Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=105559)

Kaitsu67 31.01.2013 22:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Ooppeli (Viesti 966930)

Ja kannattaa antaa sit kunnolla iskua. Ei mitään naputusta.

Juuri näin!

BJ-40/76 31.01.2013 23:19

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 966923)
kiitos vinkistä. Viikonloppuna toi irtoaa, jos ei muuten niin poralastuina tai muina molekyyleinä , mulle ei pallonivelet *ittuile :D

Jos alatukivarren irroitus on vartin homma, niin ota irti, mutta älä poraa/jyrsi, sillä kartio alkaa joustamaan heti, jos nivel ei täytä kokonaan....
Ja muista 4-pyörä suuntaus! (on se kumma, että jotkut ostaa vajaan tonnin rengassarjan, mutta muutama kymppi nelipyöräsuuntaukseen on liikaa.... ja jos kulmat on viturallaan, niin tuo nelipyöräsuuntaus tulee monin kerroin takaisin jo ensimmäisellä rengassarjalla.... Ja tämä nimenomaan erillisjousituksella varustettuihin, nuo jäykkä akseliset pikkasen helpompi säätää autotallissa, ja se, että esim. takana on aurausta, ja pystykallistumaa, ei yleensä aiheuta mitään muuta kuin tuskaa....

Siis tässä pätee se vanha hokema: Älä irrota väkisellä, ota isompi leka....

Saako edes pientä ulosvetäjää työntämään ulospäin?

Siis itselläni on 40kg Lokomon alasin irrallaan, ja pieni moska.....

Ja jos vielä sais parin metrin pätkän ratakiskoa....

Mutta oikeasti, tuo naaras kartio pitää saada "soimaan", siis isoa, kovaa rautaan tukemaan, ja lyödään riittävän lujaa toiselle puolelle. (ja uskoo kuka tahtoo, mutta kevyemmällä vasaralla "TERÄVÄ" isku on parempi, kuin 4x raskaammalla kolistelu.)

Nikuzai 31.01.2013 23:48

Kuvaa tekniikasta kehiin eli minne lyödään ja mitä tuetaan :confused:

Lord of flies 01.02.2013 07:00

Unen puute.
Pätkääkään ei ole tullut nukuttua viime yönä, voi tulla aika mielenkiintoinen päivä. Onneksi ei ole kuin 2 tuntia töitä tänään ja nekin ilta päivällä.

Alkaa pikku hiljaa vituttaan kun on nukkunut 3-4 tuntiin yössä kuukauden ajan.

Porvoon Hilma 01.02.2013 07:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 (Viesti 966965)
Jos alatukivarren irroitus on vartin homma, niin ota irti, mutta älä poraa/jyrsi, sillä kartio alkaa joustamaan heti, jos nivel ei täytä kokonaan....
Ja muista 4-pyörä suuntaus! (on se kumma, että jotkut ostaa vajaan tonnin rengassarjan, mutta muutama kymppi nelipyöräsuuntaukseen on liikaa.... ja jos kulmat on viturallaan, niin tuo nelipyöräsuuntaus tulee monin kerroin takaisin jo ensimmäisellä rengassarjalla.... Ja tämä nimenomaan erillisjousituksella varustettuihin, nuo jäykkä akseliset pikkasen helpompi säätää autotallissa, ja se, että esim. takana on aurausta, ja pystykallistumaa, ei yleensä aiheuta mitään muuta kuin tuskaa....

Siis tässä pätee se vanha hokema: Älä irrota väkisellä, ota isompi leka....

Saako edes pientä ulosvetäjää työntämään ulospäin?

Siis itselläni on 40kg Lokomon alasin irrallaan, ja pieni moska.....

Ja jos vielä sais parin metrin pätkän ratakiskoa....

Mutta oikeasti, tuo naaras kartio pitää saada "soimaan", siis isoa, kovaa rautaan tukemaan, ja lyödään riittävän lujaa toiselle puolelle. (ja uskoo kuka tahtoo, mutta kevyemmällä vasaralla "TERÄVÄ" isku on parempi, kuin 4x raskaammalla kolistelu.)

Kiitos ohjeista. Ulostyöntäjää kokeilin, liikkuvuus on yhtä hyvä kuin etanoilla näillä keleillä. :) vasara ja vastapaino on testaamatta ja jos menee jyrsimiseksi, niin sitten täytyy koettaa pitää tuo alatukivarren reikä ehjänä, muuten menee koko varsi vaihtoon. No kiire tässä ei ole, kunhan joskus keväämmällä saa kuntoon :) 4-pyöräsuuntaus on tehty ennen remonttia, mutta saattaa tarvita uusinnan...

Bj Andy 01.02.2013 08:27

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 967007)
Kiitos ohjeista. Ulostyöntäjää kokeilin, liikkuvuus on yhtä hyvä kuin etanoilla näillä keleillä. :) vasara ja vastapaino on testaamatta ja jos menee jyrsimiseksi, niin sitten täytyy koettaa pitää tuo alatukivarren reikä ehjänä, muuten menee koko varsi vaihtoon. No kiire tässä ei ole, kunhan joskus keväämmällä saa kuntoon :) 4-pyöräsuuntaus on tehty ennen remonttia, mutta saattaa tarvita uusinnan...

Noin nuo kartiot irtoaa eli ulos vetäjä tiukalle, isompi moska vastapainoksi, ja pienemmällä tiukka lyönti toiselle puolellle. Ja kas nivel on irti...

Menee jo ehkä liian asiapitoiseksi näin shit shät osastolle mutta jos se vaikka jotakuta vituttaisi...

Porvoon Hilma 01.02.2013 08:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 967021)
Noin nuo kartiot irtoaa eli ulos vetäjä tiukalle, isompi moska vastapainoksi, ja pienemmällä tiukka lyönti toiselle puolellle. Ja kas nivel on irti...

Menee jo ehkä liian asiapitoiseksi näin shit shät osastolle mutta jos se vaikka jotakuta vituttaisi...

Juu laitetaan tähän jotain *maista alkuun, niin saadaan jatkaa tässä osiossa :)

Nyt sain juuri aivan mahottoman hyvän ulosvetäjän kouraani, vahvistusta tuolle vasarointiohjeelle ja muutenkaan ei enää harmita jos nyt harmittikaan.

Loppuun taas kiitokset harmituksen poistosta. :)

Kaitsu67 01.02.2013 09:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai (Viesti 966984)
Kuvaa tekniikasta kehiin eli minne lyödään ja mitä tuetaan :confused:

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 966903)
... mutta jos kyseessä on se nivel ja kartiotappi siellä reiässä jumissa, niin ainakin mulla lähti kun laittoi siihen osaan jossa se pallonivel oli kiinni vastapuolelle moskan ja pamautti pari kertaa kunnolla vasaralla toiselle puolelle niin se irtos helposti. Ei siis lyödä siihen itse niveleen tai tappiin van vastakkaisille puolille siihen missä se on kiinni. Eli se moska tai joku painava leka kiinni ja pidetään se paikoillaa ja sitten tömäkkää iskua vasaralla vastapuolelle.

