![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
No mutta poijjaat... Petri Nygård sen kirjotti lauluunsa osuvasti:
"Parhaat pillut jää nussimatta jos naamaa kattoo" |
Mikähän tuon harakan painoindeksi on? Nippanappa 15! Lonkkaluut törröttää,kädet kuin tuulen pieksemät vinkuheinät ja naama kuin 85-vuotiaalla masaiheimon poppamiehellä!Herra varjelkoon seurapiireiltä...
|
Ja todellisuudessa, tilaisuuden tullen, jokainen jamppa nakkais ton akan alasimelle ja vetelis pystyporalla, niin että tuntuu!
:D |
Lainaus:
|
En panis.
|
Hei Offipalstan mallipojat,ei saa olla liian ronkeli muuten voi jäädä ilman.
Komeita naisiahan ovat noi molemmat,äiti kuin tytär,samoin kuin Tuksu-mussukkakin. ??nyybinä |
Ronkeleita todella tuntuvat olevan. Nämäkin kaksi naista ovat ihan virallisesti kaunottaria.:cool:
Jos noin ronkelin asenteen antaa jatkua, todennäköisesti siitä seuraa se että voi todella jäädä vallan ilman.:p Ja se naapurin emännästä haaveilu voi koitua ikäväksi, riippuen tietenkin naapurinisännästä.:p Sellainen topicci vois olla hyvä jossa kukin esittelisi millainen sen kauniin naisen pitäisi olla, mielellään kuvaesimerkkien kera. Voisivat sitten naiset hakea sieltä vinkkejä ulkonäköönsä ja olla enemmän offipojille mieleen.:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=75062 |
Lainaus:
mut joo,, sama linnunpelätin:D |
|
Ihan selvästi Klaara katsonut itseään peilistä kun on noussut tukka pystyyn ..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
So so poijjaat. Ilman jäätte jos noin kranttuja ootte. Ihan toi eka on tosi hyvän näkönen, sopis istumaan mun Tojon rähjäselle penkille ja Tuksu. Mjam mjam, ette sitä oikeesti voi mollata. Tollanen pehmee ja ihana. Eikä niitten juttuja tarvii kuunnella, keskittyy ite vaan siihen mikä itestä tuntuu mukavalle ja sanoo joo joo aina välillä niin ne ei tunne puhuvansa tyhjille seinille. Kun ei oo kranttu saa kyllä aika usein läpsyjä kasvoilleen mutta muutakin tulee yllin kyllin.
Eli mulle kelpaa ja naurusuin nakkelen menemään Aimo |
Lainaus:
Täytyypä tutustua taitelija Nygårdin lyriikoihin laajemminkin. |
Heittää tuon klara-kotkan nurin päin, ja keskittää huomion genitaali alueiden liikehdintään. Taka-väijystä ladatessa voi saada uusia näkökulmia esiin. Kyllä klaralla varmaan vielä sokeri suussa sulaa?
|
SeurapiiriSatiainen :D:D:D
|
Suuria puheita
Suuria puheita porukalta jolle noi kelpaisi heti jos tilaisuus lähikontaktiin tarjoutuisi.
Olis muuten mielenkiintoista tietää minkälaisia "koppeloita" itse kullakin täällä meteliä pitävälla uroolla on himassa?? Tuskimpa tuon kummempia kaunottaria kellään! |
Puhusivat asioista oikeilla nimillä, mikään kaunotar tuo ei todellakaan ole, rikkaiden huora ehkäpä oikea sana?
|
Mun mielestä tuo "seurapiirikaunotar" näyttää humanoidilta. On niin vitun iso pääkin.
|
Lainaus:
Vai eikö eukon naama anna myöden?? Taitaisi turpaan tulla kotona sekä lähteä se ainoa tuki ja turva toisen miehen matkaan... |
Sivu luotu: 14:14 (GMT +2). |