![]() |
jep, tarrat tulivat. Kiitos!
|
Juu kiitoksia hienoista tarroista!!:)
|
Perille tuli kiitoksia vaan.
|
Perillä ovat. Kiitos!
|
Perille tuli, kiitoksia.
|
Tarrat tulivat perille.. Kiitoksia Rytarille nopeasta lähetyksestä.. ;)
|
jokos kaikille on tullut tarrat perille... (käsi ylös jos ei:) )
|
En oo muistanutkaan koko juttuu piti tulla noutaan joku päivä.. noo täytyy yrittää muistaa.
|
Pyöriikö tarroja vielä nurkissa?
|
ei, ne makaa porukalla aika hiljaa tuolla laatikossaan... ei puhu mitään... ovat kait kyllästyneet makaan samoilla sijoillaan päiväkaudet.
|
Otat varmaan talvisotaan mukaan niitä vai oletko menossa sinne? ajattelin et saa itse siinä samalla nipun niitä kun ei oo vieläkään saanut aikaiseksi noutaa.
|
Rivvautettu rytarille hiljaisista tarroista...
|
Lainaus:
|
Tarrat perillä, kiitokset rytarille.
|
isot mustat tältäerää lopussa, lisää tehdään jos tarve vaatii, mutta hopeisena ja kullanvärisenä löytyy vielä, pieniä on kaikilla kolmella värillä...
|
tarroja vielä saatavilla myös näin kevään korvalla valmistuviin projekteihin... tai jotain...
|
onko mustia isoja? tai onko mulle jossain varattuna jotain nouto ehkä vähän venähtänyt.
|
Tarrat tuli perille.
|
vielä löytyy... (pl isot mustat)
|
no nyt on sitten isoja mustiakin taas saatavilla...
|
Tarrat kolahti postiluukusta viime viikolla, kiitos niistä! Nyt vain täytyisi saada auto siihen kuntoon että voisi liimatakkin ne..
|
hyvä kun kelpaa... no empä siis ole aino joka ei tunnu saavan mitään aikaan auton kanssa...
|
tarrat tuli, nopeeta toimintaa. kiitoksia!
|
täällä kanssa paketti saapunut aikoja sitten..
|
vieläkö tarraa saatavilla?
jos saatavilla vielä olis hopean värisenä niin suattas pajeron takalassiin sellasen tuikatakkin... mistä tarkemmin tiedusteluja näin aloittelijalle ... ;)
|
Mullekkin vois hopeiset kelvata lantikkaan.
|
vieläkö löytyy? Tarvis hiluksiin pari.
|
juu, löytyy...
|
täälläki oltais tarroja vailla, vieläkö on?
|
Tännekkin kelpaisi 3kpl isoja hopeisia.
|
Tarrat
Tännekin tuli tarrat perille. Kiitos.
|
Tarrat tuli, kiitoksia.
|
tarrat
ovat saapuneet... nopeaa toimintaa tosiaan... :cool:
|
hopeen värisiä löytyykö?
|
löytyy
|
nyt on oluut vähän huonosti tarranlähetystuulella kun en ole kämpillä ollut, mutta arkeen on palattu ja posti kuljettaa taas halukkaille tarroja kunhan vaan esitiedot on kunnossa...
eli edelleen yv:llä saapi tarroja tilailla mutta mieluiten haluaisin tietää -kenelle... useat halukkaat kyllä tarroja pyytävät mutta palstan nickillä ei posti tunnu kulkevan -mihin... osoite PAIKKAkuntineen on aina mukava, yv:llä tahi sähköpostilla tarrat ei mahdu kokorajoituksista huolimatta kulkemaan -minkä kokoisia... tarroja on kahta(kolmea :) ) kokoa, isoja 50x460mm tarroja ja pienempiä 25x250mm tarroja (sekä muutama 5x30mm rc crawleriin...) -väri... .com on kaikissa punainen, mutta offipaslta teksti täytyy valita, "Pistetään sitte semmosia" ei ole mikään väri... hopea, musta tai kultainen on hyväksyttävä vastaus, ainoastaan LINNA on saanut Gulf teemaiseen bJ:n peltiin oranssin tarran ja värejä saadaan lisättyä mutta määrä täytyy olla sitten jo huomattava. minä laitan sitten paluupostissa tilinumeron johon voipi maksaa oikean määrän euroja...isot on 3€ kpl ja pienet 2,5€ kpl ja lisäksi euron kulut/ lähetys: sisältää kirjekuoren, merkin ja 1% polttoaineesta mikä kuluu kirjettä laatikkoon viedessä, joka tarrasta ei siis pidä euroa lisätä, mutta pelkällä 3€ ei myöskään halusta tarroja lähettele. tiukat on ehdot tänään, mutta jos joku ne hyväksyy niin yv:tä sitten vain tulemaan... |
Mulle olis kans saanut oranssei :'(
Mut toimita mulle tarroja jossain vaiheessa Rinne saa luvan tuoda ne. |
joo kun mä saisin ne mukaan sieltä kotoa tänne töihin asti... me on täs rinteen kans parannettu maailmaa taas koko ilta muutenkin....