Tällainen löytyi juutuubista:

http://www.youtube.com/watch?v=gwwexPMp6cQ

Porvoon Hilma 01.02.2013 14:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 967031)

Tää on liiankin helppoa :)

kimble7 02.02.2013 09:40

Viron rekkapojat käynneet ilmeisesti imemässä hj:n tankista meno vettä. ihmettelinkin tuota kulutusta.. ja tietenkii työpaikan kamerat ei näytä siihen missä autoani säilytän. plus että repivät eilen saksalaiselta rekkakuskilta jarruletkut hytin takaanta irti, no onneksi huomasi sen ennen kun lähti liikkelle.

Kaitsu67 02.02.2013 10:49

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 (Viesti 967426)
Viron rekkapojat käynneet ilmeisesti imemässä hj:n tankista meno vettä. ihmettelinkin tuota kulutusta.. ja tietenkii työpaikan kamerat ei näytä siihen missä autoani säilytän. plus että repivät eilen saksalaiselta rekkakuskilta jarruletkut hytin takaanta irti, no onneksi huomasi sen ennen kun lähti liikkelle.

Pitäis virittää tankin luukkuun/korkkiin sellainen sähkölamautin ja laittaa menemään päälle kekuslukosta, loppuis pölliminen.... :D

Nikuzai 02.02.2013 10:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 967031)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 967120)
Tää on liiankin helppoa :)

Nyt lakkasi tappeleminen noitten kanssa :D

Porvoon Hilma 02.02.2013 12:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai (Viesti 967456)
Nyt lakkasi tappeleminen noitten kanssa :D

Juu:
http://forums.offipalsta.com/showpos...2&postcount=47

:D

ssuvik 02.02.2013 12:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 (Viesti 967426)

Vittu että osaa olla ärsyttävää porukkaa. Mikä idea tuossa jarruletkujen repimisessä oikein on?

kimble7 02.02.2013 14:20

Ilmeisesti haluavat saksalaisten ajot. olivat vielä hangossa puhkoneet trailerin takarenkaat.

Saija 02.02.2013 19:13

"Painokelvotonta tekstiä"

Kädettömät koiranomistajat/-ulkoiluttajat!

"Lisää painokelvotonta tekstiä"

Porvoon Hilma 02.02.2013 19:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Saija (Viesti 967601)
"Painokelvotonta tekstiä"

Kädettömät koiranomistajat/-ulkoiluttajat!

"Lisää painokelvotonta tekstiä"

Hmmm..... Kädetön koiranomistaja.... Mielenkiintoiseen ilmiöön olet törmännyt..

Saija 02.02.2013 19:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 967608)
Hmmm..... Kädetön koiranomistaja.... Mielenkiintoiseen ilmiöön olet törmännyt..

No tällä kyllä oli kädet, mutta ne EI ollut koirien hihnoissa... Kaksi sellaista trasselitupon kokoista pikkuräkyttäjää vapaana keskellä kapeaa tietä hyökkää räkyttämään enkeleiden jalkoihin. Omistaja vaan ihmettelee eikä sano mitään...

Believe me, minä sanoin... Näköjään 10cm pitkillä jaloilla pystyy ottamaan sellasen metrin loikan taaksepäin kun tämä skappariääni latasee käskyn.

ssuvik 02.02.2013 19:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Saija (Viesti 967611)
No tällä kyllä oli kädet, mutta ne EI ollut koirien hihnoissa... Kaksi sellaista trasselitupon kokoista pikkuräkyttäjää vapaana keskellä kapeaa tietä hyökkää räkyttämään enkeleiden jalkoihin. Omistaja vaan ihmettelee eikä sano mitään...

Believe me, minä sanoin... Näköjään 10cm pitkillä jaloilla pystyy ottamaan sellasen metrin loikan taaksepäin kun tämä skappariääni latasee käskyn.

Monoa vaan koiran kuonoon. Oppivat pysymään etäällä. Ja omistajat saavat kauhistella, ehkä rupeais elukatkin pysymään kiinni.

ärjyy70 02.02.2013 20:03

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 967617)
Monoa vaan koiran kuonoon. Oppivat pysymään etäällä. Ja omistajat saavat kauhistella, ehkä rupeais elukatkin pysymään kiinni.

100kg kaukkarille joka ei muutenkaan paljoa kipua tunne taistelu transsissa annat kuonolle niin voipi olla sairaalla reissu sulle :)

Porvoon Hilma 02.02.2013 20:04

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Saija (Viesti 967611)

Jaa.... Minipuppelikoirailija taisi hiukan häkeltyä ja nuo minipuppelitkin... :D

ssuvik 02.02.2013 20:20

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 (Viesti 967625)
100kg kaukkarille joka ei muutenkaan paljoa kipua tunne taistelu transsissa annat kuonolle niin voipi olla sairaalla reissu sulle :)

Kaukkari ei olekaan mikään kaupunkikoira, mitä viedään samaan koiratarhaan muiden puudelien kanssa, tai ulkoilutetaan normi pururadoilla. Eikä varsinkaan pidetä irti jos on pienikään mahdollisuus törmätä toisiin koiriin ja/tai ihmisiin :) Nyt puhuttiin vähän pienemmistä koirista, eikä mistään karhuntappajista. Niinkuin tuossa ylempänä käy ilmi.

ärjyy70 02.02.2013 20:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 967633)
Kaukkari ei olekaan mikään kaupunkikoira, mitä viedään samaan koiratarhaan muiden puudelien kanssa, tai ulkoilutetaan normi pururadoilla, eikä varsinkaan pidetä irti jos on pienikään mahdollisuus törmätä toisiin koiriin ja/tai ihmisiin :) Nyt puhuttiin vähän pienemmistä koirista, eikä mistään karhuntappajista. Niinkuin tuossa ylempänä käy ilmi.

Nojjoo ja ottaahan noi vitun pikku rotat aivoon mut oon kyllä aina sanonu että paljon parempi on näille idiooteille ottaa tommosia mammanpikkupuudeleita betonilähiöön ku semmosen oikean koiran...

Saija 02.02.2013 20:53

Nääh, en mä niitä viitsi potkia. Tähän mennessä on ääni riittänyt. Kerran kyllä jouduin yhtä pikkuspanielia ottamaan pannasta kiinni kun yritti väkisin tunkea mun ohi koirien luokse. Onneksi noi on kohtalaisen hyvillä hermoilla varustettu etteivät heti ensimmäiseksi ole puremassa jokaista iholle tunkijaa.

