![]() |
uskaltaakohan tuolla nyt ajaa yhtään kun siellä yhen männän päällä on pala hehkutulppaa... pitää sellaista nakutusta ja jos kenkäsee vähän enempi kierrksia koneeseen niin sit ihan rallattaa... ku aattelin et se ois tullut putkesta ulos kun polkasee vähän mut rupes kuuluu niin kauhee ääni kyl et ei uskalla yli 3000rpm vedätellä paljoo:) aattelin vaan et meenkö tolla maanataina töihin vai ottaa jostain taas auto lainaan..
|
No jos kuitenkin korjauttasit?
Jos et juurikaan mitään muuta enää yritä itse tehdä sille vaan viet sepälle?
Jotain vois ollla vielä pelastettavissa. |
öö, millähän tavalla se nyt on mun vika että se palanen on siellä männän päällä?? eiköhän se siel ois ollu vaikka ois mikä seppä sen hehkutulpan sieltä ottanu irti katokku meni poikki jo ennen ku tallille pääsin. haluasin lähinnä nyt vaan tietää että kuinkas kovaa ainetta tuo on ja onko toi luotettava 2h motti moksiskaan tommosesta pienestä. osaan kyllä nostaa esim kannen pois ja poimia sen palasen sieltä mut jos vaikka nyybi tois mulle tiivisteet ja tarvittavat osat jotka pitää vaihtaa samalla niin menen tallille vaikka samantien ottamaan sitä palasta pois sieltä.
|
"hehkut nyt pelittää ainakin sen pari kolme kuukautta minkä tuo auto minulla todennäköisesti tulee enää olemaan..."
Hyvä suunnitelma! Hankkiudu eroon siitä :D Ja hanki joku AUTO tilalle :D Ei herneitä:p |
nii jos hankkiutuis tosta eroon ja ostais niillä rahoilla evoon uuden moottorinohjauksen:D
|
Eipä siellä männän ja kannen välissä juurikaan tilaa ole eli kaivele hemmetissä se kilke pois sieltä.
Se että sieltä on ihan pala pois , kertoo siitä että että hehkut on varmaan juminu päälle syystä tai toisesta. |
Sivu luotu: 17:55 (GMT +2). |