Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Kerro mikä vituttaa vuonna 2016 (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=140870)

Heguli 12.11.2016 06:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja popo99 (Viesti 1324250)
vitun talvi, kylmä ja pimeä, lunta ja liukasta.

Pakkasta silleen sopivasti alle kympin, pimeätä on mutta lumi tekee ihmeitä valoisuuteen, lunta on nyt just soppelisti ja nastat on keksitty auton renkaisiin & kenkien pohjiin. Eli hemmetin hyvä talvi :D

Kasper 12.11.2016 08:23

Teiden mieletön suolaaminen, mihin on kadonnut normaalissa talvikelissä ajaminen. Talvi on hienoa aikaa. :)

A-P 12.11.2016 11:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L (Viesti 1324271)
100x parempi kuin pimeä, märkä ja loska.

Niin samaa mieltä. Ensi viikolla sitten on, kuulema.

Bazeeba 12.11.2016 14:13

"Myyjät" jotka myy tavaran ohi kaupan. Terveisiä vaan sinne salon suunnalle.

A.I 12.11.2016 14:30

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bazeeba (Viesti 1324333)
"Myyjät" jotka myy tavaran ohi kaupan. Terveisiä vaan sinne salon suunnalle.

ja tässä tämän "ohimyydyn" tuotteen yv:llä tehty varauskeskustelu:

Bazeeba Bazeeba on kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.01.12
Sijainti: Soini
Perusasetus Vs: nastapyssy

Minä: en osaa vastata tuohon. ihan normaali nastoilta näyttää mun silmään.

bazeeba: Joo nuo 8mm on ihan normaaleja henkilö- ja pakettiauton nastoja. Jos pystyt sen nastan kannan mittaamaan niin sillähän tuo selviää?

Minä: jos löydän nasta paketin niin mittaan pakettiauton nastoja taisi kyllä olla.

bazeeba: Mielestäni olin tätä ostamass amutta myit jollekki ohi?

Minä: moi. pyssy on myyty aamulla. käsittääkseni et ole varannut pyssyä missään vaiheessa? ja käsittääkseni tämä ei ole naistenpalsta joten ensin rahat antanut saa tuotteen?
be a man.

bazeeba: orjens, voisin ostaa tuon nastapyssyn jos se on noille 8mm laipalla oleville nastoille?

Mites tuo sitte teilläpäin ymmärretään? Ei vissiin mitenkään, eikai sille mitään voi jos ei oo aivotoimintaa.

----------------
Offipalstan arvoisa raati voi sanoa mielipiteensä:
Varasiko bazeeba tuotteen viestiketjussa?

Bazeeba 12.11.2016 14:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja A.I (Viesti 1324336)
ja tässä tämän "ohimyydyn" tuotteen yv:llä tehty varauskeskustelu:

Bazeeba Bazeeba on kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 29.01.12
Sijainti: Soini
Perusasetus Vs: nastapyssy

en osaa vastata tuohon. ihan normaali nastoilta näyttää mun silmään.
Joo nuo 8mm on ihan normaaleja henkilö- ja pakettiauton nastoja. Jos pystyt sen nastan kannan mittaamaan niin sillähän tuo selviää?
jos löydän nasta paketin niin mittaan pakettiauton nastoja taisi kyllä olla.
Mielestäni olin tätä ostamass amutta myit jollekki ohi?
moi. pyssy on myyty aamulla. käsittääkseni et ole varannut pyssyä missään vaiheessa? ja käsittääkseni tämä ei ole naistenpalsta joten ensin rahat antanut saa tuotteen?
be a man.
orjens, voisin ostaa tuon nastapyssyn jos se on noille 8mm laipalla oleville nastoille?

Mites tuo sitte teilläpäin ymmärretään? Ei vissiin mitenkään, eikai sille mitään voi jos ei oo aivotoimintaa.

Offipalstan arvois raati voi sanoa mielipiteensä että oliko tuote varattu ja oliko se myyty ohi. :D:D

ja mikä minua vituttaa 2016 on nämä nettikirppis av, yv, hv, pitää mittailla, vapautan ostajat.

Etkai sinäkään osta vaikka auton osaa joka ei sulle käy?

A.I 12.11.2016 14:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bazeeba (Viesti 1324337)
Etkai sinäkään osta vaikka auton osaa joka ei sulle käy?

Jos asialla on kiire kannattaa tarttua puhelimeen ja soittaa. ei se niin pelottavaa ole.
kannattaa samalla kysyä myyjältä josko suostuisi tuotteen sinulle varaamaan.

puhelimessa saat kätevästi ja nopeasti vastauksen kysymykseesi ja samalla pystytään sopimaan kaupan yksityiskohdat.
-netissä kirjoitettujen viestien näkemiseen voi mennä useampikin päivä jolloin kiinostava tuote on useasti ehditty myymään puhelimitse.
-nyt ei auta kun kääntyä äidin puoleen kysymään lisää neuvoja.

