![]() |
dieseleistä E18sisu.. töitä tehdään 16-litrasel R-Scanial :) ja bentsiini vehkeistä toi oma käyttis 496cid Chevy :)
|
tällästä oli kuulemma yks kaveri joutunu ajaa..
|
Minä kerran ajoin toyota corolla ke20 ,moottorina oli 1200.... kaasari. :D
|
Lainaus:
|
[QUOTE=jeeppi-eki;882484]
Lainaus:
Mitähän p..skaa eihän se ole nuin pieni vaan 86 LITRAA, mitähän v...ttua olen ajatelut kun oon ton nuin väärin kirjoittanut. Siis Cat 973 louhosauto siinä 2700 hepoa. |
Lainaus:
|
Lainaus:
JOs se tatra on hennalassa lahessa ja varustettu jollain ilma torjunta ohjus lavetilla. On muuten aika hirvee ajaa mut tulihan kokeiltua. On muuten koetaulussa aika paljon nappeja ja vipuja :) |
Lainaus:
|
Audi A6 4.2 V8 QUATRO
|
Myllyt.
Oma Volvo E610 kuorma autoista ja JEgoNEER 5,9 litranen henkilöautoista varmaan.
t. Ismo Ämmä |
Taitaa toi 16 litranen SCANIA olla isoin auto.
Kun tota T55 panssarivaunua ei lueta autoksi olis 38.88 litranen V12. |
Lainaus:
Juu eli Kevitsaan siis ovat menossa kuten Tuomo yllä jo sanoikin |
millonkohan talvivaara ottaa haasteen vastaan ja ostaa isomman :D
|
Juu Kevitsassa on jo 5 (vai 6?) 793 ja kahta 795 kasataan koko ajan. (talvivaara kyykkyyn ;) )
Omista ajokeista suurin tainnu olla Ivecon Eurostarissa ollu 17. jotain litranen V8. |
Lainaus:
Suurimoottorisin kone jolla olen ajanut on Leopard 2A4 47,6 litrasella myllyllä, mutta se ei olekaan auto... |
Toi Bmw:n 1300 taitaa olla pyöristä suurin, jota olen ajanut... ;)
|
Taitaapi olla Volvo FH 16, eli 16.1l tarkka tilavuus. Ei mikään kummanen vetojuhta, kyllä Scanian v8 on Woimaa:cool:
|
no vähä ohi, mut tollain pien vene missä 2x MAN:nin 700 litraset ja desit päälle, olevat suorat kutoset...
|
Jos työkoneet lasketaan autoiksi, niin Caterpillar 933 kauhakuormaajaa olen ajanut. Oliskohan ollut 32 litrainen moottori. Paria Terex TR70:ää myös ohjastanut, niissä on kait 24 litrainen.
|
Cadillac ja koneena oli 429.
|
Toi mun Oldsi 425cid, porattu seuraavaan ylikokoon.. :cool:
|
Bensavehkeistä Charger 440 R/T. Sitäkin tosin pääsi kurvailemaan vain varsin lyhkäsen matkaa. Omassa kulkineessa on vain 360cid pikkumoottori :o
|
Avalanche 8.1L
|
Enpä oo selvittäny kaikkien autojen koneen kokoa mitä oon ajanu, mutta VPK:n sammutusauto lienee isoimmalla koneella.....
|
Cadillac De Ville 7.7 l -63 ja 8.2 l -75
|
| Sivu luotu: 06:42 (GMT +2). |