![]() |
Mulla oli nivassa taka puskurin alla 70cm ilmaa :D ja vielä vakio jousilla.
|
Joo taitaa mennä vakiojouset heti takas kun saa korotuspalat tehtyä tonne yläpäähän. Hieman on huojuvaa menoa noilla löysemmillä jousilla.
Muttamutta, tekeeköhän kukaan vanteiden levitystä täällä Forssan suunnalla? Tarvis nuo 5½ suikan vanteet johonkin 7" mittoihin saattaa..? |
Miksi ????
Mix pitäisi hyviä / sopivia vanteita levitellä...
Mulla on samankokoiset vanteet ja 10,5 kumet... Ei ikinä ongelmia kun pitää vanteet kapoisena.. |
Jaa mä kun aattelin että ei ole hyvä ns. liian kapealla vanteella, 235/75 renkaista olis kyse(tai joku 30x9.50 kattoo ny). No se ei taida näissä korkeissa pyörissä olla niin tarkkaa sit.
|
Ite tein taka akselin jousilautaset 50mm korkeamnaksi ja siirsin iskarin kiinnityspisteen samoin. Tuli todella hyvä.
|
Lainaus:
|
Hitto olis kipinää alkaa tekemään palkkihelmoja ja uutta etupuskinta(kun koputtelin helmaan reiän heti uuden leiman hankinnan jälkeen :D ) vaan kun talli on 100km päässä ja täynnä romuja.. No jos sitä joku viikonloppu ryykäsis. Tuli myöskin tilattua Insa Dakarit 235/75-15, nykään on autokuume vaihtunut rengaskuumeeksi ehkä parempi niin.
|
Hyvin mahtuu pyörimään, edestä piti pikkusen sipasta levikemuovin sisäreunasta pois kun siihen raapi toisinaan. Ihan passelit vakiovälityksille vielä.
Alkaa tämäkin edes hiukan näyttämään maasturilta :) http://kotisivu.dnainternet.fi/karim...iva/kummit.jpg |
Sivu luotu: 02:46 (GMT +2). |