![]() |
Lainaus:
|
Miksi tehdä handelia jos on puuntakana.
http://fi.wikipedia.org/wiki/TermiiniBruno jurisa,tunukseyt hukasa.
|
Termiinin arvo
Termiinin arvo kun on nolla.
|
Lainaus:
Ja nyybille, Kyllä isot miehetkin saa itkeä:D:D eikä se paska niin nopeesti jäähdy.. OMAN KÄDEN OIKEUS KUNNIAAN.. Koskas mennään:) Ps: jokos on osoite selvillä, |
Lainaus:
Salminen Elias Hämeentie 139 05450 NUKARI , Suomi 044 9697963 Salminen Elias Hämeentie 139 B 05450 NUKARI , Suomi 044 9297767 Salminen Elias Hämeentie 139 05450 NUKARI , Suomi 044 9622083 Salminen Elias Hämeentie 139 05450 NUKARI , Suomi 044 9680276 JA edittiä: Todistetusti sama äijä Chevyman 80-->http://irc-galleria.net/user/chevyman80 Toyman2005--->http://fi.netlog.com/toyman2005 |
Itelläkin menny kaupat palstalaisten kanssa hyvin, mutta en lähettelekkää mitään semmosille jäsenille joilla ei ole kuvia profiilissa mistään järkevästä tai posteja on alle 50.
Nettiauton pojille en ole lähettäny koskaan mitään, sieltä ostan vaan semmosta mitä voin itse hakea. ja myyn noudettuna tai etukäteen maksettuna. Luottamus pitää nykyään ansaita, ennen se piti vaan menettää;) |
oho ompas se lähellä jospa ohi ajaessani poikkean katsoamaan onko pihassa mitään noin 200e arvoista niin ostan velan paulilta ja FinnDRZ:lltä:)
http://kartat.yritystele.fi/kartta-h...05450%20NUKARI |
JA täsmennystä--> Elias Salminen on Toyman2005 ja Chevyman80
Ylempänä neljä numeroa ja osoite, joten joko mennään:D Google kertoo kaiken:) |
Ottakaa vaan kaverilta rahat pois :) Ja sen verran täytynee tähän kirjoittaa, että en kehota ketään käyttämään ns. voimakeinoja. Hepun kuvaa kun katsoo niin nyrkki naamaan olisi palvelus sille ja naapureille, mutta EI.
Nakkikioskin jonossa voi saada turpaansa omaa tyhmyyttään, mutta tarkoituksella ei lähdetä ketään lyömään, oli velkaa tai ei. |
Onhan mullakin toimittamatta Jeepin etukardaani, mutta se on toisessa Jeepissä vielä paikoillaan ja siihen pitää vielä lisätä se tuplanutikka... Nythän muistinkin että mullahan on vielä yksi kardaani töissä ja uusi kardaani irrallaan Jeepissä, hitto vie miehän saan lähtemään ne jo ensiviikolla,pitää vaihtaa vaan omaan se laippakiinnitys ja sekin on valmiina.
Kyllä tämä kirjoittaminen tänne auttaa, vaikkei olisi asiaakaan, Mutta uskoisin että noilta "kavereilta" saa rahat aina joskus pois, ilman uhkailuja... (luulisin että paremmin saa kun ei uhkaile ja pyytää vaan ahkerasti) Poliisin kanssa voi hoitaa, mutta se vaatii aina sen käräjäoikeuden ja sitten ei välttämättä saa mitään, paitsi kuluja itselleen. Täälläkin on useita ns. "mennään käymään kylässä" tyyppejä, mutta älkää nyt saatana sitä virhettä tehkö, sittenhän saatte itse kärsiä. Nämä aikaisemmat kirjoituksetkin jo ylittää kunnianloukkauksen rajat. |
Lainaus:
kannattaahan sitä käydä "keskustelemassa" velkojen maksujärjestelystä vaikka ihan porukassa ja minkäs sille mahtaa jos jannu itse aloittaa huitomisen.sillähän sitä syytteeltä säästyy jos ei itse aloita..... |
Onkohan Kyosti Salminen samaisen jannun faija? Se kun on velkaa mulle 900eur kahteenkertaan myydyista graniittisokkelista...
