko ostaa tuo posliinikissa kun se sopii niin kivasti noiden verhojen väriin". Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain v*tun sisustusohjelmassa.

Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmeellisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniljatangontuoksuinen hajusaippua, jolla ei saa pestä käsiä. Ja ne wc-renkaan pissatipat.. Hyi olkoon...

Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa, "en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta" samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta koska sieltä tulee aina joku v*tun sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota HH:n on yksinkertaisesti pakko katsoa. Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta koska se pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin on niin ruman näköisiä. Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen. Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ei ole enää kivannäköisiä.

Kannattaa varautua myös siihen että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään siivotaan ja leivotaan, koska HH ei halua että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan "kylään". Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu vetämään joku 5-6 kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä. Kahvipannu pitää myös pestä joka v*tun kerran jälkeen kun sitä on käytetty. Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja häviäjiä HH:si mielestä.

Voit unohtaa kumipitsan syömisen samalla kun katsot leffaa koska
A) se on niiiiin epätervellistä
B) olohuoneessa ei saa syödä ettei limenvärinen sohva likaannu
C) et halua enää katsoa leffoja koska ainoa vaihtoehto on romanttiset komediat. "en mä halua katsoa tuollaista väkivaltaa", lisäksi naisille on yksinkertaista mahdotonta keskittyä elokuvaan koska samalla pitää lakata kynnet, föönätä, meikata, kihartaa hiuksia jne. Saat vastata koko ajan kysymyksiin "Kuka tuo on" "siis kuka tuo on ja mitä se tekee" "miksi se nyt noin tekee". Elokuvanautinto on pilalla koska kuulet samalla mitä Petra on tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami on siihen suhtautunut. Voisit muuten syödä vähän enemmän noita kasviksia.

Et tule enää ikinä löytämään mitään tavaroitasi koska HH sisustaa ne kerran viikossa eri paikkaan. Avaimien pitäisi olla marimekon unikkokuvioisessa avainkaapissa mutta eihän niitä sieltä löydy koska tosiasiassa sinne mahtuu noin kolme avainta. Sen sijaa ne ovat eteisen lipastossa pienessä pahanhajuisessa peltipurkissa (ihQ löyty kirppikseltä) jonka kantta on vaikea avata. Kaiken lisäksi se koko v*tun lipasto seilaa ympäri eteistä vaihtaen paikkaa joka viikko. Ja arvaat varmaan kuka sitä vanhaa painavaa lipastoa raijaa joka viikko paikasta toiseen. "koitas laittaa se tuonne kulmaan.. Ei, ei sovi tuon sammakkopatsaan kanssa yhteen, koitas kantaa se tuonne kulmaan... ei sitä sinne voi laittaa, tulee huono feng Shui.... Koitapas kantaa se tuonne..."

Mitään elintarviketta ei voi pitää alkuperäisessä pakkauksessa vaan kaikki on sullottava pienen pieniin purkkeihin ja kippoihin jotka ovat epäkäytännöllisiä ja "tosi kivan näköisiä". Kaikki purkit ovat eri värisiä ja ne on sijoitettu kaappeihin sellaisella logiikalla että kaapista on mahdoton löytyy yhtään mitään. Varsinkaan kun purkkien sisältö vaihtuu kerran viikossa.

Viikolla juomisen voit unohtaa, samoin sen että otat illalla pari kaljaa. "Pitääkö sun aina juoda.. Sulla on pian samanlainen kaljamaha kuin teidän isällä". Dokaaminen kavereiden kanssa asunnossasi vaihtuu "Kutsuihin" joissa on pelkästään pariskuntia, taustalla soi hiljaa ricky martin/ultra bra ja pöydällä on lukematon valikoima erilaisia pikkusuolaisia. Muista käyttää lautasta ja lautasliinaa.
Lisäksi siellä haisee ne v*tun tuoksukynttilät.

Morjenz 02.06.2008 17:56

Olipa kerran 30v yksinhuoltaja, joka päätti rakennuttaa asuntoonsa väliseinän tilaa jakamaan. Niinpä hän soitti rakennusliikkeeseen ja viikon päästä rakennusmies ilmaantui asuntoon ja alkoi tehdä väliseinää. Kahden päivän päästä väliseinä oli valmis ja tuli maksun aika. Väliseinä maksoi 500mk. Yksinhuoltaja selitti, että rahatilanne on nyt vähän heikko, että jospa saisi maksuaikaa... ja niin rakennusmies lupasi yksinhuoltajalle viikon maksuaikaa. Kului viikko ja rakennusmies soitteli yksinhuoltajalle ja taas tämä valitti, että ei ole rahaa, että jospa sitä saisi vielä maksuaikaa... Rakennusmies sanoi, että se on vielä viikko ja sitten tulen hakemaan 500mk tai lähtee väliseinä... Kului toinen viikko ja rakennusmies soitti taas. Yksinhuoltaja sanoi, että taas on rahat finaalissa ja kysyi kävisikö maksu luonnossa? Rakennusmies mietiskeli ja totesi, että jotenkinhan se maksukin pitää saada ja päätti suostua yksinhuoltajan pyyntöön. Rakennusmies pääsi pelipaikalle ja yksinhuoltaja alkoi riisumaan housujaan. Yksinhuoltaja sanoi: Saat tehdä ihan mitä vaan! Rakennusmies tunki peukalonsa yksinhuoltajan ykkösreikään ja etusormensa yksinhuoltajan kakkosreikään ja tokaisi: SE ON 500 MARKKAA TAI LÄHTEE VÄLISEINÄ!

Nisu 02.06.2008 23:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offi-mies (Viesti 419852)
Mitä saa ku ampuu pyöräilevä mustalaise?
Pyöräs takas

Tietty hyvan mielen.

Mita tunnet kun naet mannen kiikarin lapi ?

Rekyylin.

Nisu 02.06.2008 23:41

Lappalais eukko meni laakariin ja valitti etta vessatteella tulloo pillu kippeeks.

Laakari tiedusteli eukolta etta on vaiva jatkunut pitkaan. Eukko ketoi kipujen alkavan ulos mennessa.

Laakari komensi eukon sangylle lepaamaan, otti fiskarssit kateen ja nykaisi saappaan jalasta. Jonka jalkeen laakari aloitti toimenpiteen leikkaamalla saappaan varret lyhyemmiksi.

-Stedt- 05.06.2008 17:33

On ukkojen saunailta ja miehet istuu altaalla isolla kaveriporukalla.
Viina virtaa ja kaikki pienessä laitamyötäisessä. Meteli on kova,
musiikki soi ja kaikki yrittää kännissään puhua kaikille ja yhtä
aikaa,
joten tunnelma on hyvä.

Pöydällä oleva kännykkä soi ja mies vastaa siihen: 'Haloo.'
'No hei kulta minä täällä. Kauhee mökä siellä. Onks teillä hauskaa?'
kysyy naisääni.

Mies vastaa: 'Joo, hauskaa on. Lähetään tästä kohta baariin.'

'Okei. Ole sitte kiltisti siellä.' sanoo nainen ja jatkaa:
'Kuule, kultapuppeli; kun mä tässä just sattumalta olin kävelyllä ja
huomasin tossa kultakaupan ikkunassa taas ton sormuksen josta mä olen
sulle aina puhunut niin etkö sä nyt vois sen verran antaa mun törsätä
kun sen hintakin on nyt tosi halpa. Vaan vähän yli 2 tonnii mut siin
onne smaragditkin.'

'Ai. Paljoko yli?' kysyy mies.

'No vaan vähän. 3:n tonniin ne sen lupas. Saanhan mä sen ostaa jooko.
Pliiiiiis kultapuppeli.'

Mies empii hetken ja sanoo sitten: 'No okei. Osta nyt sitten.'

Nainen jatkaa: 'Ai niin. Se mun vanha auto on tosi surkee ja ruman
värinen.
Mä oon jo pitkään katellu jotain nätimpää ja nyt sitten tänään mä
huomasin et tossa autoliikkeessä oli se IHANAN värinen vielä
myynnissä.
Saanhan mä
käydä ostamassa sen?

JOOOOKOOO? Kulta rakaaas? Se on sen 34 tonnii, mut ne jo lupas antaa
sen kokonaan sun kultareunasella kortillas ja ilman käsirahaa. Kulta
voinhan mä
tämän kerran vähän törsätä kun se on ihan pakko se auto vaihtaa.
Jooko?'

Mies tuumii hetken ja painaa sormea toiseen korvaan koska meteli on
kova.
Kaverit taustalla huutaa että lopeta jo se jaarittelu ja tule
kaljalle.

'Okei, okei. Osta nyt sitten', mies sanoo vihdoin.

Nainen tajuaa tässä vaiheessa että ukko on tänään aika lepsulla
mielellä ja erittäin suopea.

Nainen jatkaa: 'Sit kulta mun on ihan nyt pakko viel kysyy sulta yhtä
toista juttuu.

Ethän sä suutu?'

Mies: 'No en tietenkään. Kysy vaan'

'No kun mä oon jo pitkään katsellu tota naapurin Sakua sillä silmällä
Ja mun tekis ihan hirveesti mieli antaa sille. Jos mä vähän tänään
meen
sen luo
istumaan iltaa sen kanssa hyvän viinipullon kanssa niin ethänsä
suutu!?
Ethän kulta kun
kuitenkin sua mä vaan rakastan.'

'No en mä nyt tosta suutu' sanoo mies. 'Mee vaan. Mut ei sitte ilma
kumia.'

'No ei tietenkään. Ai nii ja viel yks pikku juttu kulta puppeli;
saahan mun äiti uuden miesystävänsä kanssa muuttaa meille kun on ihan
turha niitten maksaa vuokraa kun meillä on näin iso talo. Voihan ne
muuttaa
jooko?'

'No, voi voi.', vastaa mies. 'Oliko sulla muuta?'

'Ei muuta kulta. Kiitti hirveesti. Nähdään aamulla. Pusi pusi.'

'Pusi pusi.' Mies pistää puhelimen kiinni ja katselee sitä
mielenkiinnolla.

Huutaa sitten mölyävälle kaveriporukalleen:

'Aika näppärän pieni tää uus Nokia. Kenen tää on?

Cental73 14.06.2008 16:44

ja otteita heppasivuilta:

"Olen Teukka 8 v. ja meidän alakerrassa on moottoripyöräkerhon talli.

Siellä käy paljon motoristeja. Motoristit on kivaa porukkaa. Siksi istunkin siellä tallilla aina kun äidin silmä välttää. Motoristit kertovat jänniä juttuja. Olenkin jo oppinut paljon jänniä juttuja moottoripyöristä ja motoristeista.

Moottoripyörässä pitää olla loivennettu keula. Topi-sedän Harrikassa on jo tosi loiva keula. Kerhon sedät kun aina sanoo, että Topin pitää joka aamu loiventaa, että se lähtee käyntiin.

Moottoripyörässä pitää olla ääni. Kerhon sedät jaksavat aina vertailla ja puhua äänistä. Meidän mummulan lähellä on varmaan kanssa moottoripyöräkerho, kun äiti sanoo, että se on huolissaan meidän mummusta kun se kuulee ääniä joka yö. Ei äidin pitäisi olla huolissaan. Motoristit on kivoja ihmisiä.

Motoristit maalaavat itse pyöränsä. Ainakin luulen niin koska kaikilla kerholaisilla on eri väriset pyörät vaikka ne on kaikki tuotu maahan harmaana.

Kerhon parasta jätkää sanotaan kingiksi. Kingi uskaltaa ajaa sisälläkin. Kuulin, kun kerhon sedät juttelivat että viime kesän rotkorallissa ne oli kuunnelleet mökin ulkopuolella kun kingi antoi Minnalle kyytiä aamuun saakka. Moottoripyörän renkaan rikkoutuminen on vaarallista. Sinä yönä kingiltä oli kumi puhjennut ja Minna joutui aamulla käymäänlääkärissä.

Kerhon sedät pitävät moottoripyöristään hyvää huolta. He puhuvatkin koko ajan "hoidoistaan", kingin Arielissa on kai jäykkä perä. Joidenkin hoidoista en osaa sanoa, mutta kerhon sedät puhuvat jatkuvasti hyvistä peristä. Minnankin kohdalla ne sanoi niin, vaikkei Minnalla olekaan moottoripyörää. Mutta niin ne sedät välillä puhuu puskureistakin eikä moottoripyörissä edes ole puskureita.

Motoristit pitävät luonnosta ja ympäristöstä hyvää huolta. Eilen Topi-setä sanoi, että nyt ei voi polttaa ruohoa kun on kulovaroitus. Kaikki sedät nauroivat ja joku sanoi Topi-sedälle että kun on näin lämmin, sille ei voi edes antaa ryyppyä tai kone tukehtuu. Sitten joku korjasi, ettei Topi-setä käytä ryyppyä, kun sillä on ruiskunsa.

Äiti ei tykkää kun minä istun tallilla kerhon setien kanssa. Näin pienelleei kuulemma saisi puhua niin rivoista asioista. Minä en ymmärrä mitä äititarkoittaa. Eikä siellä ole mistään rivoista puhuttu paitsi kerran jostain jäähdytysrivoista mistä minä en käsittänyt mitään.

Mutta sanoi äiti mitä hyvänsä, minusta tulee isona motoristi. Minun moottoripyörässä on ääni, loiva keula ja hyvä perä. Minä liityn isoon moottoripyöräkerhoon nimeltä kuusysi. Vaikka luulen että se on jotenkin uskonnollinen kerho. Aina kun kerhon sedät puhuu kuusysistä, ne puhuu myös lähetyssaarnaajasta.

Teukka"

Sekoita emännän aamupuuroon KiteKattia.
Mainos lupaa, että se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.

Mitkä ovat naisen 2 tärkeintä reikää?
No tietenkin SIERAIMET ?! Ne varmistavat hapensaannin suihinoton aikana.

Miksi hepissä on nuppi ?
Tampere: se tuottaa naiselle suuren ilon.
Helsinki: se tuottaa miehelle suuren nautinnon.
Turku: eipähän osu nyrkki otsaan runkatessa.

NIKSIPIRKKA:
Vanhojen sukkahousujen haarakiilasta saat saksimalla jännittävän hajuisen nenäliinan.

Viikon vinkki:
Mitä tehdä kun nainen on haluton ja valittaa päänsärkyä?
Puuteroi mulkku buranalla ja kysy, että ottaako suun kautta vai suppona !

Isä, miltä pimppi näyttää ?
-No ennen rakastelua se on kuin ruusun nuppu, terälehdet avoinna. Rakastelun jälkeen se on..... oletko nähnyt, kun boxseri syö majoneesia ??

NIKSIPIRKKA:
Raahaa vittumainen ämmä kovalla pakkasella suolle. Sido ranteet nilkkoihin ja nosta akka perse pystyyn. ja näin syntyi hirville nuolukivi.

