![]() |
Mää tuun, missäs kokoonnutaan? :)
|
Lainaus:
|
mulle ainaki passaa :D onkos kellään LA puhelinta autossa?
|
Olisin kans tulossa:)
|
ei la:ta. mut vhf puhelimia löytyy.68mhz
|
Lainaus:
Joo, sama homma.. ja tervetuloa mukaan |
Romutojota vaatii osia ja aikaa. Tultas varmaan tuolla sievemmällä, mutta pitää aamusta posotella iihin.
|
[QUOTE=akinpaja;566316]ei la:ta. mut vhf puhelimia löytyy.68mhz[/QUOTE
Minun täytyy viedä tuo Tappijalka sinne koiranäyttelyyn Haapajärvelle,ja muutenki oisin vaan enempi ojassa ku tiellä.:) |
pienenä lohutuksena et ei me muutkaan tiellä pysytä :)(toivottavasti)..siitähän se riemu repiää..
|
Näinhän se on!! Joko Aki lämmittelee toyon renkaita?
|
just konetta lämmittelen ja asennan liinoja valmiiksi.... :)
|
ite jo istuin eikä pihalta pois päästy...
|
nyt porsi ohjausvarsi..otti tuntumaa kantoon ja napsahti poikki..ite kylyki hellänä yritin ja eihän siitä mitään tullu..onneksi pojat riensi ritarillisesti auttamaan ja parasta aikaa äheltävät auton alla..
|
1 Liiteet
kuva tuohon aikasempaan tekstiin
|
4 Liiteet
muutam kuva tätä päivätä..
|
Kah, kotiakki vielä päästiin :D oli kyllä hieno reissu
|
Jees.. Kiitos kaikille osallistuneille ja ei muuta kun tervetuloa uudelleen.. Pitää ettiä uusia reittejä ja muokata hieman vanhoja :)
|
Jeps oli kyl hieno päivä.. ja otetaa uudestaa joku vkl.joko se Akin hoijakka löyti tiensä kotia!? Aläpä muuten aki pihtaa niit kuvia,eikö niit enemmänki räpsitty?
|
en oo pihtari :) tökkii vaan nii pirusti kone ku yritin laittaa..pistän heti ku onnistuu..
|
5 Liiteet
Tässä kans muutama kuva mitä tuli kännykällä räpsittyä
|
mitenkäs tämä topicci näin hiljaseksi meni? :P
|
pitää eka väsätä tuo kalusto läjään ja sit ois taas aikaa kirjotella :)
|
jaa jaa, onko hojo vielä mehtässä :D itellä tais karata painoja renkaista ku rupes puistamaan sen reissun jälkeen, en kyllä ny keksi että missään muualla vika vois olla. olikos sulla aki niitä kuvia lisssää? :)
|
Niitä kuvatuksia minäki täs oon vähä ootellu.. :)
|
perkale!ei tämä onnistu tällä mun koneella...pakko oottaa et reissumme mustapiru pyörähtää ja ottaa kuvat mukaan..se ossaa paremmin tämän puolen..
|
Sivu luotu: 03:59 (GMT +2). |