![]() |
Lainaus:
Kummalla kamppeella olin liikenteessä? Suzukilla vai pajerolla:D |
Vilkutin bongattu vääksys,tulin puistomaasturilla vastaan ja koitin morotellakki
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mun pajero on valkoinen:eek: |
Luumäen teboililla just nyt asjallinen hilux. Lavaraudas ja nokal valoi
|
Lainaus:
|
JAMANT tuli vastaan.
Isolla Jeep Commanderilla Finnoontiellä, ajoin Oldsilla minkä Jari tunnistikin... :D
|
Lainaus:
|
Hanna klo.19 myllykeskuksessa.. ?
|
Keminmaan pekantin pihassa muutama rakennettu maasturi. Pisti silmään ku hain lavetin remontista.
|
Lainaus:
|
Joku morjensti Vähikkälässä aamupäivällä pikkasen korotetusta punaisesta hiluxista, jossa oli puulaitainen lava.
|
tänään tähän aikaan turengin Lidlin pihassa musta 70 sarjalainen cruiseri. Snorkkeli, tavarahäkki katolla, kunnon kokoiset lisävalot ja ilmeisesti katsastusrenkaat alla, näytti lähinnä 195/65x15 kokoisilta :D
|
Kukas ajeli mustalla pätkä Gr:llä eilen Santahaminasta herttoniemeen? Oli safaritelinettä ym ja takalasissa offroadkoulun tarra. Morjestelin Astrosta.
|
Jare opinahjon myyjäisissä :)
|
Pariin otteeseen bongaillut punaisen cherokeen offipalsta tarroilla Tampereella Rautaharkon kulmilla. Mulla on se hemmetin ruma kaksvärinen pajero.
|
Saku rompe rouvali kätteli juuri presidenttiä tv1
|
Piti jo ehtool laittaa
Eilen siinä n, klo:14.30 huristeli pudasjärven abc:n viereistä pikkutietä kivan vihree hj ulkopuolisilla kaarilla ,, eiköhän oo palstalakin esintynyt kyseinen hj .. |
:eek: :eek: :eek:
Tänään etelä-Espoossa tankilla......... http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=199191 |
Putin polttoainetta....
^-Näköjään Niittykummun TB. ;)
|
Allun lantikka bongattu soljan vallin päällä hetki sitten...:cool:
|
Lainaus:
|
Ai sinne se allu, mä ihmettelin että mihin se kiiruhti äsken kun ohi viiletti :D
|
| Sivu luotu: 00:36 (GMT +2). |