![]() |
|
Mä imen täällä Sakua?
|
Omia synttäreitä on hyvä juhlia ennakoon karjalakopan kans
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
pikkasta ei nautita :eek: :D:D |
Kaikista oluista nautitaan, paitsi koffista.
|
Lainaus:
ku joskus palauttaessa jää se helimi pohjalle ni kohvi tehää niist liruista??? |
Ja ilmeisesti laitettu vielä puolet vettä sekaan?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ja ennemmin santtua kuin kuin koffia tai MUUTA KURAA.... :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Jospa sitä alottas tissuttelun. Päkki lonkeroa olis tossa..
|
tissuttelu alotettu jo tos 10 aikaa :eek: :D:D:D :cool::cool:
|
Lainaus:
|
olis kotiaskareet siinä mallissa, et palkitsen itseni YHDELLÄ pirkalla... Jos viel kantelis puut ja vedet saunalle valmiks, ni vois ottaa vaik taas YHDEN pirkan... Sit ku lämmittää saunan ni sais taas ottaa YHDEN pirkan... jne jne....:D:D:D:D:eek::cool::rolleyes:
|
Ohan tää lonkkukin hyvää, ku aina Karhua litkii :D Kohta saunaan ja muutama lisää..
|
Lainaus:
|
Sivistyneesti vaimon ja appivanhempien kanssa nautittu valkkaria. Kohta neljäs litra menossa. Lisäksi maistettu Islannin tuliaisia, eli perunaviinapullo puolillaan. Kohta rantasaunaan lämmitteleen.
|
Taas imen sakua täällä. Toivottavasti rompe ei huomaa...
|
Lainaus:
|
Kummasti taas mäyräkoira tyhjeni:confused:
Jospa konjakkia... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
koko päivä tullu pajotettua ja lipitettyä koffia, lapparia, karhua ja nyt pirkkaa :D
|
Lainaus:
Huomenna vois olla selvinpäin :eek: |
Lainaus:
|
Joo, nyt saunan päälle YKSI pirkka, ni on taas huomenna pelissä heti aamusta...:o
|
Lainaus:
|
Lidl.in Karlens apple siippaa tulee juotua,kun halpaa. Ei ole vielä löytynyt sellaista olutta joka mulle maistuis.:confused:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sakua huiluun.
Onko kellään myydä peräkärryä? |
Muutama koffi.. Enempää ei jaksa ku vaatii näköjää toi viikonlopun kestäny hinailu veronsa..:rolleyes:
|
Senkin hinaaja. :D
|
Jos sitä pari pirkkaa maistelis, ku on niin komee kelikin... Ulkovuorta asentaessa tulee niin kova jano...:D:D:D:cool:
|
Kylmaa pirkkaa viking Grasella kohti tukholmaa ja huomenna takasin.
Vois tanaan ottaa useemman kun paiva aikaa nukkua huomenna.:) |
Lainaus:
mahtaa olla paikat hellänä jos viel tojotan kyyvis hinuroit? |
Lainaus:
Tulin just kotiin, olin verstaalla remonteeraamassa autokatosta. Alkaa olla melko mätä, notkahti jopa mun painosta, kun peltikatolla kävelin. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
1 Liiteet
Kai ne tölkit vuotaa?
Tuommosen 6 vuotta vanhan kuvan löysin. Taustalla näkyy verstaan kupeessa oleva katos. Samalla kun vaihdan mädät puuosat pois, niin korotan sitä 10-20 cm. Otti meinaan Uazin katto kiinni, ilman kattotelinettä ja vakiopyörillä... |
mite hitto tuo 45:nen voi olla noi söpö!? vetoaa äidillisii tunteisii melko raivokkaasti, omistamisen halu kasvaa ku nälkä täs kaljaa juuessa... :confused:
|
Kiitos, olenhan minä tietysti söpö.
Kuvassa on näköjään vielä pienet pyörät takana, edessä jo isot. Ja mönkijä on niin uusi ja kiiltävä. |
Lainaus:
NIIN TEEN MINÄKIN.. :D:D:D:D:D:D mejn ukon kans rontattiin päivä puita ni rupes janoottaan,, varsinki ipanoiden vanhempain illan jälkee :eek: |
Lainaus:
Piti olla pirkat linja autossa kylmassa etta paasee vauhtiin.:D |
Lainaus:
|
Karhua ja salkkarit!:p
|
Pirkkaa ja villoitusta tää ehtoo... No, ompahan sit taas sekin vaihe pois hoidettuna...:cool::cool::cool::eek::D
|
Tallin siivousta ja karhua..:p
|
Lainaus:
Ja jos joku haluu vetää herneen nenään. ni se on niitä omia valintoja...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Karhu on parasta olutta. Piste. Niitä otankin nyt pari.
