Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Onkos Mika Juha koittanut ostaa jotain??? & muita huijausviestejä! (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=75029)

Rekisteröimätön 01.09.2010 18:31

Mika Juha

Mika-poika koittaa ostaa mun mopoa häälahjaksi pojalleen...on kuulemma avaruudessa töissä, joten ei voi maksaa muuta ko pay-palilla:DDD

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 (Viesti 691024)
Morjens.

Nettiautossa on yx kaara myynnissä, ja nyt sitä koittaa ostaa Mika Juha niminen hemmo.
Eka yhteyden otto tuli, ja siinä luki ebglanniksi että onko kuvan auto, ja onko kunnossa?

i want to know maybe this vehicle is OK like it was on pictures on that site listed for sale?

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Mika Juha

Puhelinnumero : +358483281984

Sähköpostiosoite : mikajuha01@gmail.com

Näihin vastattuani myöntävästi tuli seuraavanlainen sähköposti:

I really appreciate your reply, i want to buy your vehicle as matter
of urgent for my son that for was preparing for marriage but all my
family has been relocated to England because i was transfer to United
Kingdom and am inside the space for now due to my work for
researching, then nature of my work did not allow me to call out or
incoming call due to network, but if you can reach me on my phone
number that was with me over here inside this message if you can reach
me here is my number +358483281984 and we can communicate with email
on internet, so when i get back from space i want to see this vehicle
in my house in United Kingdom.

I want the vehicle as surprise to my family before i come back home
from space for the wedding and i don't know maybe you have paypal
account because PayPal online transfer is only method of my payment
for now due to i don't activate my online banking account code before
i left for work as i don't have internet banking, but i can pay from
my paypal account as i have it attached with my bank A/C, kindly send
me your final price.

Finally,I will arrange for picking up the vehicle by contacting
shipping company online for proper security delivery of vehicle with
out any damage after i have made the payments, so i want to confirm if
your PayPal account email address is saku.rouvali@moniala.fi , then i
can proceed with payment with effect after you reply so that you can
have your money in your account,if you don't have PayPal account
before you can easily set up your PayPal account through
www.paypal.com. if you are intend to sell this vehicle to me please
kindly remove it from site for listing.

Thanks and God Bless.

Mika Juha

Muistelisin että palstalla on ollut vastaavaa juttua aiemminkn tälläisitä "Yrittäjistä"

Caddy 01.09.2010 18:37

Ja jos satut laittamaan viestiä postilla siihen suuntaan, katsokaa että on virus yms torjunnat kunnossa! Ne kehvelit levittää tauteja tälläkin tavalla :( Talliläppäri meni aikas sekasin, kun kertaalleen erehdyin tommosen sähköpostin avaamaan (en edes linkkiä aukassu)

Rekisteröimätön 01.09.2010 18:44

Mika Juha

Minunkin auton se Mika Juha haluaa ostaa :)

Rekisteröimätön 01.09.2010 18:56

Niin minunkin golffin häälahjaks pojalleen halus viedä, kunhan palaa sieltä vitun avaruudesta.Täsmälleen sama teksti kun tuossa aiemmin oli pastattu. Laitoin takas ihan amerikkalaisittain et suck my balls.

Rekisteröimätön 01.09.2010 19:27

Hyvät palkat taitaa olla sielä avaruudessa, kun mikalla on varaa ostaa meidän kaikkien autot :D

Rekisteröimätön 01.09.2010 19:45

Nyt mika juha halua osta mun C36 mersu!! :)

Viesti :
Vehicle still available for sale? Can i know the condition of the vehicle.

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Mika Juha

Puhelinnumero : +358483281984

Sähköpostiosoite : mikajuha01@gmail.com

r2ree 01.09.2010 21:18

Taitavat rteppanat yrittää jollain suomalaistyyppisellä nimellä yrittää vakuuttaa suomalaisia kunniallisista aikeistaan..
Tosin, tämä suomen kieli on aikas haasteellinen noille huijarsmiehille.
Tosin näkyy toi englantikin olevan hankalaa.. Jossain puhuttiin sailing pricesta.

Kaipa joku näihin lankeaa, kun niin paljon näitä on..