|
juupajuu. itellä oli aikonaan autonmyynti edessä, kun armeijaan oli lähdettävä. oli kosla useemman kuukauden myynnissä ja alko aika käymään vähiin. oli siinnä sitte yks ystävä jonka olin kyllä tuntenut jo useamman vuoden jo ennestään. ite tiesin että persaukinenhan se miekkonen on, mutta kun tahtoi auton ostaa ja antoi pari sataa käsirahaa niin päätin sitten auton myydä kaverille. osamaksuista sovittiin ja auto vaihto omistajaa. nooh, meni pari kuukautta ja kaveri oli hyvinkin hiljakseen itestään ja ite olin valtion palveluksessa niin eipä ollu tuota aikaa sen kummemmin kaverilta rahoja kysellä paitti ku lomilla sattu näkeen. meni puol vuotta ja sama meininki, ei ollu "just sillä hetkellä" ku tavattiin ni rahaa sällillä. no hirveistä summista ei ollu kyse niin viittiny siinä sitte alkaa keuhkoomaankaan niistä. no sit ku pääsin intistä ni kaveri oli ottanu ja vaihtanu maisemaa, sama numero sentään oli edelleen, ni soittoa niin kauan kunnes vastasi ja kyseleen että onko aikomustakaan hoitaa velkoja poies, alko kaamee selittely ja mutina siel toises pääs puhelinta. koetin asiaa valaista että hoitaa vaik euron viikossa kunhan ees jotain, "joojoo, kyl tää homma hoituu. soitan sitte ku tuun kotinurkille...". no sitte eip kuulunnu yhtään mitään siittä kaverista ja numeroki oli sitte jo vaihtunnu. kerran sen satuin tossa raitilla näkeen, ni yritti viel lähtee karkuun, mut huomasi että äkkäsin sen siinnä pörisemässä. kaamee selittely alko taas ja muuta paskaa siinnä. sanoin toverille että se on ny semmoi homma että seuraavan kerran ku äkkään sen siinnä pyörimässä, ja ei oo rahanmaksuaikeissa, ni se on satavarma turpakeikka. sehä tiätty värisi ja tärisi siinnä, ja lupasi ja vannotti että juujuu eläny eläny saat saat rahas jne. jne. seuraavan kerran kun siittä sällistä kuulin, ni oli ottanu iteltään hengen poies. oli näet vähän joka suuntaan pystyssä ja muutaki härdellii vissiinki ennättäny touhuumaan. rahat jäi saamatta ja sen jälkeen ei paljo oo osarikauppoja tehty...
|
Salminen taas
Heppu on taas ottanut uuden nimimerkin OD:n puolella:
http://www.overdrive.fi/forum/viewto...703757#1703757 |
Nykyajan ihmisistä on liian iso prosentti epäluotettavia luusereita, vielä koittaa sekin päivä että alkaa tulla kusipäistä raatoja.
|
Tojota 4x4 :lle vastaus !!!!
ASIA SELVITYKSESSÄ ...
JOULUISIA TERVEISIÄ TUTUILLE .... VOLVOHOMMAT JÄÄNY TAKA-ALALLE KUN SWEDUT EI OLE REALISOINU LISÄÄ KALUSTOAAN ! MUUTAMA KEULA VIELÄ JÄLJELLÄ ! kATO MYYNTIPALSTA JOS JOTAIN TARVIT |
|
Noniin :) Ei tarvitse ilman peltihousuja lähteä rahoja hakemaan...
|
Siinä teille kuvaa
|
Osoitetta
Tämmöstä osotetta Anttoni Salminen minulle tarjos.
Uramontie 1a3 11100 Riihimäki Puh:041-7266162. Käykäähän "kylillä" Riski ja Rehdit Offarit. Kahvit tai kaljat tarjoon heti kun tavataan!!! |
Taas joku nilikki!
http://www.ralli.net/rnet/modules.ph...=128954#128954 |
Salmisesta
Hei,
Hyvä homma että löytyy lisää kusetetuksi tulleita, itse hävisin reilun 700euroa konekaupoissa kun kaveri myi täysin sutta ja sekundaa. Onko kukaan saanut kaveria luonnossa kiinni? Pitääkö olla mimmoset metsästysvälineet? Jos lähiseudulta löytyy enemmänkin jengiä niin lähdetään yhdessä katsomaan missä kaveri luuraa nykypäivänä? - Henri |
Salmisesta..
Löytyypi eräältä saitilta tälläisin tiedoin:
Tunnus: smithwesson Osoite: Elias Salminen Uramontie 1 A3 11100 Riihimäki 0417248290 smithwesson@ovi.com |
Juu, ja tuo koijarin numero ei ole edes oikea, eikä pelle vastaa mihinkään yhteydenottoon. Välttäkää vaan jos mahdollista
|
Huijari ilmoittautuu
Minä elias anttoni salminen tunnustan kaikki rikokset huomenna poliisille.
jos en olisi tullut uskoon riihimäen Fellowship uskonyhteys seurakunnassa niint tätä ei tapahtuisi. kaikki joita olen huijannu voi ilmoittautua minulle goofy270280@hotmail.com tai suoraan poliisille rahojen takaisin palauttamiseksi., |
Sivu luotu: 02:36 (GMT +2). |