![]() |
Pikkuisen liian vaativaa ainakin mulle tuo rajan taakse meneminen. Alotettaisiinko kuitenkin jostain kotimaasta.
|
Lainaus:
Ainakin Profantasylla ja Deeplakessa on ollut harrastajasafareita. Molemmat suht keskeisellä paikalla Suomessa. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
Lainaus:
Ja toisaalta kuskin taidot ei riitä kovin vaativiin juttuihin :p Mutta joku systeemi olisi hyvä saada pystyyn, vaikka näin aluksi vähän vaatimattomissa merkeissä. |
Hämeen helmi ja Seitseminen on täällä hämeessä missä luultavasti pystyis järjestään kyseisen tapahtuman. Löytyy toista sataa hehtaaria maastoo ja on saunat ja muut puitteet kunnossa. Mitään HC kallioo ei taida kummassakaan olla mutta syviä rutakoita kyllä löytyy.
Niin ja jos kaks päivänen juttu niin MMC:n ajoalue olis lähellä toiseksi päiväksi. Sieltä löytyy sit kallioo. |
Lainaus:
Lainaus:
|
Hei !
Minä olen omistanut SJ413JX vuoden -87 -mallin uudesta lähtien ja ajanut sillä noin 322000 km pisimpien reissujen ollessa Jäämeren rantaan yhtämittaista ajoa, poislukien kahvi- ja ruokatauot. Sekä muutoinkin jokavuotiset ajot parinkymmenen vuoden aikana vähintään kerran vuodessa Utsjoen seuduille tai käsivarteen, joista vaellukselle auto ensin yhden päivämatkan päähän tunturiin piilotettuna. Nyt kuitenkin Suzukini alkaa osoittaa jo väsymisen merkkejä, kuten omistajansakin, ja näinollen en olisi ainakaan aluksi tulossa mukaan tapahtumiin, jo epäsosiaalisen luonteenikin vuoksi, mutta jos joku perustaisi hyvän, asiallisen ja toimivan internet-palstan Suzukin maastureille, saattaisin kyllä jonkin sanan joskus sinne heittää. Terv. Risto |
Sivu luotu: 19:38 (GMT +2). |