![]() |
Perjantai lähestyy.. Onkos porukkaa tulossa Lahnukseen? Tälläkertaa EN tule yariksella :-) Ehkäpä jopa suikalla ellei joku sattuis poimimaan kyytiin...
|
kaffelle
yritän päästä tulemaan pitkästä aikaa
|
Tullaan paikalle, en toivottavasti suikalla
|
No,mikäs suikassa vikana? Itsellä tää vatsatauti iski torstaina ja tänään
toivutaan,katsotaan jos pääsisi Lahnukseen :) |
Ilola perjantaina,eiköhän tulla ,mutta ei tiedä,että millä :)
|
varmaankin itsekin tulen käväsemään
|
Perjantai saapuu taasen... Onko lahnukseen muita tulossa?
|
Lainaus:
Hiluxi on taas töissä North Galeriassa(metsätöitä):cool: |
No katotaan kerkeisko kun toi lomakin alkaa eikä töitä oo enää tänä vuonna:D:D:D:D:D voip olla että keppana maistuu ellei ne ole jäässä tallin kaapissa. Ei per.... täytyykin mennä heti pelastaa ne.
edittiä Greenday: Jos tuut otappa se laakeri sarja mistä puhuttiin mukaan. |
Lainaus:
No otetaan mukaan "se" korjaussarja. |
melko varmaan tulossa
eiks se ollu 19.00 maissa
|
No kiinnostako ketään joulupäivänä,eikös se ole perjantai,niin Ilolaan kello 18.00 tulla :)
kylläkin talliremonttia pukkaa... |
Kyllä sitä ehkä saattais voida ilmestyäkkin paikalle..
|
tottahan toki se pitää joulunakin kahvilla käydä..
|
Eiköhän sitä kerkiä kahvilla käymään. :)
|
No, mites on juopot, kykeneekö kukaan kahville perjantaina :-) Lienee Lahnuksen vuoro silloin!
|
Mä voisin tulla paikalle, ei parane parannella, kun pääsee taas lauantaina töihin
|
kyllähän sitä vois vaikka tulla.
|
Vois tulla paikalle.
|
jos on ajokunnossa;)
|
Lainaus:
|
Jaahas vois sitä Lahnukseen tulla 2010, siinäkö 18.00 :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kyytiä vailla vai?
|
Lainaus:
|
Numero löytyy profiilista jos kyydille tarvetta;)
Puol kuus nouto. |
kaffelle
tulos olen
|
Perjantai lähestyy taas uhkaavasti.. Ilola lienee vuorossa? Tälläkertaa ajattelin tulla suikalla ja ihan itse ajaakkin...
|
Paikalle tullaan, suikka on tosin vieläkin kinoksessa. :D
|
Lainaus:
Kaiveleppa suikka esille huomiseksi niin käydään hangessa möyrimässä siinä nurkilla:) |
Ilolaan tullaan,jos töiltä ehditään.
|
tulossa ollaan kun on taas vapaapäivä :D
|
No mites perjantaina?
Täältä ääni ilolalle. Tuntuu vaan tyhmälle mennä Lahnukseen saakka kun paikallisia ei kuitenkaan käy siellä:mad: |
Jää väliin.. Täytyy mennä syntymäpäiville perjantaina... Lauantai menee toivottavasti tallissa..
|
TÄ?
Lainaus:
|
Sä ootkin Jiikoon kanssa ainoat lähellä asuvat jotka käy.
Vuoroviikot käy kyllä. |
kyllä ois tarkotus tulla, oli sitten kummassa tahansa. mutta monenko aikaan ku on tuntunu toi aika hieman vaihtelevan.
|
Eiköstä se alunperin ollu 19.
Ja Lahnukseen |
niinhän se vissiin oli. oli kuulema viimeeks ilolassa oltu jo puol 5. =) mut jospa sitä sit 18.30-19 passailis kahvittelemaan.
|
Tota rojektii pukkaa nyt niin paljon,että kyllä Lahnuksen kahvittelu jää väliin...
|
Onkos sieltä lahnuksen ympäristöstä tulossa ketään kahvittelemaan jos kerran issukaan ei pääse tulee. ajattelin vaan et turhaanhan me sinne asti ajetaan jos ei ketään sieltä suunnalta oo tulossa, vois sit kahvitella vaikka ilolassa, mut jos on tulossa ni sit tottakai lahnukseen.
|
Jep enpä tuo ta pääse kun täytyy lähtee kavereiden kanssa mökille ryyp.. eiku pilkkimään. Ihan tommonen ehdotus toi keimola itä on kanssa mun mielestä ihan bueno paikka ja pudottas kilsoja itä puolen porukoilta pois mutta ei ole kuitenkaan lisää juurikaan espoosta ja muualta tulijoille niitä.
|
Lainaus:
Mikäs asema siellä? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja ehkä sit autot jumiin sinne hankeen sen jälkeen;) Ja ensviikon pe Keimola?!?!?!? |
juu keimola vois olla aika jees paikka.... joo mennään vaan ilolaan jos ei nyt ilmaannu sit porukkaa länsipuolelta.
|
Onks kukaan tulossa kahvittelemaan? Jääskeläinen, Kuningaskulkuri, Issu, Greenday ei pääse paikalle, joten taitaa olla tulijat vähissä.
|
Helvata onneksi taas löin koneen päälle, olisin muuten ollut yksin Lahnuksessa...
|
Lainaus:
|
Eli huomenna sitte Keimolassa?
|
Jo vain passaa.
