![]() |
|
Lainaus:
Se sallittakoon.:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
eukko kuskattu baariin,, jos muutaman pirkan ottas ja valmistautus henkisesti huomiseen :D :cool:
|
Lainaus:
Mä siivoan pajaa, välillä istahdan sohvalle ja "suunnittelen" :D Karhu maistuu, ja jos oon hurja niin kohta on töpö hodari :rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
|
karhuu koneeseen:D
|
1 Liiteet
Oltiin tänään häissä. Kuka tunnistaa hää auton?
Nyt pirkkoo... |
Lainaus:
|
Ääni kanssa tojotalle...
|
sisua45:n kysymykseen vastaus. Toyota Century :p
Ja Karhu on hyvää :D |
Lainaus:
Hieno ja arvokas auto. Nyt tähän aikan alkaa mki´´´kirjoittamineen olemaan vaiketa. terveiset kaikielle. |
Lainaus:
eli kun köyhillä ei ollut varaa ostaa täys pitkää ;););) :rolleyes::rolleyes: :D:D :rolleyes::rolleyes: :confused: |
Joutuu alentumaan olutpöhnään kun unohtui käydä votkakaupassa :(
Uskomaton kaardinaalimunaus :p |
Lainaus:
|
1 Liiteet
Lainaus:
Japanin Cadillac.:) |
Ameriikassa keksitään vaikka mitä
Tällasta oluttakin tuolla rapakon takana kehitetty :D
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2013082617411187_ru.shtml |
Nyt ku ehti tän päivän aikana istahtaa hetkeks alas ja nauttia yhden Pirkan, ni tuntuu et on aika laittaa sirkkelit ja naulaimet suojaan, ja nauttia toinenkin Pirkka saunan lämmityksen yhteydessä. Vittu maanantai vitutukseen pieni humalahakuinen juominen ei oo pahitteeks...
|
No kyl mäki sitte otan YHDEN töiden päälle..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
astuin päivällä hurtan kaivamaan kuoppaan ja nilkka aivan paskana,, PRKL PRKL :mad::mad::mad:
pirkalla oon koittanu kipua ja vitutusta lievittää.. :eek::eek: |
Lainaus:
|
Lainaus:
taitaa ol vaan liian kova vauhti tekemisissä.. :eek::eek: :mad: :confused: herättelin nuffin hetkisitten ja tein muutaman motin klapeja,, pirkat sille :D:D :cool: |
Lainaus:
Vähän kova teema... Rock!!!!B-) |
Lainaus:
|
Oli pakko käyä hakees kori kaljaa ku miun hyväst tatsunin koneest on alakerta ihan niin valmis et kampurast taitaa tulla sohvapöyälle jalka..:cool: Nii ja olihaa siit kansikii ainakii neljäst kohtaa halki..:D Eli kait miä nyt saan juua pari karhuu?:confused:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
EN IKINÄ!!:eek::eek: Ehkä..:rolleyes::rolleyes: Ja oikeestaa, mul on jo yks..:o:o |
pirkkaa plussaa pirkkaa plussaa"pirkka kiusaus"
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
karhu on äitelää kuraa.. :(:( :rolleyes: :mad: :(:( :eek::eek: (vaikka kolmessa promillessa menee melkein mikä vaan :D ) |
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
karhu on LÄHES yhtä hyvää kuin pirkka.. :D:D :cool: ;);) :cool::cool: :D :cool: ja tuossa kommentissa olet jopa samalla planeetalla.. :rolleyes::rolleyes: ;);) |
[QUOTE=Sami89;1037581]Ku ei tos paikallises natsisiwassa olli pirkkaakaan..;)
Joo, lidiliin pitäis saada kans pirkka tuotteet, ainakin sinitölkkinen jumalten juoma....:D:D:D:D:D |
[QUOTE=hj 60/61;1037586]
Lainaus:
|
Lainaus:
Pirkka on kyllä hyvää, sitä en käy kiistämään..;) mutta silti en tojotaa tonne talliin huoli..:p:p:p |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
ei se kuulus mennä et tatsuni hilun tekniikalla.. :eek::eek: ;););) :D ;);) |
Lainaus:
|
Reilu 12tuntii autojen värjäystä takana.. Nyt jos koskaan olen karhuni ansainnut.:D
|
pari lapparia ku ne on ainais alennukses vissii tuol sveton vero vapaassa :)
|
Lainaus:
|
n,4 mottia tein tänää koivuklapeja :eek::eek:
kai muutaman pirkan voi maistaa.. ;);) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ruuan päälle yksi Budweiser.