Pakko kertoa (toi Ärjyy70 kommentti) ainoa kerta kun olen oikeasti ollut irtokoiran kanssa ns. paskat housuissa. Muutama joulu sitten olin menossa aattoyöksi töihin ja palaamassa metsästä piskien kanssa. Tuossa samaisessa kapeassa kohdassa kuin tänään näin vastaan tulevan irtokoiran n. 50m päässä. Ajattelin mielessäni, että naapurin kultsu on taas ulkoilemassa. Himmailin vauhtia ja odottelin sen emäntää perässä. Ketään ei näkynyt… Koira hyppäsi lumikinkaman toiselta puolelta siihen tielle ja saman tien tajusin ettei se ollutkaan se naapurin kultsu…

Tuijottelin siinä sitten tod.näk Maremmaa silmiin. Välimatka sellanen 30m. Siinä ehti yllättävän paljon käydä vaihtoehtoja läpi sekunnissa. Peruuttaa en voi, se oli jo huomannut meidät. Kiertää ei pysty, karkuun turha ajatella. Jälkeen päin olen kiittänyt niitä satoja tunteja joita aikoinaan näiden kanssa tuli treeneissä tahkottua ja niitä ”guruja” joiden jorinoita tuli siinä sivussa kuunneltua. Laumis ei omalla tontilla todennäköisesti väistää jos on mahdollisuus. Eli mun toimintamalli ”Mä olen SE narttu kun omistaa TÄN kaupungin ja SÄ väistät”

Aloin siinä sitten käskyttää sitä väistämään. Hetki meni kunnes se siirtyi takaisin sinne kinkaman taakse. Ohitettiin se hitaasti, kokoajan katsekontakti. Noin 10m ja se perkele yritti hyökätä takaapäin Güntherin hanuriin. Siinä vaiheessa G sanoi jotain ja mulla repes riemu. Matalalla äänellä kirosin sen alimpaan helvettiin. Koko matkan himaan se meni noin 20m meidän edellä merkaten jokaisen postilaatikon matkalla. Aina kun se himmasi vauhtia, kovensin hieman ääntä… Näin edettiin sellaiset 300m ennenkuin pääsin kotiin. Koirat turvaan ja jumalauta kun se adrenaliiniryöppy lähti purkautumaan. Kädet tärisi aivan sairaasti.

Jälkeenpäin kuulin, että n. 15 min siitä kun mä pääsin siitä eroon, se tappoi naapuritalon pikkuvillakoiran :( Ikinä ennen en ollut sitä koiraa nähnyt, enkä sen jälkeenkään… Eli onnekseni se oli todennäköisesti hoidossa joulun ja karkuteillä itselleen tuntemattomassa ympäristössä koska muuten lopputulos olisi saattanut olla toinen…

Porvoon Hilma 02.02.2013 21:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 (Viesti 967642)
Nojjoo ja ottaahan noi vitun pikku rotat aivoon mut oon kyllä aina sanonu että paljon parempi on näille idiooteille ottaa tommosia mammanpikkupuudeleita betonilähiöön ku semmosen oikean koiran...

Meillä on tollanen melko pieni otus, uros- chihu, joka on itse sitä mieltä, että on vähintään kaksi numeroa isompi kuin oikeasti onkaan. :D osaa kerjätä, maata sohvalla rapsutettavana, kulkea ulkona hihnassa. Sellainen lutunen puppeli. Jotenkin tää pieni koira sopii meille kun ei metsästetä eikä tilaa ole ihan mahdottomasti. Haukkuu kyllä ulkona, lähinnä taitaa reviiriään puolustaa ja pelkää. Täällä on koiria melko lailla paljon, joukossa isojakin, sellaisia pienen mursunkin kokoisia, mutta kaikki on kiinni hihnoissa ja omistajilla on kädet :D

Jokainen pitää sellaista koiraa kun haluaa ja tarttee, peace vaan kaikille. :D

pee 02.02.2013 22:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 967617)

... omistajan kuonoon ...

ssuvik 02.02.2013 22:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pee (Viesti 967684)
... omistajan kuonoon ...

Miksei vaikka sinnekin.

HV 02.02.2013 22:56

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Saija (Viesti 967647)
Nääh, en mä niitä viitsi potkia. Tähän mennessä on ääni riittänyt. Kerran kyllä jouduin yhtä pikkuspanielia ottamaan pannasta kiinni kun yritti väkisin tunkea mun ohi koirien luokse. Onneksi noi on kohtalaisen hyvillä hermoilla varustettu etteivät heti ensimmäiseksi ole puremassa jokaista iholle tunkijaa.

Pakko kertoa (toi Ärjyy70 kommentti) ainoa kerta kun olen oikeasti ollut irtokoiran kanssa ns. paskat housuissa. Muutama joulu sitten olin menossa aattoyöksi töihin ja palaamassa metsästä piskien kanssa. Tuossa samaisessa kapeassa kohdassa kuin tänään näin vastaan tulevan irtokoiran n. 50m päässä. Ajattelin mielessäni, että naapurin kultsu on taas ulkoilemassa. Himmailin vauhtia ja odottelin sen emäntää perässä. Ketään ei näkynyt… Koira hyppäsi lumikinkaman toiselta puolelta siihen tielle ja saman tien tajusin ettei se ollutkaan se naapurin kultsu…

Tuijottelin siinä sitten tod.näk Maremmaa silmiin. Välimatka sellanen 30m. Siinä ehti yllättävän paljon käydä vaihtoehtoja läpi sekunnissa. Peruuttaa en voi, se oli jo huomannut meidät. Kiertää ei pysty, karkuun turha ajatella. Jälkeen päin olen kiittänyt niitä satoja tunteja joita aikoinaan näiden kanssa tuli treeneissä tahkottua ja niitä ”guruja” joiden jorinoita tuli siinä sivussa kuunneltua. Laumis ei omalla tontilla todennäköisesti väistää jos on mahdollisuus. Eli mun toimintamalli ”Mä olen SE narttu kun omistaa TÄN kaupungin ja SÄ väistät”

Aloin siinä sitten käskyttää sitä väistämään. Hetki meni kunnes se siirtyi takaisin sinne kinkaman taakse. Ohitettiin se hitaasti, kokoajan katsekontakti. Noin 10m ja se perkele yritti hyökätä takaapäin Güntherin hanuriin. Siinä vaiheessa G sanoi jotain ja mulla repes riemu. Matalalla äänellä kirosin sen alimpaan helvettiin. Koko matkan himaan se meni noin 20m meidän edellä merkaten jokaisen postilaatikon matkalla. Aina kun se himmasi vauhtia, kovensin hieman ääntä… Näin edettiin sellaiset 300m ennenkuin pääsin kotiin. Koirat turvaan ja jumalauta kun se adrenaliiniryöppy lähti purkautumaan. Kädet tärisi aivan sairaasti.

