![]() |
|
pitäskö uus lehti olla jo tilaajilla.. ?
|
Lainaus:
|
Heti vaan yhteyttä lehden toimitukseen, jos tilattua lehteä ei ole vielä tullut.
|
Lainaus:
|
Katoin 4x4 maailman nettisivuilta että uusi lehti ilmestyy helmikuun puolivälissä. Onko jo näkynyt? Innolla odotellaan täällä jo.
|
Lainaus:
Itse asiassa tuo 1/2012 numero on ehkä vihdoinkin sitä mitä itse olen ajanut takaa. Siinä on yksi osa-alue puute (eli käytännön how to do, mutta siihen koitetaan saada parannusta aikaiseksi, toisaalta mille tasolle sen asettaisi, kun 80% lehden lukijoista ei ole offipalsta.comin lukijoita, se tasohomma tuli viimeksi vastaan, kun pitkään tuntemani offari ei osannut edes tehdä kunnollista narun päättämistä, mikä kestäisi...) Kun monet asiat on meille selvää pässiin lihaa..ja nytkin jo jotkut ovat sitä mieltä, että lehti on teknisesti? vaikeaselkoinen eli käytetään sanontoja mitkä meille on vesiselvät, mutta sille 80%, joka olisi kiinnostunut ja jopa tulemaan mukaan harrastuksen ei. |
Noniiin hyvä! Jään innolla odottamaan.
Niin, joissain jutuissa on kyllä täytynyt kattoo Googlesta välillä et mistähän ne puhuu, olen vielä sen verran uusi harrastaja. Ei varmaan kyllä ole helppoa tasapainoilla uusien harrastajien ja vanhojen konkareiden välillä. |
Lainaus:
|
Lehdet on tänään postitettu tilaajille. Pitäisi suurin osa olla perillä ke-to päivien aikana. Lehtipisteisiin lehti ilmestyy viikonloppuna.
|
Lainaus:
:D:D |
Postilaatikosta löytyi uunituore lehti. :p
|
ekat jutut kerkesi ennen duunia lukaista ja pakko sanoa : tykkään !
|
Juu tänne tuli kans, nopeesti vilkastuna näyttää taas aika hyvälle.:cool:
|
Huittisista kans kiitetään ja kuitataan! Pikasesti vilkastuna erittäin komee lätty jälleen kerran.
|
Kiiitos!
Milloinkas seuraava tulee? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Tsemppiä tekoon ja kiitokset lehdestä! |
Oho!
tilasin lehden eilen illalla n. klo.19 ja kun tulin tänään töistä kotiin oli lehti jo kolahtanut posti laatikosta kotiin. hyvältä näyttää!
|
Lainaus:
|
Loistava pläjäys ! Sillälailla :)
|
Thankjuu!Vittu-tässähän menee työttömän yöunet...Hyvälehti jälleen!!
|
tuli...
Lehti oli kopsahtanu päivällä laatikkoon ja illalla vaille yhdeksän sain vasta käsiini... lukijoita näköjään piisaa... ei kokeisiin tarvii lukee, kun lukee uutta lehteä... ;) :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Kiitoksia. Lehti tuli ja taas täynnä asiaa.
Keep on truckin'..;) |
Sivu luotu: 08:56 (GMT +2). |
|