Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   O/M/V Ajoneuvot (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=176)
-   -   Myyty Pajero (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=73032)

Rekisteröimätön 22.06.2010 08:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ker (Viesti 677835)
Harvemmin myyn miellyttääkseni ketään vaan raha ratkaisee. Nyt yksi kaveri tarjosi pelkistä renkaista hinnan joka oli minulle kohillaan ja se siitä. Jos jollakin on tapana myydä vähiten tarjoavalle niin sopii se minulle, itse en näin toimi oli sitten huuto tahi ei.

Lopustakaan en voi satasella luopua kun paalattuna saan 150/tonni.

Omituinen käsitys sulla on huutokaupasta kyllä. Ihan niinkuin Tractor tossa sanokin mene ens kerralla huuto nettiin. Tää on oikein malliesimerkki miten voi huutokaupan ryssiä.

Rekisteröimätön 22.06.2010 09:11

Kaikennäkösiä jonninjoutavia kaupittelijoita... Yleensä pitäs hommat tehä niinkun on sovittu.

ker 22.06.2010 09:52

No mikä ihme tässä nyt mättää, huutajalla oli 8 tuntia aikaa soittaa tai viestittää, eikö riitä? Toisekseen yleensä myyjällä on oikeus joko hyväksyä tai hylätä tarjous. Yleensä olen huutokaupoissa nuijan lyötyä kavunnut lavalle ja latonut taalat tiskiin, nyt voittaja sattui olemaan mökillä eikä huomannut asiaa. Kummasti asia tuntuu kaivelevan sivullisia, varsinkin nimimerkittömiä...

Hoitelen loppuosien myynnin muualla niin ei tule kellekään tippa linssiin.

bluevan 22.06.2010 11:10

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ker (Viesti 677859)
No mikä ihme tässä nyt mättää, huutajalla oli 8 tuntia aikaa soittaa tai viestittää, eikö riitä? Toisekseen yleensä myyjällä on oikeus joko hyväksyä tai hylätä tarjous. Yleensä olen huutokaupoissa nuijan lyötyä kavunnut lavalle ja latonut taalat tiskiin, nyt voittaja sattui olemaan mökillä eikä huomannut asiaa. Kummasti asia tuntuu kaivelevan sivullisia, varsinkin nimimerkittömiä...

Hoitelen loppuosien myynnin muualla niin ei tule kellekään tippa linssiin.

Oho. Miten jaksoitkin odotella jopa 8 tuntia.
No jatkossa tietää että järjestämäsi huutikset saattaa päättyä ihan miten sattuu joten ei juurikaan kannata huutaa vaikka tarvitsiskin.

FinnDRZ 22.06.2010 12:33

8:45 ilmoitit että voittaja voi soitella, 10:02 oli jo renkaat pois kaupasta? Ei kauppoja noin hoidella. Kaikille parempi jos myyt loppuosat muualla.

-Huutojen päättymisaika epäselvä.
-osia pois kaupasta hyväksymisesi jälkeen.
-ilmoitusta editoitu jälkeenpäin.

EI näin!

nana 22.06.2010 12:40

Nyt kun jo tarpeeks muutenkin vitutusta pääkopassa, ni voipi suoraan sanoa, että tämä huutokauppa hoidettu suorastaan päin persettä!

jyrden 22.06.2010 16:46

Huutokauppa....

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja nana (Viesti 677879)
Nyt kun jo tarpeeks muutenkin vitutusta pääkopassa, ni voipi suoraan sanoa, että tämä huutokauppa hoidettu suorastaan päin persettä!

Juu, ja ku moni sit päivät töissä ja eikä aamulla ees jouda koneella käymään... Ja ku työt loppuu miten kloppuu, tai on menoja sitten... Ja eikä joka päivä ees jouda selaileen kaikkea ja hoitaan, ja armaan "voittajna" tietoja ois saanut tietää ja kysellä itsekkin, mikäli ei kuulu mitään... Ja tälläset huutokaupat mitä tääl on, niin mitkä ite on katsonut ni päättymisajat on kyllä selkeesti mainittu... Eikä epämääräsesti... Onneksi en ees ollu kilvoitteleen enään.
Ja mitä tohon paalaukseen tullee, niin täytyy onnitella et saa hyvin tonnille... Taitaa olla joku bulvaani, joka tollasia maksaa tai sit vaan nostaa kyytiin ja purkaa itte... EN oo kyllä kuullu ees tän päivän taksoja romulle, mutta tuskin 50€:a tonnille enempää saa.... iime syksynä sai sen 40€:a tonnille, kun aikasemminkin tehnyt kauppaa ja akkuja meni melkeen kuution laatikollenen erikseen sit... Kuusakoski EI ainakaan täällä maksa mitään, Stena ei kyllä toimi ihan mut sille saan itse ja jotain kuitnekin korvausta saan ku kerään omista raadotuksista romuraudat. Lajitellen sais varmaan hyvin, mutta työmäärää liian kova puolestaan...

ker 22.06.2010 17:01

Kuka vittu tein muroihin on kussu? En tiedä ees muksuja jotka noin jaksas porata kun maailma murjoo.

Ja jos viimonen herra haluaa myydä mulle rautaa 50€ tonni niin ostan pois jos täysperäkuorma tulee painon puolesta. Puhdas leikkuujäte (laser), oli 200 tonni ja sekatavara 150. Autoissa saa olla öljyt,akut,renkaat, kuhan runkonumero löytyy. 2 kuukautta sitten myin viimeksi. Hinnan lupailtiin tippuvan, en tiedä miten on käynyt.

FinnDRZ 22.06.2010 18:41

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ker (Viesti 677910)
Kuka vittu tein muroihin on kussu? En tiedä ees muksuja jotka noin jaksas porata kun maailma murjoo.

Ja jos viimonen herra haluaa myydä mulle rautaa 50€ tonni niin ostan pois jos täysperäkuorma tulee painon puolesta. Puhdas leikkuujäte (laser), oli 200 tonni ja sekatavara 150. Autoissa saa olla öljyt,akut,renkaat, kuhan runkonumero löytyy. 2 kuukautta sitten myin viimeksi. Hinnan lupailtiin tippuvan, en tiedä miten on käynyt.

Kyse ei ole maailman murjomisesta, vaan siitä että pelataan reilua peliä. Sulle suomennos = reilua kauppaa.

Mun puolesta voit painua rautaromujesi kanssa samaan kuormaan...

JiiPee 23.06.2010 09:35

Eiköhän tämä huutokauppa ollut sitten tässä.

Sivu luotu: 06:39 (GMT +2).