![]() |
Sekin vituttaa kun jotku laittaa "kuveja" nettiin.
|
Sana kaffe ei ole myöskään valkoisen heteromiehen suuhun sopiva. :D
|
No, onkos se sama että, sika pannaan kuoliaaks vai pistetään kuoliaaks?? :confused:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Itse olen ihmetellyt tätä muotisanaa "Takaata"
Esim: Lainaus:
Ja kyllä kumminkin vähän kannattaa luettavuuden ja ymmärtämisen takia niitä pilkkuja käyttää. (oikeissa paikoissa.) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ketä taipuu muotoon ketkä, mutta miksi v*tussa kuka taipuu muotoon kutka?
Kotoota, takaata, katkis, kärri, peräkärri, kiuvas, mönkiä... Näitähän on vaikka kuinka paljon, nyt kun pikku höpössä alkaa oikein miettiin..:mad::mad::mad: |
Entäs kun jotkut sanoo: "Ihan oikeesti! tai "Ihan aikuisten oikeesti"?????
-Onko sanojan muut puheet sitten olleen valehtelua..:confused: |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Ja kun kerran aloitettiin...
Tää on loppupeleissä niinku liikkistä tunnettuutta....
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Mitkä ihmeen enään ja viellä?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Näin offtopiciksi, aamutuimaan tuli mieleen, että miten taipuu sana "kirkua" esim. seuraavanlaisessa tilanteessa:
Jos henkilö kirkuu ja ilmaisee sen tekevänsä juuri sillä hetkellä. Esim. pöljältä kuulostavasti Minä kirun. ? |
Harvemmin näkee autoissa yms koneissa anturoita.
|
Mitä ?
Jeep on kaikkialla muualla maailmassa kuin Suomessa nimitys maastoautolle, tuli sitä itsekkin joskus ihmeteltyä, että mikä helvetin Jeeppi, toihan on suzuki tao Ford tai ihan mikä tahansa.
Stadissa "S" tulee nykyään 30 - 60 naisilta pääosin, nykyajan nuoret kiekuvat !!! Stadissa juodaan Mokkaa tai mokkendeiliä, siis kahvia, kivet on stemuja ja linnut fogeleita. Kyllä mä aina oon sanonut stadi, vaikken täältä ookkaan, mutta joskus on kiva sekoittaa Lapin murre stadiin. Esim. tathin tai menhän himhan. Mistä minä mitään tiedän, pilkut ei häiritse,, ei. pisteet.kään olivatpa sitten mis-sä. , tahansa. Mutta on kiva, joskus yrittää kirjoittaa, jotain muka oikella tavalla. |
Palstalta poimittua...
"onko se katto kuin pahasti särki?"
( Käsittääkseni särki on kala... ) |
|
entäs sitten "itse asiassa".....??
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 14:59 (GMT +2). |