NIKSIPIRKKA:
Jos kärsit impotenssista, sido iso kauha heppisi alle siten, että kauhan kuuppa on persauksesi alla. Kun haluat seisokin, paskanna kauhaan.

Kumihansikkaat taloudessa

On eduksi hankkia itselleen liian väljät kumihansikkaat taloustöihin. Niiden alla käytetään silloin tavallisia sormikkaita. Se on terveellistä ja miellyttävää iholle, säästää hansikkaiden ikää ja käteenvetäminen sujuu näppärästi.

MIKSI OLEMME NIIN HEMMETIN VÄSYNEITÄ?

Olemme tottuneet laittamaan väsymyksemme milloin veren alhaisen rautapitoisuuden, vitamiinien puutteen, laihduttamisen tai monen muun asian syyksi. Nyt olen kuitenkin löytänyt todellisen syyn.. Olen väsynyt, koska olen ylityöllistetty!

Katsohan: Maamme asukasluku on noin 5,1 miljoonaa, joista 2,2 miljoonaa on eläkkeellä. Siten jää 2,9 miljoonaa, joiden pitää tehdä työ. Maassamme on 1,8 miljoonaa koulutettavaa, joten jää 1,1 miljoonaa, joiden pitää tehdä työ.

Erilaisissa hallinnollisissa tehtävissä on 660 000 henkilöä, joten jää 440000, joiden pitää tehdä työ. Armeijan palveluksessa on 93 000 henkilöä, joten jää 347 000, joiden on tehtävä työ. Työttömänä on 300 000 henkilöä, joten jää 47000, joiden on tehtävä työ.

Sairaaloissa on hoidettavana 43 000 henkilöä, joten jää 4000 henkilöä, joiden on tehtävä työ. Maamme vankiloihin on suljettuna 3998 henkilöä, joten jää vain kaksi henkilöä, joiden on tehtävä työ. Sinä ja minä!

Ja sinä p.erkele se vain istut siellä sähköpostejasi lukemassa!
-------------------

------------------
Nainen kestää heikosti peräänajoa.
>> (Otsikko Aamulehdessä 29.1.)

Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta veloituksetta.
>> (Turkulainen 28.8.)

Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä.
>> (Vantaan Sanomat 22.9.)

Mies löi liikuntarajoitteista miestä pankkiautomaatilla.
>>(Otsikko Koti-Kajaanissa 15.1.)

Rattijuoppo kaahasi sataa poliisia karkuun.
>>(Otsikko Warkauden Lehdessä 31.3.)

Olutrekka ojaan Iissä. Alkoholilla ei ollut osuutta turmassa.
>> (Helsingin Sanomat 4.5.)

Linja-autossa oli yli 50 ihmistä. Mukana oli myös kolme opettajaa.
>> (Helsingin Sanomat 14.4.)

Eliel Saarisen tien tunneli on kaikkiaan yli puoli kilometriä pitkä. Umpitunnelissa kuljetaan 350 metrin matka.
>>(Helsingin Sanomat 12.10.)

Oravan löytyminen ei vielä tarkoita sitä, että niitä pesisi lähistöllä. Se tarkoittaa vain, että kuollut yksilö on liikuskellut alueella.
>>(Savon Sanomat 2.7.)

Hakijaryntäys Espoon hautausmaille.
>>(Otsikko Espoon seurakuntasanomat Essessä 11.3.)

Ne, jotka ovat päivittäin jutelleet vainajan kanssa selviävät tablettilääkityksellä.
>>(Savon Sanomat 7.1.)

Malmin hautausmaan liikenne yksisuuntainen.
>>(Ilmoitus Helsingin Sanomissa 24.12.)

Vuodepotilaan syöminen voi olla hankalaa.
>> (Otsikko Sydän-Satakunnassa 8.12)

Etelä-Karjalan ensimmäinen krematorio tuotantokäyttöön.
>>(Otsikko Etelä-Saimaassa 15.5.)

Mika Lahti kaatoi keilat naisia paremmin.
>> (Otsikko Helsingin Sanomissa 10.1.)

Työkaverinsa rintoja kähminyt sai jättikorvauksen.
>>(Otsikko Ilta-Sanomien lööpissä 5.2.)

Kauppiaan sydän on lihatiskillä.
>>(Otsikko Kauppalehdessä 23.2.)

Huonokuuloisten maailmankongressissa huippupuhujia.
>>(Kuulonhuoltoliiton tiedotteen otsikko 13.5.)

Eurot näytettiin etukäteen vain sokeille.
>> (Otsikko Aamulehdessä 31.12.)

Eläkeläiset tekevät puista lentokonetta mielisairaalan vintillä
>>(Otsikko Helsingin Sanomissa 18.6.)

Oppilaiden tasapuolinen kohtelu epäkohta peruskoulussa ja lukiossa.
>>(Otsikko Itäväylässä 24.6 .)

Äkillinen tulva vaikeutti autojen kulkua Vammalan Kävelykadulla.
>>(Tyrvään Sanomat 5.8.)

Kokenut metsästäjä ei huomannut vaimoaan ampuessaan tiheässä taimikossa riekkoa.
>>(Ilta-Sanomat 24.9 .)

Lahdessa kuollut ampui poliiseja.
>>(Otsikko Pohjalaisessa 4.8.)

Liian pienissä liiveissä rinnat pursuavat kupin reunan yli ja liukuvat ylöspäin selässä.
>>(Iltalehti Online 18.9.)

Myydään. 2 langatonta lankapuhelinta.
>>(Ilmoitus Helsingin Sanomissa )

Aiemmin nainen ilmoitti tulleensa pahoinpidellyksi Koivukujalla, jonka tekijöinä oli ollut kaksi outoa miestä. Nainen jätti valheellisen kertomuksen poliisille tämän entisen poikaystävän kehotuksesta.
>> (Raahen Seutu 17.11.)

Hän on joutunut mielisairaalaan, koska tappoi 12-vuotiaan äitinsä ja tämän rakastajan. (Kansan Uutiset 27.3.)

Ikaalisten Ampujat panostaa nuoriin.
>>(Otsikko Pohjois-Satakunnassa 16.6.)

Sairaankuljettajan arkeen kuuluu väkivallalla uhkaaminen eri muodoissaan.
(Pohjolan Sanomat 19.11.)

Kymmenen hevosen emäntä myös ravaa itse, ja onpa voittanut Suomen mestaruudenkin.
>>(Itä-Häme 8.3.)

Alkosta halutaan piristystä Pöytyän liike-elämään.
>> (Otsikko Auranmaan Viikkolehdessä 3.9.)

Miehet ovat tavallisen näköisiä nuoria miehiä. Havainnoista voi ilmoittaa lähimmälle poliisille.
>> (Helsingin Sanomat vankikarkureista 26.7.)
-------------------

toyota4x4 14.06.2008 20:26

just selvis suzuki on unkarilainen kansan-auto hohohohohohoo

Bänkster 09.07.2008 10:47

Kaksi irakilaisperhettä muutti Helsinkiin. Perheitten isät löivät keskenään vetoa siitä, kumpi olisi stadilaisempi vuoden kuluttua.
Vuoden kuluttua isät sitten sattumalta kohtasivat kadulla ja toinen tervehti toista iloisesti suhteellisen varmana voitostaan: "Helou! Tulis tossa just handelista ku piti kato ostaa pari flindaa bissee ku tänää tulee kato Suomi-Svedu lätkämatsi illalla." Tähän toinen vastasi " Painu sinä rättipää vit'uun!"
:cool:

Repro 09.07.2008 12:54

Keksin tänään kun mietiskelin syntyjä syviä.

Sutenööri jäi eläkkeelle eikä enää välittänyt vittuakaan!!

lystis 09.07.2008 17:09

Kaikkihan tietää Visa Electron-kortin, jota myös teinivisaksi tai köyhien kortiksi täälläpäin kutsutaan. Tässä netistä silmiin osunut pätkä jonkun päiväkirjasta.

Baarimikon päiväkirjasta

Lainaus:
Ti 18.3.
Iltavuoro

Kaikki oli hyvin tullessani töihin, mutta kymmenen jälkeen illalla sisään saapui neljän hengen seurue. Kaks jätkää ja kaks muijaa (vaaleahiuksinen ja tummahiuksinen).

Ennen kuin jatkan, niin aluksi selvennän erään asian: Meillä pubissa VISA ELECTRONILLA voi kirjoittaa enemmänkin, kuin mitä ostos maksaa. Tämä johtuu ihan siitä, että se on yhtä vittua olla koko ajan höyläämässä yksittäisiä ostoja. Helpompi on, että kirjoittaa vähän enemmän ja seuraavaa tilausta maksaessa hoitaa sen käteisellä... Silloin homma luistaa nopeammin, eikä muiden asiakkaiden tartte odottaa. Sitä paitsi, sillä helevetin kortilla kun ei voi kirjoittaa tiliään miinukselle, koska pankkikorttikone tarkistaa JOKA IKINEN KERTA
asiakkaan tilin. (Varmasti tulen kirjoittamaan tähän päiväkirjaan lukemattomia kertoja
tästä Electronista... niin perseestä se kortti on.)

No niin, palataanpa illan tapahtumiin... Nää jätkät ja brunette tilasivat ja maksoivat ihan asiallisesti, mutta kun tuli blondin vuoro, niin tilanne olikin toinen. Ensiksikin tää muija mietti ja mietti, että mitäköhän ottaisi. Viimein hän päätyi Kelkka-nimiseen drinkkiin. Tein juoman ja ojensin paukun hälle ja pyysin viittä euroa.

Seuraavassa vuoropuhelu minun (M) ja blondin (B) välillä, joka käytiin sen jälkeen, kun blondi oli antanut Visa Electronin mulle.

M -Paljolle kirjoitan?
B -Täh?
M -Niin, siis paljolle kirjoitan?
B -Täh? Mitä paljolle? Paljonko se sitten maksaa?
M -Viis euroa, mut paljolle mä höylään?
B -Mitä sä sitten kyselet, et paljolle?
M -Tää juoma maksaa viis euroa, mutta mä voin kirjoittaa vaikka kympille jos sä haluat. Silloin sä saat viis euroa käteisenä vielä takaisin.
B -No eihän se paukku nyt kymppiä maksa. Justhan sä sanoit, et se on viis euroa.
M -Joo joo. Paukku maksaa viis euroa, mutta ajattelin, et jos sä haluat, niin voin kirjoittaa vaikka kympille tai kahdelle, että kun/jos tilaat myöhemmin lisää, niin ei tarvii taas höylätä tolla electronilla.
B -Mikä kymppi tai kakskymppiä? Eihän se maksa ku viitosen.
M -Okei okei! En viittis ruveta vääntään rautalangasta. Tehdään sitten silleen, et mä kirjoitan samalle summalle. Pääsen jatkaan hommia.
B -Mille samalle summalle?
M -No v***u tuolle sun paukun hinnalle, viidelle eurolle, eli samalle summalle!!!
B -Joo... kai se on sit ookoo?

Höyläsin viimein kortilla saman summan kuin juoma maksoi ja annoin kortin muijalle takasin, ja hän meni tyytyväisenä pöytään. No, kyllähän se juoma aikanaan loppui, ja blondi tuli takaisin tiskille.

M -Mitäs sitten?
B -Paljonko toi salmari maksaa?
M -Kolme ja puol.
B -Laita yks sellanen, se tulee tolle mun kaverille!
M -Tuleeko muuta?
B -En mä vielä... Mä vien sen ensin ja mietin sitten. Mä lupasin kaverille, et mä maksan sen.
M -Niinpä. Ja tietenkin tän salmarin maksat electronilla?
B -Joo, ei mulla oo käteistä mukana.
M -Nii-in! Tän takia mä aikasemmin tarjouduin kirjoittamaan vähän isommalle summalle, et olis nyt sitä käteistä maksaa tää salmari, ettei tarttis alkaa höylään... taas.
B -???
M -Eikö ookkin niin, et kun sä oot maksanu tän salmarin sillä sun kortilla, vieny paukun kaverille, niin kohta sä tuut tilaamaan itelleskin jotain, ja taas sä joudut kaivaan sen korttis esille.
B -No... mutkun, mä en vielä tiedä mitä mä ottasin.
M -Ääh! Antaa olla. Anna se kortti tänne. Taitaa olla niin, et mä pääsen helpomalla tälleen. Eli, mä sit kirjoitan samalle summalle!
B -Häh? Paljonko toi salmari muka on?
M -Sen kolme ja puol.
B -Ethän sä sit voi sitä samalle summalle kirjoittaa!
M -Etkö sä perkele sitä oo kokoajan halunnu?
B -Niin mut se aikasempihan makso viis euroa!
M -Ei jumalauta... Nyt menee lujaa ja korkealta yli! Siis mitä sä tarkotat?
B -Ethän sä nyt voi samalle kirjoittaa, ku toi on halvempi, kuin se edellinen. Et kai sä nyt tosta salmarista viittä euroa ota?
M -Voi vitun pahvi! Kun mä sanon, et mä kirjoitan samalle summalle, niin tarkoitan sitä summaa, mikä on tän paukun hinta, eikä edellisen paukun... Ei v***u! Kuuntele: Mä kirjoitan tällä kortilla kolmelle ja puolelle eurolle! Ootko nyt tyytyväinen?
B -Joo, eikös se nyt menny oikein?

Heti kun pankkikorttikone oli tarkistanut tilin ja sylkenyt kuitin ulos, annoin kuitin allekirjoitettavaksi, ja heti kun blondi oli allekirjoittanut, hän tilasi itselleen toisen Kelkan. Tämähän tarkoitti sitä, että heti sain pyytää uudestaan sitä vitun electronia, että muija voisi maksaa oman juomansakin. Olin jo niin sekaisin, että tilanne oli todella huvittava... Mutta,
kyllä se muija sai vieläkin yllätettyä mut... Kun olin tehnyt sille sen kelkan, niin hän antoi sen electroninsa mulle ja kysyi: "Jos mä nyt pyydän sua kirjoittamaan samalle summalle, niin onks tää kelkka nyt sitten saman hintanen, kuin toi salmari?"

Ei helvettijumalutasaatanaperkelevittu!!! Mistä... mistä tää on tullut? Missä sen hoitajat? Missä sen pillerit? Missä sen vitun LEPOSITEET on? Voin sanoa suoraan, etten koskaan olisi uskonut, että tällaista voi tapahtua. Muu seuruekin yritti selvittää asiaa hänelle... niin yritti myös useat muutkin asiakkaat. Onneksi ne lähtivät pois. Eipä siitä illasta sen enempää.

P.S. Hei blondi! Jos satut lukemaan tän ja tunnistat ittesi, niin älä tule enää pubiin... Tai, jos olet tulossa, niin JÄTÄ SE VITUN VISAELECTRONIS SINNE PYÖREESEEN PEHMUSTETTUUN HUONEESEESI!!!!!