https://www.youtube.com/watch?v=Jy27WEjdJTw Vähän menomusaa ja ehkä pari karjalaa vielä illasta. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Königsbacher pils olutta juon, tokmannista ostettua 9e/10 tölkkiä sis pant.
|
Lainaus:
|
itse ostin tänää "muutaman" laatikon koffia.. :D:D
NAM NAM :cool::cool: |
Lainaus:
Ihan tavallisen saksalaisen kaljan makusta on. |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
en harrasta moista turhuutta.. :cool::cool::cool::cool: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
varsinki saunassa,, potut lämpee noin sata kertaa enemmän mitä tölkit.. :eek::eek::eek: itse suosin tölkkejä.. :D:D :cool::cool: |
Lainaus:
|
Lainaus:
Paitsi viropahveissa, ne miehet on impannu liimasta pitävät aineet, paketit leviää nopeammin ko horon reiet setelillä. |
Lainaus:
|
nyt kävi niinkin hassusti että eka laatikko kofia ja tapsa pullo on juotu.. :eek::eek::eek::eek:
NO PRKL,, avaan siis toisenkin koff muovipaketin.. :D:D:D:D :cool::cool::cool::cool: |
Et mäksä oo yksin, viikonlopuksi tarkoitettu karjalapaketti hupenee varsin mukavaa vauhtia
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Minä kurjana nuorena oli varautunut kaverin läksiäisiin mutta näköjään pitää hakea uudet eväät. Edit. Enkä tosiaan vain yhdeksi viikonlopuksi toivota onnea vaan koko lopuksi elämäksi. |
Lainaus:
mut piti vetää "takas" yhdet :eek: :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :mad::mad::mad::mad::mad: :(:(:(:(:( |
Lainaus:
|
Lainaus:
ehkä sen takia olenkin tän tapainen vittumainen kusipää ja auon turpaani kaikille.. :mad::mad::mad: :eek: |
Lainaus:
Eli kavereille kaveri ja kusipäille kusipää. |
Lainaus:
mun kaverit huomaa että ketkä ovat oikeasti mun mielestä mulle kavereita.. :D :cool: ;) ja ne jotka ovat kusipäitä mua kohtaan huomaavat varmasti sen että minusta tuntuu siltä että minua pidetään kusipäänä.. :D:D :mad: :D:D:D:D:D:D :cool::cool::cool: :rolleyes::rolleyes: ;) |
Lainaus:
Edit, harvat on mulle kavereita mutta ne kyllä tietää sen. |
Lainaus:
|
Lainaus:
HEPAA!! |
Lainaus:
otan koffia seuraksi..:eek: |
Lainaus:
Herää vaan kysymys että missä muut vakioasiakkaat on? |
Lainaus:
aatu= hj60/61 =nukku :confused: /sammunut :eek: sisua45 ??????????????????????/ ei tietä :confused: mäksä= vahvuudessa :D:D :cool::cool: ;) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D // ,,,, ;););););););););) :rolleyes::rolleyes::rolleyes: ;) |
http://www.youtube.com/watch?v=AkFqg5wAuFk
Sittenhän laitetaan musaa rokkaamaan kunnolla ja korkataan lisää keppannaa. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Hymiöitä en tosi opi varmaan koskaan käyttämään. Edit. lompakossakin roikkuu yleensä enemmän dollareita kuin euroja |
Lainaus:
|
No helkkari hei :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Oli meinaan äsken ensimmäinen tarkoitettu hymiö omassa elämässä!! |
Lainaus:
ja samalla reseptillä meinaan minäkin mennä vielä MONTA vuotta.. :cool::cool: |
NYT MENNÄÄN TUOLLA
Lainaus:
|
Lainaus:
Kysymys onkis haluanko kuluttaa ne kylväen hymiöitä? ja tähän keskisormia heiluttava hymiö, tuttu pirate4x4 en vaan osaa tehä. Edit. tuo Raakaaineen kappale on ehkä kovnta kotimaista mitä tiedän Northerin jälkeen! |
Lainaus:
|
Lainaus:
Pakko heittä Northeriakin https://www.youtube.com/watch?v=xjEXb5hKRek |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
strato on aika iskevä bändi myös :cool: |
Lainaus:
|