Jälkeenpäin kuulin, että n. 15 min siitä kun mä pääsin siitä eroon, se tappoi naapuritalon pikkuvillakoiran :( Ikinä ennen en ollut sitä koiraa nähnyt, enkä sen jälkeenkään… Eli onnekseni se oli todennäköisesti hoidossa joulun ja karkuteillä itselleen tuntemattomassa ympäristössä koska muuten lopputulos olisi saattanut olla toinen…

Laumanvartija rotua on ihan turha käskyttää, ei taatusti tottele vierasta, uhattuna ei tottele omistajaakaan vaan toimii täysin itsenäisesti. Paras keino laumiksen kohtaamiseen on lähteä takas sinne mistä tuli, jos lähtee uhmakkaasti käskyttään ja kulkemaan kohti niin voipi käydä huonosti, tosin oman reviirinsä ulkopuolella pitäisi olla välinpitämätön muita kohtaan ellei ole uhattuna.

hj 60/61 02.02.2013 23:25

Pelkästä kiukaan vaihdosta tulikin melko täysi sauna remontti...:D
Hidastuu vaan HJ:n saaminen liikenteeseen....:mad:

ärjyy70 02.02.2013 23:43

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 967663)
Meillä on tollanen melko pieni otus, uros- chihu, joka on itse sitä mieltä, että on vähintään kaksi numeroa isompi kuin oikeasti onkaan. :D osaa kerjätä, maata sohvalla rapsutettavana, kulkea ulkona hihnassa. Sellainen lutunen puppeli. Jotenkin tää pieni koira sopii meille kun ei metsästetä eikä tilaa ole ihan mahdottomasti. Haukkuu kyllä ulkona, lähinnä taitaa reviiriään puolustaa ja pelkää. Täällä on koiria melko lailla paljon, joukossa isojakin, sellaisia pienen mursunkin kokoisia, mutta kaikki on kiinni hihnoissa ja omistajilla on kädet :D

Jokainen pitää sellaista koiraa kun haluaa ja tarttee, peace vaan kaikille. :D

Juurikin näin jos ei metsästetä tai jos ei koiran energiaa pureta sillä tavalla mihin se on tarkoitettu niin paras on ottaa chihu tai muu tommonen puhdas seurakoira. Tätä minä ainaki arvostan paljon enemmän kuin että jotkut ottaa esim. hienoja huskyja tai muita oikeita työkoiria betonilähiöön sohvaperunaksi....................... vittu :mad:

mäksä 03.02.2013 19:45

koko orkesterin vallannut vatsatauti.. :mad::mad:
ja allekirjottaneen järjetön selkäkipu,, kepit tarttis et pystyy liikkumaan etanaa nopeemmin..
rupee vasemmasta jalasta tunto/toiminta katoamaan..

hj 60/61 04.02.2013 10:25

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 968001)
koko orkesterin vallannut vatsatauti.. :mad::mad:
ja allekirjottaneen järjetön selkäkipu,, kepit tarttis et pystyy liikkumaan etanaa nopeemmin..
rupee vasemmasta jalasta tunto/toiminta katoamaan..

toi selkäkipu on vaan niin perseestä. Paljon pitäis tehdä, mut ei pysty, ku särkylääkkeiden voimalla. Jalat puutuu ja kädet puutuu...
Lääkärit käskee vetää vaan buranaa ja lepoo. Muutama vuosi sitten sänkicrossissa kaatuneena ja saman illan karkeloissa lauteilta alas kiuasta päin (vasaralla piti avata luukku, et sai lisää klapeja, ku menin siihen pää edellä...:D:D:D) kaks viikkoo kepeillä ,ku ei jalat kantaneet alla, mut röntgenissä ei näkynyt mitään. Jotain raskasta kun joutuu tekemään, ni ainoo mikä auttaa on tramali, mut kroppa ei tykkää, menee yöunet...
Kännissä ei kyl oo kipee (eikä köyhä), mut ei kyl oikee tuu tehtyäkään mitään (järkevää)...:rolleyes:

farmari 04.02.2013 11:19

Isosyöttellä jokin saatanan rakki juoksi irti rinteessä ja yritti kimppuun käydä. Oli kaatanut muitakin laskijoita siellä. Kiihdytin vauhtia ja sinne jäi. Olis vaan pitänyt älytä pöyräyttää lauta ympäri ja vetää sillä pataan sitä rakkia. Joku oli sen vissiin taluttanut hissillä ylös, kun siinä hangessa näkyi tassun jäljet menevän uran vieressä.

_LM_ 04.02.2013 13:38

Steveco...

mara90 04.02.2013 17:34

Ihmeellisesti tuo 1% korotus perusverossa vaan näkyy maksettavassa palkassa, vajaa 10e jää vähemmän käteen mitä viimeks.
Muutenkin niin säälittävä palkka ja vielä säälittävämmäks menee, mut pääasiahan on et eduskuntatalo saa lisää fyffee ja voidaan ottaa lisää maahanmuuttajia tänne, ittellä ei niin väliä oo :D

mäksä 04.02.2013 19:53

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 (Viesti 968182)
toi selkäkipu on vaan niin perseestä. Paljon pitäis tehdä, mut ei pysty, ku särkylääkkeiden voimalla. Jalat puutuu ja kädet puutuu...
Lääkärit käskee vetää vaan buranaa ja lepoo. Muutama vuosi sitten sänkicrossissa kaatuneena ja saman illan karkeloissa lauteilta alas kiuasta päin (vasaralla piti avata luukku, et sai lisää klapeja, ku menin siihen pää edellä...:D:D:D) kaks viikkoo kepeillä ,ku ei jalat kantaneet alla, mut röntgenissä ei näkynyt mitään. Jotain raskasta kun joutuu tekemään, ni ainoo mikä auttaa on tramali, mut kroppa ei tykkää, menee yöunet...
Kännissä ei kyl oo kipee (eikä köyhä), mut ei kyl oikee tuu tehtyäkään mitään (järkevää)...:rolleyes:

mul taitaa selkäsäryn suurimmat aiheuttajat olla nikamat,, lannenikamia on 2 paskana ja niskanikamia 1....
ylilääkäri aikoinaan sano et leikatakkin voidaan mut ei oo ees 50/50 et kävelen sen leikkauksen jälkee,, sit viel kysy et haluanko leikkaukseen :eek::eek:

Nuhapumppu 04.02.2013 21:52

http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/a...537656829.html
Tämä akka on varmasti tiputettu lapsen kerran liian vähän lattiaan,seuraavasta kerrasta olisi kuollut,nyt siitä tuli vai vitun tyhmä ja näin ollen todella hyvä europarlamentaarikko
:mad::mad::mad:

mara90 04.02.2013 22:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu (Viesti 968460)
Tämä akka on varmasti tiputettu lapsen kerran liian vähän lattiaan,seuraavasta kerrasta olisi kuollut,nyt siitä tuli vai vitun tyhmä ja näin ollen todella hyvä europarlamentaarikko

Eiks tän pitäis kuulua tonne parhaat vitsit osastoon :D

Tomppaa_ 04.02.2013 22:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mevala (Viesti 968485)

Näistä vitseistä on menny jo maku...

