![]() |
Lainaus:
...ja onha täs jo pari päivää tenuteltu, parasta ennen risteily ja sauna takana. Kova yritys ois viel käydä turmion kätilöit kahtoos :p |
Lainaus:
|
Viddujee!! Karhua ja santelssia tässä riivitty nuamaan meleko rumasti jo.... Sain saatana turattua Visa kortinnii pin numerot lukkoon, joten ei ollunna paikalliseen mittään asiaa! Eikä tuo emännyskään luvanna tarjota, joten lissee karhua, ja suanpa kuunnella ihan justiin sitä mussiikkiva mitä haluvan kot konneelta.... TK- Jalopiina on kova!
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
e: miulla oli ostohetkellä konepellin ja ovien kokoset punatähet sirppeineen vasaroineen :D komiat oli mut ei kehannu itärajan yli ajella ni joutu suttaamaan mustiks :D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=89739 |
Vittu tää Prison Break on koukuttava sarja. Netflixistä melkeen kellon ympäri :D Ja kaljaa samalla :D:D
|
Pitkästä aikaa plussaa ja Pirkkaa! :p
|
Lainaus:
|
Eikös mut hei, se on mun luonto :D:D
|
Toista törppöö pirkkaa ja jos sitä illalla suunnistaisi kaupunkiin francineä kattomaan.
|
Pikkuhiljaa saunaa lämpöseksi. Kaljaakin tullu jo maistettua..
|
Muutama kalja takana ja koht kylille heilumaan :D
|
Lainaus:
|
Sauna kans lämpiämässä, pari pirkkaa maistuu, kun oltiin muksujen kanssa funparkissa vaatimattomasti seitsemän tuntia. No lapsilla oli kivaa... Mites muiden juoppojen viikko on kulunut? Mulla ainakin arki päättyi hyvin, kun sai noi creepyt pyöritellä tallliin, karvoineen...:D Ei ees vituta!!!:eek:
|
No hyvin meni. Viimenen viikko lomautettuna. Maanantaina VIHDOINKIN töihin takas. Lapinlahdelle lähden aiheuttamaan pahennusta ja hämmennystä. Siellä meneekin koko kesä, ja pala syksyä. Nyt lisää pirkkoa (hävettää myöntää ettei ole Karhua :o:D)
|
Uazilla tuli ajettua hupenevia hankia, nyt pirkkaa...
|
Jos vähän votkaa täs tallilla... Ai nii..ei kyl oo viiniä, eikä muitakaan tyttöjen kurajuomia, eikä tule..:D
|
Yks kalja, vähä jotaa ruokaa ja sit unta kuulaa.:eek:
|
No jos nyt ottas pari loiventavaa että ei olis niin helvetillinen liskojen yö tulossa.
|
Rairai mulle ja teillekin :D hieno ajopäivä takanapäin hyvässä seurassa, sain juuri kuorma-auton parkkiin pihalle ja nyt muutama kylmä olut päivän päätteeksi jess! :cool:
|
Oon tässä tallilla loirinu koko päivän ja nyt justiin valmistelin chevy vanin hitsauskuntoon.. n. kaksi neliöö mennee peltiä, molemmat helmatkin tehty PAHVISTA ja kitistä. Perkeleen tunareita.. :D Lyön jos tulee kadulla vastaan.
Tosin kyllä tommosen pari neliöö äkkiä surahuttaa, kun tota toista B Asconaa hitsasin neljän neliön verran. :o:o Avaampa putelin taas.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Montako kättä nousee?
|
Lainaus:
Verstaan takapihalla oli varjopaikoissa vielä lunta, etupiha on sulanut. Lainasin bemarista facetin, kun ei toinenkaan pumppu nostanut benziiniä. http://www.youtube.com/watch?v=w6TfORwFDx8 Tästä musiikkia. :D |
| Sivu luotu: 05:48 (GMT +2). |