Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=131026)

Late_ 30.01.2015 13:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja t0ny (Viesti 1196658)
Kuinka moni hakee vielä venäjältä bensaa? :D

Miä ainakin, eurolla saa karkeesti kaksi litraa.

t0ny 30.01.2015 13:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late_ (Viesti 1198459)
Miä ainakin, eurolla saa karkeesti kaksi litraa.

Niinpä niin, hakisin minäkin jos lähenpänä vaalimaata asuisin.. :)

Nisseriina 30.01.2015 13:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 1196810)
Mersun tasonsäätö iskari alkoi vuotamaan...:mad::mad::mad: Jatkuu känniä osiossa...

Enpä näytä olevan yksin tasonsäätö ongelmien kanssa painiva..helpottaa ees hituse tai si ei..ne vitu putket ei oo tai siis iskaripallojen putket ei oo lähelläkä paikallaan ku ei me ni ei me..en leiki enää..pitäköö tunkkinsa ja miettiköö miksi kököttää vaa tallissa.Taas sai könytä piene pätkä töissä ja jällee ollaa jäämäs kotii ties kui pitkäks aikaa ja kaiken kruunaa se et ku ajamani auto jää parkkiin ei se siihe sammaloidu..työkaveri ajaa silläkin!!!! Syöjäiset käynnissä...ruokalistalla minä..aina tämmöstä saatanan paskaa meni mihi tahansa mut kai se o pakko si vaa ettiä uus paikka jälleen jossa saa olla taas hetke ja taas joku ärslääbeni syö samaa leipää..

Rölli 30.01.2015 17:28

Joku perkeleen pitkäkyntinen joka vei viimeyönä tai tänään aamupäivällä lisävalot työkulkimen keulalta.
Uusia lienee turha toivoa tilalle. Johan ne siinä melkein puolivuotta ehti vanheta.

Korpune 30.01.2015 17:56

Hondamies :D

Hemi 30.01.2015 18:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina (Viesti 1198461)
Enpä näytä olevan yksin tasonsäätö ongelmien kanssa painiva..helpottaa ees hituse tai si ei..ne vitu putket ei oo tai siis iskaripallojen putket ei oo lähelläkä paikallaan ku ei me ni ei me..en leiki enää..pitäköö tunkkinsa ja miettiköö miksi kököttää vaa tallissa.Taas sai könytä piene pätkä töissä ja jällee ollaa jäämäs kotii ties kui pitkäks aikaa ja kaiken kruunaa se et ku ajamani auto jää parkkiin ei se siihe sammaloidu..työkaveri ajaa silläkin!!!! Syöjäiset käynnissä...ruokalistalla minä..aina tämmöstä saatanan paskaa meni mihi tahansa mut kai se o pakko si vaa ettiä uus paikka jälleen jossa saa olla taas hetke ja taas joku ärslääbeni syö samaa leipää..

On ne tehokkaita,kun kahta autoo pystyy ajamaan!? :-O,..Mikä kuvio siellä oikein on,..Porukkaa pois,ja jäljelle jäävät tekee hommat vai?

t0ny 30.01.2015 20:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rölli (Viesti 1198532)
Joku perkeleen pitkäkyntinen joka vei viimeyönä tai tänään aamupäivällä lisävalot työkulkimen keulalta.
Uusia lienee turha toivoa tilalle. Johan ne siinä melkein puolivuotta ehti vanheta.

Ikävä kyllä noita riittää. Varsinkin näinä aikoina.
Mun vanhemmillakin oli käynyt tutkimassa paikkoja yön aikana.
Sattuis meillekkii sopivasti että olis tossa valppaana aseen kanssa... vois vähän hätyytellä.
Maalla tämä vielä jotenkuten onnistuu..

0ltzi 30.01.2015 20:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina (Viesti 1198461)

mikäs niissä nii tökkii? putket ruostuu poikki mut ne voi jatkaa. pallojen putket voi teettää hydeletkuiks. tai sitten se perinteinen kyläsepän korjaus eli normi iskarit tilalle.

wuntzikka 30.01.2015 21:12

se kun möhlii töissä asioita

Jappi 30.01.2015 22:07

Lumi, vaikka sitä syksyllä odottikin. Rajansa kaikella stana, metri on täynnä tammikuussa ja lisää tulee...

t0ny 30.01.2015 23:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 1198670)
Lumi, vaikka sitä syksyllä odottikin. Rajansa kaikella stana, metri on täynnä tammikuussa ja lisää tulee...

Hohhoh, ei meillä etelässä... Ehkä 20cm? :D

Nisseriina 31.01.2015 00:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Hemi (Viesti 1198563)
On ne tehokkaita,kun kahta autoo pystyy ajamaan!? :-O,..Mikä kuvio siellä oikein on,..Porukkaa pois,ja jäljelle jäävät tekee hommat vai?

On se tehokas olevinaa juu.Mun tietääkseni sieltä ei pitäsi ketää laittaa pois mutta saattaa olla että ite oon heikolla jäällä ku viimen tullukki ja ku se latvalaho mulkero jäytää mua ja hokee mulle en halua syödä sun töitäs..jaaa..mitäs se si tekee ku mut laitetaa taas lomautukselle ja tää paskarukkane ajelee mun työkalulla jonka piti olla mun työpiste ja mun piti yksin ajaa sitä ja joskus vaa tarvittaes tulla tuurikaveri..se siitä sitten. Äijä on sellane saatana paskiainen joka ei tiä mitä on hanskojen käyttäminen tai käsien pesu.Eiku paljain käsin kasetoimaan,tankkaamaan ja sorkkiin kaikkee mahdollista ja mieluiten mitä mustempaa sitä parempi sinne on näppinsä änkee ainaki käsien väristä päätellen.on kiva mennä sen äijän jälkeen autoon kun pitää pukee ensin joku t-kaupan kokovartalo kortsu ettei oo itte heti musta ja asentajan hanskat kädessä ajaa jotka mustuu hetkessä.Jos jotain hajoo...ei ole minun syy vaan toi toine sen jo rikko ettei menny mun aikana...eipä niin..hienoa olla noin täydellinen!!

