![]() |
|
Jos kans ihan vaan pari ottais...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Yleensä yksi on liian vähän ja kymmenen kuitenkin liikaa...:D |
Mä otaan vain kaks.
Eli ekan ja sen viimisen lasken. Sitä väliä en |
Mäyräkoira alkaa loppumaan tässä vaiheessa, pari olvia vois vielä juoja ja sitten koisimaan että on aamulla kunnossa kun pittää Patrollia lähtiä pajottaan.:cool:
|
Ihan jos muutaman ottais. Huomenna renkaan vaihto gemsuun ja samalla eteen uudet jarrupalat ja taakse kengät.
|
Kaljapäkki kainalossa kattomaan kaverin sählymatsia. Jotaki puulaakia...
|
miä naukkailen pirkkaa :p 2 tankillista jaksoin sahailla tukkeja aiemmin sit piti jo lähtee Jeepin kimppuun :)
tänää ostin iha lottona huviksee sahaa uuven yleis laipan + ketju ja eehä se käyny. :D no piti sit viilata jo kerra rälläkällä terotettu terä :D (parin pirkan jälkee terotin ku viila oli hukassa) ihmee hyvä tuli vaik ite tein ja siis pelkällä viilalla ilma mitää helveti ohjuri hommeleita. menee ku puukko paskaan :D |
Täällä jos on hiljaista niin sit porukka on chätissä. :D
|
ei jaksa mihikkä sättii mennä :D kauhee homma :p
|
Lainaus:
|
minäkin ostin viime kesänä uuden laipan. Arvaa vaan sopiko stihliin? Täytyy viedä se joskus töihin, niin saavat jyrsiä kiinnityksen sopivaksi.
Ei mullkaan ikänä oo ollu ohjuria, tehtaan linjaa oon viilalla kopioinu. |
Mikä vitun sätti? :eek: Mä juon litran tuopista nelosta vartti baarissa.
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ja sama homma. vanhoja uria koittanu nylkätä ...:rolleyes:... :D |
Lainaus:
|
Ei sitten tarvinutkaan ottaa niitä paria, mitkä oli suunnitelmissa... Tuli unimasa aika pian kylään. No tänään uus yritys...
|
Jos vetäsis sit täyden annoksen silkkaan vitutukseen:mad: Luvassa hupia vieraille ja tutuille...:cool:
|
hiukan myöhässä mutta 6 kpl sandelssia tullut päivän aikana nautittua.. :D:D :cool::cool:
HYVÄÄ tavaraa.. :cool: nyt avasin 7 santun (seitsemännen) tuon nautin ja menen "fiksuna" isänä nukkumaan.. :D:D :cool: |
Rantakelit parhaimmillaan, ei oo itikoita:D
Eikä kauheeta ruuhkaakaan;):D:rolleyes: |
Sen verran tälle päivälle positiivista, että "Keravalla Pantua" kurkusta alas, en ole laskenut monesko, mutta riittävästi...:D
|
Jos pari ottas
|
Pariin viikkoon en ole muistanut juoda yhtään kaljaa,jospa jatkaisi samaa tipatonta pääsiäiseen asti...:D
|
Lainaus:
|
| Sivu luotu: 16:39 (GMT +2). |
|