![]()  | 

Tuleeko liian aikasin jos huomista tarjoais? Vaihtoehtoisesti myös torstai sopisi näytön tälle puolen. 
	Esim klo 19 Tuomarinkylän ABC?  | 

Miulle kävis kyllä. 
	Onkos muita?  | 

Periaatteessa jos vaan pääsee duunista ajoissa niin vois tullakkin, mutta oliskos Ilolan ABC mitään??? Siinä on ainakin isompi piha.. 
	 | 

ihan varmana en osaa sanoa, mutta luulisin kyllä pääseväni paikalle. 
	 | 

Kyllä tuo Ilola käy mainiosti, en tiennyt kyseisen paikan olemassaolosta.  
	Eli Ilola kello 19  | 

Jos ei mitään ihmeitä tapahdu niin valun paikalle 
	 | 

Tulipahan taas kahviteltua, olihan meitä jopa neljä paikallakin. ehkä perjantaina lahnuksessa hieman enemmän =) 
	 | 

Onko huomenna Lahnukseen menijöitä? 
	 | 

Hiukan perjantai-ilta auki, mutta jos ei kummia tapahdu niin valun paikalle.. 
	 | 

Huominen voip jäädä väliin jos joutuu anoppilaan menee. 
	 | 

Jaa että olis kaffetta tarjolla niin sanotusti...kai sitä voisi yrittää tulla paikalle kun kuitenkin tallilla tulee käytyä... 
	 | 

Joutuu passaamaan tän kerran, Huominen romuralli painaa päälle, kalustoa pitäis viel laitella ja kuskata paikan päälle ym pientä.. Mut ehkäpä ensi kerralla sitten:):) 
	 | 

Minä ainaki tulen kahvittelemaan, kun ei tässä muutakaan menoa ole. 
	 | 

Perjantaina 21.8 kaffeelle Lahnuksen Shellille? Onkos tulijoita muita. Minä olen menossa kun Klaukkalassa poikkean muilla asioilla samalla.. Niin tuleminen on vielä hiukan epävarmaa.. Riippuu olotilasta.. 
	 | 

Vois tullakin. 
	 | 

Mäkin voisin käväistä kun kiesi liikkuu taas. 
	 | 

paikalla mikäli töistä kerkiää 
	 | 

melko varmasti paikalle tulen. 
	 | 

Mites on tämä perjantai 28.8 onko kahvittelijoita? Vai onko kaikki jo masentuneet tulevasta syksystä ja lähteneet kaivamaan nenää jonnekin länsirajalle? 
	 | 

Lainaus: 

| 

Voishan sitä tulla käymään, jos olotila ei pahene paljoakaan... Ei kyllä ole enää 4x4 autoa tällähetkellä, mutta lieneekö sillä mitään väliä... 
	 | 

Lainaus: 

kulkuri voi todistaa.  | 

Tää vois tullakin. 
	 | 

varauksella  paikalla 
	 | 

Ei taida päästä kun on viisi yövuoroa putkeen, alkaen tunnin kuluttua. :( 
	 | 
| Sivu luotu: 05:54 (GMT +2). |