Nisseriina 31.01.2015 00:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1198628)
mikäs niissä nii tökkii? putket ruostuu poikki mut ne voi jatkaa. pallojen putket voi teettää hydeletkuiks. tai sitten se perinteinen kyläsepän korjaus eli normi iskarit tilalle.

Ei siä mikää poikki oo ruostunu vaan ne putkien nipat sai siipeensä niitä irrottaessa joten ei ole järkee laittaa sellasia takasi.Teetin jarruputkesta uudet mut ei oo iha mukava paikka taitella niitä juuri nii mahtavan ahtaassa ku se paikka siä on.Saako hydrauliletkua jarruputki nipoilla?? Sehä ois käsittämättömä helppoo jos noi on. Mut se o varmaa että normi iskareita ei tilalle laiteta.Toi on hyvä systeemi muuten.

kummo 31.01.2015 00:17

Naiset. Vttu että ne osaa valittaa kaikesta turhasta. Ja edellinen työpäivä.
Mittaat kyprokin kahteen kertaan että varmasti menee oikein, leikkaat sen, hiot ja kokeilet paikoilleen... no sehän on monta senttiä persiilleen. Toista liian monta kertaa jonka jälkeen onkin hyvä syy lähteä kämpille mököttämään.

Nisseriina 31.01.2015 00:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jappi (Viesti 1198670)

Samaa mieltä..ei tarvita mokomaa pöhryä yhtää enempää..tänää lapioinu yhen auton hangesta pois ja dollyn. Kyllä korpes seki.

Timo_L 31.01.2015 01:16

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kummo (Viesti 1198722)
Mittaat kyprokin kahteen kertaan että varmasti menee oikein, leikkaat sen, hiot ja kokeilet paikoilleen... no sehän on monta senttiä persiilleen. Toista liian monta kertaa jonka jälkeen onkin hyvä syy lähteä kämpille mököttämään.

Osta uusi mitta? :D

Ab3 31.01.2015 01:17

Pari viikkoa tuntunu jo että ''eniten vituttaa kaikki''.
Aamulla vituttaa, töissä vituttaa, jokapaikassa vituttaa ja kaikki vituttaa.

Ihankun ois joku teiniangsti? kun tuntuu että mikään ei oikein kiinnosta, ei tunnu miltään, ja sama paska jatkuu huomenna. Niin vitun positiviinen olo kaikinpuolin.

Lisäks töissä helevetinmoinen kiire, ja stressi. Pitäs tehdä helvetisti ylitöitä, että saisi kaiken ajantasalle, mutta eipä kyllä suoraansanottuna jaksa enää ylitöitä tehdä.

Lähipiirin mukaan sen kuulemma huomaa.
Auttasko kibuprofen?
http://media.riemurasia.net/albumit/.../918881657.jpg

Ponssekuski 31.01.2015 07:11

[QUOTE=Ab3;1198728]Pari viikkoa tuntunu jo että ''eniten vituttaa kaikki''.

Ihankun ois joku teiniangsti? kun tuntuu että mikään ei oikein kiinnosta, ei tunnu miltään, ja sama paska jatkuu huomenna. Niin vitun positiviinen olo kaikinpuolin.

Lisäks töissä helevetinmoinen kiire, ja stressi. Pitäs tehdä helvetisti ylitöitä, että saisi kaiken ajantasalle, mutta eipä kyllä suoraansanottuna jaksa enää ylitöitä tehdä.

Auttasko kibuprofen?

Jos töissä on sellainen ilmapiiri että painostetaan kiirehtimään ja harrastetaan esim. "piilohoputusta" jottet saa rauhassa töitä tehdä, niin gonahda pomolle tai vaihda työpaikkaa jos mahdollista. Työstressi on pidemmän päälle pahasta kaikin puolin. Siitä ei hyödy kukaan.. ei välttämättä edes työnantaja.

0ltzi 31.01.2015 11:46

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina (Viesti 1198719)
Ei siä mikää poikki oo ruostunu vaan ne putkien nipat sai siipeensä niitä irrottaessa joten ei ole järkee laittaa sellasia takasi.Teetin jarruputkesta uudet mut ei oo iha mukava paikka taitella niitä juuri nii mahtavan ahtaassa ku se paikka siä on.Saako hydrauliletkua jarruputki nipoilla?? Sehä ois käsittämättömä helppoo jos noi on. Mut se o varmaa että normi iskareita ei tilalle laiteta.Toi on hyvä systeemi muuten.

jaa a. ne laitoin hydeletkulla iskarilta palloille. mut eikö ne pienet putket saa tehtyy jarru juntturilla? tekee vaa tarpeeks pitkät ni helpottaa taittelua ja asentamista.

oiskohan kl-varaosista saanu niitä pikku putkiakin.

t0ny 31.01.2015 14:37

[QUOTE=Ponssekuski;1198742]
Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ab3 (Viesti 1198728)
Pari viikkoa tuntunu jo että ''eniten vituttaa kaikki''.

Auttasko kibuprofen?

Jos töissä on sellainen ilmapiiri että painostetaan kiirehtimään ja harrastetaan esim. "piilohoputusta" jottet saa rauhassa töitä tehdä, niin gonahda pomolle tai vaihda työpaikkaa jos mahdollista. Työstressi on pidemmän päälle pahasta kaikin puolin. Siitä ei hyödy kukaan.. ei välttämättä edes työnantaja.

Ja kohta sua närästää... Kannattaa lopettaa se ressaaminen siihen paikkaan. :cool:

Ab3 01.02.2015 00:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja t0ny (Viesti 1198834)
Ja kohta sua närästää... Kannattaa lopettaa se ressaaminen siihen paikkaan. :cool:

Taittoo olla helepommin sanottu ko tehty.. :confused:

Late_ 01.02.2015 07:18

Unet loppuu joka aamu kesken. Ei paljon nappais herätä sunnuntaina syyttä suotta ennen kuutta..

Nisseriina 01.02.2015 10:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1198788)
jaa a. ne laitoin hydeletkulla iskarilta palloille. mut eikö ne pienet putket saa tehtyy jarru juntturilla? tekee vaa tarpeeks pitkät ni helpottaa taittelua ja asentamista.

oiskohan kl-varaosista saanu niitä pikku putkiakin.

Olis...43e kpl Se lyhyempi putki mikä pitäs iha eka laittaa on 18cm ja kuten tiiät sehän on ku kivee sellane pätkä vääntää ja taitteleppa sitä vihellellen siä auton alla kun sitä tilaa ei ole..ok joten taittelin sen valmiiks mutta se vastustaa..se vastustaa niin että palo käpy totaalisesti.Se pitkä putki varmaa onki helpompi.Motonetista sai valmiita putken pätkiä oikeilla päillä kun ne ei varaosaliikkeessä osannee laittaa oikeenlaisia päitä mutta osaa olla inhottava:mad: ja voin ilahduttaa itseäni toteamalla että tämä sama remontti pitäs hoitaa tohon toiseenki meseen tässä jossain kohtaa. Apua..ihana ilahduttaa itteään jo etukäteen! Merteililtä saa niitä iskarilta pallolle putkia mutta aika suolasen hintasia joten varmaan ne putket korvaisin itekki letkulla.Toistaseks niissä ei ole vikaa.

AVRO 01.02.2015 15:47

Faija oli saanut päähänsä että tänne meille tarvitaan lumilinko, no kyllä semmoinen kelpaa tietysti.
Selailin sitten netistä vähän etukäteen hintoja ja saatavuutta... JUMALEISSON! Samalla koneella hintaero R-kaupan ja K-kaupan välillä 500e!!

Kuulostaa aika paljolta kun koneiden hinnat ovat 550e vs. 1050e. :D

eilhik 01.02.2015 16:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja AVRO (Viesti 1199247)
Faija oli saanut päähänsä että tänne meille tarvitaan lumilinko, no kyllä semmoinen kelpaa tietysti.
Selailin sitten netistä vähän etukäteen hintoja ja saatavuutta... JUMALEISSON! Samalla koneella hintaero R-kaupan ja K-kaupan välillä 500e!!

Kuulostaa aika paljolta kun koneiden hinnat ovat 550e vs. 1050e. :D

Ja vielä enempi ketuttaa kun selvität sen alkuperäisen hinnan esim. kontillinen suomeen kiinasta sen kappalehinta ole edes puolia tuosta 550€.

P,s itse poistomyynnistä 199.- ostanut toimivan uuden 12kk takuulla syksyllä oli puoleen hintaan ja yhdet lumet jo pöllytetty.

t0ny 01.02.2015 16:59

Tänään, se että... mulla on puskulevy/ lumiaura tuolla tallin nurkalla..
Tein sen 2012 Blazeriin... no syksyllä sen piti tulla LJ70: see... no nyt joulun alla meinasin että mä laitan sen tohon king cappii... Tosin totesin että pitää vähän muokata että teen sen ens kesänä..
No perkele.. eka talvi kun sitä alkas tarvii täällä päin, niin minä kolaan isoa pihaa lumikolalla :eek:

A-P 02.02.2015 08:29

Kuulostaako rakennusteollisuuden trollausstrategia jotenkin tutulta?

"– Suomen asuntokannan ikä on samaa luokkaa kuin Slovakiassa, Pajakkala sanoo."

Ostaisivat edes uusia levyjä itse mitä pyörittää, mutta että autokauppiaiden käytetyllä vinyylillä mennään.
Itse olen pitänyt periaatteenani etten osta asuntoa talosta, tai taloa, joka on rakennettu vuoden 1960 jälkeen! (nimim kiinteistömoguli ;))

http://www.tekniikkatalous.fi/talous...iassa/a1046123

Kaitsu67 03.02.2015 15:42

No just nyt tää solkenaan vuotava nokka ja flunssan alku...ja sit toi gerbeleen lumisade mikä ei meinannu loppua millään...:mad:

Rngd 03.02.2015 16:51

Somalijoukkoraiskarit. Ja miesten alkuperän viimeiseen saakka salaaminen. :mad:
8 ukkoa raiskasi Viking Amorellalla yhden naisen. Tai ilmeisesti nyt vain 4 oli varsinaisessa yhdynnässä ja muut vain auttoi. Tästähän on jo monta päivää eri tiedotusvälineissä ollut. Koko ajan on puhuttu vain ruotsalaismiehistä.
Kaikkihan asianlaidan jo arvasi, mutta nyt TS uskalsi mainita, että oikeuden avuksi on tarvittu somalin kielen tulkki. Joku piiperö vielä jutun alla arvostelee kun somalit on mainittu.
http://ts.fi/uutiset/kotimaa/730513/...sta+vangittiin

t0ny 03.02.2015 16:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rngd (Viesti 1199921)
Somalijoukkoraiskarit. Ja miesten alkuperän viimeiseen saakka salaaminen. :mad:
8 ukkoa raiskasi Viking Amorellalla yhden naisen. Tai ilmeisesti nyt vain 4 oli varsinaisessa yhdynnässä ja muut vain auttoi. Tästähän on jo monta päivää eri tiedotusvälineissä ollut. Koko ajan on puhuttu vain ruotsalaismiehistä.
Kaikkihan asianlaidan jo arvasi, mutta nyt TS uskalsi mainita, että oikeuden avuksi on tarvittu somalin kielen tulkki. Joku piiperö vielä jutun alla arvostelee kun somalit on mainittu.
http://ts.fi/uutiset/kotimaa/730513/...sta+vangittiin

Näissä tapauksissa olis kyllä hyvä kun ampuis vaa munat irti ja jättäs kuivumaa tien poskee...

0ltzi 03.02.2015 18:50

nämä perkeleen kuranaamat jota suomessa paapotaan. polttaa 17v exänsä.

t.haapala 03.02.2015 20:53

Ja raiskaavat oikeen joukolla naisen laivalla.
Oli kylläkin ruåttalaisii mut jotain kaakaon värisiä kuitenki :mad:

E: nehän olikin mainittu jo ylempänä :o

Korpune 03.02.2015 22:42

Metsäkauriin sisä- ja ulkofilettä pannulla mediumiksi kera sipulin, harmikseen oli vaan yks sipuli, mutta eiköhän noilla elä :D

t0ny 03.02.2015 22:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Korpune (Viesti 1200047)
Metsäkauriin sisä- ja ulkofilettä pannulla mediumiksi kera sipulin, harmikseen oli vaan yks sipuli, mutta eiköhän noilla elä :D

Nyt meni vittuilun puolelle :D

Korpune 03.02.2015 23:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja t0ny (Viesti 1200053)
Nyt meni vittuilun puolelle :D

Se oli vähä niink tarkotuski :D sipuli tosin olisi saanut olla isompi.

Ei ollu hääviä ;)

t0ny 03.02.2015 23:36

Hohhoijaa.... :D

Rngd 04.02.2015 14:00

Lenkkeilijätytön tappaja oli sitten tuo iranilaisnuorukainen, jos jotakuta kiinnostaa:
http://www.mitavittua.fi/2015/02/03/...esta-miehesta/

http://www.murha.info/phpbb2/viewtop...8260&start=360

Iltasanoman sumennettu kuva:
http://uusi.iltasanomat.fi/?utm_sour...ign=uusi-vanha

ja sama sumentamattomana tuolla:
https://fbcdn-photos-e-a.akamaihd.ne...5dc8c263e26be6

Vormula77 04.02.2015 15:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rngd (Viesti 1200178)
Lenkkeilijätytön tappaja oli sitten tuo iranilaisnuorukainen, jos jotakuta kiinnostaa:
http://www.mitavittua.fi/2015/02/03/...esta-miehesta/

http://www.murha.info/phpbb2/viewtop...8260&start=360

Iltasanoman sumennettu kuva:
http://uusi.iltasanomat.fi/?utm_sour...ign=uusi-vanha

ja sama sumentamattomana tuolla:
https://fbcdn-photos-e-a.akamaihd.ne...5dc8c263e26be6

Ei muuta kun postimerkki perseeseen ja takas kotiin. Ei mua ainakaan yllättäny et tekijä kuuluu etniseen vähemmistöön. Todella surullinen tapaus ja olis saanu jäädä tapahtumatta. Sama juttu oli sen Sellon ampujan kans. Se asu yhen mun kaverin naapurustossa ja oli häiriitynyny ja agressiivinen tyyppi.

Kaitsu67 04.02.2015 16:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 (Viesti 1200193)
Sama juttu oli sen Sellon ampujan kans. Se asu yhen mun kaverin naapurustossa ja oli häiriitynyny ja agressiivinen tyyppi.

Eikös se Sellon ampuja ollut vainoja tai sotaa paossa eli henkensä pitimiksi tullut Suomeen. Sitten täällä murhas siviilin ja vielä naisen + 4 muuta, eli kait nää "sankarit" pärjäis ihan hyvin siellä kotikonnuillaankin....lopputuloshan oli sama > kaveri kuoli, miinuksena että tappoi 5 suomalaista siinä sivussa. Oli vissiin muitakin rötöksiä listassa...

Vormula77 04.02.2015 16:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 1200210)
Eikös se Sellon ampuja ollut vainoja tai sotaa paossa eli henkensä pitimiksi tullut Suomeen. Sitten täällä murhas siviilin ja vielä naisen + 4 muuta, eli kait nää "sankarit" pärjäis ihan hyvin siellä kotikonnuillaankin....lopputuloshan oli sama > kaveri kuoli, miinuksena että tappoi 5 suomalaista siinä sivussa. Oli vissiin muitakin rötöksiä listassa...

Joo kaveri kerto et Skupolli(vai mikä se sellomurhaaja oli) häiriköi ja käyttäyty agressiivisesti, ajeli bemarillaan pyöräteitä pitkin oikastakseen ja ei paljoa väistelly jalankulkiota.

H_Nietu 04.02.2015 19:18

Toisto on median/mainonnan avain sana.

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Vormula77 (Viesti 1200193)
Ei muuta kun postimerkki perseeseen ja takas kotiin. Ei mua ainakaan yllättäny et tekijä kuuluu etniseen vähemmistöön. Todella surullinen tapaus ja olis saanu jäädä tapahtumatta. Sama juttu oli sen Sellon ampujan kans. Se asu yhen mun kaverin naapurustossa ja oli häiriitynyny ja agressiivinen tyyppi.

Eli sama laulu mitä olen jo aikaisemmin kirjoitellut.

Omakohtaisen "journalismin" sekä noin yhden vuoden oleskelun seurauksena muslimi maassa totean......
Muslimi on uskontonsa puolesta oikeutettu "rankaisemaan" vai olikohan se
"raiskaamaan" vääräuskoisia kauniimman sukupuolen edustajia.
Ihmettelen suuresti miksi tätä ei ole otettu vakavammin puheeksi tai varoiteltu sen enempää.
Rumempaa sukupuolta tämä ei koske sen johdosta koska nainen ei ole "minkään arvoinen/tasa-arvoinen" muslimien opeissa toisin kuin kristinuskossa.

