![]() |
Kuinkas noilla kuvilla ja videoilla on yleensä täällä menny nuo kopyraitit, T-H-S ja MankoLJ? En mä mitään bisnestä ole pystyyn laittamassa, mut muualle nettiin meinasin muutaman kuvan kopata (esim facebookkiin).
|
Lainaus:
|
Voi pistää mun puolesta, pitää jatkossa vesileimata kaikki kuvat.
|
joko ens viikonloppuna uudestaan
|
Lainaus:
|
huhujen mukaan huomenna masai vahvistakoon tiedon jos jaksaa
|
Jep, elikäs 26.11 klo 12 alkaen on mahdollisuus tulla rymisteleen ja kolisteleen louhikkoon. Homma alkaa sieltä meidän mökin välittömästä läheisyydestä.
|
olikos se teijän mökki sielä tien päässä oleva
|
Lainaus:
Jep siellä tien päässä. |
rymisteleen
tullaan koittamaan katurenkailla
|
miillo ajeluja...?
|
Lainaus:
|
Ja kaikki haaste häviää.. xD
|
Olisko syytä välillä päivittää otsikkoa
On teillä ainakin riitävän ajoissa ilmoitus ajopäivästä kun jo nyt mainostatte 29.10. ajopäivää:eek::D
Mutta asiaan, eli antaa hieman harhaanjohtavan viestin jos on tarkoitus ilmoitella lähiaikaan ajoittuvasta tapahtumasta. Ei tietty kuulu mulle millään lailla kun en siellä päin ajele muuten kuin Neste-Rallin aikoihin ja sillonkin MM-kisaa seuraamassa, mutta kannataisiko päivittää hiukka topikin otsikkoa siitä huolimatta, että viestiketju sisältää useamman ajokerran juttuja tuolta viimevuoden tapahtumasta lähtien :( Saattais joku vieraampikin innostua osallistumaan noihin teidän ajotapahtumiin jos huomais päivämäärästä sellaisen olevan :rolleyes: |
Sivu luotu: 03:54 (GMT +2). |