|
Joo soittelin niin se ilmianto ettet oo saanut tuotuu tarroi ;)
Te ahkerat työläiset köh.. |
Jep nyt on tarrat noudettu kiitos taas.. Ihme maali tos suikas kun ei perkele meinaa mikään tarra ottaa kiinni :( laseihin kyl nappais kiinni.. kattoo pysyykö kun sain sen siihen vaivoin liimailtuu.
|
KIITOS!!
pikanako pistit kun nyt jo tuli meinaan tarrat :D |
eikait ny ihan pikana... mutta jos itella ei aivan ole vieraantunut tuosta kirjeiden kantamisesta.... eikös ne top gearissakin juuri kisanneet kumpi on nopeampi, auto vs. kirjekuori...
|
Laittelin privana kyselyä ja varuilta osoitetiedot
|
taas on tarroja matkassa ja lisääkin lähtee jos tarvitsijoita ilmaantuu
|
yv:tä laitettu.
|
tuli satsi uusia isoja hopeisia, niitäkin siis löytyy... kullanvärisiä on x määrä isoja ja pieniä mutta niiden pysyminen joisssain pnnoissa kuuluu olevan hieman kyseenalainen joten en sitten halusta niitä myy, jonkun muun värisen tarran kanssa voin kaupanpäälle lähetellä...
|
Mä voisin jossain välissä ottaa noita hopeisii pari suikkaan kultaisten tilalle. ;) Mut ilmoittelen kun siellä päin liikun.
|
toi e-mäntä kun ajaa melko joka päivä sinne sun naapuriin, kaalimaan kylpylään töihin niin vois harkita siihen kyytiinkin niitä laittaa...
|
tarroja
mimmosia tarroja ois saatavilla...?
|
taas laittelin taroja matkaan... vielä löytyy lisääkin
|
Katos enpäs huomannut että olit laittanut mahollista kyytiäkin tarroille.. Joo kyllähän sekin käy.. Ei niillä niin kiire ole.
|
tarrat tuli perille. kiitoksia :)
|
olla hyvä vain... tarttisko kehittää joku uus väri lisäksi, onko semmoselle tarvetta... niitä punaisia moni haaveilee, mutta se voi olla aika tyly kun .com on kuiteski punainen, se oranssikin mikä linnalle tehtiin on jo vähä semmonen...
kullanväriset on kohta kaikki jaeltu pois, ja ne ei ollu kovin haluttuja muutenkaan... tai jos haluaa jonku eri kokoisen ehkä?? niitä rc-offi kokoisia mulla on jokunen kymmenen, ne oli musitaakseni msutia... jos niitä haluaa niin täytyy vähä mittailla mikä sen koko on, varmaan joku 5mmx25mm |
Tarrat tuli perille Vaasaan. Cheers mate!
|
1 Liiteet
Tarrat perillä, kiitos.
|
Tarrat
Loistavaa, tarrat tuli jo nyt
Kiitos !!! |
lisää tarroja saatavissa
tilasin uuden sarjan isoja mustia ja hopeisia tarroja tarttisko teettää tommosta tarraa jollekki missä on toi alaotsikkokin kuten palstan logossa. tämä tuotteistus on ihan hauskaa, kokeeksi on tehty jo offipalsta pyykkipoikaa, paitaa ja taisi yks ledlenserikin olla jo liekkimaalattu ja nimetty offitouhuun. mitähän seuraaavaksi ehdottais kokeiltavaksi :) |
Lainaus:
|
Onko niit kultaisia vielä..?
