![]() |
mistäköhän ton lehden voi nyt sitten tilata?
|
Lainaus:
Tilaus laitettu myös menemään.. |
Tilattu
|
4 x4 vetoisten lehti
Kyllähän lehdessä pitää olla monipuolinen asiasisältö.
Tilaus laitettu menemään. |
Olis mielenkiintosta tietää ketä tän lehden takana on... Kehtaako kukaan tunnustaa?? :rolleyes:
|
ei sikaa säkissä.. irtonumeroita ekaks:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
voihan sen tekijänkin kertoo vaikka sen joku jo taiskin kertoa jossain toisessa topikissa ? |
Eilen tilasin , eikä ollu tänään vielä postilaatikossa??????????:confused::confused:
Onnea ja voimaa uusille lehden tekijöille. On jotenkin ollu orpo olo pidemmän aikaa kun ei oo tullunna lehteä. No Pälkäneeltä toivottavasti saa helpotusta asiaan. On muuten komee kansikuva :rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
Lainaus:
Toiminut Formula Off Road kisoissa median yhteyshenkilönä, suunnistuskisoissa tuloslaskennassa ym ym. Mut ei paljasteta vielä, kuka tämä naureskeleva päätoimittaja on:D:D:D:D |
lehti
Tuleeko jotain vahvistusta tilauksesta, vai meneekö niin että tulee lasku ja lehti sitten joskus.
Olisi kiva saada edes vähän tietoa mitä tilaa ja mistä maksaa. Jokatapauksessa tilaus on voimassa ja odotellaan mitä tulee. Hinta ? Lehtien määrä vuodessa ? Mahdolliset alennukset kestotilaajalle ? Mitä muuta kivaa tulee mukana ? Näistä olisin kiinnostunut, kun melkein kerran viikossa soittaa joku hemmetin lehtimyyjä ja sen mukana saa melkein vaikka mitä, no joo en kaipaa sitä, vaan ihan oikean lehden ja kohtuulisen maksuosoituksen, että sitä saa lukea !!!! Joo JARE kirjoitti että 40€ ja 6 numeroa, muuuutta onko JARE julkaisija..... mutu tietoa ja nyt mennään sen varassa, uskoisin että lasku on jotain 59 - 89 € lis'numeron kanssa.... Miten on mitä se lehti oikeesti maksaa Vuodessa ja saako ennakkotilukseta jotain EXTRAA ...... ? |
Lainaus:
|
Paljonko keskimäärin tulee olemaan sivuja? Onko sivujen välissä kivoja tarroja?
|
Lainaus:
|
Mulla on vahva tunne, että moni tuon lehden kuvista on otettu mun korjaamallani kameralla. Työvälineenä leatherman ja pöytänä peräkärry. Veikkaisin tuon työn tilaajaa itse herra päätoimittajaksi.:D
|
Lainaus:
|
Tilattu.. Pitäähän sitä hyvää asiaa kannattaa.. ;)
|
Lainaus:
nyybinä myllis |
Ikinä en vielä ole nuita lehtiä ostellut ja vuosikausiin mitään lehteä muutenkaan tilannut, mutta pitääpäs nyt sittenkin tehdä historiaa ja auttaa uutta toimitusta lähtemään käyntiin. Onko tämän mystiikan takana millaisia virityksiä ja mitä häh?
|
Lähti
Tokihan tällanen piti tilata!
|
Tilattu on. Nettisivulla oli myös tilausehdot ja hinnat erittäin selvästi näkyvillä.
Menestystä ja kannustavaa vastaanottoa toimitukselle toivottaa Team Kutunjuusto. |
saas nähdä... tilattua tuli
|
Shit!
-vahvistus tuli mailiin, siinä luki että kestotilaus..... Widdu, mä nimenomaan klikkasin että määräaikaistilaus ettei sitte uusi itseään 4ever. Reklamoitu toimituksen mailiin, saa nähä meneekö läpi :D |
Tilattu...:D
|
Sivu luotu: 15:41 (GMT +2). |