Ja kaikkein huvittavinta oli ton vuoden aikana seurailla kotimaan visiittien yhteydessä Istanbulin lentokentällä kun selvästi "vaaleat" kristityt kotimaassaan kelpaamattomat naispuoleiset vetivät puoleensa kaikkea yönmustasta kahvimaitoon väriltään rinnastettavia miespuoleisia kuin "Ruotsalainen abortti" kärpäsiä.
Tämä osasto on myös huomioitava. Saattavat olla näitä noi tohon "rankaisemiseen/raiskaamiseen/tappamiseen" altistuvat kun tuojansa kanssa tulee ryppy rakkauteen.

Silti tähän loppuun... niin kuin aikaisemminkin.....
Maailma olisi paljon parempi paikka ilman uskontoja.

t0ny 04.02.2015 19:37

Tää mamu homma........
Joku jo tuolla mainitsikin... Postimerkki perseeseen ja ulkomaille.

Heguli 04.02.2015 20:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu (Viesti 1200261)
Maailma olisi paljon parempi paikka ilman uskontoja.

Tästähän alkaa tulla tapa, taas pakko kompata Hannua :D

jav81 04.02.2015 23:14

Jopas iski ärhäkän flunssan päälle.eilen illasta töis alko tulee vähä kurkku kipeeks ja tänään kyllä ihan veto pois ku räkä lentää koko ajan ja yskät yms siihen päälle.:mad:

Nikuzai 05.02.2015 00:33

Suvakit/suvaitsevaiset

Mikähän siinä on, ettei voida julkistaa tekijän etnistä taustaa, suvaitsemattomat ja rasistit tuskin sen pahemmiksi muuttuu, mutta vois yleinen mielipide "sokeilla" muuttua kun lehdistä tulisi ilmi näiden rikastuttajien käytös.
Eikä niitten tekosille toimisi selityksinä sodan kauhut ja julmuudet jos on kolmannen polven maahanmuuttaja
Ja saattaisi osalle näistä raiskaajista valjeta se, ettei sitä enään suvaittaisi kun lehdissä/uutisissa kerrottaisiin suoraan tekijän väri

Ja suomessa on mustia jo niin paljon, ettei kukaan varmasti tuomitse ketään kadulla pelkän ihonvärin perusteella

Esim. täällä toisaalla oli juttua gaskaista ja pidin sitä laadukkaana katumaasturina, mut sit kun luki miten paljon ihmisillä on ollut ongelmia niitten kanssa niin en enää pidä sellaista laadukkaana.

H_Nietu 05.02.2015 00:54

Menee aiheen ohi mutta kuuluu palstalle....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai (Viesti 1200386)
Esim. täällä toisaalla oli juttua gaskaista ja pidin sitä laadukkaana katumaasturina, mut sit kun luki miten paljon ihmisillä on ollut ongelmia niitten kanssa niin en enää pidä sellaista laadukkaana.

Menee samaan ryhmään kuin DAF henkilöautot vuosien takaa.....
Taitaa olla tehottomia variaattorivetoisia......ainakin halvemmat automaatit. Voi olla että olen oikeassa tai väärässä....

Hautalintu 05.02.2015 01:29

Pajerosta vissii korkkas perä... ohuesti meinaa vituttaa... onneks on varaosat omasta takaa mutta silti... toivo elää vielä että se ryske, pauke ja kihnaus tulisi apparin puolen takajarrun sisuksista, oli ainakin huomattavan lämmin... menen peiton alle mököttämään! :(

popo99 06.02.2015 20:16

vitun jeeppi, ja sen sähköt...lupaa ja lupaa muttei lähde käymään kirveelläkään.

ukkonen7 06.02.2015 21:06

Vituttaa suuresti noi prepaid huijarit!! Laita raha tilille ja jne.:mad:

t0ny 07.02.2015 00:20

Rahattomuus. kun ei perkele ole ylimääräistä... :mad:

Korpune 07.02.2015 03:17

Aika perkuleellises änkyräs firman hirvipeijaisista kotio (kaikki tarjottii) ja kotona ei mitn muuta hiukopalaa ko metsäkauriin palvattua persiitä... :D

Nyt unta palloo ja aamul hakee serkku jahii ja illal ehkä luopuminen jeepistä :(

Kaitsu67 07.02.2015 16:01

Alkoi sataa taas lunta! :mad:

A-P 07.02.2015 21:48

Uuden musiikin kilpailut saivat taas viikolla kertyneet vitutuksen tunteet pintaan. Viikolla pakkosyötöllä soiva "iskelmäradio" ja sata kertaa päivässä soiva jarisillanpäämambayösonta. Miten missään ja koskaan moista paskaa voidaan pitää kuuntelemisen arvoisena?!?!?! Ja ne vitun ripulilääkemainokset!!! Ameeban hermojärjestelmäkään kestä moista.

BJ-40/76 07.02.2015 23:49

Lumi/kosteus, ja nimenomaan hodarissa, toki muutenkin

Siis tuo hodari on nyt aika vähällä käytöllä, ja tuppaa kertymään kosteutta sisälle... Ja kun jättää etusivuikkunat noin sentin/puolitoista auki muutamaksi tunniksi, niin kuivaa paremmin... Edellisen aikaisemman ajelun jäljiltä unohdin, ja mm. penkillä 10 cm lunta:mad: No harjasin pois, ja en muistanut jättää ikkunoita raolleen: ikkunat sisäpuolelta jäässä:mad: nyt sitten alkoi olla penkit kuivat, ja panin kellon/puhelimen soimaan 4 tunnin kuluttua... Ja sisällä todella jouluinen tunnelma, jopa kojekaudalla lunta, keskikonsolista ja penkeistä puhumattakaan:o
Ihme homma, hodarin keula pohjoiseen, ja siitä huolimatta tuolta mereltä, lounaalta, tuleva tuuli kieputti molemmille puolin lunta tasapuolisesti, toki nyt enimmillään n.4 senttiä... :o

PS. alkas tuo lumi jo riittämään.