P.P.S. Se loppuseurue, jotka olitte mukana. Jos tuutte vielä käymään, niin
tarjoan kaljat. Rankkaa se oli teillekin.

Offipiru 17.07.2008 12:16

Ei nyt ihan vitsi, mutta dokumentti tänäaamuselta limun ostoreissulta.

Marssin kuumeisen näkösenä tiskille maksamaa muumilimpparia.
Myyjä: meinaakko tolla laittaa viikonlopun risaseks?
Minä: eiku ihan lääkkeeks vaan.
Siinä sekunnissa oli nesteen pitsalaarin sisäseinissä niin hirveet kuolapärskeet ku myyjätäti räkätti kippurassa ja räkätyksen seasta kuulu "tulee kuset housuun" ääniä.
Toinen myyjätäti tuli sitte mut rahastamaa kun edelliselle tuli vessareissu.

Se parhaiten nauraa kuka käyttää tenaa :D

PikkuMyy 17.07.2008 12:24

Näin tänään maailman ensimmäisen ladattavan mustalaisen Kuopion Citymarketissa.
Johto roikkui hameen alta.:D

Rohmo 25.08.2008 20:12

Venäläinen juo oluensa ja yht'äkkiä heittää tuopin ilmaan, vetää esille
pistoolinsa (Makarov), ampuu tuopin murusiksi ja sanoo:
- 'Venäjällä tuopit ovat niin halpoja, ettei meidän tarvitse koskaan juoda
samasta tuopista kahdesti!'.

Vieressä istunut somali, selvästi edellisestä innostunut, juo oluensa,
heittää tuopin ilmaan, heittää taskustaan ottamallaan kivellä tuopin murusiksi
ja sanoo:
- 'Meillä Somaliassa on niin paljon hiekkaa lasin tekoa varten, ettei
meidänkään tarvitse juoda samasta tuopista kahta kertaa!'.

Kaljupäinen suomalainen, viilipytyn rauhallisena, juo oluensa, heittää
tuopin ilmaan, vetää esiin pistoolinsa, ampuu venäläisen ja somalin ja nappaa
tuoppinsa kiinni ja sanoo:
- 'Meillä Suomessa on niin paljon ryssiä ja somaleita, ettei meidän tarvitse
juoda samojen tyyppien kanssa kahta kertaa.

Rohmo 25.08.2008 20:29

>

Mistä minä tulin ?

>
>
>
> Kuka nyt kukista ja mehiläisistä enää puhuu... sehän on niin yesterday!
>
>
>
> Pieni poika kysyy isältään: 'Isi, miten minä tulin maailmaan?'
>
> Isä vastaa: 'Nooh, siinä kävi sillä tavalla, että eräänä päivänä äitisi ja
> minä tapasimme netin keskusteluryhmässä.
> Sovimme treffit sähköpostilla ja tapasimme virtuaalikahvilassa.
> Siellä livahdimme salaiseen huoneeseen, missä äitisi suostui lataamaan
> tavaraa kovalevyltäni.
>
> 'Mitä sitten tapahtui?'
>
> 'Juuri kun aloitin latauksen, huomasimme, että olimme unohtaneet kytkeä
> palomuurin päälle.
> Siinä vaiheessa olikin sitten liian myöhäistä painaa 'poista' -nappulaa,
> joten yhdeksän kuukauden kuluttua tietokoneidemme näytölle ilmestyi
> pop-up-ikkuna, jossa luki, että olemme saaneet postia!'
>
>

Bänkster 26.08.2008 19:56

"Caterpillar" totesi Seppo Räty haastattelijan kommenttiin "Nyt, Seppo, sanopa painava sana tähän väliin!"

junnu78 26.08.2008 22:47

mustalaisen triathlon:
mennä kävellen uimahalille ja tulla pyörällä takaisin

Bänkster 01.09.2008 18:58

Jossain leffassa kuvattiin miestä sanoilla
"a life-support system for a dick".

tjl 20.12.2008 13:51

Aihe: Kauppa se on mikä kannattaa!!!

Pikku-Kallen kotona käy säännöllisesti äidin rakastaja sillä
aikaa, kun isä puskee töitä. Pikku-Kalle on seuraillut tilannetta ja
päättää piiloutua makuuhuoneen vaatekaappiin nähdäkseen, mitä äiti ja
mies oikein puuhaavat.

Erään kerran, kun Pikku-Kalle on kaapissa tarkkailemassa
tilannetta, isä tuleekin yllättäen aikaisemmin kotiin .
Rouva piilottaa rakastajansa vaatekaappiin ja sen jälkeen
Seuraa keskustelua kaapissa:

Pikku-Kalle: Täällä on pimeää...
Mies: Niin on.
Pikku-Kalle: Mulla on jalkapallo!
Mies: No sehän on hienoa.
Pikku-Kalle: Haluaisit sä ostaa sen?
Mies: Eii, kiitos vaan.
Pikku-Kalle: Mun isi on tuolla huoneessa!
Mies: OK, kuinka paljon?
Pikku-Kalle: 250?

Seuraavalla viikolla toistuu sama tilanne ja Pikku-Kalle sekä mies
joutuvat jälleen kaappiin

Mies: Niin on.
Pikku-Kalle: Mulla on jalkapallokengät!
Mies (muistaen edelliskerran - huokaisten): OK, kuinka paljon?
Pikku-Kalle: 500?

Muutaman päivän kuluttua isä pyytää Pikku-Kallelta: Otappas
jalkapallo ja kengät niin lähdetään vähän pelaamaan.
Pikku-Kalle: Sori, mutta ei se käy, koska myin ne pois.
Isä: Paljollako?
Pikku-Kalle: 750 eurolla...
Isä: Tuo nyt on tosi ikävästi tehty kavereitasi kohtaan! Sehän on
paljon enemmän kuin ne ovat maksaneet! Tämän takia minun täytyy
viedä sinut ripittäytymään sunnuntaina (perhe kun on katolinen).
Isä vie Pikku-Kallen sunnuntaina kirkkoon rippituoliin
Ja sulkee oven.

Pappi: Lopeta nyt jo jumalauta!!!

tjl 20.12.2008 13:53

Tarina Irlantilaisesta makkarasta

Shamus ja Murphy halusivat kaljaa lasin tai pari, mutta
heillä ei
ollut paljon rahaa. He saivat kerättyä rahaa yhteen vain
yhden euron
verran.

Murphy sanoi: "Odotappas, minulla on idea."

Hän meni viereiseen lihakauppaan ja tuli ulos yhden tosi
ison makkaran
kanssa.

Shamus sanoi: "Oletko sinä hullu? Nyt meillä ei ole yhtään
rahaa
jäljellä!"

Murphy vastasi: "Älä hermostu - seuraa vain minua."

Murphy paineli pubiin, missä hän heti tilasi kaksi lasia
Guinness-olutta ja kaksi lasia Jameson Whiskyä.

Shamus sanoi: "Nyt olet kadottanut kaikki nappulat päästäsi.
Ymmärrätkö ollenkaan missä liemessä olemme nyt? Meillä ei
ole yhtään
rahaa!"
Murphy vastasi hymyillen: "Älä hermostu, minulla on tosi hyva
suunnitelma,
Kippis!"

He joivat juomansa.

Sitten Murphy sanoi: "OK, minä laitan tämän makkaran housujeni
sepaluksesta sisään ja sinä menet polvillesi eteeni ja
otat sen suuhusi."

Baarimikko huomasi heidät ja raivoten heitti heidät ovesta
ulos.

He jatkoivat samalla lailla pubi pubin jälkeen, tullen
enemmän ja
enemmän humalaan, tietysti maksamatta juomistaan.

Kymmenennen pubin jälkeen Shamus sanoi Murphylle: "Murphy -
en usko
että pystyn jatkamaan tätä touhua tätä enempää. Olen
helkkarin paljon
hutikassa
ja mun polviini koskee vallan kamalasti!"

Siihen Murphy vastasi närkästyneenä: "Miltä luulet minusta
tuntuvan?
Kadotin sen makkaran jo kolmannen pubin jalkeen."

tjl 20.12.2008 13:57

Salaattia ja seksiä

Mies ja nainen rakastivat toisiaan hyvin paljon, mutta vanhetessaan
heitä alkoi surettaa se, että jossain vaiheessa jompikumpi kuolisi ja
toinen jää yksin.
He sopivat keskenään, että se joka ensimmäisenä kuolee, ottaa elossa
olevaan yhteyttä.Samalla voi kertoa, millaista tuonpuoleisessa on.
No mies sitten kuoli. Ja eräänä päivänä naisen puhelin soi.
- No minä täällä terve. - Terve terve. Millaista siellä rajan toisella
puolella on?
- Ei hullumpaa, mutta vähän aika käy pitkäksi. Aamulla, kun
heräämme,niin ohjelmassa on salaattia ja seksiä.
No sitten aamupäivä kuluu salaatin ja seksin merkeissä. Puolilta päivin
saamme salaattia ja seksiä.
Iltapäivällä onkin sitten salaattia ja seksiä. Illalla, kun olemme
aaneet salaattia ja seksiä, menemme nukkumaan.
Mutta siinä jossain välissä tietysti on vuorossa salaattia ja seksiä.
Nainen tuli hieman mustasukkaiseksi ja ärähti: - Eiköhän se tullut jo
selväksi? Mutta missä sinä nyt sitten oikein olet?
- No perkele, synnyin uudelleen kaniksi johonkin pälkäneläiseen maataloon!

tjl 20.12.2008 13:59

Subject: Liioittelua!? =)

Matti Nykänen, Andreas Felder ja Ernst Vettori olivat keski-Euroopan
mäkiviikolla viimeisen osakilpailun jälkeen "rentoutumassa"
paikallisessa ravintolassa. Puheet kävivät illan mittaan aina vain
suuremmiksi.
- Olen minä vaan vähän tavattoman kova naistenmies, sanoi Vettori ja
jatkoi: - Innsbruckin osakilpailun jälkeen iskin illalla ravintolasta
tosi nätin lyylin ja ainakin neljä kertaa oltiin yön aikana sillai.
Felderiin ei moinen tehnyt vaikutusta, ja hän pistikin paremmaksi: -
Garmishissa iskin miss Saksan ja ensimmäisen perintöprinsessan ja
molempien kanssa piti olla ainakin neljä kertaa yön aikana. Että olen
minä vaan vähän helevetin kova naistenmies.
Matti otti huikat kaljamukista ja totesi: - Teistä ei ole jätkät kyllä
mihinkään. Ooberin jälkeen vetäisin pullon Koskenkorvaa ja sen jälkeen
iskin koko miss Saksa -kilpailun osanottajajoukon ja panin jokaista
kymmenen kertaa päivässä koko viikon ajan.
Seuraavana aamuna kokoontui joukko hiljaisenpuoleisia miehiä. Vettori
puhkesi ensimmäisenä puhumaan:
- Taisin vähän eilen illalla liioitella. En minä neljää kertaa yössä
ole sillai ollut. Tosiasiassa en saanut muuta kuin pakit.
Felder jatkoi: - Joo, taisin minäkin vähän pistää omiani. Yhden naisen
sain sänkyyni houkuteltua eikä se kyllä mikään missi ollut.
Nykänen siihen: - Minäkin vähän liioittelin. Ei se mitään Koskenkorvaa
ollut vaan Pöytäviinaa.

tjl 20.12.2008 14:02

Subject: Logiikka

Jänis näki tutun oravan metsässä ja kysyi:
- Tiedätkös muuten mitä on logiikka?
- En tiedä.
- No onko sinulla tulitikkuja?
- Joo, on.
- Sitten varmasti tupakoit.
- Joo, tupakoin.
- Sitten juot varmasti viinaakin.
- Joo, juon viinaa.
- Ja käyt naisissa?
- Jep.
- No niin, tuollaista on logiikka.
Orava lähti iloisena pois uuden tietonsa kanssa, kun hän näki karhun.
- Hei karhu, onko sinulla tulitikkuja?
- Ei ole.
- Hyi! homo! huusi orava.

Rekisteröimätön 20.12.2008 16:25

Suhteellisuudentajua

Kaks tenunenää,Arska ja Reiska istuskelivat sillan alla tarinoiden
Arska kysyi Reiskalta:-Ymmärhätshä Reiska thost suhtheellisuden thajust mithää?
-No e, vastas Reiska.-No kato, aloitti Arska:-Jos shä työnnät nenäs mun persheesee,ni sillonha meil
molemmil on nenä persheessä,mut suhteelliseshthi vaan mul on paremi olla
-No nyt mä ymmärhän,tokas Reiska ja jatkoi:-Kyl shä olet Arska viisas miesh,otehtaas shille.

PikkuMyy 14.01.2009 13:00

Tuollaisen jutun bongasin hetki sitten lehdestä:

Kävin eilen Prismassa ostamassa 20 kg säkillisen Sertiä koiralleni.
Kassajonossa nainen takanani kysyi omistanko koiran. Mitä hemmettiä
ihminen oikein kuvitteli, elefanttiko minulla olisi kotona?

Päätin piristää tylsää elämääni. Kerroin naiselle, että ei, minulla ei
ole koiraa vaan olen päättänyt aloittaa uudelleen Serti-dieetin. Lisäsin, että
se ei ehkä ole hyvä idea koska edellisellä kerralla päädyin sairaalaan,
mutta toisaalta olin laihtunut 25 kiloa siihen mennessä kun heräsin
teho-osastolta tippa molemissa käsissä ja letku jokaisessa reiässä mitä kropasta
löytyy.

Kerroin naiselle että dieetti toimii niin että tungetaan taskut
täyteen Sertiä, ja aina kun näläntunne yllättää heitetään pari kikanaa
suuhun. Serti on täydellisen tasapainoista ravintoa, joten ruokavalio toimii
oikein hyvin. (Tässä vaiheessa koko kassajono kuunteli korvat hörössä.)

Nainen kysyi aivan kauhistuneena olinko joutunut teho-osastolle koska
olin saanut myrkytyksen koiranruuasta. Vastasin etten suinkaan; olin
astunut varomattomasti ajoradalle nuuhkiakseni söpön kultaisen noutajan
persuksia ja auto ajoi meidän molempien yli.

Edessäni jonottanut punakka kaveri nauroi niin kovaa että olin aivan
varma, että hän saa sydärin.

Myymälänjohtaja kutsuttiin paikalle ja sain porttikiellon Prismaan.

Rohmo 16.01.2009 18:55

HEI NAAPURI
onko sinulla kotona joku "nariseva" laite?
voisitko rasvata sitä sillä se kuuluu aika selvästi on (kuulunut jo 2 viikkoa !!)

KIITOS
Varmaan meidän eukko. On sitä aikanaa rasvattukin, ei auttanut...

