![]() |
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ei mut kyllä, täytyy varmaan vaan katella jotain hinnakkaampia menokenkiä jos ne vaikka kestäis. Työkengät on varsin tukevat mutta silti kevyet "maiharit", ne ei vaan ole kroonisessa kävelyssä parhaat mahdolliset. Kengät tehdään varmaan joillekkin neuvolapainoisille? Itellä kun on just se maaginen luku ylittynyt ja tulee käveltyä paljon/reippaasti niin ehkä se vaan on liikaa kertakäyttöveheksille. |
Lainaus:
|
Varuste myymälään mars....!
Eikö nuo intin maiharit ole aika kestäviä....? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Ikävä kyllä joutuu seuraavat varsilenkkarit hankkimaan esmes haix-merkkisenä. |
Lainaus:
|
Lainaus:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/1...hjat-murenevat " Jokisen mukaan taustalla on kengänpohjia koskevat EU-määräykset, jotka säätelevät kaikkia kengänpohjien materiaaleja. Kenkien pitääkin haurastua siinä vaiheessa, kun ne joutuvat kaatopaikalle. - Vanheneminen lähtee käytiin, jos niitä pitkään varastoidaan eikä käytetä, sanoo Jokinen. Pohjien mureneminen on samalla lailla mahdollista muidenkin valmistajien tuotteissa kuin Sievin kengissä, jos kenkiä varastoidaan pitkään eikä käytetä." |
No mitäpä se saatana ei säätelisi.
|
Toi on muuten tajuntaa laajentavaa kun otat hyvin palvelleet vanhat työsaappaat pitkäaikaissäilöstä, ja pohjat jää siihen hyllylle sekä murenevat kuin piparitaikina. :( Parit ex-suolakaivoksesta evakuoidut ehjät, ja hyvät, kengät koki tommosen kohtalon. Varsinkin ne lyhytvartiset nahkasaappaat vilutti nähdä pilaantuneena ihan itekseen, jotku Sievin tai Jalaksen ne oli ja ihan uber-loistavat jalassa.
Mut joo, kai se on vaan kateltava noita työkenkiäkin jos niistä löytyis joku jalkaa hivelevä malli. Inttimaihareista en oo oikein ikinä tykänny vaikka ne kyllä tod näk kestäis käyttöä, jatsarit olis olemassa mutta ne ei kyllä pidempään kävelyyn ole kovin mukavat vaikka muuten tykkään niistä. Ja niissä olis vielä ihan mahoton WOW-efekti ainakin täällä saarella... paikalliset jaksaa mun vaatteita ihmetellä, ja heijastinta. |
Täytyypä ratsata himaan päästyään hiihto/talviretki saappaat kun ei pariin vuoteen käyttänyt ja ikää loistavasta kunnosta huolimatta.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Tämän talven olen ollut aurahommissa lähinnä kiinteistöjen pihoja ilman murheita,Eilen illalla sain tietää ettei siitä tule paskaakaan kun en kuulema osaa tehdä kasoja oikein.No isojohtaja näyttämään miten se tehdään ja kaikki nurmikot ja puskat paskaks sekä lämmitystolpat,Nyt en enää kehtaa niillä pihoilla naamani näyttää kyllä se sen näköistä jälkeä on.Tänään pitäis jatkaa mutta sen avautumisen jälkeen herra saa ihan itse hoitaa hommat kun on täydellinen yksilö ja minä siirryn sivuun.
|
Lainaus:
|
Aamulla vei sällin kouluun niin siinä kattelin että kaikki alueet on auraamatta vaikka piti olla auki ennen kasia ja koneet seisoo varikolla,Kyllä puhelin on kilissyt mutta rämisköön.näyttäkööt nyt mihin pystyy kun menee lupaamaan mahdottomia,Eilen lähdin aamulla neljän jälkeen töihin ja käpy palo jo ilta seiskalta eikä ihme kun päivän istuu mulkosilmä sammakossa.
|
Lainaus:
|
Punarintama! :D
|
Lainaus:
|
No niinhän siinä kävi hommat tekemättä ja minä töihin,Isokiho soitti säikkynä kun peura ajovaloissa että josko jatkettas hommia.No eihän siinä muu auta kun lähteä korjailemaan hänen jälkiä saa kattoa oppiko läksynsä kerralla.
|
Lainaus:
|
Oikominen liikenteessä. Vituttaa kun tiellä on vähän lunta niin jengi ajaa samoja raiteita vaikka näkee hyvin kaistaviivat jotka jää renkaiden väliin. Sitten ollaan ihmeissään kun joku tulee vastaan hänen raiteilla vaikka ollaa metrin väärällä kaistalla.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 23:03 (GMT +2). |
|