![]() |
|
läjän jakolaatikon
|
Lainaus:
|
nooo
Hitto oon oppilastyön ohjaajana ammattikoulussa ja nyt kiireisen päivän päätteeks kun oikeen mietin niin enpäs tainnu korjata ainuttakaa autoa. Normaalisti oppilaat munaa joka homman mutta tänää meni kaikki nappii.. :) Ei kyllä mä sittenki korjasin! Mondeon etuvilkun lasin liimasin kun päätti tipahtaa iteksee irti.. Huomenna oliski sitte 7 autoo jossa pitäs olla huseeraamassa ja siihen päälle oma blazer...
|
Vaihdettiin kaverin kanssa tohon mun nappisilmä Ladaan kytkin. :D Orkkis kytkin kesti melkeen 90 000km, ollu vanahalla papparaisella eli varmaan liirannu jonni verran. :o
|
Polttoainesuodattimen vaihdoin Hilmaan. Olisko ollut hiukka tukossa kun jotenkin nyt tuntuu vanhus saaneen uutta puhtia... Ehkä mä vaan luulen... :D
|
Asuntovaunun haku reissulla Ducatosta tehot putos ja kuulerinputki kirpos ja sen korjasin eli hurjan toimelias olen ollu :D
|
Rangella kävin nykäisemässä 30km testilenkin konerempan jälkeen. Oli mukavaa, ja autokin vaikutti kohtuullisen tyytyväiseltä.
|
gemsun moot.öljyn lauhduttimen letkut/putket ja pientä hifistelyä, aikaisemmin maalasin maskin.
huomenna sitten vähän "viis sateesta" ainetta laseihin ja parin auton pesu/vahaus. |
Parantelin seitinohutta kankkusta vaihtamalla 2.0 tdi golffiin imuilman läppäkotelon ja putsasin samalla EGR-venttiilin.Jessus missä tatinassa osat olikaan ja asentajalla pitäis olla sellaset kolme vuotiaan lapsen kädet että pääsis edes jotenkin inhimillisesti pultteihin käsiksi:eek:
|
Rangen sisäloksun paikkailua alotettu.
|
Hitsasin vania koko päivän
|
Sohjoreissulla repes rattorista molemmat sivurajoittajat huisvittuun :mad:
"kuskin puoli" korjattuna ja kuvissa wanha http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Romut/Kasse1.jpg Mutta tuo vänärin puoli, sieltä korkkas joka kierre ja tuli pulttineen ulos koko paska, milläpä korjaat.. Vaatii fundaamista http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Romut/kasse2.jpg http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Romut/kasse3.jpg Kai se kestäs vetää isommat jenkat vielä, pitää tuumailla |
Tein suzukin perämoottorin pintakahvasta mercuryyn sopivan ja laitoin skylineen e valot keulaan
|
Vaihdoin tohon Telwinin Mig:iin paksumman ja pidemmän maajohdon.
|
Lainaus:
|
Juu vääntelin jenkaa sen mitä sai, 25 milliä on kierteessä varaa kun on "pussi" ja läpireikää ei kestä tehä.. Pultit nätisti paikolleen ja vielä knöölit päälle :D
http://www.kotinet.com/ari.leskinen/Romut/kasse4.jpg En tiiä tarttuuko se tuo hitsi yhtään kun jotain valua tuo koppa mutta tuurillahan ne laivatkin seilaa :rolleyes: |
Jos 6mm:n tavarasta askartelee tuonne perän pulttien alle lisäpalan, niin kestää varmasti. Hyvä tuo on noinkin.
|
Bj:n matkamittari auki viidettä kertaa (käy muuten jo aika pikaisesti). Tällä kertaa nappasin rullat rikkinäisestä hojon mittarista, jo toimii.
Uusia jousenkorvia Hj:hin hantin puolelle. Tavoitteena tehdä mahdollisimman matala soa. Tänä aamuna lisäksi pariin henkilöautoon kesäkiekot. |
Vaihdoin virranjakajankannen, pyörijän ja tuplan johdot. :D
|
Valmet 836 hitsailtuna tämä päivä, nyt alkaa sermi olla sermin näköinen, vain paria lattarautaa uupuu, rungon hitsasin kanssa puikolla ja isolla virralla jotta varsin palaa läpitte xD... ei kuitenkaa reikee tehny ni kestää se ens kertaan...
|
Bertan laturin. Eli yhen kylmäjuotoksen tinasin uudelleen ja säätimelle menevä johtonippu oli ottannaa maihin, ja yksi johto ol sulannaa poikki... It's Rocking again...:D
|
Sain tossa viikolla ruiserin leimattua, no auto on ollut tuolla talon päässä jonkun aikaa ja jätin sen keskiviikkoona sitten pihalle parkkiin, että sulais lumet talon päästä pois siitä kohtaa missä tuo on aina parkissa. Torstaiaamuna lähin töihin ja jätin ruiserin siihen pihalle aatellen että vaimo pääsee kyllä hyvin lähteen siitä kun itekin isommalla autolla mahduin ihan hyvin. Noin yheksän aikaan tulee sitten soitto vaimolta, että nyt minä sitten peruutin siihen land cruiseriin pahki kun se oli pitänyt jättää "keskelle" pihaa ja vaimon autosta takaluukku solmuun ja ikkuna ja lamppu rikki, nooh enpä sitten jaksanut kiistää syyllisyyttäni tapahtuneeseen. tänään ystävällinen kaveri tampereelta toi tänään osat ja vaimon auto on nyt korjattu.
|
vahasin hj:n :eek: :D
|
Täytin äiskän pyörästä renkaat kompuralla tottakai, seurauksena takakumi räjähti paikkojen välistä. :D 7 paikkaa laskin ja sitten lensi kumi roskiin. Remppa levisi kun takanavasta puuttui lukkomutteri toiselta puolen, ei muutako favoritti paloiksi ja pesuun, roskisosastolta "uusi" mutteri ja tuoreet vassut sisään. Ketjut oli liian pitkät, ne katkoin sopiviksi ja pesasin myös. Helevetin makia tuli, samalla aloin purkaan yhtä 7-vaihteista soliferia josta tulee kahvilakruiseri silleen siististi rakenneltuna.
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 08:42 (GMT +2). |
|