![]() |
Kokeilkaa ja kertokaa kuin kävi.. Elukat muuten tökkää märällä nokallaan(turpa) piuhaan (tehostuupi kummasti)
Aitaa muuten usein korjataan käsin (minä ainakin) eikä kolmannella jalalla.. Tällejä oon saanu, mut "vain" käsiin.. Sekin tosin herättää huomion.. ainakin se joka töpselin tuikkas seinään kokee kummia.. Se sterilointi mahdollisuus perustuu siihen et sattuu oleen lähellä naksutinta ja maadoitus vain "kaarta" pitkin.. Tosin en ole lekuri mutta näin muistelen kuulleeni.. Pienet piuhat katkee pienestä.. joko klip klap tahi krematoriomalla(sähkö).. Tosin kuten Jamant asian ilmaisi, eipä enää väliä.. -Kaikki käy, jollei, laitetaan käymään- |
Tuskin sieltä munaskuista mikään savu nousisi, eihän siinä sähköpaimenen tällissä ole juurikaan ampeereja. Virtahan se on jolla hitsikin raudan sulattaa, mutta jännite taas tykkää hypätä pidempiäkin matkoja ilmassa... ja jos siitä muka jotain isompaa häiriötä lisääntymiselle olisi, täytyisi sen olla hermostoon liittyvää.
Joskus pienenä jujutin serkkuni virtsamaan sähköpaimeneen, ja kyllä hän vähän aikaa piteli muniaan jalat ristissä muttei siitä sen pahempaa tietääkseni ole seurannut. Olen kyllä itsekin saanut tällejä noista, pahin oli sellaisen vallattoman orin täysille väännetystä sähköpaimenesta, ojensin heiniä hevolle ja osui rinnukset lankaan, lensin sätkystä selälleni. Olisi varmaan naisien seurassa suosittua hoitoa jos tulisi samalla kertaa steriili kuin ikistondis. Taitaa olla enemmän pikkupoikien kastraatiopelkojuttuja nämä. |
swamppereiden pito saattaa johtaa jännityksen etsimiseen muualta :)
|
-Tyhmäkin osaa kusta lorauttaa paimeneen, ole duutsoni
ja pasko voimajohtoihin ! -mikä ristus o kunei aharista... |
Sivu luotu: 21:35 (GMT +2). |