![]() |
Lainaus:
|
Onko yaris 1.4 d4d mallissa vm:06-11 3 eri boorilla vetarit? Laatikko käy corolla 1.4 d4d koneen perään
|
Lainaus:
|
Mitä käytännössä tarkoittaa rekisteriotteessa merkintä muutoskatsastus velvollisuus?
Autohan on mb 609 dobbeli -90. 5h kuorkki joka on muu/erikoisauto huoltoauto. Tuollainen merkintä tuli kun laitoin nimiini tänään. Ei kuulemma voi olla yksityisellä käytössä 5h huoltoauto kuormaautoa. Että pitäis muutoskatsastaa 2 paikkaiseksi. Mitäs nyt sitten tien päällä pysäytettäessä tapahtuu? Voiko tulla jokin vero seuraamus kun on olevinaan liikaa penkkejä, vaikka ne ovat kyllä otteessa kaikki? |
kyllä meillä cantteri on 7paikkanen
|
Kuka on vastuussa Windows 8:sta??? Kenet voi haastaa oikeuteen ylimääräisistä työtunneista ja tupakka-askeista???
|
mikä jakolaatikko
3 Liiteet
willykseen on tuollainen laitettu mersun om615 jatkoksi.mistä tuo on peräisin?
|
Joku traktorin peräkärryyn tarkotettu vaihteisto mihin voi johtaa VOA:sta vedon?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
jakis
Lainaus:
|
Heräte ostona wurthilta tollanen moottorin öljyn kierron pesuaine. Lisätään kuumaan öljyyn ja käytetään 10min. Jonka jälkeen vaihdetaan öljyt ja suodatin.
Tuhoonko tolla nyt mb 609 4litranen diiseli moottorin jos käytän tota? |
Lainaus:
|
Onko tälläisestä 100% faktaa?
Aloitan omaehtoisen koulutuksen ja saan siihen liitonrahaa. Olen lomautettuna. Opiskelu on päätoimista eli saan kieltäytyä minulle tarjotuista työpaikoista. Saanko myös kieltäytyä jos vanhalla työpaikalla tapahtuu ihme ja töitä alkaa taas olemaan? Itse olettaisin että kyllä saan. Vai pitääkö minun irtisanoutua edellisestä paikasta? |
Lainaus:
|
Lainaus:
Sinäänsä jo se on ihme et olet päässyt päätoimiseksi opiskelijaksi lomautettuna. Joitakin vuosia sitten kyselin itse tuota mahdollisuutta kun olin lomautettuna niin ei onnistunut. Ja juurikin tuon takia kun lomautus voi loppua koska vain ja töihin olisi palattava koulusta huolimatta. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Onko kittelän pojilla sanottavaa jos ajan ilman mittaristoa?
|
Lainaus:
|
onko yritys asiantuntijoita palstalla?
mites jos yrityksen perustaa ja kun pitää osoite laittaa yritys rekisteröidessä, sitten joskus jos muuttaa niin kuinka se osoite vaihdetaan sinne? kai se kaupparekisterissä kuitenkin aina pitää olla ajantasalla? |
Lainaus:
voi muuttaa ilmoituksella yritysrekisteriin. Jos en aivan väärin muista niin osoitteen siirto ei maksaisi, mut firman kotipaikan siirto maksaa. Ei se nyt kallis ole mut jotainhan ne aina on vailla. Firma voi siis olla jossain kirjoilla mut todellisuudessa toimii muualla. Verot maksetaan kirjojen mukaan. Eli helsingissä oleva firma voi maksaa utsjoelle verot. |
Patentti ja rekisterihallitus neuvoo
Lainaus:
|
3M halpasarjan (100-sarja) hitsausmaskeista kokemuksia kellään?
|
Sivu luotu: 17:56 (GMT +2). |