![]() |
Lainaus:
|
kännissä ollaan taas, ja hyvältä tuntuu.
|
känni
tais pukata kunnon kännin kun ei ole näkynyt tuloksia ja kuvia.........
|
Oulu
Suorittaa tehtävää
|
pukkas känniä niin paljon että putkasta pääsi vast 12aikoihin... :mad: satanan kommarit
|
Lainaus:
|
Tänään pukkaa kyllä ja ansaitusti! 54pvää eristyksissä takana, edessä hotelliyö Las Palmasissa ja aivan varmasti muuten sataa lunta!!!
Ilman kännii rupee pännii. |
Lomaviikkoa pukkaa, ens vuonna vasta töihin takas... :) Siis palkallista lomaa... ;)
|
lommoo lommoo.. Pikkaset sille..
|
1.7 %
|
No tuntuu pukkaavan. Hyvää, ja menestyksekästä uutta vuotta kaikille offipalsta.com jäsenille & nyyberöille...!!!
|
Eilen selvänä ovella.Tänään vedetään naama näkkärille!
Mä oon kännissä,Missä sää oot? |
Mää olin kanssa ovella, nyt määkin olen kännissä. HEIHEIHEI..
|
|
mä oon ollu jo viikon putkeen joka päivä simassa nytkin juon saarenmaa vodkaa.
juon masennukseen :D meni urakat päin persettä, otin lopputilin ja olen sen takia (omalla) lomalla ekaa kertaa varmaan 3vuoteen. meen kyllä viikon päästä töihin toiseen virmaan. mut nyt oon vähä rappiolla |
hyvä känniääliöidea,, lähteä hakemaan pöötä ja herätää soa hj tallin takaa....:D:D:D:D:D:D:D
eix oman kunnan alueella saakin ajaa pienessä..:confused: |
shhh.. elä vaa kerro kenellekkään et oot lähös ajelee:D
|
Lainaus:
en oo viel ehtiny starttaa tota paska mondeoo tuolt tallis (hojon "kevättä" odotelles :cool:) |
Lainaus:
Älä silti lähde kurvailemaan vaikka kuinka houkuttelisi.(pöhnässä nimittäin) rattimieshän ajaa pelillä kuin pelillä kelillä kuin kelillä (KaartP AutoK ) ja tämähän ei tarkoittanut sitten ajoneuvoja. |
Ohhoijjaa, sano rengit päissään... :)
|
Poikani on hyvin tiedonjanoinen...
Tiedon peri äidiltään ja janon kait minulta:) |
Saaks sanoo "raipatirai" vaikka onkin keskiviikko?
Tai oli... |
Totta kai saa...
eiku juhlat jatkuu siellä päin... täällä naatiskellaan YÖ töissä... :mad: :rolleyes: :D
|
Sivu luotu: 08:47 (GMT +2). |