![]() |
Lainaus:
btw, 1 ainut tölkki oli olutta kaapissa ja seki piti kristillisesti jakaa hansun kanssa:( ei oo reiluu :D noh onneks on puteli ainetta jota oon kartellu ku konnunsuon baarin karaoke iltoja eli >Whiskey.. tälläi kokiksee lantrattuna on kyl iha jees:) |
Tadaa Täällä ollaan, pirkkaa ja tuborgia huomen aamuna budapestiin ottaan kuppia sunnuntaihin saakka:D:cool::D:cool::D:D:cool:
|
Lähimarketista löytyi niin ihmeellinen uutuus (ainakin mulle), ettei antanut luonto periksi olla ostamatta! Pinttikokoinen "Tuntematon Sotilas" -olut hienossa vihreänsävyisessä tölkissään...:cool::cool::cool: (Made in Iisalmi, Finland)
|
Sauna kuumenee ja kaljat kylmenee:p:p Taas:D:D
|
Lainaus:
|
Pitäsköhää hypätä askel taaksepäin?:confused: Alkaa jo huolestuttaa:D:D:D
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=128019 |
Lainaus:
|
oli tuo eiline viski kola vika tikki:D siitä "viisastuneena" sivistyneet shauna ölyet:)
|
Lainaus:
|
muutama alekokki kiukutukseen ;)
|
Kolmas aunakalja näin keskiviikon kunniaksi.
|
Miäkii sit muutaman otan..:P saunaa en taija jaksaa lämmittää..:D:D
|
Raskaan työpäivän jälestä saattaa joku nalletölkki karata kurkusta alas, eikä asiaa ainakaan helpota lämmin sauna! Eli kylypii rummauttoo ja kylymee kaljoo! Nam nam :D
|
No kyllä kiitos, miksei sitä ny muutaman vois ottaakkin :cool:
|
Eka pirkka juotu, kyllä tässä vielä viilikseen päästään. :D
|
Kolmas menossa. Tällä kertaa grafenwalderia. Sauna lämpeessä :)
|
Pikku hetken joutuu viel olee ajokunnos..:( koht kyl oon ansainnu yhen jos toisenkii kaljan.:p
|
useamman päivän ilman olutta olleena TÄNÄÄ palkitsen itseni koffilla,, jollei muuten ni hyvistä autokaupoista.. :D:D :cool:
|
Lainaus:
|
plussaa
|
Saattas löytyy murikka uaziin, Alekokki sille! :D
|
Karhun tupla humalaa latkitaan,, saas nähdä onks tupla vaikutus,, :D:D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus: