![]() |
|
Niin ei se kai ihan niin toimi pojat, että tässä langassa vaan listataan HEP ja sitten joku heppatyttö raahaa poninhännällään ovelle hevoskärrin ja pyytää hinaamaan kotitallille...
|
Mitä offari sanoo tehdäkseen vaikutuksen heppatyttöön baaritiskillä/tanssilavalla ??
-Noo-o? "Miulla on Toyotassa kolmen ja puolen tonnin koukku.":D:D |
Lainaus:
Reps :D |
Lainaus:
ei saakeli ei meinannu naurusta tulla loppua :D |
mä oisin veikannu jotain tyyliin:
mä voisin vedellä sun heppaakin tjsp ... |
Pitäisikö teidän järjestää heppatytöille "koeajoja" vaikka Punkalla tai Kulmakorvessa joku viikonloppu...? Keksitte päivämäärän ja Heppafoorumille ilmoitus että nyt olis ajot, kaikki mukaan!
Andy |
Punkalla on se kontti, sielläkö ne "koeajot" tehtäisiin ? ;) 23 pvä siellä ajetaan kyl autoilla :)
|
Nyt on ihan pakko laittaa tähän ketjuun! Olin baarissa kuskin roolissa tikkurilassa. Meitä oli siinä muutama jätkä ja seuraan tuli sitten muutama likka. Juteltiin sitten kaverin kanssa kahdestaan autoista siinä pöydän päässä ja välittömästi kun joku näistä likoista hiffas että minulla on maasturi tuli kysymys: ''Kuinka paljon sillä saa vetää? Saako sillä hinata kahen hevosen koppia?'' Kaikki pöydässä olleet tytöt olivat ratsastajia. Kyselivät vetämään koppia ens vklp kisareissulle! Kaverit olivat hieman pitkällä naamalla kun loppuillan vietin likkojen seurassa ja he jäivät ilman. Saa nyt nähä pitääkö sitä vklp lähteä leikkimään kisaorjaa :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eikös tuohon hevosten kuljetukseen pitäisi olla jokin kurssikin käytynä josta sitten lupa myönnetään?
|
Lainaus:
ei, vaan heppatyttöjen - tarvii heppatytönajokortin ;) se on vissiin se millä saa pätevyyden "traikkuun" :D:D:D |
Lainaus:
Eiköhän siihen ihan pikku e kortissa riitä.... Lainaus:
|
Lainaus:
Edit: Jotkut oli jo nopeampia. Ja eikö se heppatytönajokortti saada sillein kun kerran semmosen kanssa sängyssä pyörähtää? ;) eli kyllä se sitten on hallussa |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Mä kuskailin jonkin aikaa vieraiden, se tosin oli aikaa ennen noita lisävaatimuksia. |
Muah
Pakko tänne kirioottaa ku oon lueskellu teirän heppatyttöfantasioosta :D
Olin tossa alottelemas hodarin moottoriremppaa ja kaveri raahas tallille jonkun tsirbulan :D eikä aiva mikä tahansa ollu, vanahalla bluebirdillä kurvas pihaan (PLUSSAA) ja ulukonäkö oli ehkä parahinta koskaa näkemääni :D No, siinähän kävi nii hassusti jotta seuraavana aamuna soli jo bräkleenillä putsaamas kankia ja pultteja sielä pajalla :D Samana iltana ilimestyy hammasharja peilikaappihin :D Sejjääläkihin se on ny aiva asunu täs yli viikon jne hyvin menee... MUTTTTTA!!! Tarinan hauskin puoli on se että muutaman päivän yhyresolon jäläkeen selvis jotta tämän likan kotona on hevoosia :D Voi perrrrkele että oli naurus pirättelemistä ku muistu samas tämä topikki mieleen :D että tällästä tänään. ja eileen. ja huomenna. ja varmahan vuorenki päästä =) :D |
No uusi..:)
En omista hevosta, joten koukkua ei tarvita, kuhan ois miäs isolla Ämmällä:) Tai sitten ei, mutta uudet tuttavuudetkin kelpaa.
:D |
Tervetuloa Riikka1976 palstalle. :)
Hiljaista on näköjään muutenkin täs topikissa ollut. Jospa se tässä kevään mittaan piristyy :) Vai joutaako kukaan enää treffailemaan? :D :D |
Ihan ääneen hymyilin kun tätä topickia luin. Onse kumma mikä noissa heppatytöisse viehättää. :rolleyes: Mistäs tota heppatytön ajokorttia kannatas kysellä? :D
|
Sivu luotu: 00:29 (GMT +2). |
|