![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Voiko Argonia käyttää normi migin suojakaasuna?
Yleensä oon käyttäny mison25:sta, mut ois pullollinen argoonia ylimääräsenä... |
Voi
|
Voiko ekyptiläisiä pyramiidi-huijata?
|
Lainaus:
|
Kysymyksiä runnerista
Tervehdys.
Voisikohan joku hieman kokeneempi autoharastaja kertoo että mikä voisi auttaa 4Runnerin vm-90 3.0 V6 käynnistymis ongelmissa kun oon jo vaihtanu tulpat, öljyt+suodatin, polttoaineen suodattimen ja silti ei oikein tykkää lähteä kylmänä käyntiin? Ja sellaista vielä että saisko kulutusta vielä jollain konstilla pienennettyä kun olen vaihtanut jo nuo ko. osat? Löytyiskö joltain tai tietäiskö joku että mistä sais samaan autoon kattotelineet suhteellisen edulisesti? Rene |
Lainaus:
|
Eix tähän runnerijuttuun vois heittää sen klassisen akkuvedentarkistusoperaation....:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tapahtui mullekkin tossa taannoin toi vedenpinnan pikainen tarkistus... |
Lainaus:
|
kuinka nainen voi saada pään niin sekaasin?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Tämä biisi varmaan kuvastaa tilannetta :D http://www.youtube.com/watch?v=FfwbY...eature=related |
Lainaus:
|
Onko ne niitä leipäpappeja ne jotka lukee joka helvetin litanian kirjasta osaamatta niitä ulkoa?
|
Oiskohan tallin katolle puhallusvillan alle tarttenu ensin laittaa lasivillaa??
|
Miks helvetissä?, jos sulla on pahvi tallin katossa niin se lasivilla imee kaiken kosteuden ja jää märäksi eli Ei! jos muovi niin ei väliä, mutta mielummin lisää puhallus villaa.
|
Lainaus:
|
Jos jollakin on Takametsä ja se kaadetaan. Tuleeko siitä Peräaukko?
Ja voiko peräaukossa offata muulla kuin ruotsalaisella maasto-ajoneuvolla? Kuumeisen pohdintoja siis. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Helposti, siellä nyt pääsee vaikka takatuupparilla..
|
Sivu luotu: 16:02 (GMT +2). |