-Jyki- 02.02.2009 21:58

Järvestä löytyi hukkunut
somali 100 kiloa kettinkiä ympärillään, poliisi kirjasi raporttiin: Mokkakikkeli
yritti varastaa enemmän kuin jaksoi uimalla
viedä.
Opettaja piti koulussa
seksivalistusta ja näytti peniksen kuvaa.
Pikku-Kalle jatkoi: Isillä on 2
tollasta. Pienemmällä se pissaa ja isolla pesee äidin
hampaat.

IironSika 17.05.2009 14:19

Tansseissa Poika ja tyttö tutustui toisiinsa ja kättelivät, sekä esittelivät itsensä. Tyttö sanoi ensin, Mäen Anna. Poika vastasi, Kylmäsen Usko.

Kustantajan hylkäämiä lastenkirjoja...

1. Sinä olet erilainen, ja se ei ole hyvästä
2. Poika joka kuoli syötyään liikaa kasviksia
3. Isin uusi vaimo "Reijo"
4. Vasaroita, ruuvimeisseleitä ja saksia: "Minä-osaan-kirja"
5. Lasten opas erämaavaellukseen
6. Katja oli niin paha tyttö, että äiti lakkasi rakastamasta häntä
7. Nuuskija Niko ja korkean voltin aita
8. Kaikki kissat menevät helvettiin
9. Pikku Pekka, joka näpisteli
10. Jotkut kissanpennut osaavat lentää
11. Nyt riitti: Pistän sinut adoptointiin
12. Ukki saa arkun
13. Maaginen maailma hylätyn jääkaapin sisällä
14. Karvinen saa kissaleukemian
15. Etsi piilopaikka -kirja ihmisen anatomiasta
16. Tuntemattomilla on parhaat karkit
17. Valitus, potkiminen ja itku -tie siihen mitä haluat
18. Sinä olit vahinko
19. Asioita joita rikkailla kersoilla on -mutta sinulla ei
20. Pam! Siinä menee hamsteri, ja muita kivoja mikroleikkejä
21. Painajaisesi ovat oikeasti totta
22. Mihin sinä haluaisit hautapaikan?
23. Kananmunia, vessapaperia ja sinun koulusi
24. Mikseivät Herra Haarukka ja Rouva Pistorasia voi olla ystäviä?
25. Paikkoja, minne isi ja äiti piilottavat kivoja asioita
26. Isi juo, koska sinä itket
27. Yllätys altaan pohjalla
28. Sormet on luotu koskettelua varten
29. 101 Kivaa peliä, joita pelata tiellä
30. Et voi sille mitään, jos olet tyhmä
31. Kiusaajat ansaitsevat kuolla
32. Äidillä on UUSI vauva jota rakastaa

MakeO 22.05.2009 17:56

Tuhkimo käveleskeli mettätiellä kunnes kohtasi 4 piippalakkipäistä pikkumiestä , no tuhkimo kysyi heiltä että keitäs te ootte? mihin pikkumiehet vastasi että me ollaan seittemän kääpiötä. No tuhkimo siihen tuumas sitten että eihän teitä oo ku neljä niin kääpiöt vastas että niinpä , nykyään sitä vähennetään porukkaa joka paikasta.. :)

Rytari 22.05.2009 20:51

L:liä ja kukkia, vai mitä se olikaan kun taas kevään ylioppilastytyöt toivookaan saavansa...

Ooppeli 22.05.2009 22:09

Mikä on rekkakuskin ja ilotytön pahin painajainen?

No se että kumi puhkee.

Poor 23.05.2009 03:18

Pohojalaasveliekset tappeli kirkolla juavuspäis.
Nimismiäs tuli hätihin ja lähäretti veliekset kotia.
Poijjaat lähti oikomahan mettiä pitkin ja
reirun 10 kilometriä kävelyn päälle
toinen kompastuu ja kaatuu selijällensä.

Alle jäi kyykärmes,
joka härissänsä puri miestä mulukunpäähä.
Tuskat oli lujat.

Toine velii soitti nokialaasella sairaalaha ja kysyy neuvua.

- Onko teillä kyypakkausta?
- Ei meilloo föliys.
- No onhan teillä puukoot, tuikkaa haavahan ja laske myrkky pois
- Puukoot jäi fallesmannille.
- No sun täytyy sitte imiä myrkky pois!
- Onko se ainut keino??
- On.

Veli suluki puhelimen.
Toine veli ähöttää tuskissaansa ja kysyy

- Mitä se sanoo?
- Se sanoo, notta sää kualet...

Turpo-Urpo 27.05.2009 14:23

:D

http://translate.google.com/translat...set%20turistit

metsienmies 27.05.2009 18:41

tarinaa pukkaa...

tossa repeilin baarimikon tarinalle ja blondille.. mut tässä mun tarinani: :p

tuossa joku aika sitten olin paikallisella sokkarilla kassajonossa 15kg sertisäkki kainalossa, kun takana oleva nainen kysyi omistanko koiran?? SIIS mitä... jos mulla on koiranruoka säkki kainalossa niin luukeks se nainen että mulla on joku muu elikko kotosalla?? no kiero mieleni sai yliotteen ja päätin hieman vedättää naista. sanoin tyynesti että aloitan Serti-dieetin taas kun on kiloja hieman tullu kupeille...se toimii näin: taskut pullolleen serti nappuloita ja aina kun tulee nälän tunne niin muutama kikkare kitusiin ja avot, nälkä on poissa. viimeks tosin jouduin sairaalaan teholle ja kun heräsin, kaikissa ruumiin koloissa oli letkuja. olinhan toki laihtunut 25kg siinä maatessani. nainen kyselemään että sainko jonkun myrkytyksen ruuasta... en toki vastasin. nehän on tarkimmiten valvottuja ruokia... mutta olin hieman huolimaton kun vastaan tuli oikein kaunis kultainennoutaja ja kun astuin ajotielle haistamaan noutajan persettä niin joku ajoi autola meidän molempien yli...... silloin repes yks lihava ukko edessäni ja pelkäsin kun se nauroi ihan punaisena kippurassa, sillon kassaneidiltä paloi hermo... se kutsui myymäläpäällikön ja kuinka ollakkaan sain saatana vielä porttikiellon ko. myymälään... :eek:

apiaani 27.05.2009 19:19

tosi repost

http://forums.offipalsta.com/showthr...t=6331&page=12
Sivua taaemmas ni sama tarina on jo.

Poor 27.05.2009 19:23

Sama lontoon murteella:D

http://translate.google.com/translate_t?#fi|en|iloiset%20ruotsalaiset%20turist it

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Turpo-Urpo (Viesti 563991)

Kartse1 06.06.2009 14:40

Subject: Valvontajärjestelmä loman ajaksi

Lomalla koti jää usein tyhjilleen, eikä varovaisuus ole koskaan pahasta!

Langattoman vartiointijärjestelmän asentaminen:

1) Jos sinulla ei satu olemaan miestä (tai jos on semmoinen nahjus tai muuten hintahtava eikä ole saappaita..),
niin mene kirpputorille ja osta miesten käytetyt saappaat - mahdollisimman iso pari.

2) Laita saappaat ulko-oven eteen "Metsästys ja kalastus" -lehden päälle.

3) Laita koirankuppi saappaiden viereen. Oikein iso kuppi.

4) Kirjoita oveen lappu jossa lukee suunnilleen näin; "Jaska, ollaan Kaken kanssa kaupassa hakemassa Karjalaa ja haulikon panoksia.
Tullaan puolen tunnin sisällä. Älä häiritse rottweilereita, ne ovat juuri saaneet matokuurin ja ovat ihan helvetin hermona!".

Ja sama vielä käännettynä oletetun viestin kohderyhmän kotikielelle:

"Jaak! Me ole menemä Kaalen kera kaubamaja noodama Soome Hatrwalli ölle tehakse Karelia ölü kui mööski haulepysy ammunisiooni.
Me tule taase pia halvetuni takaat. Äle häirise Rottweileri hundejat sees het ole syömäste even soolewurmihusetus satsi
ja kui olle seet kove ärsetyisest meeletiles kuis mööski Pahelaisen nervöösise!"

Offipiru 06.06.2009 15:10

-Kuka tahansa voi väittää olevansa Wilson Kirwa. :D :D

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MakeO (Viesti 562653)
Tuhkimo käveleskeli mettätiellä kunnes kohtasi 4 piippalakkipäistä pikkumiestä , no tuhkimo kysyi heiltä että keitäs te ootte? mihin pikkumiehet vastasi että me ollaan seittemän kääpiötä. No tuhkimo siihen tuumas sitten että eihän teitä oo ku neljä niin kääpiöt vastas että niinpä , nykyään sitä vähennetään porukkaa joka paikasta.. :)

Eikös Tuhkimo ollu tää mimmi mikä jurrissa hukkas toisen töppösensä, ja sitte tää Lumikki piehtaroitti noitten persjalkasien kanssa? Oon sen verran nuori että voi melekei muistaa :D Noo mutta onhan KingKongiki tehty uuestaa erilailla :D Ihan pakko puuttua :)

-LC- 06.06.2009 19:51

Kyllä se näin oli

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru (Viesti 566514)
-

Eikös Tuhkimo ollu tää mimmi mikä jurrissa hukkas toisen töppösensä, ja sitte tää Lumikki piehtaroitti noitten persjalkasien kanssa? Oon sen verran nuori että voi melekei muistaa :D Noo mutta onhan KingKongiki tehty uuestaa erilailla :D Ihan pakko puuttua :)

Juu kyllä se on näin, Tuhkimo hukkas mononsa ja Lumikki pelehti kääpiöitten kanssa.

junnu78 06.06.2009 20:33

NÄIN NE MIEHET KALASTAA&.

Kesämatikka
Kirjoittanut: Jaska, 17.3.2004 klo 23.08
Tämä sattu viime kesänä. Oli pekkaspäivä ja niin menin
mökille jo torstai
iltana. Tyttöystävä oli tulossa sinne perjantaina töijen
jäläkeen. Heitin
heti katiskan järveen ja ilta meni siinä viskikuksasta
enteitä lukien ja
kuikkien kalastuspuuhia seuraillessa.
Aamulla naitatti ihan mahottomasti, tietäähän sen, nuori
säännölliseen
sukupuolielämään tottunu mies parhaissa voimissaan,
vuorokausi eellisestä
panosta ja rapulaaki pukkasi päälle. Ajattelin kuitenki, että säästän
herkut iltaan tyttöystävälle ja päätin kärvistellä
loppupäivän paineissa
ja säryissä.
Päätös joutu heti koville, kun kuivattelin ittiäni
laiturilla aamuuinnin
jäliltä. Nakuna tietenki, eihän sitä mökillä muuten. Siinä samassa
vastarannan mökin nuori rouva vieraansa kanssa melo niemen
takkaa minun
mökkiä kohti, pikinit niillä oli päällä ja tissit oli isot.
Otin paremman
asennon ja sanon kohteliaasti, että huomenta tytöt,
maistuisko neitoille
aamukahavi. Ei maistunu. Melat alako huiskia meleko äkäseen
ja kuulin kun
rouva sano vieraalheen, että hän soittaa poliisille tuosta
paljastelijasta, jatkuva riesa... Niin piti selipaatti
päätös eikä niitä
poliisiakaa kuulunu...Mitäpä sitä virkamiehet kuumana päivänä niin
vähäpätösen asian takia ajelemaan kymmeniä kilometreja, alle
13 senttiä,
vaikka paksuhan se on, näin on tytöt kehuneet.
Päätin siinä sitte souella joutessani katiskalle, vaikka eihän siellä
yleesä eka yön jäliltä mittää ruukaa olla. Vaan nytpä
oli...Mahottoman iso
ja ruma matikka, limanen ku mikä, tietäähän ne kesällä. Olin
kuullu, että
kesämaekki on ihan hyvä savustettuna ja ajattelin, että pittäähän se
kokkeilla ja niin kippasin matikan venneen teljolle. Siinä souellessa
kattelin kun matikka lopsutti auki ja kiinni isoa suutaan.
Ei sillä ollu
hampaita niinku jänkäkoiralla ja tammukalla. Rapulaseisokki
vaan paheni ja
mite lie iskeny mieleen niin pölöhö ajatus, että ossaisko tuo matikka
ottaa suihin. Miehän en tämmösissä ajatuksissa kauaa
vitkastele, sehän oli
kokkeiltava heti siinä venneesä.
Ei muuta ku mulukku matikan hampaattomaan suuhun. Voi
mahoton kun tuntu
hyvältä kun se heti nappasi herkkupallaan kiinni, imu oli ku
lyspsykonneessa...sitäki kerran kokkeilin. Siitä se kääräsi
limasen hännän
minun kulukusten ympäri. Pistin onnesta aivan silimät kiinni ja niin
elävästi tuntu niinku oikein kiimasta valuva nainen ollisi
kuumia palleja
viilentäny ja hieronu märällä riemurasialla. Siinä se mae
luirusi ja mulla
vilisi tähtiä silimissä. Sitte sillä sattu hännänpää ryppyreiälle ja
luiskahti sissään. Mae sai hännällä tukevan otteen niin että
sai oikein
voimhaa niskoihisa ja se hännänpää tietenki läpytti
eturauhasta niinku
sellanen omatekonen anerostappi. Ei sitä puutteessa kärvistelevä mies
kestäny, sain sellasen orkasmin, että ei ikinä. Niin huusin
että tiirat
lähti karkuun koko järveltä ja mökkiläiset hyökkäsi laitureilleen
kahtomaan, että hukkuuko siellä joku vai mikä. Yritin aivan
hervottomana
huiskutella, että kaikki on oorl rait tai mitenkä ne herrat sannoo.
Jäläkeenpäin sain sitte kuulla, että levittivät semmosta
ilikiää tietoa,
että olisin muka juovuksissa ölissy jo aamupäivästä. Eipä arvanneet.
No senhän tietää, että siinä lähti mahlat matkaan oikein
joukolla. Vaan
mitä tykkäsi siitä matikka. Sehän jo eka laakista tempasi pääsä irti
mulukusta ja alako yökkimään niin ku ainaski oikija nainen.
Kako siihen
teljolla ensin mälliä ja heti perrään puoli kilova ihan
tuoreen näkösiä
muikkuja ja kaksi puoliksi märännyttä kiisken ruppia. Minä
siinä ensin,
että johan ryöttä tempun teki ku sotki venneen. Mutta kphta
jo ajattelin,
että eihä sitä jumalan vilijaa saa hukkaan panna, puhkasin
muikut ja tein
niistä hyvän muikkuvellin, oikein semmosta vanhan ajan ranntakallaa.
Kiisken rupit heitin räähkälintujen evvääksi.
Matikkaa en raaskinu pistää savustuspönttöön, nakkasin sen kaivoon
kesänviettoon ja meillä oli sitte monta mukavaa hetkeä kesän aikana.
Syksyllä päästin sen vappaaksi, tiiä vaikka ensi kesänä taas
tavataan,
sellasta toivon ja ostin jo kolome uutta katiskaa, sellasia kalliita
hirmupyyytäjiä, vekekatiskojako ne oli vai mitä. On tarkotus
pitää ensi
kesänä kaveriille mökillä synttäripartyt, seksiä luppailin pojille ja
pontikkaa keitän ite niin palajo että ei takkuusti jano yllätä.
Iltaonnikalla tuli siihen sitte tyttöystävä mökille. Se on vähä
mustasukkasta sorttia ja alako heti vakkoilemhaan, että onko
naapurimökeillä asukkaita ja onko serkkutytöt käyny kylässä. Minä
vakkuuttelin että ristinsielua en oo nähny. Eihän se uskonu,
heti mökillä
kävi kiinni sepalukseen ja veti mulukkua essiin. Ei sillä,
että se suihin
tai pillun anto homhiin olis ajatellu. Alako vain
haistelemaan ja hetihän
se kirkastu ja alko kilíjumaan, että miten minun munat haisee sitte
sillille niinku olisin huoria pannu. Minä että mistä tänne
nyt huoria. Se
vaan huusi entistä pahemmin kun huomasi mulukkua käännellessä, että
siinähän oli ihan ruvelle menny punanen rantu ympäri mulukun
juuren...Rääkky rumasti että nyt oot saatananan huoripukki viimmesen
tempun tehny kun hait kupan niistä venäläishuorista. Säikähin siinä
itekki, mutta sitte älysin, että oli sillä sillä matikalla
sitte kuitenki
ollu pikkuset hampaat tai jotku raastinlevyt, sehän ku niitä
raatokaloja
evvääkseen kaluaa, ja niillä sitte järsi mulukun melekein
poikki, en sitä
vaan sillo venneesä kiimossani huomannu.
Sehän meni tappeluksi koko ilta. Mutta kun oikein näytin
rehellistä naamaa
ja selitin, että se tarttu varmaan se haju käsistä kusella
käyesä, kun oli
aamulla muikkuja katiskassa ja ne puhkasin ja tein ihan sinua varten
niistä hyvän vellin. Se haisteli monta kertaa vielä ja lopulta käänty
sille ajatukselle, että saattaa se enempi järvikalalle
haista ku meren
sillille tai huorien visvoille. Siitä juormusta arvelin,
että saatto siinä
nirhautua, ku illalla juovuspäissä kävin kusella ja kaatuilin
mätäskoloisa. Uusissa sortseissa on vielä niin karhia
vetoketju että se se
varmaan raapi siinä könytessä. Seki järkeili, että näkyshän se kuppa
enempi siellä mutteripäässä ku juuresa ja miehä siihen, että sepä se
rakkaani karvakorvani, se ku siitä hellyyvestä tykkää aina ku hullu
puurosta. Minä vielä lupasin juuvva loppukesän vähä vähempi ja enempi
kaljaa ku niitä viskijä ja pontikoita.
Yöllä oltiin taas jo ihan sovusa ja naitiinki sitte vähä
saunan päälle.
Matikkaan en uskaltanu koskia ennää sille viikonlopulle,
vaikka senhä teki
heleposti tiijätte että mieli teki. Seuraavaksi viikonlopuksi ostin
kortonkeja, ei tartu sitte haju mulukkuun eikä ne hampaatkaa raavi.
Palleja en anna haistella enkä ryppyreikää eikä se niitä
muutenkaa, kun on
täältä elleistä lukenu, että pallihiki haisee hienon neitin nokkaan
pahalle. Kortonkit mulla on piilossa telekän pöntössä. Sitä
riskiä ei piä
miehen ottaa, että akka löytäsi ne taskusta tai jostain
lehen välistä. On
se mustasukkasuus niin ilikiä vaiva, siinä perhesopu menee ja saattaa
monta ilohetkiä jäähä välliin.
Tämmänen on minun outoin kokemus. Eihän tämä nyt paljo mittää ja ei
ainakaa sairasta. Poroja ja lampaita nyt nai joka mies ja
siellä eteläsä
kuulemma koiria, mutta matikan suihinotosta en ole ennen kuullu.
Mahtaisko sellanen satomasokisti tykätä antaa jänkäkoiralle
suihin? Ite en
sitä ala kokkeilemaan, kun olen enempi tämmänen tavallinen
hetero enkä piä
ihtiäni ollenkaa pervona.

