![]() |
Lainaus:
|
Mihinkäs hintaan sais sj413 High roofiin ulkopuoliset turva kaaret tai siis pelkät etummaisen, keskimmäisen ja takimmaisen kaaren väliputket ym. voin itse tehdä.
|
Lainaus:
|
Mitähän ne mahtais maksaa? Ja kuinka kauan mahtais noin mennä?.
|
1 Liiteet
laitoin yv:tä
|
Joko oot saanu bj:n mittoja?
|
Lainaus:
|
Mä tuun sovituttamaan ton pätkäpajeron kaaria, kun saan sen siihen malliin et sopii sisälle. :)
|
Onkos G mesestä mittoja?
|
ei oo mittoja g meseen.
|
upitetaas vähän tätäkin kun tota aikaa taas ois.eli tehdään kaaria yms.auto malliksi.
myös pajeron gen1 korinkorotukset ja pajeron purkuosat. |
mitähän mahtais maksaa RJ:n -89 ulkopuoliset kaaret? vaik suunnillee samanlaiset ku Mud Diggeris?
|
se nyt riippuu vähän siitä ,että onko sulla helmapalkit mihin kaaret tulee kiinni vai miten oot sen kiinnityspuolen aatellu toteuttaa ja laitatko itse paikalle ja teet istutukset vai tehdäänkö täällä valmiiksi ?
|
no nyt kun olet varmaankin jo tehnyt nuihin Suzuki sj 410;n ulkopuolisia turvakaaria missä on cup hyväksytty pääkaari niin mihin hintaan lähtee tee se itse sarja? valmiiksi taivutetut mutta itse kasattavat/ hitsattavat?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
laitettu privaa.
|
Mitä kustantais lavakaaret Taroon/Hiluxiin?
Eli siis Valmiit putket ilman asennusta...:) |
minkä kokoista putkee tars olla,tuleeko vinotuet suoraan vai haluutko pätkan vaakaan ja sit siitä pokkaus lokarin päälle?
|
3" putki vois olla aika hyvä...jos onnistuu vaan? (mahd. järeä ;)) ja vinotuet suoraan... Heitä hinta arvio tommosel. ;)
Edit: Muuttuuko hinta jos vinotukiin tulee noi suorat pätkät? :D |
Lainaus:
|
5 Liiteet
jotain kaariprojektia.
|
3 Liiteet
Lainaus:
|
5 Liiteet
jotain taas turattu.
|
Lainaus:
Teen istutukset ite.. Sori ku on vähä vastaaminen kestäny..:D se on ihan hyvän kokosta... pistä yv:llä vaiks hinta-arvio. Kiitos! :) ja pieni suora osuus saa olla.. |
Sivu luotu: 18:17 (GMT +2). |