Heguli 05.02.2013 07:50

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mevala (Viesti 968485)

Ehdottomasti ! Jälleen kerran nutturapäiset ekoviherpiipertäjät asialla.

_Jape_ 05.02.2013 09:37

Kylläpä taas vituttaa! :mad:

ssuvik 05.02.2013 12:17

Ei tää ny sinänsä vituta, aina vaan hämmästyy uudelleen kuinka tyhmä ihminen voi olla:

Ilta-Sanomat

Kaitsu67 05.02.2013 12:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 968635)
Ei tää ny sinänsä vituta, aina vaan hämmästyy uudelleen kuinka tyhmä ihminen voi olla:

Ilta-Sanomat

Kuva kertoo kyllä mielestäni kaiken....ei oikeastaan hämmästytä yhtään kun noita kattelee. Tatuoivat varmaan perssilmän ympäryksenkin :D

ssuvik 05.02.2013 12:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 968637)
Kuva kertoo kyllä mielestäni kaiken....ei oikeastaan hämmästytä yhtään kun noita kattelee. Tatuoivat varmaan perssilmän ympäryksenkin :D

Mullakin on tatuointeja jonkun verran. Kaulaankin ehkä tulee joku päivä otettua mutta EI päähän. On tuo pöljää hommaa. Muistan muutaman vuoden takaa tapauksen, missä joku ~18v tyttö otti monta kymmentä tähteä tatuoituna naamaan. Sitte tulikin katumus ja haastoko tatuoijan oikeuteen tjsp.

Kaitsu67 05.02.2013 12:29

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu (Viesti 968460)

Ei taas ole ihan kaikki muumit laaksossa....EI PRKL!

"– Suomalaisia nuoria, vaikka heidän työnsä onkin etusijalla, on niin vähän, etteivät he riitä turvaamaan ikääntyvän väestön nykytasoisia eläkkeitä, Cronberg sanoo AL:lle.

Tilastokeskuksen tuoreimman työvoimatutkimuksen mukaan työttömiä oli Suomessa vuoden 2012 joulukuussa 180 000."

Mites toi eläke turvataan, jos noi 180 000 Suomalaista on työttömänä, niin mistäs ne työt sitten kaivetaan Kreikkalaisille ja Portugalilaisille? Tossahän käy vielä niin, että kun ei ole niin sitten saadaan lisää ulkomaisi työttömiä elätettäväksi - Suomalaisten lisäksi - miten se ratkaisi eläkeongelman?

Ensi kait pitäis olla sitä työtä!!!

Seuraava ehdotus on varmaan "vaihto-oppilasmalli", vaihdettais Suomalaisia työttömiksi noihin maihin...aina vuodeksi ja sit taas vaihto...

apupoika 05.02.2013 12:35

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik http://forums.offipalsta.com/ModernB...s/viewpost.gif

Ilta-Sanomat

tatuoinnit on ihan ok juttu, mutta einyt ihan sentään naamassa,,:eek::eek:
kunhan ei tyttöä myöhemmin joskus harmittas,,
mutta kaikki saa tietysti värjätä ihan mitä ruumiinosia haluaa:D:D:D

m45ter 05.02.2013 14:58

Vituttaa kun ei oo nelivetoa ja kattoo ulos ikkunasta...

Bj Andy 05.02.2013 17:08

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 968639)
Ei taas ole ihan kaikki muumit laaksossa....EI PRKL!

"– Suomalaisia nuoria, vaikka heidän työnsä onkin etusijalla, on niin vähän, etteivät he riitä turvaamaan ikääntyvän väestön nykytasoisia eläkkeitä, Cronberg sanoo AL:lle.

Tilastokeskuksen tuoreimman työvoimatutkimuksen mukaan työttömiä oli Suomessa vuoden 2012 joulukuussa 180 000."

Mites toi eläke turvataan, jos noi 180 000 Suomalaista on työttömänä, niin mistäs ne työt sitten kaivetaan Kreikkalaisille ja Portugalilaisille? Tossahän käy vielä niin, että kun ei ole niin sitten saadaan lisää ulkomaisi työttömiä elätettäväksi - Suomalaisten lisäksi - miten se ratkaisi eläkeongelman?

Ensi kait pitäis olla sitä työtä!!!

Seuraava ehdotus on varmaan "vaihto-oppilasmalli", vaihdettais Suomalaisia työttömiksi noihin maihin...aina vuodeksi ja sit taas vaihto...

En tiiä mutta jos Suomen ansiosidonnainen juoksee niin miksipä ei????:D Nii ja tuonne suuntaanhan ne meitin duunit jo lähteny joten mikäs niitä oisi käydä kattelemassa mutta vain kattelemassa...

Hanna 05.02.2013 17:11

Vituttaa hidas paska netti, puolentunnin ohjelmassa meni tunti et sain katottua sen netistä saatana.

Bj Andy 05.02.2013 17:23

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rivoriitta (Viesti 968717)
Vituttaa hidas paska netti, puolentunnin ohjelmassa meni tunti et sain katottua sen netistä saatana.

Menee väärään topicciin mutta saattaa jossain tilanteessa vituttaakkin eli...

Miten nörtti pitkittää laukeamista?????

No vaihtamalla hitaammaan mokkulan. Muahahaha...

-MaTTi- 05.02.2013 19:20

Taas kipeenä/kuumetta vajaa 39C. Vasta kk sitten oli sama + angiina. Vituttaa myös sohjopaskavelliä niskaan valuttavat autot. 😓

BJ-40/76 05.02.2013 20:34

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 968635)

Ilta-Sanomat

Siis tuo tatuointitaiteilijahan on aika hyvin "kartalla":
Jos, ja kun osuu 10% yksikön tarkkuuudella oikeaan; siitä millaisena heitä pidetään:cool: "- Tiesimme, että 90 prosenttia ihmisistä pitää meitä nyt hulluina."

Vai olisko tuossa sittenkin mainostemppu?

