![]() |
Mikä on muuten takalehtien kiinnityspultin mitat ja kierre? Eli ei se sakkelipää.
|
Lainaus:
410 sitten pienemmät |
Jyskässä nyt
|
Ei tullu samuraihin kilpiä. Pitää laittaa lukko jompaan kumpaan akseliin, että saa m1g leiman ja joku lappu päästöistä. Ja joutuu ite maksamaan verot, ku myyjä oli perunu verot, eikä sen tarvinnu maksaa edes viiden sadan perumis maksua:(
|
Eikös se riitä, että on jakis kiinteä. Mun vitara m1g eikä akseleissa lukkoa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
|
Ei riitä kiinteä jakis, suomiautot on aikoinaan erikois luvilla saatu maastureiks, kysyin maahantuojalta.
Ja painot menee auton tyyppikilven mukaan. |
Lainaus:
|
Oisko pykälät muuttunu, emmä tiiä noin mulle kerrottii
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Täytyy käydä ens viikolla korjaamassa asia. Ei tullu konttorilla edes mieleen kattoa kilvestä ku oletin otteen olevan oikeassa. https://lh3.googleusercontent.com/-e.../s587/DSC_0316 |
Toi virhe ollut vissiin lähes kaikissa suzukeissa.
|
Mikä toi SJ70V on? En koskaan kuullutkaan ja googlegaan ei antanu heti mitään valaisevaa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Maastoautot 1. M1G- ja N1G-luokan maastoautoksi katsotaan M1-luokan ajoneuvo ja kokonaismassaltaan enintään kahden tonnin N1-luokan ajoneuvo, jos: a) sen vähintään yksi etu- ja yksi taka-akseli on vetävä, jolloin yksi akselistoista voi olla irtikytkettävissä; b) siinä on vähintään yksi tasauspyörästön lukitusmekanismi tai se on varustettu vastaavalla järjestelyllä; |
Lainaus:
|
Missä siinä on tasauspyörän lukko tai vastaava?
|
Jakiksessa ei tunnetusti ole tasauspyörästöä mutta sen lukitus täyttää tuon "vastaavan järjestelyn". Aikanaan näin mulle konttorilla kerrottiin.
|
Eilen sitä tuumailtiin ja ei kelpaa ku ei ole sitä tasaus pyörää sielä jakoöaatikossa
|
Vaihda konttoria :(
|
En vaihda, kyllä tuolla palvelu pelaa ja etsitään lappuja joista asiat selviää, mitta ihmiset on erehtyväisiä
|
Erehtyväisiä ovat joo mutta oudolta kuulostaa jos tuosta nyt jää kiinni.
Eihän missään määrätä että jakiksessa PITÄÄ olla se tasauspyörästö. |
Ei määrätä, mutta kun sitä ei ole, niin silloin siinä ei voi olla lukkoa
|
Sivu luotu: 18:04 (GMT +2). |