junnu78 06.06.2009 20:38

> Koiranomistajan arkea
>
> Minulla on koira, schäfer. Olen minä sitä kouluttanutkin.
> Lenkkeilijöihin se suhtautuu tosi luontevasti. Iloisesti häntä heiluen se
> tulee tervehtimään kaikkia kuntourheilun ystäviä. Minä olen siinä ihan
> lähellä, narun toisessa päässä, rähmälläni. Hyvin suhtautuvat lenkkeilijät
> poistuessaan paikalta tapaamisemme jälkeen. Kuraiset tassunjäljet
> rintapielessä ja naama nuoltuna. Haluavat tavata toistekin. Moni on
> huutanut: te kuulette minusta vielä!? Mukavaa sakkia.
>
> Vaikka kyllä koiran koulutus vaatii pitkäjänteisyyttä. Kapulan heittämisestä
> se tykkää valtavasti. Kerran heitin. Poliisit toivat koiran illalla kotiin.
> Minä sanoin, että ei olis tarvinnut. Luulivat että lasken leikkiä.
>
> Naapuritkin pitävät meidän koirasta kovasti, ovat antaneet sille
> lempinimenkin: ADHD. Outo nimi. Olisiko arabiaa?
>
> Kerran minä vein sen lääkäriin ja sanoin että nyt tälle idiootille on
> tehtävä jotain. Lääkäri kysyi, että voiko eläintenhoitaja pitää sillä välin
> minun koiraani. Kaikki eläinlääkärit eivät ole tosikkoja.
> Uskoihan lääkäri puhetta, ja määräsi koiralle rauhoittavia pillereitä.
> Muutaman purkillisen se niitä sitten söikin, nälkäänsä. Antoi vielä tassua
> kiitokseksi. Pitihän minunkin yksi maistaa. Viikko meni horroksessa.
> Lääkitys lopetettiin tehottomana. Ei siitä ollut huumekoiraksi.
>
> Schäferit ovat kovia syömään. Aamiaiseksi se vetäisee pari desiä nappuloita,
> maksalaatikkoa ja olkkarin sohvan.
>
> Koiran hankkiminen ei ole kovin kallista. Parilla tonnilla saa hyvät paperit
> omaavan schäferin. Remonttiin menee kymppitonnin verran ja ruokaan
> viitisenkymppiä kuussa. Meillä lisäkustannuksia aiheutti turvahäkin
> ostaminen, mutta se osoittautui liian pieneksi koko perheelle.
>
> Luin koirakirjan. Siinä sanottiin että koiraperheessä johtajuus on tärkeässä
> asemassa. Helpotti. Yksi asia on sentään meilläkin hoidettu
> oikein: schäferit ovat loistavia johtajia. Lenkkikaverihan minun piti siitä
> itselleni kasvattaa. Ensimmäisellä lenkillä vedettiin yhtä köyttä tosi
> hienosti. Eri suuntiin. Koiran kanssa juokseminen vaatii vahvoja olkapäitä.
>
> En oikein uskaltautunut taannoin mukaan keskusteluun lenkkipoluilla
> häiriköivistä koirista. Ymmärsin heti, että joku oli nähnyt meidät.
> Päätin kuitenkin tulla ulos kaapista kun tajusin, ettei ongelma ole yksin
> minun, se on myös niiden joita meidän koira on häiriköinyt.
> Eiköhän sovita että jokainen hoitaa omat ongelmansa. Kennelpiireissä on
> väläytelty ongelman ratkaisuksi niinkin julmaa asiaa kuin piikin antamista
> häiriökäyttäytyjille. Minusta se on kohtuuttoman kova rangaistus, sitä
> paitsi suurin osa lenkkeilijöistä on ihan mukavaa porukkaa.

mielipuoli 06.06.2009 22:46

Tositarinoita, jotka on poimittu Pirkka-lehden kysymyspalstalta:

- Yksi juttu, jota en ole koskaan ymmärtänyt, ovat liharuoat. Kaupoissa ja mainoksissa liha on punaista, mutta lautasella ruskeaa.

Ratkaisu: Naudan, sian ja lampaan lihan väri muuttuu kypsennettäessä. Raaka liha on punaista, kypsä ruskeaa. Broilerin ja vaalean kalan liha muuttuu vaaleanläpikuultavasta luonnonvalkoiseksi.

- Hyvä, että lehdessä oli yksityiskohtaisesti selitetty liivatteen käyttö. Olen aikaisemminkin yrittänyt tehdä hyytelöitä, mutta ne eivät koskaan hyytyneet. Nyt tiedän, että liivatteiden liotuksen jälkeen ruokaan lisätään liivatteet eikä sitä liotusvettä.

- Monissa resepteissä neuvotaan ruskistamaan voi pähkinänruskeaksi. Mutta minulla voi aina ennättää sulaa pannulle.

Ratkaisu: Sulaminen kuuluu asiaan. Voin ruskistaminen on juuri sitä, että voi paistinpannulla tai kasarissa sulatetaan ja annetaan kuumentua, kunnes väri on pähkinänruskea.

- Pitäisi taas ostaa uusia pannulappuja. Nämä on taas ihan liasta kankeita.

Ratkaisu: Pannulappuja voidaan pestä. Tehdasvalmisteisissa, tikkikankaasta valmistetuissa pannukintaissa ja -lapuissa on usein mukana pesuohjekin. Itsevirkatut tai -neulotut pannulaput voi pestä käsin haaleassa vedessä (pesupulverin kanssa).

- Minäkin kokkaisin mielelläni, mutta kun en oikein tajua reseptejä. Kun ohjeessa sanotaan, että voidellaan vuoka, niin kummalta puolelta se oikein voidellaan?

Ratkaisu: Vuoka voidellaan sisäpuolelta. Rasvalla voiteleminen estää sen, ettei ruoka tartu liiaksi vuokaan kiinni. (!)

- Ystävätär antoi omasta mielestään helppotekoisen kaurakeksien ohjeen Leipominen tyssäsi heti siihen, etten löytänyt kaupasta ohjeessa vaadittavia kauraryynejä.

Ratkaisu: Kauraryyni on kansanomainen sanonta kaurahiutaleista. Etsi seuraavan kerran pakettia, jossa lukee kaurahiutaleita tai kaurasuurimoita.

- Monissa leivontaohjeissa neuvotaan, että kohoamista voi nopeuttaa laittamalla taikinan nousemaan lämpimään veteen. Se on vain niin kovin hankalaa.

Ratkaisu: Lämpimään veteen asetetaan koko taikinakulho, jossa taikina on tehty. Taikinaa ei kaadeta veteen ilman astiaa.

- Annoimme sukulaiselle lahjaksi kahvinkeittimen ja kysyimme myöhemmin, onko se toiminut hyvin. - En osaa vielä sanoa, minulla on niin harvoin käyttöä kymmenelle kupilliselle.

Ratkaisu: Keittimellä ei tarvitse valmistaa enimmäismäärää kahvia. Pienempikin kuppimäärä onnistuu hyvin.

- Suomessa on paljon meitä sipuliallergikkoja. Miksi lähes kaikissa ruokaohjeissa on silti sipulia?

Ratkaisu: Sipulin voi jättää pois, tai korvata sen jollain muulla mausteella. Sipuli ei vaikuta ruoan rakenteeseen, ellei kyseessä ole erityinen sipuliruoka kuten sipulikeitto tai täytetyt sipulit.

- Onkohan tässä lusikkaleipien reseptissä joku vika, kun taikinan määrä tuntuu niin suurelta? Minulla on ihan normaali määrä lusikoita, mutta taikinaa ei ole mennyt kuin kolmannes ja kaikki lusikat on jo käytetty.

Ratkaisu: Lusikka on vain muotti. Pikkuleipätaikina painetaan lusikan pesään ja kaapaistaan sitten pois lusikasta pellille. Yksi lusikka riittää.

mielipuoli 07.06.2009 09:59

OULULAINEN AMAATTIRIKOLLINEN

Tapahtui Talvella OULUN VÄLIVAINIOLLA meiän hallilla:

Niinhän ne oli yks kaunis viikonloppu yö ne rosvon penteleet tupanneet meijän tallilla käymään. pikkasen jännitti aamulla ku huomattiin että lukko on rikki ovesta :eek:sisällä oli 3kelkkaa kärryllä, 1auto avaimet paikoillaan ja uus kempin hitsauskonen ja 10000e muuta rojua. HUOH ja kaikki tallessa! aikamme tutkittiin ja ei oikeen mitään ollu kadonnu?? velipoika huomas sitten pihalla että sen bemarin ovenkahva on rikki ja sisält oli viety takapenkillä lojuva erillissarja(90e) ja vanha mp3 soitin(100e). etupenkiltä löyty meiän oma meisseli jossa oli hiottu päätä kapeammaksi. tutkittiin hallia paremmin ja huomattiin että oli kadonnu hiomakone(20) ja räikkälenkkisarja(50e) ja pieni kaasupuhallin(20e) No kuka pentele tällasia varastaa?? no OULULAINEN AMMATTIRIKOLLINEN:D ja kaikkihan selvis ku jälkiä seuras. poijat oli huomannu että bemarissa on vietävää ja mutautuvat halliin että saa ovet auki. löyty meisseli mutta se ei mahtunu oven lukkoon niin piti hakea hiomakone että sai kavennettua sitä. lukko auki mutta coupe bemarin kirous ikkuna jäätyy tiivisteeseen kiini ja ovi ei aukea vaikka kuin repis voiman tuskissaan olivat repineet mutta ei vaan ovi auennu ku lähti kahva irti! ei muuta ku toiselle puolen ja taas lukko paskaksi. no nyt oli löytyny sitten jo kaasu lämmitin hallista ja ei muuta ku ikkunan karmia sulatteleen: JA niinhän se ovi aukes ja tavarat lähti mukaan!! peräkontissa oli vielä 1000e SUBBARIT mutta ei ollu äly riittäny laatikoita purkaan. puolet räikkälenkeistä löyty sieltä!! tässä vaiheessa on saattanu jo aikaa kulua jo enemmän kuin ammattirikollisella keskimäärin automurtoon n30sek:D

täytyy sanoa että eka oltana vitutti mutta jälkeen päin ei ole vituttanu yhtään, kuiteski selvittiin aika vähällä.
monet naurut on kyllä jälkeenpäin saanu ku hommaa miettiny! ja täytyy sanoa että kyllä oulussa on ammatti varkaita ja tietävät mitä haluavat. ne ei pojat halpaa paskaa varasta!