Rekisteröimätön 01.09.2010 22:37

juha

mun mersu ei kelpaa ees tälle!!!!!

Rekisteröimätön 02.09.2010 20:09

MikaJuha

Eilen olis halunnu ostaa myynnissä olevan audin. Vastasin, että ihanko ilman koe ajoa.. Sen jälkeen ei kuulunut mitään.. :)

pjtk 04.09.2010 21:21

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pjtk (Viesti 691451)
Mulla ois Darren John kiinnostunut Torin puolella yhestä vajaavetosesta. Se lähetti oikeen tekstarin mulle. Tekstarissa lähettäjän kohalla tuo Darren. Minkähän palvelun kautta tuokin onnistuu, että tulee suoraan nimellä tekstivieti puhelimeen? Kyseli viimesimmistä huolloista ja pyys lähettään meiliä hotmail osoitteeseen.

Ny sitten Eric Douglas oli kiinostunut skeidasta ja tämäkin torin puolelta. No tälle sit vastasinkin kokeeks. Katotaan sitten mihin pitäs auto lähettää.

Rekisteröimätön 05.09.2010 18:30

Pieni vastaus Mika Juhalle.. :)

Hello,

I am suprised to see that you are working in space also!! I am located on the european space station in the dark side of the moon. The Lincoln is parked right ouside. Theres no paypal possibilities here, as the company policy prevents me from using the site.

But hey, put your space suite on and walk here, its not that far away, space is a small place. Theres a cash machine right outside, so you can pay in cash and not try to scam me with some paypal trick.

Ps. Get hit by a truck.

Tekstarin lähetys onnistuu myös prepaidilla. Isomman luokan ammattihuijauksissa joku hakee prepaidin kohdemaasta. Tällöin viesti on periaatteessa täysin aito.

Rompe1 05.09.2010 20:00

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 693647)
Hello,

I am suprised to see that you are working in space also!! I am located on the european space station in the dark side of the moon. The Lincoln is parked right ouside. Theres no paypal possibilities here, as the company policy prevents me from using the site.

But hey, put your space suite on and walk here, its not that far away, space is a small place. Theres a cash machine right outside, so you can pay in cash and not try to scam me with some paypal trick.

Ps. Get hit by a truck.

Tekstarin lähetys onnistuu myös prepaidilla. Isomman luokan ammattihuijauksissa joku hakee prepaidin kohdemaasta. Tällöin viesti on periaatteessa täysin aito.

Aikas pahan pistit.... :)

pjtk 05.09.2010 20:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pjtk (Viesti 693429)
Ny sitten Eric Douglas oli kiinostunut skeidasta ja tämäkin torin puolelta. No tälle sit vastasinkin kokeeks. Katotaan sitten mihin pitäs auto lähettää.

Heh Heh, melkosta tarinaa Eric laittaa:
Lainaus:

Kiitos postista, olen Lontoossa asuva välittäjä / kauppias, joka auttaa minun asiakkaita saamaan auto valinnastaan ja myös auttaa toteuttamaan sen heille, olen käynyt läpi tiedot ja ominaisuudet auto on mainos, minun asiakas on hyväksynyt hinta.

Olen vahvistaa maksutapa, koska yhtiö on koska Häntä haluaa pois Pankki tarkistaa koko summa, jonka he ovat takia hänet, koska niiden yrityksen ethnics ja politiikka, maksu saat ylittää sinun lähtöhinta, mutta ei ja agentti kenelle hoitaa delivery.Every maksun tietoja ja poimia selitetään minun ensi mail jälkeen keskustella minun asiakkaan puhelimeen, saada takaisin minulle sähköpostitse, jos saat tämän viestin lisätietoja.

Eric Douglas alkaen DOUGLAS autojen
45 Kempshott Road, London, SW16 5LQ

PUHELIN: +447-024-083-501 / +447-045-757-881(voit vain päästä puhelimeni kanssa lankapuhelimesta ja työajan ja työpäivien)
Web-sivusto: www.douglasautomobiles.co.uk (vielä rakenteilla)
Kiitos.
Vielä kun ymmärtäs mitä se vailla. Väliin ihan ymmärrettävää Suomea ja osaa ei ymmärrä ees pikku kekkulissa. No taidampa leikkiä potentiaalista kusetettavaa ja kattoo mihin asti mennään.

