Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Tapahtumat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=152)
-   -   Kulman aprilliajelut la 4.4. (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=57770)

pyykkipoeka 04.04.2009 20:08

Kiitokset mukavasta päivästä! :)

niko69 04.04.2009 20:17

maa senverran jäässä että kestää vielä pari mäyristä päällekkäin! ( tuleeko siitä sitte pikku valppi?) eikä ne ruuhkaa aiheuttanut! jos ei tolle alueelle mahdu 30 "autoa" ni on asenne vamma =) jos jollain kuvia hemmosta ja minusta (autoista) ni vois lähettää mulla osotteeseen njanttila@gmail.com ! esim issu? hik ja kiitos vielä kerran:)

niko69 04.04.2009 20:18

kai se sit oli se höpömusiikkipeli jonka murros meni:)

Byrocrat 04.04.2009 22:29

Kuka kaipaa kännykkää vai kaipaako

Löytyi nuotiopaikalta mutainen vanhemman mallin Nokialainen kännykkä joka mitä ilmeisemmin on talvehtinut Kulmassa. Jos joku kaipaa nyt jo mitä ilmeisemmin hieman vikautunutta laitettaan (päällepäin täysin ehjä mitä nyt hiukka kosteutta näytössä) niin pistäköön minulle privaa eli tuntomerkkejä vastaan löytyy allekirjoittaneelta.
Inhorealisti

Yare 05.04.2009 08:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja rasavil (Viesti 549323)
niin siis mosku vinssas keli oli ehkä vähän sateinen mutta pito ihan sairaan hyvä.,muutenkin oli helppo ajaa kun maa oli vielä roudassa eikä upottanut mulla missään. mosku löysi yhden sulan reijän ja kalistui reipaasti mutta pääsi ajamalla pois.ajettiin tosiaan paljon kikailu kalliolla ,ja kotettiin sielä uusia ajamattomia paikkoja .hauskaa ja ahdasta oli paikoin jopa susukeillekin. jollain oli ajo halut niin kovat että vaikka susuki on vielä kesken pajalla niini piti lähtee vakio jeepillä ajelee metsään vaikka ensin sano vaan lähtevänsä kotiin.saitko hyviä kuvia?

Juu... Toivottavasti mamma ei saa tietää että jeeppi kävi metässä =)

Kuvia tuli otettua satakunta, niin kai niistä muutama onnistu. Loppu vaan kovalevytila, katotaan saanko ne esille.

Jarkko E.

pyykkipoeka 05.04.2009 09:54

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja pyykkipoika (Viesti 549337)
Kiitokset mukavasta päivästä! :)

Tuolla muutama räpsäsy by juhis
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2c2f...pi-040409.html

Issu 05.04.2009 15:42

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja niko69 (Viesti 549347)
jos jollain kuvia hemmosta ja minusta (autoista) ni vois lähettää mulle:)

Sait postia

niko69 05.04.2009 17:27

kiitos kiitos mutta minne?

Yare 05.04.2009 18:25

Noniin, kuvia löytyy nyt myös mun profiilista

Rekisteröimätön 05.04.2009 21:29

Kävin kattelemassa jalkamiehenä kulmassa ja tuo isompienautojen meno näytti niin nyvältä.
Voiskohan joskus järjestää sellasen spesiaalin että pääsis ajeleen maastokuorkeilla,vaikka vaan osalle reiteistä?

rasavil 05.04.2009 21:55

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Yare (Viesti 549632)
Noniin, kuvia löytyy nyt myös mun profiilista

hienoja kuvia ja ei autotkaan niin rumia olleet.toisella kertaa ajettiin tuolta läpi kun pauli oli tehnyt jäljet sinne.

Byrocrat 05.04.2009 22:06

Ei ainakaan lähitulevaisuudessa

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön (Viesti 549718)
Kävin kattelemassa jalkamiehenä kulmassa ja tuo isompienautojen meno näytti niin nyvältä.
Voiskohan joskus järjestää sellasen spesiaalin, että pääsis ajeleen maastokuorkeilla,vaikka vaan osalle reiteistä?

Kysyjän pettymykseksi on todettava, että Isompien autojen vierailu liittyi Power Portal-tapahtumaan ja oli "One time Only" eli hyvin spesiaali poikkeus sääntöihin, joka siis tarkoittaa ettei "Mäyriksiä" tai muitakaan maastokuorma-autoja tulla näkemään Kulmakorven reiteillä ainakaan ihan lähitulevaisuudessa. Pitemmälle tulevaisuuten on vaikea ennustaa, mutta tämä kielto pätee toistaiseksi. :rolleyes:
MP

Rekisteröimätön 05.04.2009 22:25

Eli turha haaveilla edes mistään" protoilla gatseilla ja mäyriksillä"narujen välissä ajelu päivästä?

mutiainen 05.04.2009 22:56

Kiitos kulman järjestävälle ryhmälle ja Mikolle että saatiin käydä kylässä ainakin oli tyytyväisen kuuluisia autokuntia ja kiva että maistui ruoka toivottavasti oli myös" one off kerta" alle kirjoittaneella 4wd hiace ja "soppa" vuoro vielä kerran kiitos että sai isommatkin käydä

Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).