Ja aikahan oli klo 19. Ei kolmea tuntia aiemmin ;) |
juu keimolassa nähdään...
|
ai keimolaan, no sehän passaa kun asun tässä 5km päässä :D niin muuten kummalle puolelle motarii porukat menossa ? siin kuiteski 2 nestettä.....
|
oisko se tampereelle päin mennessä oikealle jäävä?
|
onks se nyt sit huomenna ilolassa vai taas keimolassa?
|
Ilolassa voisimme käydä, tai sitten vaihtoehtoisesti jos porukkaa on tulossa vähän, niin voin meilläkin keittää kaffeet..
|
Ilola sais täältä suunnalta ainakin kannatusta. En oikein millään jaksais lähtee ajaan länteen.
T. CaliberSXT työnyyminä. |
Janin kanssa tullaan
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No missä sitä nyt kahvitellaan,ollaan tulossa jonnekkin???
ILola klo 19.00 |
Ilola juu.
19 joo. |
Kauas on pitkä matka mutta minkäs teet
Lainaus:
Vaikken itse ole kuin kerran käväissyt paikalla niin on ihan hyvä että pääkaupunkiseudullakin on mahdollisuus turista oikein joukolla offiasioista muuallakin kuin Kulman nuotiolla ja ennenkaikkea lämpimissä sisätiloissa:rolleyes::cool: Kulman inhorealisti |
Lainaus:
,kun yritän länteen tulla:D No ei se matka Lahnukseen tai Keimolaan niin pitkä ole ,mutta täytyy Hiluxi varovasti sisäänajaa;) Tv:Etelä-Suomen suurimman kukkulan juurelta. |
Kiitos vaan kahviseurasta.
Ja vielä suuremmat kiitokset ajoseurasta. Olihan helvatan hauskaa:) Vielä miusta tulee isona offaaja:o |
pari kaunistusta runnerin kylkiin ni kyllä se siitä... =)
|
Miten huomenna? Käviskö Ilola uudelleen??
|
Minulle käy kyllä ilola, miten muille? Tosin hiukkasen epävarmaa tuleminen, sillä aamulla 1.30 pitäis lähteä töihin eikä ole tietoa kuinka myöhään menee..
|
mulle kyl passaa kans ilola
|
ilola kyllä käy, mut mites toi länsi puolen porukka. onko ketään sieltä suunnalta tulossa kahvittelemaan? jos ei ketään sieltä suunnalta oo tulossa ni eiköhän se sillon kannata mennä ilolaan.
|
Ilola,jippii.
Latu varmaan pitäis avata :D |
ilolaan
tuonko mika renkaat?
|
ota mukaan vaan niin ostan ne sulta pois :D
|
:) :laan tullaan kait sitten.
OT: Winshi tuli kotiovelle asti,kiitokset Juhikselle |
Lainaus:
|
Mitä Vit...
Mistas ma tieta tula mika paiva 5.01-10
elikkä voisko joku laittaa päivämääriä ku en joka päivä oo tääl netis ois helpompi seurata onko kahvi ip mennyt vai tulos ! |
Kahvit juodaan joka perjantai
|
Onks se huomenna taas sit ilolassa vai kuinka? taitaa kyllä tällä kertaa jäädä juslan reitti aukasematta. =) teetti sen verran hommia viime kerralla, ellei jani sit haluu lähtee talloo jälkiä. =)
|
Ilola käy minulle myös, miten muille??
|
tulen paikalle, sain suikan jopa pajalta pois.
|
Penteles kun pittää lähtee lappeenrantaan.
Uunin rappaukseen lupauduin. Muuten kyllä olis hankeen hinkunut ;) |
Tulen kanssa mutta käyttöautolla vain. jos saan edes sen kasaan siihen mennessä...
|
mahdollisesti ilmaannun paikalle..
|
Jospa käväsis :) :ssa
|
No missäs perjantaina kahvitellaan?
|
Periaatteessa sama minulle missä, mutta kannatan aluksi heti Ilolaa..
|
Voisin myös yrittää taas vääntäytyä paikalle. Onhan sinne Ilolaan meiltä kai muutama kilometri jo matkaakin :D
|
Ilola!
Kaikki taitaa tietää mun mielipiteen asiaan, mut joka tapauksessa kannatan Ilolaa. ;)
CaliberSXT @ Wörk |
Ikävä kyllä tällä kertaa jää väliin. joutuu lähtee kohti mikkeliä.
|
väliin joutuu jättämään, pitää lähtee kaveriporukalla mökille :D
|
Eli ilolaan seiskaks
|
Lainaus:
|
Älä sitä yllytä.. Joutuu taas suikalla "pikku nyppäsylle".. :P
|
Hyvä että ainakin yks vinssiauto ilmoittautui ;)
|
joo pikku nyppäsy..voi kertoo kokemuksesta oikein pariin otteeseen et on puuhastelua riittämiin. =)
|
Onkos kaikilla jotain menoa huomenna:confused:
Ilolaan:D |
Huomena on minulla suuntana Askola..
|
kyllä mulla ainakin yritys ois tulla.
|
Tulen paikalle.
|
| Sivu luotu: 04:05 (GMT +2). |