Nippan 06.02.2013 20:03

En tiedä vituttaako vielä, harmittaa ainaki melekone epätietosuus mitä sitä tuli tehtyä :D.... Eli tilanne sellane, ikinä ennen en ole eBaytä kokeillut, no nyt tuli investoitua tuohon pärrään palikkata, mut enhä mie tiedä miten se homma loppuinlopuksi toimii edes, Myyjältä onnistuu lähetys ympär mualimmoo, ok no broblm, myyjä englannista joten tulleeko mulle tullija siitä, PayPal ja pari muuta maksuvaihtoehtoakin oli siinä ja valitsin ton Postal Orderin. Ei se kallis palikka ou (60€) mutta tuota.... Mites teillä muilla sitte, onko paljonnii eBayn käyttäjiä ja millasia kokemuksia?

Soorii... vissii jo viärään topikkiinki men :confused:

Dectane 06.02.2013 20:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Nippan (Viesti 969161)
En tiedä vituttaako vielä, harmittaa ainaki melekone epätietosuus mitä sitä tuli tehtyä :D.... Eli tilanne sellane, ikinä ennen en ole eBaytä kokeillut, no nyt tuli investoitua tuohon pärrään palikkata, mut enhä mie tiedä miten se homma loppuinlopuksi toimii edes, Myyjältä onnistuu lähetys ympär mualimmoo, ok no broblm, myyjä englannista joten tulleeko mulle tullija siitä, PayPal ja pari muuta maksuvaihtoehtoakin oli siinä ja valitsin ton Postal Orderin. Ei se kallis palikka ou (60€) mutta tuota.... Mites teillä muilla sitte, onko paljonnii eBayn käyttäjiä ja millasia kokemuksia?

Englannista ei taida veroja tulla? En oo ihan varma mutta semmonen käsitys on.

EU-maista saa ilmeisesti vielä nykyäänki tilataa "verovapaasti"

Kannattaa luoda Paypal-tili, sen kautta pitäis saada rahat takas jos myyjä onki huijari!

Yölento 06.02.2013 20:35

Taas yksi hyvä tuttava vaihtanut hiippakuntaa. Joutuu taas nykimään ykköset ylle ja käymään vähemmän hauskoissa bileissä. :mad: :(

Heguli 06.02.2013 20:44

Lainaus:

Mites teillä muilla sitte, onko paljonnii eBayn käyttäjiä ja millasia kokemuksia?

Onhan tuota tullut käytettyä jonkin verran, nykyisin sieltä löytyy melkein kaikki tarpeellinen ja tarpeeton. Ja tosiaan PayPal-tilin kun luo niin maksukin on turvallista. Itsellä on kaikki ostokset sujuneet just eikä melkein, oikeat tavarat on tullut kohtuuajassa perille.

mäksä 07.02.2013 17:33

tuo jm-sierra.. :mad::mad::mad:
käymään ei lähde :eek:
kipinä tulee mut ei,, prkl palaa hihat ja lauantaina pitäs ajaa..

-MaTTi- 07.02.2013 17:38

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Dectane (Viesti 969183)
Englannista ei taida veroja tulla? En oo ihan varma mutta semmonen käsitys on.

EU-maista saa ilmeisesti vielä nykyäänki tilataa "verovapaasti"

EU-maasta tilatessa ei tullia tule, ostomaahan menee hinnasta alvit. Siinäki säästää, esim. Saksassa alv 19%, meillä 24%.

Toistasataa ebay-kauppaa tehny eikä ongelmia ole ollut paria viivästynyttä toimitusta lukuunottamatta. Kerran paypalin nimissä veloitettu aiheetta, mutta rahat sai nopeesti takaisin.

eilhik 07.02.2013 17:43

Lainaus:

pay pal se turvallisin maksutapa ja melkein kaikilla myyjillä käytössä.
EU-maiden sisällä ei makseta mitään tulleja ja Saksakin hyvä vaihtoehto osien hankintaan (rahdit halvimpia) tuli eilenkin 15kg paketti 20 eurolla DPD,n tuomana ovelle samat roippeet suomesta 3kertaisella hinnalla että näin , mielellään makselee 20 euroa rahtia kun säästö satasia.

Swoop 07.02.2013 18:11

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja eilhik (Viesti 969482)
pay pal se turvallisin maksutapa ja melkein kaikilla myyjillä käytössä.
EU-maiden sisällä ei makseta mitään tulleja ja Saksakin hyvä vaihtoehto osien hankintaan (rahdit halvimpia) tuli eilenkin 15kg paketti 20 eurolla DPD,n tuomana ovelle samat roippeet suomesta 3kertaisella hinnalla että näin , mielellään makselee 20 euroa rahtia kun säästö satasia.

Emännys tossa joku aika sitten bongas tv-shopista semmosen hedelmän pilkkomis härpättimen... sano et vois olla hyvä mut maksaa 90€ posteineen jotka oli nekin jotain 10€ luokkaa. Ostin sitten Ebaysta 20€ saman härpättimen... ai nii ja oli ilmaset rahdit. Ja kun kokonais hinta kun oli 20€ ni ei jääny edes tulliin vaan tuli himaan asti tolla samalla rahalla. Lähti Kiinasta. Sis on se ny saatana jos kiinasta on varaa lähettää ympäri maailmaa ilmaseks mut suomaliassa siitä revitään 10€... Etäisyydet nyt kuitenki vähän eri luokkaa. Jaa mikä vituttaa... No tää saatanan kallis maa.:mad:

_Jape_ 08.02.2013 00:52

voi vittu missä se nukkumatti luuraa :(

mäksä 08.02.2013 00:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja _Jape_ (Viesti 969716)
voi vittu missä se nukkumatti luuraa :(

se on varmaanki hommissa.. :eek::eek:
samaa pelleä tässä odottelen.. :mad:

Jann-E 08.02.2013 01:07

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 969718)
se on varmaanki hommissa.. :eek::eek:
samaa pelleä tässä odottelen.. :mad:

Käske tänne jos käy...

mäksä 08.02.2013 01:09

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Jann-E (Viesti 969723)
Käske tänne jos käy...

juu mä sanon jos tähän pysää etelästä tullessa et mee ny prkl ton ylöskin päi. :eek: :mad: :eek:

Jann-E 08.02.2013 03:26

Paa ny saatana tuleen jo... Ei tää a,Le.Coq pärjää nukkumatille...

Tojo4wd 09.02.2013 12:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja TOPPAHOUSU (Viesti 965608)
Teki sitten TAAS tänään postikuski saman tempun...

Tossa posti toimitaa ainakin postin perille.:D
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=114638

hj 60/61 09.02.2013 19:19

Pakissa jotkin kalut ihan sekaisin. Vatsa kramppaillut eilis ehtoosta asti. Lumi kolaillessakin veti koko äijän ihan linkkuun muutaman kerran. Kaik maha tropit kokeiltu ja mikään ei auta. Nyt kokeillaan pirkkaa, yleensä se auttaa joka tautiin...

