![]() |
|
Lainaus:
|
ei oo olusia ni snapsilasin kautta hienostuneesti sortavalan Super marketin HALVINTA .. noh.. tottakai :D votkaa lärviin :) tekee höpöä masussa .. kivasti lämmittää :D
|
Lainaus:
|
Mitä? no niinoonki ryypänny, kai tässä ny ryyppää ku jeeppi wj:n ostaa saatana:D
|
Hyi saatana mite hyvää!! Punaviiniä ja Italialaista suklaakääretorttua :p:D
|
Lainaus:
Kas äijää..mä en ny oo joutanu ottaa mitää juur kotiuduin auton osto reissulta..pitää kai si jotai ottaa öö jossai kohtaa ku OSTAA TOISEN XJ:N HELEVETTI SENTÄÄ :D :D :D ny pähkinä tyynyy oon iha rikki.. |
Lainaus:
Ja ettei ny ihan offtopiciksi mee ni ei tää ny oikeen lähe tänäiltana, pari kaljaa ja parasta ennen tuli kuunneltua, taidan lähtee nukkuu:D |
Olvia tässä ny hörpätty pari päivää...;)
|
Naapurin terassil +45 lämmint..;) yks kalja vilvokkeeks..:D
|
Koko hotelli tyhjänä, vois men terassil naatiskellee ja ihmettellee maisemia.. :)
Vielä ei ole lehtiä, tuo kuva esimerkkinä.. tossa terassilla voispi ollanna tänäpe illempan. Ja jäätä koko järvi täys, kelkat menee siel viel.. http://www.menesjarvi.fi/albums/hote.../Menes_416.JPG |
eilen (perjantaina) oli maisemat enemmän kuin paremmat,, ja sama känni jatkuu :D:D:D:D:D :eek::eek:
|
Jep joo. 30 pikkusta alumiinipurkillista olutta, ja kaksi askia savukkeita oli tän päivän eväät. Nyt nukkumaan.
|
Lainaus:
|
nii ja mun eväät oli rulla kebab,, 48 alimiini purkkia nestettä ja eukon footmark tuli tyhjättyä.. :D
|
muutama kenguruolut leijonia kattoessa.. ja live-vetua
Eik' haittais vaikka pelit jatkuu:) |
Muutama Karhu matsia kattoes. Ristus ku piti huutaa :D
|
Metsämaa-Helsinki-Kerava-Metsämaa turnèè...
Rai rai.
Firmarockin finaaliin tänään Hotelli Presidenttiin, ja sieltä Keravalle Pub O`Robinsiin jatkoille. Jos on tuttuja liikenteessä, niin tulkee moikaan! :D |
Muutaman tunkin päästä Tallinnaan. Aamusta asti otettu pohjia.
|
Kylmää olutta grilli kuumana pihviä ja makkaraa nam.:):)
|
Jalikkaa myönnetään maksalle. :)
|
Kesä, sauna, vasta ja keppanaa... :)
Oikein jos hifistelis, ni grillais par makkaraa. |
Lainaus:
|
mikä kesä??
torniossa +10 astetta pitkätkalsarit jalassa muutamia oluita saunan jälkheen. |
Lainaus:
|
Emäntä uhkaa köyttää mut patteriin, ei kuulemma saa lähteä juhlimaan häviömitalia. APUUVA!!!
|
| Sivu luotu: 03:11 (GMT +2). |
|