![]() |
Lainaus:
|
Voi vittu minkä näköstä bändiä,Matti Nykänen tulos tuomarix.Missäs Mervi?
|
meikäläinen ilmottaa kans atleettisen vartalon pähäman käyttöö, ja kait ne mervitki mukaa ottaa...
|
Meixi vois tulla kuvailemaan ja talkooväex.
Tiukat kisat tiedossa siis. |
Saatan osallistuu joukkueeseen mutta saatan myöskin yrittää löydä tuomariston pukeutumisella laudalta ja ruveta YLItuomariks...
|
JOOO :p Tulossa
|
Ajankohta ?
Ainut viikonloppu "ennen lumia" milloin Kalliopirtti olis vapaa on 1-2.8 ja hinta olis n. 240€
Mites mites... olix silloin mitää muuta tapahtumaa ...hä? |
Epävirallisen virallinen ylipäätuomari ei pääse paikalle tolla ajankohdalla. perkele!
|
Kävin hieman tutustumassa montenegron peruskuntotreeneihin viime lavantaina ja aika tosissaan ottavat, sanan mukaisesti:D
Itse en tona viikonloppuna pääse mukaan mutta eihän sota yhtä ylituomaria ja juomaria kaipaa. |
Jos rupee näyttää ettei tuona päivänä pääse porukka mukaan ni katellaan jotain muuta paikkaa joka ois vapaana muina viikonloppuina....
Onko muilla mitään potenttiaalisia paikkoja tiedossa... Tuottajain rannassa ja sit siel metsästäjien majalla ois tilaa saunoa ja juopotella isollakin porukalla mut nukkumapaikkoja on todella nihkeesti ellei ota teltta majotusta ja samaten esim. pesäpallon pelaaminen niissä on kans aika haasteellista puiden takia... tosin tommonen offroad henkiseen pesäpalloon vois tietysti sopia muutama puu este :) Mut näissä kahdessa ed. mainitussa paikassa vois ottaa sit esim kymmenottelun.... Sanokaa nyt Sa***na muutkin jotain :) ... mielipiteitä... ehdotuksia... |
mullakin rupee kesäviikonloput olemaan täynnä, tässä nyt joutuu taas koko kesän juomaan muutenkin... Ei haittais yhtään vaikka kyseiset kisat olis hieman syssymmällä, olis koko kesä aikaa treenata! Ite en kyllä tota Tuottajanrantaa kannata, meni pilalle ku rupesvat niiten omien juomien kanssa pihtailemaan. Muuten kyllä hyvä paikka, aina sinne on nukkumaan mahtunu:)
|
eikös toi tuottajan ranta ole myyty jollekkin yksityiselle hipille,joka teki siitä mökin ittelleen.
|
Lainaus:
eikai tuo nyt Pähäman poppoota haittaa ;) pesäpallo umpimetsässä kuulostaa hyvältä ! |
Pitäisikö
Nyt täytyy tosissaan alkaa miettimään että pitäiskö liittyä ainakin hang around jäseneksi jompaankumpaan kerhoon! Mutta kumpaan!!??:confused: Toi CattiVolvon kuljettajahan kuuluu jo toiseen niistä, oisko se sama vai eri?? ;)
|
Lainaus:
join us---- juo kanssamme.. |
Lainaus:
|
Lainaus:
Antsa muistaha tulla sitte skabailemaa ku siul on kunto aina kohallaa, Repron rinnekisan jälkee sunnuntaina klo 12:00 Palvaanjärven päiväennätys oli 1,2 romilleva :D |
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
En mä sinusta tiedä, mutta ei ainakaan Mustavuoren unelmien p-mies ja helikopteri-Arto. ;)
|
Lainaus:
ei olis uskonu:D:D:D http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=35309 |
mä olen mukana kans!
|
Lainaus:
|
Sivu luotu: 15:23 (GMT +2). |