Toivottavasti koko viikonloppu ei nyt sinulta mennyt ihan täysin pilalle.
Hyvää joulun odotusta sinulle ja vanhemmillesi. :)

mäksä 12.11.2016 20:20

Soa hj:n startti sano sopimuksen irti :mad:

fordson 12.11.2016 20:43

Mikäs tuossa nastapyssyssä vituttaa jos uusia saa kaupasta,enemmän vituttais jos ois hankala osa löytää ja jäis tupiloimaan sen oston kanssa. Itselleni kävi kerran niin ja potutti.

Bazeeba 12.11.2016 21:06

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja fordson (Viesti 1324384)
Mikäs tuossa nastapyssyssä vituttaa jos uusia saa kaupasta,enemmän vituttais jos ois hankala osa löytää ja jäis tupiloimaan sen oston kanssa. Itselleni kävi kerran niin ja potutti.

Joo eipä siinä sen kummempaa, periaate lähinnä kun kauppaa oli jo alustavasti tehty. Mutta pitää jatkossa kirjottaa tikkukirjaimilla ja tavuttamalla. :D

aslakki 13.11.2016 01:40

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bazeeba (Viesti 1324386)
Joo eipä siinä sen kummempaa, periaate lähinnä kun kauppaa oli jo alustavasti tehty. Mutta pitää jatkossa kirjottaa tikkukirjaimilla ja tavuttamalla. :D

Ei tunnu aina auttavan vaikka soittaa ja sanoo ostavansa, joidenkin kauppojen ei vaan vissiin ole tarkotus onnistua:D

Bazeeba 13.11.2016 07:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja aslakki (Viesti 1324406)
Ei tunnu aina auttavan vaikka soittaa ja sanoo ostavansa, joidenkin kauppojen ei vaan vissiin ole tarkotus onnistua:D

Näin se taitaa olla. :rolleyes:

Rölli 13.11.2016 09:36

Se vaan tuntuu olevan ostajissakin aika paljon niitä tyhjän puhujia. Luvataan tulla hakemaan ja sit ei enää kuulukkaan mitään. Eli kyllä se yleensä on voittaja joka ensimmäisenä tulee rahat kourassa tavaraa hakemaan.

Enkä nyt viittaa aikaisempiin kirjoittajiin vaan totean ihan yleisellä tasolla.

Gary Grand 13.11.2016 09:51

Ihmeellisiä myyjiä ja ostajia..:D Meitä on joka lähtöön.

Mulla meni vasta yks edullinen isolohko sivu suun, kun lupasin mennä hakemaan koneen seuraavana vkloppuna. No, soittelin sitten myyjälle puolen viikon maissa, että nyt olisin järjestelly reissun seuraavalle lauantaille, niin johan se oli ottanu varausrahan toiselta.:( ..joka sen sitten vei.

Kele. Eipä käyny sitten mielessä taas kerran, että tavara säilyy vaan rahalla vaikka mitä olis puhuttu.. Vaikutti puhelimessa asialliselta myyjältä. No, minen ilmeisesti vaikuttanu tarpeeksi asialliselta ostajalta.:D

Monta ostosta olen kyllä varmistanu maksamalla ennakkoon varausrahan heti ja kyllä on kannattanu. Muutaman ostoksen olen hakenut samana päivänä, vaikka Jkylästä etelä-Suomeen tuntuu välillä nihkeältä ajella töiden jälkeen hakemaan jotain autoa, tai muuta aikaavievää.

Ja aiheeseen:
Nyt sieppaa olkapää. Ollu kipeä jo reilut kaks viikkoa, eikä tunnu asettuvan levolla eikä liikkeellä.:( Alettava taas tilailemaan puoskarilta aikaa ja alkaa pompotus fysioterapeutilla..

james_III 13.11.2016 10:57

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1324424)
Ihmeellisiä myyjiä ja ostajia..:D Meitä on joka lähtöön.

Näitä kokeilijoita on kanssa yllättävästi, paketti lähtee kun rahat tilillä, lähettäskö sitteki vaikka rahat ei olekaan tilillä, ei se lähetä :o

Nikuzai 13.11.2016 16:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja james_III (Viesti 1324434)
Näitä kokeilijoita on kanssa yllättävästi, paketti lähtee kun rahat tilillä, lähettäskö sitteki vaikka rahat ei olekaan tilillä, ei se lähetä :o

Yks suhteellisen helppo testi huijarista on, et ehdottaa postiennakkoa

Jossei kelpaa niin lupaa laittaa tilille sen 20e mitä kuluja tulee jos paketti jää noutamatta

Jossei vieläkään suostu lähettämään, niin varmasti on huijari kyseessä

Ite jos jotain lähettämällä myisin, niin vaikka se postiennakko maksaakin, niin saanpahan omat pois kun joku varas käy paketin lunastamassa jos itellaposti jakaa lappusen väärään laatikkoon

Ja mieluusti itelle tilaan jotain vähänkään kalliimpaa postiennakolla tai sit nykyään pakettiautomaatti on hyvä, siihen on vaikeeta väärillä henkilöillä päästä väliin
Mullehhan tuli ne vilkkuvalot ja tekstari saapumisesta postiennakolla.
Se noutolappunen tuli pari viikkoa paketin hakemisen jälkeen eriaikaan kuin posti, eli joku muu kuin postilainen kävi tuomassa sen laatikkoon.