Castrol 07.02.2015 23:52

Onneks täällä ihan etelässä ei toi lumisade vaivaa......Mutta tiedän tunteen =)

kimble7 08.02.2015 17:59

Patrollin paska ei vaan suostu ilmaantumaan:mad:

Nisseriina 08.02.2015 20:51

Mikään ei etene..huoh..

Tojo4wd 09.02.2015 20:24

Nyt vituttaa kun tulin juuri kotiin päästämästä koiran viimeselle matkalle.:(:(
Tuli kämppään iso tyhjä aukko.:(:(

Gary Grand 09.02.2015 21:05

Tää lumi..:mad: Alkas jo riittää!:mad:

Nisseriina 09.02.2015 22:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd (Viesti 1201931)

Tuo on paha paikka..osanottoni..monta kertaa sama ollu itekkäki kohdalla ja aina yhtä kaameeta.Silti niitä ottaa uusia ku ei ilmankaa osaa olla.

Taas mennää keskiviikkona pariks päivää töihi..on tää kans kusipäistä touhua!:mad:

Nikuzai 09.02.2015 23:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd (Viesti 1201931)

Osanottoni, se on aina raskasta kun perheen jäsen siirtyy sinne parempaan paikkaan :(

vellihousu 10.02.2015 12:30

No joo, toi porakaivo on jo pidemmän aikaa laukaissut tota turvakytkntä satunaisesti. Tänään jaksoin vaihtaa painekytkimen ettei ainakaan sitten siitä ole enää kinni. Vein työkalut vajaan homman jälkeen ja huomasin että katto vuotaa. Viimesen uretaanin palan sain kattoon just pari päivää sitten, no eikun purkamaan ja vuotoa etsimään, eipä oo ainakaan tekemisen puutetta.

Sami89 10.02.2015 13:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 (Viesti 1201612)
Patrollin paska ei vaan suostu ilmaantumaan:mad:

Ei se oo paska. Se ei vaan halua viel herätä horroksesta.:)

kimble7 10.02.2015 17:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Sami89 (Viesti 1202124)
Ei se oo paska. Se ei vaan halua viel herätä horroksesta.:)

No ehkä olin äkkipikainen kun nimittelin patukkaa:) eihän se sen vika ole että edellinen omistaja on tehnyt korjaukset vähän sinnepäin.

t0ny 10.02.2015 23:12

Taas pitää olla syömättä ja juomatta... Ja taas pitää tyhjentää suoli litkuilla...
Saavat varmasti huomenna taas hyviä kuvia mangneetti koneella :D
(on muuten jännä se varjo aine, mikä laitetaa suonee... Tulee semmoin tunne että kuset tuli housuu.. )
prkl..

Korpune 10.02.2015 23:49

Koiralla (kksaksanseisoja) korvatulehdus, kesällä oli ekan kerra...
Täytynee varmaan vaihtaa ruokaa, ihan barffi ei oo kyl viä ollu mieles ja muutenki
koittaa vähä tsekkailla/putsailla korvia.

Kaikenlisäks vähä tuntuu et ois itelläki ko tätä räkätautii ny ollu, kai nuo koiran tipat
meikäläiseenki tehois ko pudottelis menee :D

t0ny 10.02.2015 23:51

Nyt just ja se että tv:stä ei tule tähän aikaan mitään järkevää katsottavaa...

Häänrik 11.02.2015 01:42

1 Liiteet
Viikon loma, kerranki ehtii hitsailla vehkeitä kasaan...
Liite 57279

Tuli hyvä syy lähtee kaupoille ja hommasin sit kunnon vehkeet tilalle. Vähä erimmoista ammattisarjan vehkeillä liimata,ei meinannu malttaa lopettaa millää :D

Hautalintu 11.02.2015 18:45

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=132439

kerronko lisää? :( :( :( :( :(

mäksä 11.02.2015 21:59

jyväskylässä majaileva naista hakkaava narsisti paska.. :mad::mad::mad::mad::mad:

rane58 12.02.2015 00:48

Onkohan tämä tunnettu...

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1202560)
jyväskylässä majaileva naista hakkaava narsisti paska.. :mad::mad::mad::mad::mad:

Onko T*** T****...? :o

Kala92 12.02.2015 08:16

Prkl! Toissa iltana ihmettelin heikkoa oloa ja selkäkipuja. Viimeset 2 päivää muutenkin tuntunut oudolta olo. No nyt se kiskasi yöllä kuumeen siihen reippaaseen 39 ja oli muuten melkonen liskojen yö. Nukkunu sen 4h ja hommia ois koko päivälle. Tämä taas lupaa mitään hyvää.

mäksä 12.02.2015 09:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1202593)
Onko T*** T****...? :o

Eipä taida olla.

Mut kai ton joku tuntee..

Nippan 12.02.2015 21:02

Yhtä perkeleen tappelua koko viikko tuon maisemakonttorin kanssa!!
Maanantaina meinas paska palloo ku startti vetäs oikoseen, sitä ennen sain siirtopumpun vaihettua jonka aamutuimaan kitteeltä hain, eikun uutta starttia hakemaan kitteeltä joka ei sitte ollu oikeenlainen loppujenlopuksi!!! Tiistai meni pekkasilla kun oli varattuna tärkeempee tekemistä (talokauppa), keskiviikkona pääsin jopa puoleenpäivään ajettua puita kun huomoon jotta rengas tyhjenee kuormoo purkiessa! Eikun vittu sitä irrottammaan ja viemään savonlinnaan, paistettavaksiha se meni, tännään hain neljältä paikatun renkaan ja nyhjättiin työkaverin kanssa se paikoilleen ja ketju päälle!! Jos tuo nyt vittu ees kuukauden toimis ilman mittään ihmeellistä ni hyvä olis!! Alakaa pikkusen ahistoo jo itteesäkkin tuo remontinkorjuu!!! Perkele.. :mad::mad::mad:

Nyt mie rillitän parit kaljat ja pämähän muate, kello soip aamukolmelta!!