Kartse1 10.06.2009 11:33

Aihe: Julkimon auto

>>>>- Hai sie Arviid
>>>>
>>>>- No tere tere Rainer
>>>>
>>>>- Kuule sie Arvid minä osti itellein auton
>>>>
>>>>- Ostit sie Rainer auton
>>>>
>>>>- No ostin oikeen ameriikkalaisen auton
>>>>
>>>>- Ostit sie ammeriikkalaisen autoo'oon
>>>>
>>>>- No ostin ostin myyjä sano et on Elviksen vanha kadillakkii'ii
>>>>
>>>>- Ostit sie Elviksen vanhan kadillakii'iin
>>>>
>>>>- No ostin ostin
>>>>
>>>>- Kuule sie Rainer on miul'kii julkimon vanha autoo'o
>>>>
>>>>- Onko siul'kii Arvid julkimon vanha autoo'o
>>>>
>>>>- No on on katoo kun vein autoni katsastukseen niii'n konttorill sanooovat
>>>>- et sielt tulloo Jeesuksen vanha Taunus!

Bänkster 11.06.2009 21:32

Maalauksia

Tungetaan tääs tänne ku en jaksa uutta topikkia alottaa..

Tämä nainen on menossa yleiseen vessaan joka sijaitsee Houstonissa, (Texas)
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik....1&disp=emb&zw

No niin, olet nyt nähnyt sen ulkoa, mutta katsopas sisälle:
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik....2&disp=emb&zw

Veski on tehty yhdensuunnan lasista! Kukaan ei näe sisään, mutta näet kaikki ulkopuolella.. would you do it? :D

Kuvittele olevasi juhlissa kerrostalon kymmenennessä kerroksessa. Yhtäkkiä vessahätä. Avaat vessanoven... se on vain maalattu, onhan..?
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik....3&disp=emb&zw

Ja tässä vielä teille tervakeuhkot, röökihuoneen katto :D
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik....4&disp=emb&zw

joyx 12.06.2009 09:04

Vinkki hermoraunioille - pistä vitutus kiertoon!

Piipahdin lauantaiaamuna leipomossa. Viivyin vain 5 minuuttia
liikkeessä ja kun tulin ulos, näin lappuliisan kirjoittamassa
pysäköintivirhemaksua.
Niinpä kävelin hänen luokseen ja sanoin tyynesti:
"Hyvää huomenta, käväisin nopeasti leipomossa hakemassa viinereitä
viikonlopun
kunniaksi."

Hän ei reagoinut mitenkään kommenttiini ja jatkoi vain lappunsa
kirjoittamista. No siitähän minä vähän kiivastuin ja korotin ääntäni.
"Hei haloo? Oletteko kuuro vai muuten kusipää?, sanoin että käväisin vain
leipomossa!"

Hän katsoi minuun ja sanoi:
" Mitä sitten; tähän ei saa pysäköidä ja sitä paitsi teidän tulee hieman
hillitä itseänne! "

Pikkuhiljaa menetin hermoni kokonaan....
Niinpä haukuin häntä tyhmäksi nartuksi ja lisäksi sanoin hänelle vielä, että

hän saisi tunkea kynänsä ja sakkolappunsa rumaan laihaan narkkarin
perseeseensä.

Silloin hänkin hermostui ja mumisi jotain, että perästä kuuluu ja kaikki
tämä
täyttää jo kunnialoukkauksen mitat.

Mutta kun minulla oli jo paineet purkautumassa niin en pidätellyt,
vaan huusin vielä hänelle, että minkä ihmeen kunnian?
Hänhän on paikkakunnan suurin huora! Ja jos tuntuu, ettei siinä hommassa
tienaa tarpeeksi, niin voisi pukeutua vaikka mieheksi ja myydä persettä.
Kyllä
varmaan joku epätoivoinen sokea homo hänet löytäisi.

Parkkipirkko noteerasi selvästi myös tämän herjauksen, punottaen
ilmoitti lisäävänsä sen kanteeseensa ja kertoi, että haastelappu saapuu
sitten
ensi viikolla.

No minullehan se oli aivan samantekevää...
Olinhan tullut leipomoon kävellen :D

khonkonen 12.06.2009 21:22

Bänksterin viestissä :
Mullei näy kuvat?

Pörö 12.06.2009 21:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen (Viesti 568235)
Bänksterin viestissä :
Mullei näy kuvat?

Meinasin just samaa kirjoittaa.....

Skorpioni 13.06.2009 08:24

Niin minäkin ajattelin, että ovatko nuo punaiset x-kirjaimet se vitsi.:D

RA1D 13.06.2009 09:56

G-mailista suoraan kopsattu nii kuvat on vaan linkkinä postiloovaan tjsp eikä näy muille.
Oisko tää sitä tekniikkaa? :D:D

jappe 13.06.2009 20:59

Offarit

Kaksi offaria tuli kapakasta. Toinen kysyi onko tuo kuu vai aurinko. Toinen vastasi, en tiedä kun en asu täällä.

Kartse1 13.06.2009 22:43

KoffRoadia:

http://www.youtube.com/watch?v=Yv6pnBStKdU

MakeO 14.06.2009 10:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -LC- (Viesti 566609)
Juu kyllä se on näin, Tuhkimo hukkas mononsa ja Lumikki pelehti kääpiöitten kanssa.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru (Viesti 566514)
-Kuka tahansa voi väittää olevansa Wilson Kirwa. :D :D

No kato siinä se onki, eihän Lumikki tommosia kyselis ku se diggaa noita snadeja staroja jo ennestään ,ihmettelis vaan että mis on loput jengistä.. Tuhkimo taasen ei oo nähny koko bändiä ikinä ja sen takia se funtsii tommosia.. ;)

Kartse1 20.06.2009 21:34

>MIKSI ON HIENOA OLLA MIES?

1. perseesi ei ole arvosteluperuste työhönottohaastattelussa
2. orgasmisi ovat aitoja...aina
3. autotalli on kokonaan sinun
4. kukaan ei salassa mieti, nieletkö
5. voit pitää valkoista paitaa vesipuistossa
6. automekaanikot kertovat sinulle totuuden
7. et välitä hevon helvettiä, vaikka joku huomaisikin uuden hiustyylisi
8. sama työ... enemmän palkkaa
7. ryppysi lisäävät charmia
8. ihmiset eivät tuijota rinnuksiisi, kun puhut heille
9. pornoleffat on suunniteltu sinua silmällä pitäen
10. voit harrastaa huippuseksiä,välittämättä naisesta
11. kaverisi eivät koskaan kysy sinulta: "no, huomaatko mitään uutta?"
12. olet aina samalla tuulella
13. kännissä saat koheltaa
14. olet aina oikean kokoinen, näköinen ja etenkin painoinen.

MUTTA...ON NIIN PALJON KIVEMPAA OLLA NAINEN !

1. voit säikytellä miespuolisia työkavereita selittämällä poissaolot
mystisillä gynegologisilla ongelmilla
2. jos ostat vibraattorin, se on jännittävää ja villiä, kun mies ostaa
puhallettavan nuken, se on säälittävää
3. et ole koskaan himoinnut sarjakuva- tai tietokonepelihahmoa
4. et näytä sammakolta tehosekoittimessa kun tanssit
5. voit halata ystäviäsi ilman että he miettivät oletko hinttari
6. tiedät totuuden siitä, onko koolla väliä
7. jos harrastat seksiä jonkun kanssa etkä, soita hänelle seuraavana
päivänä, et ole paholainen
8. sinun ei tarvitse kouraista jalkoväliäsi tasaisin väliajoin
tarkistaaksesi onko sukukalleutesi vielä tallella
9. sinulla on tekosyy olla totaalinen narttu ja hirviö ainakin kerran kuussa
10. pystyt juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle ilman että samalla
kuvittelet heidät alasti.
11. on hetkiä jolloin suklaa todella ratkaisee kaikki ongelmat

LISÄÄ ELÄMÄÄ SUUREMPIA TOTUUKSIA :

1. mukavat miehet ovat rumia
2. komeat miehet eivät ole mukavia
3. komeat ja mukavat miehet ovat homoja
4. komeat, mukavat ja heteromiehet ovat naimisissa
5. ei niin komeilla, mutta mukavilla miehillä ei ole rahaa
6. komeat, mukavat ja rikkaat miehet kuvittelevat että me jahtaamme heidän rahojaan
7. komeat miehet kenellä ei ole rahaa, jahtaavat meidän rahojamme
8. komeat, ei niin mukavat ja edes jotenkin heteromiehet eivät pidä meitä tarpeeksi kauniina
9. miehet jotka uskovat meidän olevan kauniita, heteroja, jotenkin edes
mukavia ja rikkaita, ovat pelkureita.
10. miehet jotka ovat edes jotenkin komeita, jotenkin mukavia ja
omistavat jonkun verran rahaa ja jumalan kiitos ovat heteroita, ovat
ujoja EIVÄTKÄ KOSKAAN TEE ALOITETTA !!!
11. miehet jotka eivät koskaan tee aloitetta, automaattisesti
menettävät mielenkiintonsa kun me teemme aloitteen

KUKA YMMÄRTÄÄ MIEHIÄ?

LÄHETÄ TÄMÄ FIKSUILLE NAISILLE KETKÄ TARVITSEVAT PIRISTYSTÄ, SEKÄ
MIEHILLE JOIDEN LUULET PYSTYVÄN KESTÄMÄÄN TÄMÄN!!

Muumi 02.07.2009 17:33

Matkustajalentokone tipahti Tyyneen Valtamereen ja autiolle saarelle pelastautuivat ainostaan lentokapteeni, lentoperämies ja lentoemäntä.

Viikon kuluttua lentoemäntä sanoi: "NYT tämä rietastelu saa riittää" ja hirtti itsensä.
Viikon päästä tästä lentoperämies sanoi: "NYT tämä rietastelu saa riittää" ja he hautasivat lentoemännän.
Viikko kului ja lentokapteeni sanoi: "NYT tämä rietastelu saa riittää" ja he kaivoivat lentoemännän takaisin ylös.

Kartse1 06.07.2009 18:38

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=34747

Kartse1 08.07.2009 10:32

Lama pistää puhaltaan yhteen hiileen... :D

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=34822

Skorpioni 15.07.2009 20:30

Kylmä tosia-asia!

Millä maalla on vähiten romaneja?
Työmaalla! :D

jussukka85 29.07.2009 11:54

:)

Varoitus Itäkeskuksen suunnassa liikkuville!!!
En tiedä kuinka moni teistä käy ostoksilla Itäkeskuksessa, mutta ajattelin
varoittaa teitä jostakin mitä tapahtui minulle. Jouduin nimittäin taitavasti
suunnitellun huijauksen kohteeksi, jossa uhreina ovat mitään aavistamattomat
shoppailijat.

Kerron teille kuinka huijaus toimii: Kun olet ostosreissun jälkeen Itiksen
sisäparkissa pakkaamassa tavaroitasi autoon, paikalle ilmestyy 2 todella
hyvännäköistä parikymppistä tyttölasta.
He tekeytyvät vieressä olevan autopesupalvelun työntekijöiksi ja alkavat
pesemään autosi tuulilasia rätteineen ja saippuavaahtoinen. Heidän rintansa
näyttävät minä hetkenä tahansa pursuvan ulos ylipienistä T-paidoista. On
täysin mahdotonta olla katsomatta tai kieltää heitä pesemästä autoasi.

Kun sitten yrität maksaa heille pesusta, he kieltäytyvät ja pyytävät sinua
kyyditsemään itsensä kotiin. Häkellyksissäsi tietenkin suostut ja ytöt hyppäävät
takapenkille. Kyyditessäsi heitä he alkavat harrastamaan keskenään seksiä
takapenkillä. Hetken kuluttua toinen kiipeää etupenkille ja kiinnittää huomiosi
maailmanluokan suuseksilä. Tällä välillä takapenkille jäänyt vie lompakkosi.

Homma tuntuu organisoidulta ja laajalle levinneeltä. Minunkin lompakkoni
varastettiin maanantaina, tiistaina, kahdesti keskiviikkona, eilen ja
todennäköisesti tullaan varastamaan myös tänään. Joten olkaa varovaisia siellä.

KingKong 06.08.2009 20:38

kaveri pääsi töihin mainostoimistoon ja eka työnä pomo käski suunnitella hiltin naulaimen mainoksen.
parin päivän kaljun kynsimisen jälkeen kehitelmää johtajalle esittelemään.
julisteessa kuva jossa iso puinen risti ja ristillä mies ja alla teksti "hiltillä pysyy!"
Pomoa eiu oikein miellytä mainoksen kuva "eihän ny näin rajua voida kaiken kansan nähtäville.
uskovaiset varsinki nostaa metelin jumalanpilkasta... tee uus mutta jumalia ja jeesuksia siinä et sitten käytä!"
jo iltapäivällä toi uutta versiota näytille. kuvassa on samanlainen risti tosin tyhjänä ja alla teksti "hiltillä ois pysyny!"

Jari 06.08.2009 23:59

reps lol vai repsol.. vai miten se meni

MakeO 08.08.2009 08:59

Finnairilla on maailman kalleimmat äkkilähdöt... Hienosenki lähtö maksoi sille 600000e :)

L-200 09.08.2009 18:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja MakeO (Viesti 581443)
Finnairilla on maailman kalleimmat äkkilähdöt... Hienosenki lähtö maksoi sille 600000e :)

Eikä tohon hintaan saanu ees lentoa kuin kynnyksen ylitte :D

akiky 26.08.2009 06:53

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200...34038_hi.shtml

! Pullonpalautusautomaattia ei voi lain mukaan huijata. Ettäs tiedätte.

kerio 26.08.2009 07:41

Mitähän se IL sekoilee...

Toi menee petoksen puolelle, koska väärentää maksuasiakirjaa.

Hervannassa sai joku linnaa liimailtuaan palautuspulloihin pantiin oikeuttavia viivakoodeja.

Ei se mikään näpistys ole vai yritetäänkö tällä jutulla saada ihmiset isommista rikoksista kiinni?

--Kerio--

Cruiseristi 26.08.2009 11:02

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kerio (Viesti 586304)
Mitähän se IL sekoilee...

Toi menee petoksen puolelle, koska väärentää maksuasiakirjaa.

Lehden jutun mukaan oli palauttanut saman pullon 82 kertaa,
eli oli joutunut näpistämään sen takas, että sai palautettua uudelleen.
Tuleekohan tuomio jatketusta-näpistyksestä vai 81 erillistä näpistystä:D

pastirolli 08.09.2009 05:39

Tämä nyt ei varsinaisesti ole vitsi.

