![]() |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Vähän vaiheessa
Tullaan,jos Rangen murros ehtii Karaasista tulla tänne ennen lauantaita.
Takaakseli on jo kunnossa,enään toi murros,sit lähtee ilmo. |
SEATILLA OLLAAN TODENNÄKÖISESTI TULOSSA..
|
mikäs on lumitilanne sielä päin eli kannattaako edes haaveilla suikalla tuloo
|
Lainaus:
|
NO NO! Nyt on ilmottautuneita jo neljä stipaletta :) pikkuluokassa saadakin jo palkinnnot jaettua.Tällä hetkellä isossa luokassa helppo päästä pytyille, kun ei ole viellä ketään ilmottautunut.
|
Tässä vielä arvotaan isoon luokkaan osallistumista kun työt painaa päälle ja appari ei pääse osallistumaan...
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Sitä murrosta vieläkii,mut jos huomenn
|
ilmottaudun
isompaan luokkaan ilmottaudun ,apparin paikka viellä vapaa?
|
Päivitystä! Pikku luokassa 5 autoa ja isossa 3.
|
Tässä ilmottautuneet tällä hetkellä
Pikkuluokka: Isoluokka: K Tomi Laisi K Ari Vuorinen A Jarmo korte A Pasi Vallgren auto suzuki 423 auto Mervo K Aki Outinen K Kimmo Röpelinen A Karo Asikainen A ?? ?? auto RJ70 auto Patrol K Arto Salminen K Jouni Ilomäki A Teijo Pulkkinen A Joonas Forss auto RJ70 auto Jeep K Toni Hämäläinen K Pekka Pylkkö A Marko Vallgren A Jens Andersson auto SJ410 auto Uber Volvo K Tuomas Vitikainen A Marja Sojakka auto ?? K Ari Jääskeläinen A Juha-Pekka Helkala auto LJ70 |
Lisää tonne pikkuluokkaan
Kuski: Pekka Lehtonen Appari: Kari Ruttonen Kulkine: Big Ben Range Team: Ruma Racing /Wuoksioffroad. Just maksoin ilmon. |
Ihan vaan katsomaan tullaan,jollei porukkaa kiinnosta kisaaminen niin tulkaa muutkin katsomaan!!
|
UOLAMO jos saat sata ystävää mukaan, tuu aamulla grillille minä tarjoon teille. mut jos tulet yksin sinä tarjoot ja minä juon....;-..terv. T. Hokkannenne
|
Lainaus:
Mutta mä tulen Teirivaaran ja Anttilan kanssa-siinä sitä on ristiä kerrakseen... |
heinolan poppoo kiittää ja kumartaa. Agilityä odotelle.
|
Tuloksia ja kuvia ne on kivoja.
|
Ruma Racing/Wuoksioffroad kera Big Benin KIITTÄÄ kivasta seurasta ja rehdistä kisasta
|
Kiitokset Tiimi Pyykkipojalle loistavista järjestelyistä ja reippaasta kisapäivästä.
Kamppeet saatu ehjänä tallille. Sauna lämpiää ja olutta on... |
|
Sivu luotu: 01:22 (GMT +2). |