![]() |
Offahan vois lähteeki rattorilla, vois samalla lanata reitin pikkupyöräsille ;). No joo, jäähän siinä tekemisen ilo pois..
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eikös joku sillä seudulla asuva raskaamalla kalustolla offaava vois tulla jeesaa?? Luulis että esim. mogissa tai a45ssa riittäs kahlaamiskyky:D?? Se ei kyl oo kivaa, kun vehje sammuu mehtään, itelläkin kesti melkein viikko ennen kuin saatiin traktori pois metästä samanlaisen tapauksen jälkeen... Se käyntiinlähtö voi sitten olla aika jännä paikka, onneks ei oo hirveesti pakkasta :)
|
Nyt joku hakemaan se KooPeen moggi koeajolle:D
|
Tuntu siinä KooPeen Haisulissakin (mäyris) olevan ihan kivasti puhtia. Nypättiin sillä Saksalaisten neliveto MAN kuorkki irti viime Ladogassa...
|
KooPeen mokki on sold ja mäyris on telakalla.... eli "näytönpaikka" on edelleen auki, olisko joku tulossa lauantaina kokeileen saako lumitilanteelle haistatettua pitkät..? :)
|
Tullaan tullaan toimehen me tullaan
Minä tulen heti kunhansaadaan RJ nippuun......
|
Mie voin tulla jos tuut tekee Suikan ensin valmiiks? :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Eikös niillä seutuvilla sijaitse se cattiproto?
|
Lainaus:
|
Josko Keinäsiltä löytyis apuja
Lainaus:
|
Jee jee, hyvin pojat tietää näköjään oman kylän miehiä!
Timo "free" Eklund asuu ihan kivenheiton päässä, mutta lähtee huomenna ulkomaille ja tulee viikon päästä. Jos ois aikaisemmin kysässy niin se ois voinu tulla vaikka vanhalla sotaratsulla tai kolmella protolla ja vaikka paripyörillä!!!! Fageströmin henkalla on Proto n. 5 km päässä MakeO:ta. Entäs Kelan poika hodarilla ja ISOILLA donitseilla? |
Lainaus:
Lainaus:
|
Pikkasen hatuttaa vaan ku kävi tämmönen etuperän "hammaspeikko" kylässä ku irroteltiin sermaxin kans officrossi Rj:tä lumihangesta ihan sievästi .... :D
http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=51101 |
Kyllä mä tunnen nää Siuntion tyypit ja luulen että kyseiset herrat on ehkä nähnytkin tän topikin..
Mä vähän epäilen joidenkin kohdalla..... |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Vesku tossa puheli sun pulmasta oishan sitä voinut lähtee jeesaan . Mutta kun mulla ei oo vielä renkaita mitä pyörittelis hojon alla :( :(
|
Lainaus:
|
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 15:34 (GMT +2). |