Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   Huomenta vaan, totetaa uusi jäsen (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=65830)

jusape 28.02.2012 00:32

JEP. OLIN.
SM 2 -98,
SM 1 ja EM 1 -99

jusape 04.03.2012 22:29

Montakos SM tai EM mitalistia on porukassa?

Pauli 04.03.2012 22:44

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jusape (Viesti 858602)

On kait niitä eri lajeista montakin.

Ootko milloin itse viimeks käyny kattomassa trialkisoja, on meinaan laji hieman muuttunu sieltä -90 luvulta ku olit aktiivisesti mukana.

Pauli 04.03.2012 22:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jusape (Viesti 856561)
Jarekin on joskus voitettu....

Ei kai toi nyt ole mikään ihmeellinen asia, kun oon minäkin sen joskus voittanu. :D

rane58 05.03.2012 01:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja jusape (Viesti 858602)

On. :cool: -Mutta ei liity autoiluun.. :D

jusape 05.03.2012 02:18

Joo, Pauli on varmaan kans voittanut, muutama muukin yksittäisissä kisoissa.
Mut tarkoitin ehkä enemmänkin kokonais-cup pisteissä kuin yksittäisissä kisoissa.
Pauli varmaan muistaa kans mut...

Byrocrat 05.03.2012 13:28

Taitaa ne kaikki mestarit satunnaisesti palstalla vierailevan

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Pauli (Viesti 858605)
On kait niitä eri lajeista montakin.

Ootko milloin itse viimeks käyny kattomassa trialkisoja, on meinaan laji hieman muuttunu sieltä -90 luvulta ku olit aktiivisesti mukana.

Jos tarkemmin ajattelee niin virallisia SM-mitalisteja ei taida olla ketään kun lajin arvoluokitus on kaiken aikaa ollut CUP eikä SM joten Cup-voittajia varmaan palstalla montakin, mutta EM- mitalisteja taitaa palstalla vierailla ainakin satunnaisesti kaikki 8 (eli 4 autokunnan henkilöt) :) ja suurinta ääntä niistä mestaruusmitaleista näyttäis pitävän ilman ohjauspyörää kilpurissa mukana istuneet :rolleyes::D. Ei silti kyllä hekin siinä (SM) EM- mestaruuden hankinnassa oman osuutensa ovat tehneet ja mitalin ansainneet :cool: :)

kivinen 05.03.2012 13:42

Eikös Paulilla ja Tumpilla ollut yhden kisan kestänyt SJ, jossa oli ratti molemmille? Kumpis niistä pitää kovempaa meteliä? :)

jusape 05.03.2012 23:05

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat (Viesti 858771)
Jos tarkemmin ajattelee niin virallisia SM-mitalisteja ei taida olla ketään kun lajin arvoluokitus on kaiken aikaa ollut CUP eikä SM joten Cup-voittajia varmaan palstalla montakin, mutta EM- mitalisteja taitaa palstalla vierailla ainakin satunnaisesti kaikki 8 (eli 4 autokunnan henkilöt) :) ja suurinta ääntä niistä mestaruusmitaleista näyttäis pitävän ilman ohjauspyörää kilpurissa mukana istuneet :rolleyes::D. Ei silti kyllä hekin siinä (SM) EM- mestaruuden hankinnassa oman osuutensa ovat tehneet ja mitalin ansainneet :cool: :)

Näin se taitaa olla, varsinkin tuon SM-osalta, meinaan tuo "titteli".
Sitä kun ei ole kaiketi yhdestä kisasta (koskaan) laskettu, tosin kuin EM, tai PM

Sivu luotu: 00:39 (GMT +2).