Kyllä ne mun mielestä on ihan jees matta mustassa... |
Lainaus:
|
terve.minkä kokoisia isoja sulla on ja väri,hinta ?
|
Lainaus:
Lainaus:
|
No mä voisin ottaa sen kultasen poistohinnalla ja yhen hopeisen ja yhen mustan.
Ja siis isoja kaikki! |
Vieläkö tarroja saatavilla? Hopeisia ja mustia menisi isona.
|
ju... saatavilla kunnes toisin kerrotaan...
|
hopeisia ja mustia, isoina ja pieninä, molempia löytyy edelleen
|
Lainaus:
|
Pystytkö tekemään tarroja lasin sisäpuolelle eli peilikuvana?Kestäis paremmin raappaukset ym. Jos semmossia on/tulee niin voisin ostaa.
|
paidat on haudattu nyt ainakin toistaiseksi, niistä ei silloin viimmevuonna päästy yhteisymmärrykseen niin tehköön se joka halvemmalla saa ne hommattua
tarroja vois kyllä teettää peilikuvaversiona, alaotsikolliset tarrat tarttis tehdä tulostamalla että ne kestäis yhtään, alaotsikon kirjaimet on niin pieniä ette ne välttämättä pysy offikäytössä kovin pitkään ehjänä irtokirjaimilla toteutettuna... täytyy miettiä niitäkin... |
Lainaus:
|
juu, älkööt hätäilkö, posti ei kulje ennen maanataita joten hoidan tarroja kuoreen tässä kun joudan ja siinä vaiheessa sitte vastailen yv:llä
|
Lainaus:
|
no niin offipalsta tarroja taas lähetelty aika nippu, olikos muita tarvitsijoita vielä, niitä löytyy edelleen...
|
Terve.
Tänään tulivat tarrat......itellan tuhoamina :( Onkos ennen käynyt niin että postin logistiikka olis haukannut palasen sekä kuoresta että sisällöstä?? Viduttaa vaan kun tarrat ovat "riekaleina" |
Mitäs ne maksaa, ei vaan jaksa selata koko topikkia läpi?
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
Jep tarrat tuli ja ihan ehjinä! Kiitosta vaan..
|
taas tarroja läheteltynä, toivottavasti ehjinä perillä
|
Lainaus:
|
Kiitos jälleen :) :) Nyt tulivat ehjinä perille.....
Laitatko rytari mulle privana lähettäjän eli sun tiedot, niin pistän itellaan korvaushakemuksen noista ekoista tarroista. |
Isot 3€ kpl
Pienet 2,5€/kpl hopeinen taiMusta offipalsta teksti .com kaikissa punainen tilaus yv:llä mulle, osoite, väri, koko ja määrä, maksu tilille jonka ilmoitan vastausviestissä. |
lisää näkyvyyttä autollesi upealla offipalsta.com tarralla, nyt meiltä edulliseen hintaan :)
|
Ookkonä katelluna postiis?? laittelin Yv:nä tarratillauksen :D
|
Tarrat saapuivat... kiitoksia, ny pitäs jostai keksii renki joka laittas ne kiinne autoon :D
Itte en ala turroomaan... |
Lainaus:
|
uusi sarja tarroja tullunna, hinnat pysyy vieläkin samana, yv:tä lähettää hän jos tarvetta löytyy...
|
tarroja laitettu maailmalle ja lisääkin löytyy
|
saanko minäkin ponsori tarroja?
|
ja taas on tarroja laitettu ja lisää löytyy
|
kiitokset tarroista....saapu postissa tänää
|
huomenna lähtee taas muutamalle onnelliselle tarroja kuoressa.
lisää löytyy myös |
posti toi mukanaan tarroja.. kiitoksia..
|
Kiitoksia
|
Mä voisin kans osta 2kpl isot tarrat!
|
Kiitoksia tarroista.
Varsin ripeä toimitus:D |
Laitoin yv:tä Rytari:lle.
|
Kiitoksia tarroista, ne saapuivat tänään!
|
tarviikos joku muu tarroja, voisin sitte samalla laittaa kuoreen ja lähetellä useampia kirjeitä?
|
Mulle kans. laittelen privaa.
|
YV:tä laitettu Rytarille
|
Sivu luotu: 23:26 (GMT +2). |