Siinä lappusessa tosin ei lukenut postiennakosta mitään, et olikohan käyny ennen minua vai jälkeen

Hautalintu 14.11.2016 02:22

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand (Viesti 1324424)

......

Ja aiheeseen:
Nyt sieppaa olkapää. Ollu kipeä jo reilut kaks viikkoa, eikä tunnu asettuvan levolla eikä liikkeellä.:( Alettava taas tilailemaan puoskarilta aikaa ja alkaa pompotus fysioterapeutilla..

Tervetuloa kerhoon... Helmikuun loppupuolella muistaakseni alkoi itselläni krenaamaan vas. Olkapää ja edelleen kipeä.. ei löydä tohtorit syytä tähän eikä fyssärillä juoksemisesta ollu mitään iloa myöskään... onneksi vaimon tuttava on urheiluhieroja, en ole varma onko se rakkautta vai mitä tunnen kyseistä henkilöä kohtaan mutta parin viikon välein kun hänen tykönään käy nii kipu pysyy siedettävällä tasolla! :D

mäksä 15.11.2016 07:01

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja mäksä (Viesti 1324378)
Soa hj:n startti sano sopimuksen irti :mad:

Tuo korjattu niin dumpin ohjausletku poikki :eek::)
PRKL romu :mad:

Nisseriina 20.11.2016 10:46

Vanin öljyvuoto...Öljynsuodattimen välistä :confused: :eek: eipä ole tullu tuollasta vastaan. Siivosin paikat ja auto käyntiin ni sieltähän se kuolaa. Vaihtoon ne ölpät oli menossa iha just muutenki mut pitäähä siä sataa sen verra ettei viiti mennä mönkimää ku kastuu luita myöde. :mad:

Viimeviikolla kiskastiin hammas pois ja aina vaa juilii ja jomottaa...alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa moine. Se oli muutenkin kun jonku murhaaja raiskarin touhua (ei oo kokemusta mut vois luulla). Sen lääkärin sorkkarauta kävi ketuttaan kun se väänsi ja väänsi ja kuinka ollakka alahuuli jäi sen sorkkaraudan ja alahampaiden väliin ja tämä vääntää entistä kovemmin.Sillon oli pakko kääntää pää muualle ja väkisi pitää kädet omalla puolella. Totesin et nyt jumalauta sattuu kun jää puoli turpaa sorkkarautas välii.Tämä siihen että nii joo ku täytyy tätä instrumenttia käännellä. Vois vähä kattoo miten kääntelee. Olis ollu kiva päästä kokeileen sille samaa onko nätisti paikallaan.

HJ60_Jussi 20.11.2016 19:26

Mulle kävi vastaava hammasoperaatio. No osa hampaasta oli jääny sinne leukaan ja rupes tulehdusta pukkaamaan. Lekuri sano ku valitin viikon päästä että toiset meistä on vähä herkkiä kivulle. Katotaan viikon päästä. No viikon vielä kärvistelin ja ku lekurin kanssa neuvottelin puhelimitse että on vielä kipua melkoisesti niin se kysy että mihin minä vertaan. Kerroin että mulle on tehty useampi juurihoito ilman puudutusta mutta tää menee siitäkin yli. Lekuri käski heti sinne. Mää menin ja se kirijoitti penisiliini antibioootti myrkky kuurin ja muutamassa tunnissa kipu lakkas.

Vuoden sisällä ikenessä alkoi tuntua jotain terävää. Aikani sitä ihmettelin ja rappasin irti. No se oli vissiin se hampaan palanen

JiiPee 22.11.2016 10:42

Pimeät pyöräilijät :mad:

ärjy 22.11.2016 13:27

KIKY

Perkeleen kiky ja paikallinen sopiminen!!

mäksä 23.11.2016 00:10

Kaikki paska ja nyt en saa liitettyä liitettä :eek:
No en välttämäti haluaisi sitä liittääkkään :(

rane58 23.11.2016 03:55

Ihan pimeetä touhua!

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee (Viesti 1325612)

----"---- jalankulkijat :mad:

JJo 24.11.2016 07:39

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee (Viesti 1325612)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rane58 (Viesti 1325729)
----"---- jalankulkijat :mad:

----"---- kelit :mad:

Sivu luotu: 05:34 (GMT +2).