![]() |
Oon huomannu kans saman...
Ollaan kovaa poikaa, ja huudellaan takki auki... ;) Kaukana kun on, ja sätti/netti, niin on paljon hempompi inistä, ja puhua paskaa... Ite en moiseen alennu, vaikka välillä tiukkaa tekee, kun luojan hylkäämät mölhöt keksii mitä eriskummallisempia tarinoita, ja aikojen saatossa nekin paisuu, kun juopon maha... :D |
mut eipä se muuta sitä tosiasiaa et osat ei ollu sitä mitä on oltu myymässä! eli otsikko on täysin oikea! ja jos tyyppi laittaa myyntitopikkiin linkin ja on sen jälkee viel yli tunnin palstalla kirjautuneena eikä viitsi uudelleen vastata, siis vastas kerran oikein linkin kanssa..
ei pitäs myydä osaa hdj:n osana jos ei osa ole sitä. tuskin kukaan muukaan viitsis melkei 400€ heittää hukkaan tietty jos on syntyny kultalusikka suussa tai vanhemmat tms.sponsoroi kaiken ni ei kai heille sillä ole mitään väliä. miulle 400€ on iso raha. jos olisin tiennyt et osat ei oo hdj:n ni en kai olis ostanu niitä. olisin varmaankin tehny palikat millä siirtää ne korvakkeet tai sit säästäny ja ostanu juukan pojilta uudet. |
täällähän kuumana ollaan:eek: jäitä hattuun ja mullekin jotkut panhardin pätkät edullisesti...lyhyet tai pitkät :)
|
Lainaus:
|
Lainaus:
nyt lähikauppaan ostaan herneitä ... |
Lainaus:
|
Lainaus:
ET OLISI LAITTANUT TÄLLÄSTÄ TOPICKIA NIIN OLIS PERUTTU KAUPPA. NÄYTTI EILEN OLEVAN 10 YV KUN KATSELIN PALSTAA,ENKÄ LUKENUT NIISTÄ YHTÄKÄÄN. JONKIN VERRAN VÄSYTTI KILPAILUSTA JOHTUEN( ilmeisesti mentiin vielä aika kovaakin) |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
mun mielestä from on tehny hyviä kauppoja ainakin tapsa4x4 kannalta, from oli ostanu hiluksin 6800e eurolla ajanut yhen kisan ottanu 250e akselit autosta pois ja renkaat 1000e ja myyny loput 300eurolla tapsalle4x4, myyjä eli from ottanu turpaan sen 5500 euroa? .
|
Lainaus:
Sori, oli vaan pakko avautua.. juu 400 on iso raha ja vituttaa kun ei saakkaan sitä mitä kuvitteli saavansa.. mutta paraneeko se tavara täällä parkumalla? Aikuiset ihmiset.. ja samalla hiekkalaatikolla.. Perkele... |
Lainaus:
ja kuvitteli saavansa???? jos myyjä sanoo et se on hdj:n osa niin eiks sen silloin pitäs olla, ei oo mitään kuvitelmaa!!!! mee hoitoon PELLE!!! |
Lainaus:
taisit unohtaa että oli ollut kohtuu upotuksessa sie juukan kisassa oli myös kaikki lasit rikki. takkiinhan näistä aina tulee MUTTA EI OO MULLA PIHAT TÄYNÄ ROMUJA KUN MYY OIKEALLA HINNALLA |
Lopeta jo..
Tulet huomaamaan ettei offipiireissä aina saa sitä mitä tilaa. Juuri tästä syystä itse selvitän mitä olen ostamassa. Jollen pääse osan viereen, en osta. Vieläkin jurppii yksi jos toinenkin ostos, mutten (enää) huutele täällä, siitä ei ole mitään hyötyä. Eli kerran vielä, jäitä hattuun ja kohti uusia pettymyksiä.. |
Voi Jessus :rolleyes:
|
Lainaus:
älä sää nyt sano että tankki oli väärän kokonen:D |
Lainaus:
Lama ja taantuma koettelee varmasti meitä kaikkia tavalla tai toisella mutta ei sen takia kannata lähteä sotajalalle, koska sitä sotaa ei voita kukaan... Tää on vaan mun mielipide joten jos herneet kasvaa niin anna kasvaa, rakentavaa kritiikkä otetaan vastaan:):):):) |
Lainaus:
Mää olin ostamassa BENSATANKKIA :p :D HEHEE!!! |
Lainaus:
|
Itsekkin pakko osallistua sen verta et Vimakuus-nimiseltä kannattaa kanssa kysellä kauppakokemuksista FROMin kanssa... en usko että ovat kauhean huonoja kun on niitä sen verta monia ollut...
Ja sitte siitä puhelinnumeron puuttumisesta: Kapteeni olisi voinut katsoa FROM:in profiiliin ja sieltä esim hänen aloittamat viestiketjut... LÖYTYY MONESTAKIN NUMERO... Eli senkin tarmon minkä olet käyttänyt itkemiseen täällä OLISIT VOINUT KÄYTTÄÄ numeron selvittämiseen (mulla meni aikaa n.2min) MUN MIELESTÄ IHME VIKINÄÄ... minusta jos haluaa selvittää vituiksi mennyttä kauppaa AINOA KEINO SIIHEN ON PUHELIMESSA PUHUMINEN |
[
MUN MIELESTÄ IHME VIKINÄÄ... minusta jos haluaa selvittää vituiksi mennyttä kauppaa AINOA KEINO SIIHEN ON PUHELIMESSA PUHUMINEN[/QUOTE] SE JUNA MENI JO |
Aika monta kommenttia ollut tässä topikissa, joissa hyssytellään tällaisten asioitten esille ottamista. Minusta on hyvä, että täällä tuodaan esille juuri tämäntyyppisiä juttuja, tarkoitan siis ihan ensimmäistä aihetta.
Tottakai täällä pätee samat ostamisen ja myymisen lainalaisuudet kuin muuallakin. Tavaran pitää olla sitä mitä sovitaan, se pitäisi tietty tarkastaa mahdollisimman nopeasti toimituksen jälkeen mutta kyllä sen myöhemminkin tarkastettuna pitää olla sitä mitä on luvattu. Muuten jää vähän epämääräinen fiilis. Jos myyjä on toiminut omasta puolestaan vailla vilpillistä ajatusta on hänelle toki annettava mahdollisuus korjata erheensä. Tällainen keskustelu on toki hyvää viihdettä monille lukijoille mutta voi tästä oppiakin ottaa jos niin haluaa C.rok |
Lainaus:
Ku tätä topiccia lukee niin ainoa asia minkä oppii on se että. Vittuako sitä kenellekkään soittamaan vaan suoraan tunnin päästä nettiin avautumaan et toi on sitä ja tää on tätä. vai eikö:confused::confused::confused: |
mut onks FROM ostanu aikoinaan nämä hdj:n tankoina? ja mistä?
FROM:in on ollu varmaa pirun hankala verrata aikoinaa niitä hdj:n orkkis varsiin ku ollu jossain mesessä kiinni, joten paska sattumien summa. |
Lainaus:
Lähinnä tarkotin sitä, että soittaa ENNEN KUN ALKAA JULKISESTI ITKEMÄÄN. Itse ymmärrän FROM:in haluttomuuden purkaa kauppaa tämän toiminnan jälkeen... |
Sivu luotu: 10:01 (GMT +2). |