Lehmä tiellä - kuoli

http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/redsquare.gif Kuljettaja loukkaantui lievästi kun hänen henkilöautonsa törmäsi kestopäällysteisellä ajotiellä märehtineeseen lehmään maanantaina kello 19 jälkeen Rantsilan Jylhänrannantiellä.

Lehmää oli tuotu kaltaistensa seurassa laitumelta läheiseen navettaan, kun se oli lähtenyt omille teilleen ja kohdannut saman tien tiensä pään.

- Eivät nämä hirveän yleisiä ole, useammin on hirvikolareita tai muita villieläimiä, arvioi tapausta palomestari Harri Pyyhtiä Jokilaakson pelastuslaitoksesta.

Lehmä kuoli heti, kuljettaja vietiin sairaalaan Ouluun, ja auto kärsi huomattavia vahinkoja.

Lehmän kohtalo järkytti karjatilanpitäjää, joka oli paikalla turman sattuessa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ko...asp?id=1727740

MOGGI 18.09.2009 20:28

Mitä tulee kun risteytetään sika ja ruotsalainen?

Ei mitään! kun sikakaan ei suostu siihen..

_LM_ 18.09.2009 20:58

Kopioitu Rahtarit.fi sivulta:
Romaanimies kehui uusia halogeenivalojaan. Siinä ihasteltiin ja ihmeteltiin komeita valolamppuja monen miehen voimalla. " On kuule niin hyvät, että kyllä löytyy puolivaloja, kun näitä kerran pimiässä vilkautan!"
Miehet tapasivat jokin ajan päästä taas, jolloin romaanimies kertoi: " Minä ajoin kuule viime yönä ja vilikautin kerran, kun näin rekan tulevan. Vaan se kun pisti koko seinän tuleen niin meinasin ajaa ojaan!"

Rekisteröimätön 19.09.2009 16:05

http://www.youtube.com/watch?v=8ro2TtILLA8 -Tästä ei oo kyl mitään sanottavaa-

santikko 26.09.2009 10:50

mitä teet kun näet takapihallasi vertavuotavan, ryömivän mannen?
lopetat nauramisen ja tähtäät uudellen... EN ole rasisti tai väheksyvä vähemmistöjä kohtaan, se vitsi vaan menee

lääkärikaverilta kuultu: eräs nainen oli synnyttämässä, ja vaikean synnytyksen jälkeen lapsi saatiin ulos. kätilö vilkaisi vauvaa, ja salamannopeasti paiskasi tämän jaloistaan seinään ja äiti rupesi huutamaan, johon kätilö nauraen vastasi: APRILLIÄ! SE OLI JO KUOLLUT! joo tiedän, paskoja vitsejä. pyydän synnyttäneiltä anteeksi.

Bänkster 04.10.2009 10:00

1 Liiteet
Same shit... :D

T€€MU 17.10.2009 14:19

Varmaan jo wanhoja, mut kuka jaksaa kelata ketjun läpi... naurattaa silti :D

Viisi eroavuutta ET:n ja Somalin välillä.
1. ET on paremman näköinen
2. ET tuli yksin
3. ET oppi Englantia
4. ET:llä on oma polkupyörä
5. ET haluaa kotiin

Mikä yhdistää seuraavia tapahtumia: Anoppi hukkui, perunat jäätyi peltoon
ja piika tuli paksuksi?
Nosto myöhästyi.

Mies naiselle hääyönä: Kutsun Sinua Eevaksi, sillä olet ensimmäiseni.
Vaimo vastasi: Kutsun Sinua Peugeotiksi, sillä olet minulle 206:s.

Taikatemppu Savolaisittain: Tehhääänkö taekatemppu? Männään miun
kämpille, naiaan ja aamul ku mie herrään, ni sie ootkinna hävinnä...

Kaksi lappalaista oli Thaimaassa.
Opas sanoi, että 50%:lla väestöstä on täällä tuberkuloosi ja 50%:lla on AIDS.
>Toinen Lapinmies kysyy: Mithä se sanoih?
>Toinen vastasi: Naihjaan niithä jotka rykhii.

Neekeri seisoi ravintolan jonossa ja jalan vieressä oli Fazerin lakupaperi.
Suomalainen käveli ohi, nosti kohteliaana lakupaperin ja sanoi: Hei,
sun henkkarit on pudonnu maahan.

sippis 20.10.2009 07:55

>> Kannattaako naisen kanssa kiistellä...
>>
>>
>> Eräänä aamuna mies palaa kalastusreissultaan ja päättää ottaa torkut.
>
>> Vaikkei järveä hyvin tunnekaan, vaimo päättää sillä aikaa lähteä
>> järvelle veneellä, joka on valmiina miehen jäljiltä. Hän ajaa vähän
>> matkaa, ankkuroi ja alkaa lukea kirjaansa.
>>
>> Hetken kuluttua tulee rannikkovartija ja pysähtyy naisen veneen luo.
>> Vartija: "Huomenta Rouva. Mitä teette?"
>>
>> Nainen: "Luen kirjaa." (Ja ajattelee: "Eikö se nyt ole
>> ilmiselvää..")
>>
>> Vartija: "Olette kielletyllä kalastusalueella."
>>
>>Nainen: "Olen pahoillani vartija, mutta en ole kalastamassa. Luen
>>kirjaa."
>>
>>Vartija: "Niin, mutta teillä on kaikki siihen tarvittavat välineet.
>>Tietääkseni voisitte aloittaa koska vain. Minun täytyy viedä teidät
>>antamaan lausunto."
>>
>
>>Nainen: "Jos sen teette, minun täytyy syyttää teitä seksuaalisesta
>>ahdistelusta."
>>
>>Vartija: "Mutta enhän minä ole koskenutkaan teihin?"
>>
>>Nainen: "Se on totta, mutta teillä on kaikki siihen tarvittavat
>
>>välineet. Tietääkseni voisitte aloittaa koska vain."
>>
>>Vartija: "Hyvää päivänjatkoa, Rouva."
>>
>> Ja niin vartija lähti.
>>
>> Mitä tästä opimme:
>>
>>Älä koskaan riitele lukevan naisen kanssa. Hän "ehkä" osaa ajatella.
>

joyx 20.10.2009 09:55

eräänlainen evoluutiotarina

Aatami ja Eeva olivat paratiisissa.
Kymmeneen päivään Aatami ei ollut koskenutkaan Eevaa.

Kyllästyneenä Eeva lähtee kävelylle ja tapaa dinosauruksen jota rukoilee rakastelemaan häntä.
Dinosaurus vastaa että lähdehän suksimaan siitä, ei hullukaan moiseen ryhtyisi.
Suuttuneena tylystä vastauksesta Eeva loikkaa dinosauruksen palleihin kiinni, repii ja puree ne riekaleiksi.

Hetken kuluttua Eeva kohtaa gorillan jolle esittää saman toivomuksen.
Älä unta näe, vastaa gorilla. Minulla on jo ennestään yksi nainen harmina ja kahta en todellakaan halua.
Raivostuneena Eeva repii apinan kaikki persekarvat irti.

Eeva käy kuumana kuin hellan koukku ja istahtaa jokeen. Kala ui siihen ja ryhtyy leikkimään Eevan jalkojen välissä.
Kiihottuneena Eeva tarttuu kalaan ja ryhtyy käyttämään sitä dildona...

No niin, nyt tiedämme miksi dinosaurukset kuolivat sukupuuttoon ja apinoilla on punainen perse.
Mutta emme ehkä koskaan saa tietää minkä hajuinen kala oli alunperin...:D:D

Caddy 26.10.2009 20:08

Isäntä ja emäntä olivat maatalousnäyttelyssä ja katsoivat sonnien palkintojen jakoa.

3. palkinto annettiin 3-vuotiaalle sonnille joka astuu 3 kertaa päivässä. Emäntä tökkäs isäntää, "kuulikko!"

2. palkinto annettiin 5-vuotiaalle sonnille joka astuu 5 krt/pv. Ja taas emäntä tökkäs, "kuulikko?".

1. palkinto 9-vuotiaalle sonnille joka astuu 9 kertaa päivässä. Jälleen emäntä tökkäs isäntää sanoen, "kuulikko! "

Isäntä hermostui ja huusi palkintojenjakajalle että, "paniko se koko ajan samaa lehmää?" ja jakaja huusi takaisin, että "EI"

Isäntä tökkäs emäntää ja sanoi, "KUULIKKO?!"

Reikä_eero 29.10.2009 21:55

Mikä on musta ja pitkä?
-Suomen sossujono

Mitä mannen lapsi saa joululahjaksi?
- Sun polkupyöräs

Jeeper 09.11.2009 21:08

http://fox.naurunappula.com/nn/0/575/529/s_515175.jpg

Offipiru 10.11.2009 01:26

Joo o...
Kuunnellaa Muskaa ilman pattereita.

joyx 11.11.2009 07:06

SULHANEN

7-kymppinen leskinainen päätti, että hänen on aika mennä uudelleen
naimisiin ja laittoi ilmoituksen paikallislehteen:
"Haetaan aviomiestä.
Oltava suunnilleen samanikäinen kuin minä (70).
Oltava sellainen, joka ei hakkaa minua.
Oltava sellainen, joka ei juokse vieraissa ja on hyvä sängyssä.
Kaikkia hakijoita pyydetään ottamaan henkilökohtaisesti yhteyttä."

Parin päivän päästä ovikello soi. Oven takana oli harmaahiuksinen
mies, joka istui pyörätuolissa. Hänellä ei ollut käsiä eikä jalkoja.
"Luuletteko tosiaan, että aion edes harkita teitä?", leski sanoi.
Eihän teillä ole edes jalkoja!"
Vanha mies hymyili: "En pysty juoksemaan vieraissa".
"Eihän teillä ole käsiäkään!", jatkoi leski.
"Siksi en koskaan voi hakatakaan sinua", mies jatkoi.
Nainen nosti kulmakarvojaan ja kysyi: "Oletteko silti hyvä
vuoteessa??"
Vanha mies nojasi taaksepäin, hymyili leveästi ja vastasi:
"Soitinhan minä ovikelloa".

Häät pidetään ensi viikon lauantaina. :p

joyx 11.11.2009 07:25

2 Liiteet

Rekisteröimätön 11.11.2009 08:00

Osama bin ladenin poika tuli koulusta kotiin itkien. Osama kysyi pojalta mikä oli hätänä. MINÄ SAIN MAANTIEDON KOKEESTA NELOSET, KOSKA VÄITIN ETTÄ EIFEL TORNI ON KORKEAMPI KUIN WORD TRADE CENTRE. Osama rauhoittali pokaansa: Älä huoli poika, isi hoitaa asian

Kartse1 11.11.2009 16:36

Obaman suku muuttaa Washingtoniin

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=45148

Tojo4wd 24.11.2009 21:40

Päättelytehtävä no:1

Kerrostalon ylimmässä kerroksessa asui mustalaisperhe, somaliperhe
ja suomalaisperhe.
Keskellä päivää koko talo paloi.
Kaksi perhettä menehtyi, mutta kolmannelle ei käynyt kuinkaan.
Mikä perhe pelastui? Perustelut?

Vastaus: Suomalaisperhe: vanhemmat olivat työssä ja lapset koulussa.

Päättelytehtävä n:o 2

Autossa istuu kolme miestä. Yksi on venäläinen sutenööri, toinen
virolainen trokari ja kolmas somalialainen huumediileri.
Auto ei ole varastettu.
Minkä merkkinen auto?
Perustelut?

Vastaus: Volkswagen Transporter, poliisivarustus.

EXTRA tehtävä:

Tilanne:
Olet ajamassa autoa tasaisella nopeudella mutkaisella tiellä.
Oikealla puolellasi on laakso ja vasemmalla puolella paloauto,
joka ajaa samalla nopeudella, kuin sinä.
Edessäsi on jättiläismäinen laukkaava sika, joka on autosi kokoinen.
Takanasi on helikopteri, joka lentää ihan tienpinnan tuntumassa.
Sika ja helikopteri liikkuvat samalla nopeudella kuin sinä ja
kaasupoljin tuntuu olevan jotenkin jumissa, etkä pääse heistä
eroon.

Kysymys: Mitä pitäisi tehdä, että pääsisit eroon tästä vaarallisesta tilanteesta?

Vastaus: Nouse pois sieltä lasten karusellista! Olet humalassa!

T€€MU 30.11.2009 14:12

Olipa yllätys!?

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=46919

Killman 30.11.2009 14:37

Ei tämä ole mielestani mailman kaikkeuden paras vitsi, ei edes vitsi....

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=46920

Kartse1 15.01.2010 08:34

Mistä sanonta: "Vedän perseet olalle" juontaa?

http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=49763

Janne1986 15.01.2010 13:21

Mistä tietää että vesi on korkealla?
Aki Sirkesalo näkyy ikkunasta.:)

Arska-tehtaalta 17.01.2010 21:08

http://media.riemurasia.net/albumit/..._664621751.jpg

Oho tää olikin jo

Arska-tehtaalta 17.01.2010 21:21

Apple on iloinen asia :D

http://media.riemurasia.net/albumit/...viankuvaus.jpg

Gravedigger 22.01.2010 23:17

Nuori Isä kirkossa oli niin hermostunut ensimmäisen ehtoollisen kanssa, ettei voinut edes puhua kunnolla, vaan änkytti koko ajan. Ennen toista ehtoollistaan, seuraavana sunnuntaina, kokenut Arkkipiispa kertoi niksin, miten voisi rentoutua.

Tämä ehdotti seuraavaa: "Ensi kerralla pistä pari tippaa vodkaa vesilasiin ja juo se. Näette sitten, miten parin lasillisen jälkeen olo on rentoutunut."

Seuraavana sunnuntaina Isä teki kuten neuvottua ja heti tunsi miten rennoksi muuttui. Ehtoollinen sujuikin hienosti ja puhe oli erinomaisen sujuvaa. Nuori Isä oli oikein ylpeä lämpimästä, hartaasta ja välittömästä tunnelmasta, jonka hän oli kyennyt kirkkoväkeen puheellaan luomaan. Ehtoollisen jälkeisenä päivänä Isä löysi huoneestaan Arkkipiispalta kirjeen:

Hyvä Isä,
Seuraavan kerran pistäkää pari tippaa vodkaa vesilasiin - ei pari tippaa vettä vodkalasilliseen. Älkää etenkään laittako paria vodkalasillista ehtoollisviinin sekaan. Kerron teille muutamista huomioista, jotta samat erheet eivät toistuisi ensi sunnuntaina:

Vodkan lisäksi sitruunaviipaleet, jääpalat, aurinkovarjot ja pillit ovat ehtoollisviinimaljaan kuulumattomia asioita.

Se pieni koppi siinä alttarin vieressä ei ole vessa.