Bänkster 09.02.2013 20:42

Koirat.
Myydään 2 täysin imbessilliä ja sanoin kuvaamattoman rasittavaa, vinkuvaa ja marhaavaa koiraa.

Edit: ei myydä vaan ANNETAAN, eikä edes tarvitse olla niinkään hyvä koti....

metsienmies 10.02.2013 18:09

White pouder...

Eli savoks lumenpaskkoo... :mad: Mehtä hommista ei tule mittään kun pitäs olla taimikoista ajamassa pitkäkorvat pois ja samaan aikaan pitäs olla passissa toisaalla... ei yksin repeydy kahteen paikkaan... Koiruli alkaa olla vittuuntunut juoksemiseen kun ei saa palkkiota... :rolleyes:

metsienmies 11.02.2013 16:30

Tämä puhelin aikakausi.

Perkele kun ei saa POIKIA kiinni milloinkaan jos olis asiaa. Taidan ostaa niille DORO seniori kapulat seuraavaksi kerta ei viittitä vasta mihinkään puheluyrityksiin saati viesteihin. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Kaitsu67 11.02.2013 17:18

No esim tämä ja tiukkapipofeministit...hoh hoijaa...

HS: Viisukappale raivostuttaa feministejä

Keskustelun aloitti pohjanmaalainen Linnea Port Häxbrygd-blogissaan, jossa hän arvosteli Suomen euroviisuedustajan sanoituksia. Kirjoitus on saanut aikaan vilkasta keskustelua ja aihetta on käsitelty muun muassa useissa ruotsinkielisissä lehdissä, Helsingin Sanomat kertoo.

Krista Siegfridsin Marry Me -kappaleen sanat "olen orjasi, sinä olet herrani" ja "tekisin mitä vain kunhan mies kosisi" on lehden mukaan raivostuttanut feministejä, jotka arvostelevat laulun sanoman ylistävän muun muassa vanhanaikaista naiskäsitystä. Kappaleessa lauletaan myös aterioiden jättämisestä väliin ja miehen pelin mukaan pelaamisesta ja tämän sukunimen ottamisesta.

Kohu on kiirinyt jo rapakon toiselle puolelle, ja samaiseen blogikirjoitukseen on tarttunyt myös Svenska Dagbladet -lehti.

Krista Siegfrid kommentoi kohua Yle Fem -televisiokanavan Min Morgon -ohjelmassa selittämällä, että sanat oli tarkoitettu humoristisiksi.

ssuvik 11.02.2013 18:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 971010)
No esim tämä ja tiukkapipofeministit...hoh hoijaa...

HS: Viisukappale raivostuttaa feministejä

Keskustelun aloitti pohjanmaalainen Linnea Port Häxbrygd-blogissaan, jossa hän arvosteli Suomen euroviisuedustajan sanoituksia. Kirjoitus on saanut aikaan vilkasta keskustelua ja aihetta on käsitelty muun muassa useissa ruotsinkielisissä lehdissä, Helsingin Sanomat kertoo.

Krista Siegfridsin Marry Me -kappaleen sanat "olen orjasi, sinä olet herrani" ja "tekisin mitä vain kunhan mies kosisi" on lehden mukaan raivostuttanut feministejä, jotka arvostelevat laulun sanoman ylistävän muun muassa vanhanaikaista naiskäsitystä. Kappaleessa lauletaan myös aterioiden jättämisestä väliin ja miehen pelin mukaan pelaamisesta ja tämän sukunimen ottamisesta.

Kohu on kiirinyt jo rapakon toiselle puolelle, ja samaiseen blogikirjoitukseen on tarttunyt myös Svenska Dagbladet -lehti.

Krista Siegfrid kommentoi kohua Yle Fem -televisiokanavan Min Morgon -ohjelmassa selittämällä, että sanat oli tarkoitettu humoristisiksi.

On se uskomatonta miten nuo feministilehmät pystyy tarttumaan joka asiaan. Jos joka asiassa ruettaisiin OIKEASTI tasa-arvoisiksi, niin veikkanp että hiljenisivät nopeasti.

pimeämies 11.02.2013 20:07

pajero taas hävitti lyhyet valot :mad: huomenna tutkia johtoja missä vika on.

Nuhapumppu 11.02.2013 22:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja metsienmies (Viesti 970983)
Perkele kun ei saa POIKIA kiinni milloinkaan jos olis asiaa. Taidan ostaa niille DORO seniori kapulat seuraavaksi kerta ei viittitä vasta mihinkään puheluyrityksiin saati viesteihin. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Ota puhelimet viikoksi pois ja sanot että "vittuako te näillä kunnette niihin kuitenkaan vastaa". Itse tuon pentuna koin ja täytyy sanoa että nykyään puhelin on 99% vastattavissa,ellei ole jossain missä puhelinta ei voi käyttää.

ssuvik 12.02.2013 09:16

Vittu tätä tautia. Nenä ja kurkku ihan tukos. Kuumettakin kai jonkun verran. Ja vuoronperään menee kylmiä ja kuumia aaltoja. Vaihdevuodet varmaan :D Autokin pitäs jossakin vaiheessa saada kuntoon, että pääsis viikonloppuna ajoihin.

Nikuzai 12.02.2013 11:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik (Viesti 971060)
On se uskomatonta miten nuo feministilehmät pystyy tarttumaan joka asiaan. Jos joka asiassa ruettaisiin OIKEASTI tasa-arvoisiksi, niin veikkanp että hiljenisivät nopeasti.

Moottoripyöräpoliisi naisia ei ole enään kuin ennen kun tasa-arvo sinne iski, et tytötkin työntää pyörää juoksemalla saman matkan kuin miehet.

Naiset peseyty ja pukeutu omassa parakissaan, nykyään tasa-arvon vuoksi kaikki sekaisin :D.

Sitten femakot selittää palkkaeroja et naisten euro on 80c ei sitten esim. hjallis tai nokian, upm;än finnairin mies johtajat sotke tuloeroja? Jos työn mukaan katsotaan niin naiset saa saman kuin miehet.