|
Lainaus:
|
Ja sille TAAS yks sininen pirkka...:D:D:D:D:D:cool:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eli kehenkä sä Sami aiot nyt yhtyä? :confused::confused:
|
Lainaus:
|
Mä yhdyn ainakin pirkkaan, mut ei kassit ees hankaa sen kanssa yhteen...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:: cool::D
|
Tallin siivoaminen loppu muutes tukevaan karhun aiheuttamaan takanojaan tähän tallin sohvalle..:D:D
|
Täällä sitä vaan yhdytään kassit heiluen. Mä imen sakua varovaisesti, kun on lääkekuuri päällä.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Karhut sille..;)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
pari pirkkaa konepellin maalauksen ohessa. Zeesus et tais tulla taas loistavan näköne römpsä manGneetti :D
|
Pari Karhua sen kunniaksi, että liityin MMC:hen.
|
Lainaus:
|
pari pirkkaa jos tempasis. huomen pitäs jotai safaria yritellä. hitto mie arvostan tollasta rehellisyyttä ku Sami89 sano et se on apina :D ja jotaki vinssistä emt? :p
|
Lainaus:
|
Pakkohan se on pari kaljaa ottaa.. Ja toivotaa et selkä ei oo huomen enää näin kipee.. Perkele pitäs vissii uskoo et se tatsunin vaiheloota painaa ni pysyis paikat kunnos..:D:D
|
Raskaan työpäivän jälkeen suuntasin paikalliseen Saleen sillä tiesin että kotona minua odottaisi vain tyhjä jääkaappi. Olin käynyt samassa kaupassa ennenkin ja tiesin että sieltä löytyisi seuraa yksinäisiin iltoihin. Harhailin hiukan päämäärää vailla kun katsemme kohtasivat, Reino. Tilanne oli itsellenikin hiukka uusi sillä aikaisemmin olin iltojani jakanut ehkä useimmiten Pirkan kanssa enkä tiennyt kuinka toimia. Rohkaistuin kuitenkin ja otin Reinon mukaani. Päästyäni autoon nostin molemmat kädet rattiin ja Reino painautui jalkojeni välissä kiveksiäni vasten kylmänä kuin jäävuori joka upotti titanikin. Vihdoin pääsimme pois ihmisten katseiden alta ja omatkin käteni vapautuivat hivelemään Reinon kosteaa pintaa, olihan jo syyskuu ja ilmankosteus huomattava. Tsup Reino sanoi ja se olikin jäävä ainoaksi hänen sanakseen lyhyen kohtaamisemme aikana. Huulemme kohtasivat ja tunsin kuinka Reinon nesteet valuivat kurkkuani pitkin elinvoimaisina kohtaamaan vatsalaukun happojen hyökkäyksen. Tutustuttuani Reinoon pohjiamyöten laskin VAZ 112 autoni sähkökäyttöisen etulasin alas ja annoin Reinon mennä, suuhun pantavan hyvää mutta aikansa kutakin :-)
Koffilla jatketaan |
^:D
Jumalauta, perjantai eikä ole kun kolme pitkää tölkkiä juotu. Kohta voiskin oikasta... :eek: |
https://www.youtube.com/watch?v=Ke3hJATgpqQ
siin ois reissu meisinkiä Sisua45:delle, ainaha sitä matkaa 1 pulla Wagen mahtuu :D 2 minuuti kohal on huipennusta :D |
Lainaus:
|
Pirkkaa perjantai-illan ratoksi. Huomenna acdc ry:n ajokauden päättäjäiset. :D
|
Pitää pirkat juoda ekaksi pois vaikka olis tuola vahvempaa karhuakin laivatuliaisina.:)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Calmaril on tiukkaa settiä, siks varmaa ollaaki kameleita? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Pojilla oli kova meninkin päällänsä, votkaa ja pönttöilyä. |
Lainaus:
|
Myä juuaa YnD:kans kaljaa ja ihan koht päästää saunaa.:p:p
|
karhuu naamariin:D
|
Myä juuaa Sami89:n kans kaljaa ja ihan koht päästää saunaa. :D
__________________ |
Ja miä taisin saada teiltä sen hepatiitin. Nokka vuotaa eikä tee ees kaljaa mieli.
|
| Sivu luotu: 08:02 (GMT +2). |
|