Kiitos ja Antteeks!!

bluevan 12.02.2015 21:14

Vituttaa munaton auton myyjä ..
Paikanpäällä sovittu kauppahinta ja noutopäivä kellonaikoineen traikkukyydillä ..eikä kelvannu varausmaksu..lupas ottaa pois myynnistä..eipä ottanukkaa jotta sai parin päivän päästä soittaa et toinen maksaakin enempi...meni taas tankillinen naftaa turhaan autossa istumiseen

Mutis 12.02.2015 21:45

Kuinka monen kuutiotuuman verran vtuttaa? :)

H_Nietu 12.02.2015 21:54

Mootori tyypistä ja mallista riippumatta

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutis (Viesti 1202818)

SB"408"

bluevan 12.02.2015 22:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutis (Viesti 1202818)

Ainoastaan 350:sen ja kylmästöinnin verran :)

Mutis 12.02.2015 22:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja bluevan (Viesti 1202827)
Ainoastaan 350:sen ja kylmästöinnin verran :)

:)

Nisse 13.02.2015 21:11

Akka,perhana ajattelee tulevaisuutta eikä tätä hetkeä.

Reetu 13.02.2015 22:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nisse (Viesti 1203065)
Akka,perhana ajattelee tulevaisuutta eikä tätä hetkeä.

Monessa on se vika, ja pahana...

Tarkennettuna vielä, et elävät jo sitä tulevaisuutta, eikä tätä hetkeä..

H&K 14.02.2015 01:30

Ei voi taaskaan kun syyttää ihan omaa itseään. On se nyt perkele kun viimevuosina on tullut arvosteltua aikasen monta suunnistuskisan rastikuvaa mutta silti näköjään niissäkään olleista virheistä ei tule otettua opiksi. Alla kuvanäyte mun ottamasta rastikuvasta jolla ei saatu pisteitä 50p rastilta.

http://4x4.mimmottis.net/kuvat/muta_...O/SAM_1374.JPG

Kala92 14.02.2015 11:36

Joo ei tästä taaskaan tule yhtään mitään. Menin hallille eilen buranan voimalla koittamaan läjätä kiireellisiä projekteja kokoon. Ehinkö ruuvipenkkiä alkaa putsaa ja asetella osia hollille kun tuli kiire hallin kulmalle oksentamaan. Kun pakki oli tyhjennetty hankeen ja tärinät parhaimmillaan aloin miettiä kotiin paluuta. Junalla ei viittinyt lähtiä, kun siellä on hiukan ikävä olla oksennustaudissa ja ainut hallilla oleva auto oli sitten patrolli. No kerran siirtokilvissä oli vielä aikaa jälellä, otin sitten patrollin alle ja lähin puottelee kohti kotia. Pääsinkö 20km kun alko hihnasta lentää kumin palasia ja luisti niin maan prkl:sti. No eikun soittamaan kaverille, että tuus hakee tien varressa ja tuo buranaa. Käytiin sitten hakemassa lyhyempi hihna motonetista ja kaverin kanssa nakattiin paikalleen. Sitten siitä lähettiin jatkamaan matkaan ja kaikki pelas hyvin. Hihna ei enää luistanut tai mitään. Ahtoja tosin tuli sen verran lisää, että ennen kuin pääsin kotio räjähti viel ahtoputkikin. Ai että se tuntu hyvältä ryystää se yks kalja ja painua pehkuihin lämpimään sänkyyn sen jälestä.

hitoy 14.02.2015 11:52

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja H&K (Viesti 1203151)
Ei voi taaskaan kun syyttää ihan omaa itseään. On se nyt perkele kun viimevuosina on tullut arvosteltua aikasen monta suunnistuskisan rastikuvaa mutta silti näköjään niissäkään olleista virheistä ei tule otettua opiksi. Alla kuvanäyte mun ottamasta rastikuvasta jolla ei saatu pisteitä 50p rastilta.

http://4x4.mimmottis.net/kuvat/muta_...O/SAM_1374.JPG

Rekkari / auton tunnistus huono?

jyrden 14.02.2015 11:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hitoy (Viesti 1203233)

Vai oisko sit kosketus...

H&K 14.02.2015 19:13

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hitoy (Viesti 1203233)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jyrden (Viesti 1203235)
Vai oisko sit kosketus...

Kosketus kyllä näkyy hyvin, hanska on selvästi kiinni auton maskissa. Hylkäyssyy on osittain näkyvä rekisterikilpi.

0ltzi 14.02.2015 21:52

Uusien autojen valot. Ihan perkeleen kirkkaita ja taustapeilin kauttakin häikäistyy kunnolla.

Late_ 14.02.2015 21:54

Ettet sekottais nyt xenonpelleihin?

0ltzi 14.02.2015 22:09

Eiku uusia vw mb jne jotka aamu pimees paineli ohi. Törkeen kirkkaat ne valot.

Heguli 15.02.2015 07:00

Tultiin eilen lappiin 6-paikkasella Sprinterillä. Saatiin varsinaiset matkatavarat ongelmitta pois takatilasta, vain sukset vielä jäi. Pakkasta on reilut 20 astetta ja nyt takaovi päätti jumittua kiinni-asentoon. Eli keskuslukko kyllä naksuttaa siellä ovessa jotain ja ulkopuolen kahva toimii normaalisti, ovi vaan ei aukea. Tarvii varmaan purkaa matkustamon ja takatilan väliseinä väkivalloin ja koittaa sisäkautta oven avausta :confused:

Ymmärrän jos 18 vuotta vanha Disco ottaa vähän nokkiinsa pakkasesta eikä avaa kaikkia ovia mutta että uudenkarhea Mersu, kele. Töihin soittelin niin kuulemma tyyppivika, paska mikä paska :D

rane58 15.02.2015 15:24

Lämpöiseen pikapesuun, joka tosin voi jäätää kaikki tiivisteet...

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1203439)
Tultiin eilen lappiin 6-paikkasella Sprinterillä. Saatiin varsinaiset matkatavarat ongelmitta pois takatilasta, vain sukset vielä jäi. Pakkasta on reilut 20 astetta ja nyt takaovi päätti jumittua kiinni-asentoon. Eli keskuslukko kyllä naksuttaa siellä ovessa jotain ja ulkopuolen kahva toimii normaalisti, ovi vaan ei aukea. Tarvii varmaan purkaa matkustamon ja takatilan väliseinä väkivalloin ja koittaa sisäkautta oven avausta :confused:

Ymmärrän jos 18 vuotta vanha Disco ottaa vähän nokkiinsa pakkasesta eikä avaa kaikkia ovia mutta että uudenkarhea Mersu, kele. Töihin soittelin niin kuulemma tyyppivika, paska mikä paska :D

-Tiiviste jäässä? :o

0ltzi 15.02.2015 15:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1203439)

Me tultiin kans eilen 500€ subarulla ja siin aukee ovet ja lähtee käymään :) -28 ylläksellä.

Voisko olla se lukon kieli paskana? Jos kerta keskuslukko aukaa ja kahva toimii.

Reetu 15.02.2015 15:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1203566)
Me tultiin kans eilen 500€ subarulla ja siin aukee ovet ja lähtee käymään :) -28 ylläksellä.

Voisko olla se lukon kieli paskana? Jos kerta keskuslukko aukaa ja kahva toimii.

Saksalaiseen tyyliin, siel on joku pennin muoviosa, mikä hajoaa ja halvaannuttaa kaiken. :D

Late_ 15.02.2015 16:32

Voihan ZJeepin pakopiippu sentään. Aattelin roplailla putken päältä helisevän lämpösuojan kunnolla kiinni ja asemoida putkea sillai ettei se enää kolisisi tankinpanssariin.

Lämpösuojan osalta kaikki tuli tuli kuntoon eikä putkikaan kolise enää tankinpanssariin. Nyt se kolisee siihen poikittaispalkkiin jakiksen alla.

Ärmur.

ärjy 15.02.2015 16:44

Tämä saatanan selkäsärky!!! taas pari viikkoa ihan kunnolla juilinut, lapojen välistä alaspäin. Korvissaki huutaa ja silmissä särisee!! Perjantaina reumalekuri junttas toistakymmentä piikkiä.. pahenti vain tilannetta!! Ku olisin edes elukka nii olis jo lopetettu perkele!!!

Heguli 15.02.2015 18:15

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Reetu (Viesti 1203575)
Saksalaiseen tyyliin, siel on joku pennin muoviosa, mikä hajoaa ja halvaannuttaa kaiken. :D

Pakkanen laski kymmenen paikkeille niin alkoi ovi taas toimimaan. Tämä on tosiaan jonkinlainen tyyppivika/ominaisuus näissä, jonkun osan se pakkanen lamaannuttaa. Survoin kaikkiin mahdollisiin paikkoihin notkeata voiteluöljyä josko se vähän auttaisi mikäli pakkanen taas kiristyy.

Niin ja Oltzille tiedoksi, mersu liikkuu siellä tunturin toisella puolella :)

Kaitsu67 15.02.2015 18:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1203597)
Pakkanen laski kymmenen paikkeille niin alkoi ovi taas toimimaan. Tämä on tosiaan jonkinlainen tyyppivika/ominaisuus näissä, jonkun osan se pakkanen lamaannuttaa. Survoin kaikkiin mahdollisiin paikkoihin notkeata voiteluöljyä josko se vähän auttaisi mikäli pakkanen taas kiristyy.

Vanha hyvä konsti millä itse saanut tollaset jäätyneet ovet auki; muovikassiin tai pakastepussiin niin kuumaa vettä kun hanasta lähtee (olis hyvä olla ehjä :D ). Painetaan pussia lukon kohdalle oveen hetkeksi ja avot, aina on auennu tähän mennessä :D

0ltzi 15.02.2015 19:18

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Heguli (Viesti 1203597)

Nonii :D minkälainen mese? Just aamulla käytii jounin kaupassa. Meillä punane vanha farkku leka. Ei montaa oo näkyny.

Heguli 15.02.2015 21:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 1203614)
Nonii :D minkälainen mese? Just aamulla käytii jounin kaupassa. Meillä punane vanha farkku leka. Ei montaa oo näkyny.

Ulkoapäin ihan normi Sprinter, väriltään lumenvalkoinen. On muuten Jounilla hinnat kohdillaan kylän ainoassa ruokakaupassa :D

Nikuzai 16.02.2015 00:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Late_ (Viesti 1203580)
Voihan ZJeepin pakopiippu sentään. Aattelin roplailla putken päältä helisevän lämpösuojan kunnolla kiinni ja asemoida putkea sillai ettei se enää kolisisi tankinpanssariin.

Lämpösuojan osalta kaikki tuli tuli kuntoon eikä putkikaan kolise enää tankinpanssariin. Nyt se kolisee siihen poikittaispalkkiin jakiksen alla.

Ärmur.

Kyllä se siitä 2 kurttua ja migillä runkoon pöntöstä kiinni :D

Sivu luotu: 06:34 (GMT +2).