Niin ja tasa-arvon nimissä naiset armeijaan tai samat tuomiot kuin miehille kieltäytymisestä. Ja raskaus tai isyys ei vaikuta niin ei tarvii naisellakaan vaikuttaa heti kun lapsi pärjää isän kanssa niin inttiin vaan. YH-isätkin joutuu inttiin niin YH-äipät kanssa samalla tavalla. Mutta se ei femakoille käy :mad:

Niin ja ei naisten "sotia" tartte on siellä kassulla siivoamista ja ruuanlaittoa ihan tarpeeksi kuten lotatkin sodassa tekivät :D

Kaitsu67 13.02.2013 14:22

Perhanan muurahaiset, kelit vähän lämpeni niin nyt ne ovat löytäneet jostain sisätiloihin :mad:

JuuPeri 13.02.2013 16:14

Tuo pösö. pitäs katsastaa mut airbagin valo rupes vilkkuun nii eihän se leimalla kelpaa:mad:

Mutis 13.02.2013 16:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JuuPeri (Viesti 971615)
Tuo pösö. pitäs katsastaa mut airbagin valo rupes vilkkuun nii eihän se leimalla kelpaa:mad:

ratti irti ja tarkista että liukuhässäkkä saa yhteyttä. Ei paha homma. Omasta korjaantui noin. Vm97 306.
Posted via Mobile Device

_Jape_ 13.02.2013 17:04

vittu kylläpä o patrollin ohjauksen nivelet tiukassa. :mad:
onneks lähti jo melkee kaikki irti.

Heguli 13.02.2013 17:14

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 (Viesti 971579)
Perhanan muurahaiset, kelit vähän lämpeni niin nyt ne ovat löytäneet jostain sisätiloihin :mad:

Ripottelet kanelia niiden kulkureiteille ja seinänvierustoille niin pysyy murkut ulkona.

JuuPeri 13.02.2013 17:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutis (Viesti 971618)
ratti irti ja tarkista että liukuhässäkkä saa yhteyttä. Ei paha homma. Omasta korjaantui noin. Vm97 306.
Posted via Mobile Device

tämä seuraavana jos ei nuilla penkinalta löytyvistä liittimistä löydy vikaa.

mäksä 14.02.2013 15:53

niinkin pieni tavara kuin maastotunkki kadonnut :mad::mad::mad:

L-200 14.02.2013 16:06

Pöpö kaatoi miehen, onneksi sai edes auttavasti tuuraajia.

Turbo Isuzu 14.02.2013 22:39

Tuli kalliita Chevyn osia, Lahdessa välähti tolppa. :D
Taijan vielä mennä peilin eteen. :o

_Jape_ 14.02.2013 22:47

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Turbo Isuzu (Viesti 972101)
Tuli kalliita Chevyn osia, Lahdessa välähti tolppa. :D
Taijan vielä mennä peilin eteen. :o

ai taas oot ollu täälläpäin. :cool:

Turbo Isuzu 14.02.2013 22:49

Joo ja parin - kolmen viikon päästä ajelen taas. :p
Mahotonta touhua.

_Jape_ 14.02.2013 23:08

Jahas! :D

Olkku 14.02.2013 23:36

Emännältä löydetty melko pahassa mallissa oleva syöpä.
Eniten vituttaa meidän 3v pojan ja 1v tytön puolesta.

timpe83 15.02.2013 00:09

Voi paska. Voimia sulle ja emännällesi.

Porvoon Hilma 15.02.2013 05:31

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Olkku (Viesti 972120)

Voimia paranemiseen, nykylääketieteessä tehdään nykyään pieniä ihmeitä tuolla alueella.

Kala92 15.02.2013 15:39

Koulu lupasi catian opiskelijoiden koneelle. Hups keikkaa eipä saakkaan, kun pitäisi ite maksaa! Koita tässä nyt harjoitella ja tehä kotitehtäviä, kun ainut mahdollisuus on koulun koneet jotka on aina varattu :mad: Ja ylempään: voimia koko perheelle!

_Jape_ 15.02.2013 22:45

voi viddu potkasin ja polvi osu johonki terävään ku olin patrollin alla rälläköimässä.. kipee :mad:

Nikuzai 15.02.2013 23:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Olkku (Viesti 972120)
Eniten vituttaa meidän 3v pojan ja 1v tytön puolesta.

Otan osaa suruun ja tuskaan.

Onneksi nykyään on jo lääketiede kehittynyttä ja asioihin kyetään auttamaan.

Jos asiat huonontuu lapsille kannattaa selittää asiat kuten ne on , että äiti saattaa poistua elämästä ja se ei aina ole reilua :( ja se pitää muistaa sanoa, että se ei ole lasten syy koska lapset peilaa asiat itsensä kautta.

Voimia ja jaksamista, tutuille kannattaa puhua jos rupeaa kumpaakaan liikaa ahdistamaan.

Kaitsu67 18.02.2013 00:44

Oma ketutus alkaneeseen kuumeeseen ja yskään tuntuukin yhtäkkiä aika pikkujutulta Olkun tilanteeseen verrattuna :(

Voimia.

0ltzi 18.02.2013 14:40

vituttaa toi saatanana nettiauton toiminta!

poistivat tunnukset kun myyny liian monta autoa. 3 autoa 3kk sisällä.

ohjeissa mainostavat että yksityisille ilmainen. ja toisessa kohdassa sanotaan että saavat itse päättää kuka on yksityinen.. :eek:

nyt jos tahtoisin tunnukset takaisin käyttöön niin pitäisi maksaa 100e kuukaudessa ja ostaa vähintään 3 kuukautta kerralla!

nyt en yhtään ihmettele kun siellä on paljon käyttäjiä nimellä keijo keksitty ja prepaid numero..

_Jape_ 18.02.2013 15:28

kyllä vituttaa tää flunssa sekä se että tulee etuakseliin osia vasta keskiviikoks.

Kala92 18.02.2013 18:33

Huonot talvirenkaat! Ajelin aamulla hallille ja sato sitten päivän hiljoksiin lunta. Pois ajaessa ei motarilla voinu ajaa ollenkaan ja vanhalla lahdenväylällä piti ajaa pinta kaasulla. Kumma homma kun nastat ja kuviot tallessa, mutta ei vaan pidä. Kiva se on ajella kun tuntuu että on saatu etuveto ja takavedon huonot puolet yhteen autoon. Puskee ja menee kylki edellä....

pee 18.02.2013 21:59

meinasin kirjoittaa jotakin, mutta pidänkin räkäisen turpani kiinni, ja toivotan Olkun perheelle jaksamista ja kaikkea hyvää !!!

Ugh !

panzer 19.02.2013 10:04

Offroadtarvike vituttaa! :mad:
Marraskuun alussa tilatut LJ:n jarrusatulat eivät ole tulleet vieläkään!
Aikaisemmin sanottiin että tulee joulukuun puolessavälissä....sitten "tulee kahden viikon päästä".... VITTU!
Sanotaan vain puhelimessa että Toyotan tiskiltä saa.

Kannattaiskohan sitten poistaa tuotteet nettisivuilta jos ei niitä kertakaikkiaan pysty toimittamaan! :mad:

Auto seisoo tallissa turhanpanttina.

Sivu luotu: 06:45 (GMT +2).