![]() |
|
kyllä palleroa pitää päästää ulkoiluttaa.
|
Kyll se sopisi.
|
Kyl maar meki tullaan...
|
Tullaan jos vaan keretään.. =)
|
Tulos mikäli jimnyn etuaksula pysyy kasaa siihe asti, vaik ei se oo kyl viel kerinny kokonaan kunnos olemaankaan :D:D
|
Lainaus:
|
Noh noh:)
|
Hep. Vaikka seuraavaan päristelyyn on reilu viikko viel niin heitän ilmoille pientä puuha/pärinä päivää 8.8 Raatalassa. Keskustelu vapaa ja pitäis vissii kisoja miettiä lisää ja aikataulukin jo kusee :D
|
juu sopii mulle.
|
Jännäks vetää että pääseekö su mylläämään.. RJ:stä imusarja pöydällä ja par aikaa mallinnetaan Cad:illa uutta laippaa weberin kaasarille.
sitten CNC:lle tiedosto ja puksutetaan uus alumiinilaippa ulos. laipan hitsaus imusarjaan + kasaus + säätö ja toivonmukaan kaikki ok ja mettään. :) |
Mihis aikaan alotellaan sunnuntaina? klo 10?
|
Mä luulin jostain syystä et nää ajot on lauantaina :o Sunnuntai menee töiden parissa, mut jos sitte Raatalaan jo pääsis mukaan!
|
Mikä on paikan osoite, tekeeks siellä jalkamiehenä kameran kanssa mitään? Onks siellä mitään hengailupaikkaa eväiden syöntiin vai häipyykö kaikki pusikkoon eri teille?
Eli mietin tässä että eipä tuo Salo kaukana ole ja offikin kiinnostais vaikken autoa omistakaan. :) |
Eiköhän 11 olisi hyvä aika, kun on pyhäpäiväkin :D
Osoite missä kokoonnutaan on impolantie 177, Kuusjoki ajoalueella on vähän matkan päässä. Ihan hyvin pysyy yleensä kameran kanssa mukana, ja laavulla voi evästää, joten tervetuloa! |
Mulla on penkillä tilaa,Jos joku ei jaksa lompsotella reitillä..
Siis sikäli mikäli. startti,välikardaani.koneen korvat,jakaja,panssarit,jakiksen uudelleen asemointi,alkukäyrän muokkaus,Huoltoaukon hitsaus mikä piti tehdä että sai laatikon pois ja pari muuta juttua kerkeää valmistua tän päivän nimissä:D. |
minä voisin olla paikasta kiinnostunu.
|
Lainaus:
|
kiitos jälleen mukavasta ajo päivästä.porukkaa oli mukavasti ja pikkusia kalusto vaurioitakin tuli.:)
|
Kiitos kivasta päivästä kaikille! Oli ihan helppo soluttautua mukaan vaikken tuntenut entuudestaan ketään. Kiitos kyydistä ja juttuseurasta, laittelen kuvia kunhan saan niistä jotain tolkkua. :)
Kotona vaatteita riisuessa eteiseen tippui mutaa, sammalta, hämähäkki, oravia, eiku, risuja ja lisää mutaa. Kamerakin on ihan mudassa mutta onneks edelleen aivan toimiva. :D Edit: TÄSTÄ pitäisi löytyä kuvia, jos olet kirjautuneena Offipalstalle. |
PAjares kiittää myös,Erikois kiitos remppa avusta 77lepalle:).
|
Juuh... taas tuli reippailtua :)
nettisivuille laitettu jokunen kuvatus:http://www.salonseudunoffroad.fi/alb...opaiva12.7.15/ |
Joo meikän ohvailut kaatus sitten napalukkojen toimimattomuuteen.
-nyt kaikki korjattu ja pelit rokkaa taas.:D |
Nii joo ja kiitokset täältäkin! Pääs hiluxia vähä koeponnistaa, gummikauppoja seuraavaksi... :D
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 05:05 (GMT +2). |
|