![]() |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Vituttaa mika vituttaa ja silleen! Kiitos kuitenkin avustustamisestasi!:cool: |
Terveisien ajossa olevan kuorma -auton osien hinnat!
vesipumppu 568e nelipiirisuoja´venttiili 760e Korjaussarja vesipumppuun 250e. No pitää katella vielä löytyskö muualta edullisemmin:) |
Käyttöautossa vuotaa kannentiivisteen välistä öljyä ulos, ei kestä kauan että tulee lorona, taitaa olla tyyppi vika 93 lancerissa, ei ole ensimmäinen mitsun 1.6 kone joka tekee saman....
|
Perkeleen katkeavat pultit,voi sa...na kun käy hermoon!
|
Kaks päivää kuumetta. Reilu 38 näyttää mittari, ja mulla kun on jo tasan 37:ssä taju pois.
Kyllä se huomiseksi hellittää että to pääsee yövuoroon, virmanmies nääs... :( |
Volkkarin akunnapojen kiinnitys...vimpaimet.
Mikä vitun älynväläys se sekin on insiRöörillä ollut kun on pitänyt tyssätä kierteenpäät pilalle jottei saa pulttia auki. Menee perkeleen vaikeaksi niinkin yksinkertainene asia kuin ylläpitolaturin päiden kiinnitys akunkenkiin kun ei saa mutteria pois edestä ja lenkkiä mutterin alle kun mutteri ei tule pois... Tämänkin sitten huomasin vasta kun alkoi mutterin kiristys ahdistamaan ja sitten pyörähtikin läpi koko helahoito, teräksinen vastakappale söi lyijykenkään pesän jossa pyöri tyhjää ja mutteri jauhoi kierteet pas2... Perinteinen 6 mm pultti johon tuplamutterit, old school on toiminut jo pitkään hyvin niin perkelettäkö sitä uudestaan ruutia pitää keksiä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tänään taas vituttaa olla köyhä kun olis harvinaista herkkua tarjolla! Yks isäntä tarjos HJ60 lavamalli 6x6 ja KILVISSÄ...voihan sanonko mikä!!!
|
Toissapäiväinen kaverin teko joka on todella raukkamaista :(
Ensin teloittaa ex-vaimonsa ja sit itsensä..... vihaa ja surua (PERKELE) ......mikä tässä maailmassa mättää.... |
Lainaus:
*rahtijampat, joiden, vittu, pitää lähteä veivaamaan sitä vitun yhdistelmää liikenneympyrään, risteykseen, tms yhdellä kädellä siinä onnistumatta, kun se saatanan kännykkä pitää sillä toisella kädellä pitää päässä kiinni!!! Eikö se ny, vittu, olis paljo helpompaa se elämä handsfreen kanssa? Sen saa vähentää verotuksessa! Eikö voi länkyttää ne lätinät siellä parkissa ennen liikkeelle lähtöä. Älkää jauhako paskaa, puhukaa ytimekkäästi, niin ei kulu oma eikä toisten aika liikenteessä! "Kuljetusalan ammattilaiset", PAH! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Luultavasti jälkimmäistä. |
Paskaapuhuvat tyypit, mitkä kaatavat omien tekosiensa syyt toisten niskoille.
|
Lainaus:
Edit; niin mikäkö vituttaa? Tilasin rockautosta grand voyageriin uudet valot, sillä aikaa kun maksu siirtyi täältä sinne olivat myyneet ne alennuksessa olleet muualle ja tarjosivat mulle sitten niitä tilalle, tietysti lisämaksusta. Eihän toi paljon ollu lisää mut ihmetyttää että jos mä varaan ne lamput, eli teen niistä kaupat niin kuin ne voi sitten olla edelleen myynnissä? Rockauto itsessään muuten ei vituta, sieltä on oltu useasti sähköpostitse yhteydessä ja pahoiteltu asiaa yms. Alennusta eivät kuitenkaan antaneet, tulis vaan ne valot että vois ehkä ajaa pimeälläkin |
Minä itse.
Siinäpä vasta vitutuksen aihe |
Lainaus:
Lainaus:
|
Ääääh lumi ja talvi ja sitä riittää taas kuukausia:(:(:(:(:(:(:(
Ilmastoo pitää saada lämmitettyä vielä ihan pirun paljon, että täällä pohjolassakin sais puuhastella lämpimässä ulkoilmassa ympäri vuoden:D:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Hitto ku joutuu oleen iltavuoros ja kerrankin olis ihan kotipihalla tienannu enemmän ku työmaalla. (Kuulemma olis hinaushommia muutama ja sais ihan omalta pihalta vetää) :)
|
Kämpäs on 17 astetta lämmint ja huoltoukot kerkee vast ensviikol tulla kattomaa et miksei patterit lämpee..:(:(
|
Lainaus:
Mikä oli syynä ettei kerkee? |
Lainaus:
|
Sivu luotu: 14:26 (GMT +2). |
|