Pidämme liperejä kaulan, emme otsan ympärillä, vaikka Jeesus joskus otsapantaa käyttikin. Ei ole myöskään tapana taitella lipereistä jäniksen korvia.

Yrittäkää välttää Pyhän Marian patsaaseen nojaamista ja etenkin Hänen halaamistaan ja rintojen kourailua.

Vaikka alttarin viereisillä enkelipatsailla onkin siivet, ei ole soveliasta yrittää ratsastaa heillä taivaaseen Jeesusta moikkaamaan etenkään tuohuksella piiskaa takapuolelle antaen.

Edellä mainitun epäonnistuminen ei myöskään anna aihetta repiä kattokruunua alas ja vaatia "Jeesus the man":iä tulemaan alas kansansa keskuuteen.

Vielä sopimattomampaa on pyytää seurakuntaa kerääntymään kattokruunun alle koppia ottamaan, mikäli pyyntöön todella vastattaisiin.

Käskyjä on 10, ei 12. Suosituksia, kehotuksia tai uhkauksia ei ole ainuttakaan. Ainakaan luterilainen kirkko ei uhkaile mafialla seurakuntansa taivuttelemiseksi.

Apostoleja oli sen sijaan 12, eikä seitsemän. He olivat aivan oikein pääasiassa kalastajia, mutta käyttivät verkkoja, eivät sukelluslaitteita ja harppuunoita. He eivät myöskään omistaneet sukellusvenettä, eikä Lähi-idästä tiettävästi löydy valaita. Kukaan opetuslapsista ei ollut kääpiö.

Me emme viittaa Herraamme Jeesus Kristukseen ja opetuslapsiin "JC and the boys" tai "Jesse ja likainen tusina".

Jeesus ruokki ihmisjoukon leivällä ja kalalla. Käsite "double fishburger with sprite to take away" oli tuolloin vielä tuntematon.

Daavid löi Goljatin maahan kivellä ja heittovälineellä, ei "näyttänyt mistä kana kusee" tai "laittanut läskiä tummumaan".

Emme viittaa Juudakseen "vitun kyylänä". Raamattu ei vastaa kysymykseen jättikö Juudas arvonlisä- ja tuloveron maksamatta Jeesuksen kavaltamisesta saamastaan hopeasta. Ainakaan hän ei perustanut investointipankkia.

älkää puhuko Johannes Paavalista "Kummisetänä".

Jeesus ratsasti Jerusalemiin aasilla, eikä "kaahannut sinne tuhatkuutioisella Harley-Davidsonilla nakki vinkuen". Em. hetkellä hän ei myöskään tiettävästi käyttänyt nahkaliivejä, eivätkä opetuslapset ajaneet moottoripyörillään hänen perässään parijonossa tai kutsuneet häntä "presidentiksi".

Bin Ladenilla ei ollut mitään tekemistä Jeesuksen kuoleman kanssa.

älkää rukoilko messua kirkon portailta eikä ainakaan jalka Raamatun päällä.

Vanhempi rouvashenkilö jota yrititte ihmeparantaa, kyllä kaatui, mutta ei parantunut. Hänen lonkkansa murtui.

Öylätit tulee jakaa ehtoolliseen osallistuville, ne eivät ole alkupaloja ehtoollisviinin kanssa.

Urkuja soittavaa henkilöä kutsutaan kanttoriksi, ei "pillipiipariksi".

Kanttorin mäyräkoira jonka yrititte uhrata, selvisi, mutta kolmijalkaisena silmäpuolena ja ilman häntää. Alttari joudutaan pesemään.

Kun keräätte kolehtia, ottakaa pois kaulastanne se kyltti, jossa lukee "kolehdit ovat palkkani". Rahat, joita kolehtiin laitetaan, eivät ole "suojelurahaa", ks. ed. mafiaa käsittelevä kohta.

Synnintekijät menevät Helvettiin, eivät "hevonvittuun". Kolehdin antamatta jättäminen ei riitä tekemään seurakunnan jäsenestä synnintekijää. Kirkko ei ota vastaan luottokortteja, joten palauttakaa kaupunginjohtajalle hänen Visansa.

Isä Meidän tulee lukea kädet ristissä, ei tekemällä "aaltoja".

Kutsu yleisön saapua tanssimaan Jumalalle oli hyvä, letkajenkan tekeminen ei.

Ei ole myöskään soveliasta moshata virrenveisuun tahdissa.

MUUTA HUOMIOITAVAA:

Se tyyppi, joka istui siinä alttarin nurkalla, johon te viittasille sanoilla "tuhkamuna" ja "hameasuinen transvestiitti", olin minä. Toivottavasti nämä erheet tulevat korjatuksi ensi sunnuntaihin mennessä.

Kunnioittavasti Teidän, Arkkipiispa

AtteL 22.01.2010 23:48

http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=24628&start=945

Offipiru 23.01.2010 00:30

http://www.kuvalauta.fi/art/src/12589785037.gif

Rohmo 24.01.2010 20:56

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=68689

IironSika 29.03.2010 08:35

A good way to end a marriage.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A husband says to his wife, "what would you do if I won Lotto?"

She says,
"I'd take half, then leave you."

"Excellent," he replies,
"I won 12 bucks, here's $6 - now Fuck off!"

timmy 30.03.2010 21:52

Vitsejä, laittakaa jos löytyy!

Little Johnny the Salesman...

--------------------------------------------------------------------------------

The kids filed back into class Monday morning..
They were very excited..
Their weekend assignment was to sell something,
then give a talk on productive salesmanship.
Little Sally led off:
"I sold girl scout cookies and I made $30," she said proudly,
"My sales approach was to appeal to the customer's civil spirit and I credit that approach for my obvious success.."
"Very good," said the teacher.
Little Jenny was next:
"I sold magazines," she said, "I made $45 and I explained
to everyone that magazines would keep them up on current events.." "Very good, Jenny," said the teacher.
Eventually, it was Little Johnny's turn.
The teacher held her breath. She had trouble with Little Johnny before.

Little Johnny walked to the front of the classroom and dumped a box full of cash on the teacher's desk.
"$2,467," he said.
"$2,467!" cried the teacher,
"What in the world were you selling?"
"Toothbrushes," saidLittle Johnny.
"Toothbrushes," echoed the teacher,
"How could you possibly sell enough tooth brushes to make that much money?"
"I found the busiest corner in town," said Little Johnny,
"I set up a Dip & Chip stand, I gave everybody who walked by a sample.
They all said the same thing,
"Hey, this tastes like shit!"
Then I would say,
"It is shit. Wanna buy a toothbrush?

timmy 30.03.2010 21:54

Ja toinen het perään:

Be Careful What You Wish For

--------------------------------------------------------------------------------

A man walks into a restaurant with a full-grown ostrich behind him. The
waitress asks them for their orders.

The man says, 'A hamburger, fries and a coke,' and turns to the ostrich,
'What's yours?'

'I'll have the same,' says the ostrich.

A short time later the waitress returns with the order 'That will be
$9.40 please,' and the man reaches into his pocket and pulls out the
exact change for payment.

The next day, the man and the ostrich come again and the man says, 'A
hamburger, fries and a coke.'

The ostrich says, 'I'll have the same.'

Again the man reaches into his pocket and pays with exact change.

This becomes routine until the two enter again. 'The usual?' asks the
waitress.

'No, this is Friday night, so I will have a steak, baked potato and a
salad,' says the man.

'Same,' says the ostrich.

Shortly the waitress brings the order and says, 'That will be $32.62.'

Once again the man pulls the exact change out of his pocket and places it
on the table.

The waitress cannot hold back her curiosity any longer. 'Excuse me, sir.
How do you manage to always come up with the exact change in your pocket
every time?'

'Well,' says the man, 'several years ago I was cleaning the attic and
found an old lamp. When I rubbed it, a Genie appeared and offered me two
wishes. My first wish was that if I ever had to pay for anything, I
would just put my hand in my pocket and the right amount of money would
always be there.'

'That's brilliant!' says the waitress. 'Most people would ask for a
million dollars or something, but you'll always be as rich as you want
for as long as you live!'

'That's right. Whether it's a gallon of milk or a Rolls Royce, the exact
money is always there,' says the man..

The waitress asks, 'What's with the ostrich?'

The man sighs, pauses and answers, 'My second wish was for a tall chick
with a big butt and long legs who agrees with everything I say.'

Rekisteröimätön 09.05.2010 02:30

maastorengas ja vanne

Morooo

eli 33" BFgt 4 kpl ja kokohan on 33 x 12.5x 16.5 elikkäs ihmeen kummallinen koko. Gummet Riihimäellä ja hinta on arvoitus. Pirun halvalla lähtee. Pintaa on ajella vielä ajotavasta riippuen

sit vannetta: 15" vanteet 8 pulttiset. leveys on liian kapea mulle eli seisovat maalattuna (mattamusta) tyhän panttina. Hinta vaikka 25 €/kpl. ota yhteyttä niin neuvotellaan. Voin ottaa jotain vaihdossakin.

Rotko / 040 565 4645 tai ari.korpi@fi.aga.com

Rälläri 09.05.2010 15:13

:D:D:D:D

Tähtimerkit baarissa
Oinas

Pyyhältää baariin niin, ettei ovimies tajua edes mikä hänen ohitseen viuhahti. Oinas suuntaa suoraan baaritiskille, tilaa kymmenen vodkasnapsia, jotka viskaa kurkkuunsa alta minuutin. Kyytipojaksi hän kaataa kannullisen sangriaa ja muutaman oluen ja sytyttää savukkeen; on saatava toimintaa aikaiseksi.

Härkä

Saapuu taksilla. Hän menee baaritiskille, tilaa Irish coffeen ja etsii miellyttävän nurkkapöydän, jossa nautiskelee pehmeästä nojatuolista, kahvista ja sikarista.

Kaksonen

Saapuu baariin tanssien. Hän flirttaa ensin ovimiehen kanssa, viilettää sitten vessaan, törmää tuttuihin, ja löytää myöhemmin tiensä baaritiskille. Tilaa pirskahtelevan pirteän drinkin ja ryntää oinaan kanssa tanssilattialle; kukapa nyt paikallaan pysyisi?

Rapu

Ei olisi edes halunnut lähteä baariin. Hänellä oli niin ihanaa sohvanurkassa mummon vanhan huovan alla. Rapu astuu sisään verryttelyhousuissaan varovasti pälyillen. Hän toivoo törmäävänsä johonkin tuttavaan, jotta tulisi kotoisan turvallinen olo. Tiskiltä rapu tilaa oluen.

Leijona

Saapuu sisään suuri elkeisesti kimaltelevassa asussaan. Toivottavasti kaikki huomaavat. Hän kävelee ympäristöään tarkkaillen tiskille. Leijona tilaa kuohuviiniä ja jää istumaan baaritiskille mairea hymy naamallaan, jotta kaikki huomaavat hänet vilkuillen samalla jos pöydissä näkyisi muijia.

Väliaikatiedotus:

Oinas on haastanut riitaa jo kolmen henkilön kanssa. Kaksonen on käynyt jo oksentamassa sekä lähentelemässä puolta ravintolan henkilökuntaa ja jokaista asiakasta. Rapu jutustelee 85-vuotiaan sedän kanssa pula-ajasta. Härkä nauttii olostaan nurkkapöydässä.

Neitsyt

Saapuu sisään. Häntä inhottaa viettää iltaa rietastelijoiden kanssa ravintolassa. Mielummin hän olisi siivonnut kotiaan ja järjestellyt keräilykokoelmiaan. Neitsyt siirtyy huomaamatta tiskille ja tilaa tuoremehua; soittaisivat edes jotain klassista musiikkia.

Vaaka

Saapuu uudessa asussaan, hajusteilta tuoksuen. Hän flirttaa ovimiehelle leveästi hymyillen. Vaaka suunnistaa tiskille ja tilaa jonkun nätin, makean ja seksikkään juoman. Vaaka huomaa toisella puolellaan neitsyen; miten kukaan voi pukeutua noin tavallisesti?

Skorpioni

Saapuu moottoripyörällä. Hän täräyttää prätkänsä parkkiin ja astelee sisään nahka-asussaan. Tänä iltana täytyy saada seksiä ja rokkia, hän ajattelee. Skorpioni tilaa tiskiltä salmiakkikossua ja paukun, jonka nimi on Terrible Death. Skorpioni iskee silmää vaa`alle, joka poistuu paikalta liukkaasti kun taas kaksonen tulee kihnuttamaan tilalle.

Väliaikatiedotus:

Oinas on heitetty jo kertaalleen pihalle haastettuaan riitaa ovimiehen kanssa (luikkinut salaa sisään uudestaan). Kaksonen katosi wc:hen skorpionin, toisen miehen ja naisen kanssa. Rapu ikävöi äitinsä helmoihin. Leijona kertoo ihailijajoukolleen tarinoita itsestään. Neitsyt pähkäilee likaista mukiaan pitäisikö ilmoittaa baarin pitäjälle. Vaaka tanssii kuumaa tangoa ihanan adoniksen kanssa. Härkä juo edelleen samaa Irish coffeeta ihmetellen mitä hemmettiä paikalla tapahtuu koittaen keskittyä päivän lehteen.

Jousimies

Saapuu sisään ison kaveriporukan kanssa. Tilaa tiskiltä Long island ice teen ja ryntää tanssimaan 80-luvun discohittiä. Tanssilattia ei riitä, hän hyppää tanssimaan myös pöydälle saaden vessasta tulleen kaksosen mukaansa kun taas oinas katsoo kilpailijan kaipaavan selkäänsä. Rapua alkaa pelottaa.

Kauris

Tulee yksin. Hänellä on masennuskausi menossa, ja töistäkään ei olisi huvittanut lähteä. Hän ottaa kossucolan ja menee yksin pöytään. Samallahan kun humaltuu voi suunnitella uusia työasioita. Neitsyt päättää lähteä matkoihinsa tarkistaen että kaikki on mukana ja ettei mitään ole viety. Paikka alkaa näyttää liian likaiselta ja sekavalta hänelle.

Vesimies

Saapuu iloisena. Mukava tavata uusia ihmisiä. Hän tilaa tiskiltä siideriä ja päätyykin pian väittelemään politiikasta. Kaksonen ja oinas pysyvät tuskin jaloillaan. Rapu päättää livahtaa neitsyen perässä tiehensä.

Kalat

Saapuu juuri ennen valomerkkiä. Hän on juonut hyvät pohjat kotona ja onkin hilkulla päästääkö ovimies häntä sisäänkään. Kalat tilaa äkkiä juoman tiskiltä, kun vielä saa ja menee tanssilattialle huojumaan yksinään viimeisten hitaiden tahdissa haaveillen, että olisi joku jonka kanssa tanssia. Kaksosta ja oinasta raahataan ulos. Härkä herää lehtensä äärestä ja laahustaa ulos.

Sivu luotu: 17:58 (GMT +2).