Rekisteröimätön 06.09.2010 16:46

Tuolta se siis...

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pjtk (Viesti 693710)
Vielä kun ymmärtäs mitä se vailla. Väliin ihan ymmärrettävää Suomea ja osaa ei ymmärrä ees pikku kekkulissa. No taidampa leikkiä potentiaalista kusetettavaa ja kattoo mihin asti mennään.

...näyttää kun Googlen kääntäjällä kääntää Enklantia Soomeksi... :). Mika Juha yritti kahdesti mun motaria myös ostaa, meinaa ilmeisesti käytettyjen kulkuneuvojen liikkeen perustaa? Sanoin et kaupat tehdään kun raahaa persauksensa tänne ja lyö rahat käteen niin hoppa vaihtaa omistajaa...

Rekisteröimätön 07.09.2010 08:38

Eric Douglas vauhdissa!

Tila-auton haluaa asiakkaallee tällä kertaa. Ford Galaxy. Kyselee tilitietoja. Saatiin ainakin töissä hauska aamu, kun ydessä tulkittiin ja goolella käänneettiin eri kielille, yrittäen saada selville mikä lie lähtökieli.

Rekisteröimätön 07.09.2010 17:04

Eric douglas

Hänen IP näyta Saksa

Tyskland:
62.141.53.224 - Geo Information
IP Address 62.141.53.224
Host tor1.digineo.de
Location DE DE, Germany
City Erfurt, 15 -
Organization Keyweb AG IP Network
ISP Keyweb AG
AS Number AS31103 Keyweb AG
Latitude 50°98'33" North
Longitude 11°03'33" East
Distance 1310.04 km (814.02 miles)

P

pahapaimen 07.09.2010 19:36

Mulle tuli sähköpostiin viesti Bill Gatesilta, olen kuulema voittanut 450 puntaa. Tarvii vaan vahvistaa voitto lähettämällä nimi, osoite, puhelinnumero etc.
Osoite oli joku aol.uk Mistään microsoftista siinä osoitteessa ei kyllä mainittu mitään.

Rekisteröimätön 08.09.2010 14:44

Mikajuha

Sama herra avaruudesta haluaa ostaa veneen Nettiveneestä ja huolinta liike vie Englantiin. Tulee pojalle häälahjaksi

mäksä 08.09.2010 18:18

kyl mika juhal kelpaa mönkiäkin..
kyselee mun raptorist....

samw 08.09.2010 19:24

Mikäköhän liittymä sillä on ku toimii avaruudessaki??:p

Zori 08.09.2010 20:17

Mika Juha oli bertasta kiinnostunut.. Kaikkialla näitä kanssa piisaa.. Joskus puhelin oli myynnissä ja se haluttiin pojalle afrikkaan ja luvattiin maksaa ihan mitä vaan jnejne.. Ei helvetti.. =D

Rekisteröimätön 08.09.2010 20:33

ja multa se haluais Bmw ostaa=)

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pjtk (Viesti 693710)

Ihan uskomatonta juttua:) sama viesti tuli minulle s.postiin=) mut eihän tuo tilitietoa kuitenkaan kysele, et en tiedä kyl mitä sen päässä liikkuu?

Rekisteröimätön 20.09.2010 21:13

Mika Juha huijari

Oli aika uskomaton story, menin melkein lankaan, kun halusin uskoa jonkun ostavan Kawasakin ilman tinkimistä.

Ja niin uskoo Juhakin kun kirjeen perässä lukee God Bless.

Laitoin viimeiseen vastaukseen:
God bless you before sending you to hell.

mäksä 21.09.2010 01:11

en ees lukenu ton avaruus matkaajan meiliä,, enkä vastannu sil mitää....

whitejack 21.09.2010 15:37

Itse en ainakaan uskalla edes yrittää soittaa noihin numeroihin minkä nää huijariostajat antavat. En tiedä onko käytännössä mahdollista, mutta kyseessähän voi olla palvelunumero ja pelkkä linjan aukeaminen tietää esim 100€ kuittausta puhelinlaskussa.

Sivu luotu: 09:14 (GMT +2).